Leuke hintquote:Op maandag 30 april 2007 12:06 schreef Mark het volgende:
Ik geef maar een hint, want Aitan laat zich niet zien:
[afbeelding][afbeelding]
Makkelijk, he?quote:
Ik vond het vooral wel grappig, maar als je heel even nadenkt is ie wel simpel ja.quote:
An el clath vind ik er net niet genoeg op lijken, wat jij schreef is exact hetzelfde op twee h's na, vandaar.quote:Op maandag 30 april 2007 13:00 schreef Aitan het volgende:
WTF ik schreef jojo bijna geheel na iig danku.
Dat schoot me achteraf ook te binnenquote:Op maandag 30 april 2007 19:54 schreef SaskiaR het volgende:
genoa is een beetje ver naar het noorden... het zijn niet zulke hele grote plaatsen.
Er werd eeen tijd niet gereageerd en toen ben ik maar koninginnedag gaan vierenquote:Op maandag 30 april 2007 19:51 schreef PhysicsRules het volgende:Welkom terug Saskia!
Geen idee van die plaatsen.
De brouwerijen: ze zaten nog heel lang in het midden van de stad en heten naar hun oprichter?
Eh, ik volg je niet helemaal, jojo. Is mijn antwoord goed, maar niet wat je wilt weten?quote:Op maandag 30 april 2007 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Er werd eeen tijd niet gereageerd en toen ben ik maar koninginnedag gaan vieren
PR, da's wat ik wil weten. Maar dat ze midden in de stad zitten heeft waarschijnlijk wel met het verband te maken.
Saskia
Ben je daar niet een beetje jong voorquote:Op maandag 30 april 2007 21:57 schreef B.ertha het volgende:
Echoooooo
Nee hoor, dat kan best. Mag alleen hopen dat die echo leeg blijft, zonder lief hoofdjequote:Op maandag 30 april 2007 22:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje jong voor
[afbeelding]
Dat bedoel ikquote:Op maandag 30 april 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan best. Mag alleen hopen dat die echo leeg blijft, zonder lief hoofdje
leg uit...quote:Op maandag 30 april 2007 22:09 schreef B.ertha het volgende:
Nou, voor zover ik weet, bllijft ie leeg. Tenzij ik mn naam eer aan ga doen natuurlijk
Jij ook alquote:Op maandag 30 april 2007 22:12 schreef Aitan het volgende:
Bertha als in moooh moohh
Zeg, ik noem er één, kan ik een vraag gaan stellenquote:Op maandag 30 april 2007 22:15 schreef SaskiaR het volgende:
Bertha +1
stand Deel 732:
DiviFilius 2
erkel 1
ChrisJX 1
DaviniaHR 1
Plasterk 1
PhysicsRules 2
ScottTracy 1
wyccie 2
broer 2
ElizabethR 2
Joost-mag-het-weten 2
Aitan 2
De_Hertog 1
Its-Jojo-4you 1
B.ertha 1
Donequote:Op maandag 30 april 2007 22:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik stond al in de lijst, de vierde van boven
B.ertha, kan je dat svp aanpassen?
Noem 4 striphelden (of groepen daarvan) die verfilmd zijn.
Mooi, ik kan gaan slapenquote:Op maandag 30 april 2007 22:47 schreef erkel het volgende:
Frank Sanders
Rolf's antwoordapparaat is 1quote:Op maandag 30 april 2007 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
En rolf anwoordapparaat en nog zon uitdagingsshow
Maakt het rijtje compleetquote:Op maandag 30 april 2007 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Big Brother.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |