is niet altijd zo geweest. in oa seizoen 4 praatten ze Arabisch.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
alleen dat ze ook onder elkaar engels spreken he, dat blijft zo jammer.
leuk? ik vind de aanslagen en het nieuwe beleid engquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:03 schreef Aarti het volgende:
ik vind het wel leuk en actueel met moslims.
iddquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
alleen dat ze ook onder elkaar engels spreken he, dat blijft zo jammer.
Het is ook eng, en dat maakt het juist leuk/onderhoudend om naar te kijken!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is niet altijd zo geweest. in oa seizoen 4 praatten ze Arabisch.
[..]
leuk? ik vind de aanslagen en het nieuwe beleid eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Ben je nou een fan of niet? Dan wacht je toch braafquote:Op zondag 13 mei 2007 15:22 schreef Merkie het volgende:
Nee, want hier moet je kijken in de lage PAL-resolutie met hinderlijke reclames (en ondertiteling). Wanneer je maar wilt kijken in 720P HDTV zonder reclames lijkt me veul fijner. Daarnaast is 24 season 6 in Amerika al 4 maanden langer bezig.
Niet. Je moet natuurlijk niet de lelijke 350MB versies kijken, dat is nog geen eens PAL.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:25 schreef __Saviour__ het volgende:
hd is echt zwaar overrated.
Waarom zou je meer fan zijn als je braaf wachtquote:Op zondag 13 mei 2007 15:31 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ben je nou een fan of niet? Dan wacht je toch braaf
Dan heb je het er voor over om te wachtenquote:Op zondag 13 mei 2007 15:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet. Je moet natuurlijk niet de lelijke 350MB versies kijken, dat is nog geen eens PAL.
[..]
Waarom zou je meer fan zijn als je braaf wacht?
Ik heb langer moeten wachten dan de NL-kijkers andersquote:Op zondag 13 mei 2007 15:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dan heb je het er voor over om te wachten
Van de series die ik download, kijk ik ze allemaal in de 350mb versie. Meer dan goed genoeg. Ik vind hd echt zwaar overgewaardeerd, mensen die het helemaal fantastisch vinden omdat je jacks's neusharen kunt zien enzo. Wat een onzin.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet. Je moet natuurlijk niet de lelijke 350MB versies kijken, dat is nog geen eens PAL.
[..]
Waarom zou je meer fan zijn als je braaf wacht?
24 wordt niet herhaald.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:37 schreef paddestoeltje het volgende:
Even een vraagje over het uitzendschema van seizoen 6
Ik kan vinden dat ie vanavond rond half 11 begint, maar weet er ook iemand of er ook nog een herhaling is verderop in de week?
Ik kan er helaas niets over vinden, maar misschien zie ik iets over het hoofd??
Het is wel een interessante benadering van hoe het kan worden. Als je als land wekenlang door tig aanslagen getroffen wordt, moeten er gewoon harde maatregelen genomen worden. Dat proberen ze nu in de serie uit te werkenquote:Op maandag 14 mei 2007 08:13 schreef Klopkoek het volgende:
Deze serie begint nu echt trieste Bush-propaganda te worden. De eerste drie seizoenen waren nog wel tof maar daarna begint de herhaling op te vallen. Tijd om er mee op te houden.
Ik denk dat Sandra Palmer zelf evil is.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef Klopkoek het volgende:
Logan was geen Bushtype. Logan kweekt eerder juist sympathie voor Bush, want uiteindelijk bleek dat de imperialistische politiek van Logan door anderen aan hem is opgelegd.
Sorry, maar deze serie is echt een belachelijke vertoning. Die Palmer, Hayes en Lennox 'voelen' niet aan als een presidentieel team, meer als een soort B-acteurs.
Maar ik geef toe: de propaganda dringen ze wel doordacht aan je op. Eerst wordt namelijk nog min of meer duidelijk gemaakt dat je privacy nooit mag opgeven en worden de betrokken mensen nog als onschuldig neergezet.
Een aflevering later blijken alle moslims terroristen te zijn, de onschuldig lijkende mensen zijn opeens helemaal niet zo onschuldig waardoor je als domme tokkie-kijker al snel sympathie voor de Patriot Act krijgt.
Ik voorspel dat de volgende aflevering die onschuldig lijkende vriend van Sandra Palmer ook opeens schuldig is![]()
Ik vond Logan wel een Bushtype, omdat hij qua intelligentie hetzelfde overkomt als Bush. Overigens ben ik het niet met je eens en zeker niet wat die opmerking over domme tokkie-kijkers betreft, die kijken echt niet naar 24 hoor. Ik denk dat je de meeste 24 kijkers onderschat.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef Klopkoek het volgende:
Logan was geen Bushtype. Logan kweekt eerder juist sympathie voor Bush, want uiteindelijk bleek dat de imperialistische politiek van Logan door anderen aan hem is opgelegd.
Sorry, maar deze serie is echt een belachelijke vertoning. Die Palmer, Hayes en Lennox 'voelen' niet aan als een presidentieel team, meer als een soort B-acteurs.
Maar ik geef toe: de propaganda dringen ze wel doordacht aan je op. Eerst wordt namelijk nog min of meer duidelijk gemaakt dat je privacy nooit mag opgeven en worden de betrokken mensen nog als onschuldig neergezet.
Een aflevering later blijken alle moslims terroristen te zijn, de onschuldig lijkende mensen zijn opeens helemaal niet zo onschuldig waardoor je als domme tokkie-kijker al snel sympathie voor de Patriot Act krijgt.
Ik voorspel dat de volgende aflevering die onschuldig lijkende vriend van Sandra Palmer ook opeens schuldig is![]()
Lennox, Palmer en Hayes halen het niet bij de oude Palmer en Novick.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef drGoeroe het volgende:
Lennox is één van de sterkste acteurs van dit seizoen vind ik toch wel.
Sandra Palmer is vertegenwoordigster van die Islamitische organisatie, zij staat ze juridisch bij.
Is Novick trouwens samen met Logan afgetreden?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Lennox, Palmer en Hayes halen het niet bij de oude Palmer en Novick.
En hiermee ook. We weten dat het in de vee es van a al lang bezig is.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:06 schreef mroijjoijoi het volgende:
De echte fans zijn al bijna aan het eind van seizoen 6 en kijken morgenvroeg naar aflevering 22 uit amerika..... Nu al zin in...........................
juistquote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef Mr-Sander het volgende:
Kan iedereen even stoppen met die opmerkingen van: "Dit seizoen is zwaar tegenvallend". We oordelen daar zelf wel over, over 22 weken
24 is nooit om te huilen. Zelfs het slechtste seizoen is nog beter dan het beste van de meeste andere series....quote:Op maandag 14 mei 2007 18:02 schreef BologneseChips het volgende:
Toch vind ik dit seizoen nog wel iets beter dan het vierde seizoen, wat al helemaal om te huilen was.
Nee. Seizoen 4 was echt de grootste teleurstelling ooit, een van de dieptepunten van dat tv-seizoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:48 schreef bloodymary het volgende:
[..]
24 is nooit om te huilen. Zelfs het slechtste seizoen is nog beter dan het beste van de meeste andere series....![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |