abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 april 2007 @ 19:28:54 #1
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48846222
und weiter geht's...

stroll down memory lane: De kunst van het loslaten van een ex #46

laatste post mijnerzijds:
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:23 schreef Garisson72 het volgende:

[Garisson72, mag ik jou vragen of jezelf wel over je ex heen bent?]

mij een raadsel hoe je hier naar aanleiding van de gequote post op komt, maar niettemin mag je dat zeker vragen.
Ik kan nl volmondig en zonder knipperen der ogen, en bijpassend blijdschap, verklaren dat ik er zeker overheen ben. Ik blijf alleen veel in dit en aanverwante topics posten zolang ik mezelf herken in wat ik lees van anderen!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48846379
Hoi Garisson72!

Gelukkig dat je mijn post goed begreep. Toen ik hem later terug las kon ik me voorstellen dat je het als een aanval zou kunnen zien. Aan de andere kant heb ik dan wel weer het vertrouwen in de mede-mens dat men het inziet dat ik het goed bedoel. Anyway..
Ik was gewoon benieuwd wat je bewoog om o.a. veel in dit topic te posten. Ik geloof wel dat er veel mensen wat aan hebben. Ervaring of een hart onder de riem.

tevens TVP
pi_48846576
Terugvindapparaat.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_48846679
Ik ben het met Skv eens
pi_48847490
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben het met Skv eens
ik ook
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 29 april 2007 @ 20:22:29 #6
94676 Garisson72
pi_48847704
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:36 schreef JoeDank het volgende:
Hoi Garisson72!

Gelukkig dat je mijn post goed begreep. Toen ik hem later terug las kon ik me voorstellen dat je het als een aanval zou kunnen zien. Aan de andere kant heb ik dan wel weer het vertrouwen in de mede-mens dat men het inziet dat ik het goed bedoel. Anyway..
Ik was gewoon benieuwd wat je bewoog om o.a. veel in dit topic te posten. Ik geloof wel dat er veel mensen wat aan hebben. Ervaring of een hart onder de riem.

tevens TVP
tof!
pi_48850116
tvptje!
Ik doe niet meer aan een signature
pi_48850383
tvp
pi_48855696
Maarre hoe hebben jullie het kunnen 'verwerken' als je ex binnen korte tijd met iemand anders krijgt? Bij mij is t na 2 weken al.. Iemand tips? Ik voel me echt als een vervangbaar iets.. Eerst dacht ik dat wat we hadden nog speciaal was, weer een illusie armer..
pi_48855797
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:50 schreef radioanne het volgende:
Maarre hoe hebben jullie het kunnen 'verwerken' als je ex binnen korte tijd met iemand anders krijgt? Bij mij is t na 2 weken al.. Iemand tips? Ik voel me echt als een vervangbaar iets.. Eerst dacht ik dat wat we hadden nog speciaal was, weer een illusie armer..
Bij mij was het direct na tien jaar relatie . Ze werd patsboem verliefd op iemand anders.

Tja, verwerken: Beseffen dat je er niets meer mee te maken hebt. Begrijpen dat de ander kennelijk toch anders in elkaar zit en kennelijk geen enkel respect heeft voor de persoon die hij achter heeft gelaten. Geen respect heeft voor iemand anders gevoelens maar ook niet voor zichzelf. Zichzelf de tijd niet gunt.
Compleet loslaten en je dus niet vastbijten op iemand waar jij geen vat meer op hebt. Afstand nemen en nog meer afstand nemen.

Naderhand kom je wel weer iemand nieuw tegen

[ Bericht 4% gewijzigd door JoeDank op 30-04-2007 01:01:33 ]
pi_48855915
Ze heeft tegen mij altijd gezegd: ik ben voor eeuwig de jouwe totdat ik verliefd word op een ander Mja.... En dat gebeurde dus.
pi_48855967
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze heeft tegen mij altijd gezegd: ik ben voor eeuwig de jouwe totdat ik verliefd word op een ander Mja.... En dat gebeurde dus.
Alexxxx, ik heb niet al je posts op m'n netvlies hangen Maar heb je nog wel contact met haar ? Ik absoluut niet omdat het simpelweg niet kan (wat ze soms bij tijd en wijlen schijnt te vergeten )
pi_48856016
4 jaar samen gewoond en verloofd geweest Onlangs het huis uit geschopt, en nu heb ik weer een nieuw husije waar ik over een week of twee in ga wonen.. Ik woon op nummer 57, mn ex op 53, maar geen zicht op elkaar of elkaars tuin.

Mijn verhaal in het kort

Oh, en ik negeer haar zoveel mogelijk vooralsnog Ff geen contact. Hopelijk dat we in de toekomst weer als vrienden door een deur kunnen, want de 4 jaar dat het WEL goed ging waren de mooiste jaren van mnleven en daar ben ik haar nog steeds erg dankbaar voor
pi_48856061
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
4 jaar samen gewoond en verloofd geweest Onlangs het huis uit geschopt, en nu heb ik weer een nieuw husije waar ik over een week of twe ein ga wonen.. Ik woon op nummer 57, mn ex op 53, maar geen zicht op elkaar of elkaars tuin.

Mijn verhaal in het kort
Pracht verhaal ! Met sarcasme en herken de situatie wel It's a crazy world!

P.S. Ook dat met goede jaren overigens. Weet ook niets te verzinnen voor het topic irritante exen...helaas.
pi_48856250
Ja het is ook zo moeilijk om het los te laten. Hij is zelfs nu jarig heb hem toch maar een smsje gestuurd met gefeliciteerd, ondanks ik nog steeds boos op hem ben. En je zegt het goed, ik voel me ook totaal respectloos behandeld. Het helpt wel dat al zijn vrienden die nieuwe meid en stomme doos vinden
pi_48856408
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:21 schreef radioanne het volgende:
Ja het is ook zo moeilijk om het los te laten. Hij is zelfs nu jarig heb hem toch maar een smsje gestuurd met gefeliciteerd, ondanks ik nog steeds boos op hem ben. En je zegt het goed, ik voel me ook totaal respectloos behandeld. Het helpt wel dat al zijn vrienden die nieuwe meid en stomme doos vinden
Ik ben op één of andere manier wel trots op je dat je hem hebt gefeliciteerd . Ben je toch ook een mens met een groot hart. Hoewel het allemaal natuurlijk niet makkelijk is als iemand zo met je omgaat.
Ik heb dat omgekeerd overigens meegemaakt, ex ging dus vreemd en was spoorslags mijn verjaardag vergeten. En dan probeer je alles goed te doen en wordt jezelf slecht behandeld. Je kan er van leren maar dat wil ik niet Ik geloof liever in het goede van de mens. Dan maar een beetje naief.
pi_48856481
Dank je ja ik probeer de eer wel een beetje aan mezelf te houden, ik heb er geen zin in om als de nijdige, krankzinnige ex oid over te komen. Ik heb zijn ouders ook een bedank-kaartje gestuurd, hij de mijne niks, ook al was hij veel vaker bij de mijne dan ik bij zijn ouders.

Dat geeft me dan op zich wel weer een goed gevoel, dat ik toch nog vriendelijk kan zijn en menselijk en hij er zo respectloos en gemeen van door gaat met de volgende. Jammer dat hij het alleen zelf niet beseft.

Ik hoop er wel een beetje vlot over heen te komen, hoor, hij is het helemaal niet waard om dingen in mijn leven te verpesten, dat blijkt nu wel weer.. Ik wil niet meer aan hem denken! Ik wil er niet meer om geven wat hij allemaal met dat mens uithaalt en hoeveel lol hij wel niet zal hebben!
pi_48856564
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:39 schreef radioanne het volgende:
Dank je ja ik probeer de eer wel een beetje aan mezelf te houden, ik heb er geen zin in om als de nijdige, krankzinnige ex oid over te komen. Ik heb zijn ouders ook een bedank-kaartje gestuurd, hij de mijne niks, ook al was hij veel vaker bij de mijne dan ik bij zijn ouders.

Dat geeft me dan op zich wel weer een goed gevoel, dat ik toch nog vriendelijk kan zijn en menselijk en hij er zo respectloos en gemeen van door gaat met de volgende. Jammer dat hij het alleen zelf niet beseft.

Ik hoop er wel een beetje vlot over heen te komen, hoor, hij is het helemaal niet waard om dingen in mijn leven te verpesten, dat blijkt nu wel weer.. Ik wil niet meer aan hem denken! Ik wil er niet meer om geven wat hij allemaal met dat mens uithaalt en hoeveel lol hij wel niet zal hebben!
Zal ik je alvast vertellen dat dat niet zo makkelijk is (en dat je dat beseft) voor een persoontje als jij. Als ik die paar regeltjes lees ben je veel te goed voor deze wereld en heb je veel te veel begrip.
Althans, dat werd mij verteld: Veel te lief. En dat was ook zo. Maar eigenlijk vertel je dat ook zelf al met je kaartje. Koester wie je bent, dat heeft mij veel geholpen, heel dicht bij jezelf blijven. Maar niet denken dat je er iets aan kan doen. Dat kan je namelijk niet. Misschien komt hij later nog eens op je pad, en de rest van het verhaaltje hoef ik denk ik niet te vertellen. Dat moet je dan maar zien. En ja, je kan trots op jezelf zijn, prachtig meisje ben je Je hebt het goed gedaan!

[ Bericht 2% gewijzigd door JoeDank op 30-04-2007 01:53:28 ]
pi_48856589
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
tvp
Heb me anderhalf afgevraagd wat die f*cking afkorting 'TVP' toch betekende... Ein-de-lijk weet ik het!

Ontopic: geprobeerd (en nog) alles te vermijden waar m'n ex 'mee te maken' heeft... Wat voor vlammetje nog zou branden, dooft vanzelft.
pi_48856789
Hmm.. ik denk niét dat ik hem ooit nog terug wil.. we verschillen veel te veel en het zou ooit wel eens uitgegaan zijn, alleen ik hield wel echt van hem.. Er is een hele geschiedenis aan vooraf gegaan en eigenlijk waren we vanaf het begin al een beetje een 'rare' combi.. Ik het studentje, hij een paar jaar ouder en geen diploma's, behalve middelbare school. Niet dat het dan nooit zou kunnen, maar dan zou het echt 100% liefde moeten zijn..

En wat je zegt is waar; ik ben een nogal gevoelig en meelevend persoon, soms inderdaad iets té. Dankje voor de steun en bemoedigende woorden JoeDank

Nou morgen naar Utrecht en lol maken
pi_48856852
quote:
Op maandag 30 april 2007 02:09 schreef radioanne het volgende:
Hmm.. ik denk niét dat ik hem ooit nog terug wil.. we verschillen veel te veel en het zou ooit wel eens uitgegaan zijn, alleen ik hield wel echt van hem.. Er is een hele geschiedenis aan vooraf gegaan en eigenlijk waren we vanaf het begin al een beetje een 'rare' combi.. Ik het studentje, hij een paar jaar ouder en geen diploma's, behalve middelbare school. Niet dat het dan nooit zou kunnen, maar dan zou het echt 100% liefde moeten zijn..

En wat je zegt is waar; ik ben een nogal gevoelig en meelevend persoon, soms inderdaad iets té. Dankje voor de steun en bemoedigende woorden JoeDank

Nou morgen naar Utrecht en lol maken
Ik geniet van de herkenbaarheid hoe jij in elkaar steekt . En ik denk dat dat genoeg is om te vertellen wat ik bedoel .

Het komt volgens mij wel allemaal goed met je en er zijn ook mannen die jouw respect, vertrouwen, intimiteit wel waard zijn. En waarom ik dat weet ? Omdat ik, andersom, dat soort vrouwen tegen kom. En ik verbaas me (en geniet zoals jij morgen ook lekker gaat doen).
De pijn in je hart is iets wat zichzelf moet oplossen. Dat gaat niet één, twee, drie. Maar goed, nogmaals, zo steek je in mijn ogen een beetje in elkaar.
  maandag 30 april 2007 @ 11:32:11 #22
94676 Garisson72
pi_48860468
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:50 schreef radioanne het volgende:
heb ik ook meegemaakt (toevallig rondom Qday '04) dat een relatie uitging, en zij diezelfde seconde al een ander had (de goede verstaander signaleert de overlap - ze moet dus vreemd zijn gegaan).

Het was een zware klap, maar de positieve keerzijde voor mij was dat ik er juist daardoor bijzonder rap overheen was. Zoals je zegt, je voelt je even volstrekt uitwisselbaar, overbodig, vervangbaar. Als je zo makkelijk op een ander overstapt, hoe bijzonder was het dan?
maar dan kun je jezelf hervinden, ineens sta je daarboven, kies je voor jezelf, kan die ander in een baan om de aarde worden geschoten wat jou betreft!

wat dat aangaat overigens, natuurlijk was jullie relatie wel bijzonder, net zoals die van mij dat is geweest. Daar moet je niet aan twijfelen.

en aangaande de kleine dingetjes die je nog wel gewoon doet, zoals kaartjes sturen naar zijn ouders en hem sms'sen voor zijn verjaardag : zolang jij dat voor jezelf doet en mits jij je er goed bij voelt, vind ik het heel goed. Dan helpt het bij je verwerkingsproces.
De valkuil is echter dat je misschien onwillekeurig een tegenprestatie gaat verwachten (zoals je verbolgen opmerkt, hij stuurt nix terug). That's when shit hits fan...

[ Bericht 14% gewijzigd door Garisson72 op 30-04-2007 11:38:49 ]
pi_48860848
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 48% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:27 ]
  maandag 30 april 2007 @ 12:03:48 #24
94676 Garisson72
pi_48861089
mensen die dicht bij jullie staan/stonden hebben het vaak moeilijk met het omgaan met de situatie... terwijl het voor jullie gevoel helemaal niet nodig is! altijd die overtuiging dat er gekozen moet worden, dat krampachtige van niets verkeerd willen zeggen...
Aan de andere kant, jij verwacht kennelijk een bepaalde reactie van die zus, die zij niet waarmaakt. Maar mensen kunnen nu eenmaal onberekenbaar zijn in 'moeilijke' situaties.
pi_48861115
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 44% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:37:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')