Klopt. 't-Is een leuke maar geheugen-vretende gimmick. Niet meer, niet minder.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niet naar gekeken. Dus ik heb geen idee of het geheugen scheelt. Vond het ten opzichte van het standaard Vista thema gewoon weinig toevoegen.
Ik vond het zelfs niet echt mooi. Als ik internet doe ik dat altijd fullscreen en dan is de titelbalk in Aero in mijn ogen gewoonweg lelijk. Het is dat de classic-look in Vista een stuk minder is dan in XP. Anders had ik dat gewoon gebruikt.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:05 schreef sooty het volgende:
[..]
Klopt. 't-Is een leuke maar geheugen-vretende gimmick. Niet meer, niet minder.
Ik schakel 'm wel uit als ik de prestaties hinderlijk vind achteruit gaan. Vooralsnog oogt het mooi en iedereen die het ziet vindt het mooi.
Zie de 8e postquote:Op zondag 13 mei 2007 13:17 schreef ryangozer het volgende:
Gratis aero krijgen in home basic, het kan...
http://youtube.com/watch?v=FZ40zkjIkUo&mode=related&search=
je moet alleen wel goede ogen hebben...
precies dezelfde laptop en wil ook graag een antwoord wetenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:11 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje:
Ik heb een acer aspire 5630 notebook, eerst met xp mce en nu vista home premium erop, maar de laptop heeft van die mooie kleine knopjes om op play en stop te drukken, fast forward enzo.. Ik krijg ze alleen niet meer aan het werken, weet iemand hoe dit op te lossen? Kan nergens het stuurprogramma'tje vinden..
Het gaat om de meest rechtse knopjes op dit plaatje:
[afbeelding]
Staat er niks op de Acer site? Mijn HP had hiervoor een driver update nodig...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:11 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje:
Ik heb een acer aspire 5630 notebook, eerst met xp mce en nu vista home premium erop, maar de laptop heeft van die mooie kleine knopjes om op play en stop te drukken, fast forward enzo.. Ik krijg ze alleen niet meer aan het werken, weet iemand hoe dit op te lossen? Kan nergens het stuurprogramma'tje vinden..
Het gaat om de meest rechtse knopjes op dit plaatje:
[afbeelding]
quote:Dear Customer,
Acer recommends that you run a complete backup (e-recovery) prior to upgrading your PC. "How to run e-recovery"
For a successful upgrade you need to download all of the available Vista Update files for your model.
Depending on your Internet connection the download might take some time due to the size of the files (up to 180MB).
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Roep je gewoon maar wat?![]()
Ultimate heeft alles wat de andere versies ook hebben dus ook MCE![]()
Outlook 2007 werkt perfect bij mij, dus dat ligt dan echt aan je pc en niet aan Vista.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Van het weekend Vista Home Premium geīnstalleerd op m'n nieuwe pc.
Eerste ervaringen zijn niet best
Hoop programma's/games werken niet of niet naar behoren. Zelfs Office Outlook 2007 werkt gewoon nietVerder is de snelheid ook niet om over naar huis te schrijven...
Eind deze week gaat XP er weer bij mij op. Tegen de tijd dat alles echt naar behoren functioneert, wil ik er weer over nadenken om Vista er op te gooien
Fake? Volgens mij kon vista rating maar tot 6 komenquote:Op zondag 13 mei 2007 11:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alstu.
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07190/Naamloos-2.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Klopt. Je kan de xml aanpassen en zo deze scoren 'halen'.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:21 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Fake? Volgens mij kon vista rating maar tot 6 komenof ben ik fout?
Zo ik heb weer windows xp eropeind dit jaar nog is proberen met nieuwe drivers
Maar volgens mij kan die wel tot 10 toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt. Je kan de xml aanpassen en zo deze scoren 'halen'.
Maximale score is dacht ik nu 5,9. Dus heb ik geen idee of hij tot de 10 kan. Misschien dat ze dat later wel mogelijk maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar volgens mij kan die wel tot 10 toch?
Alleen met de huidige hardware nog niet?
Iemand?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:36 schreef Fendy het volgende:
Effe een n00b vraagje, ik heb net Ultimate geinstalleerd, maar zie dat mijn cpu-temp beduidend hoger is in vista dan in XP
Tis een E6400 clocked @ 3.2 GHz, in XP liep ie rond de 33 graden, nu sowieso 42, komt dat door de zwaardere interface?
Kan ik die ook gewoon uitzetten? Ik weet zeg maar wel waar mijn bestandjes staanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef Devolution het volgende:
Ik denk dat dat komt door de Indexing Service. Zal na een tijdje wel midner worden.
Jep.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef Fendy het volgende:
[..]
Kan ik die ook gewoon uitzetten? Ik weet zeg maar wel waar mijn bestandjes staan
Niet alleen je bestandenquote:
Paint.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef sooty het volgende:
Wat is het standaard programma om plaatjes te bewerken ?
Photo galleryquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef sooty het volgende:
Wat is het standaard programma om plaatjes te bewerken ?
Ja, die had ik al gevonden. Maar ik bedoel als ik een printscreen doe en dat wil ik dan plakken en bewerken. In Photo gallery kan ik geen 'new' selecteren waarin ik kan plakken.quote:
Paint dusquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:47 schreef sooty het volgende:
[..]
Ja, die had ik al gevonden. Maar ik bedoel als ik een printscreen doe en dat wil ik dan plakken en bewerken. In Photo gallery kan ik geen 'new' selecteren waarin ik kan plakken.
(Het plakken kan dan weer wel in bijvoorbeeld Word, maar ik wil het plaatje kunnen bewerken).
Ik heb effe geen idee.![]()
Thanks.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Paint dus
In de search zoeken op paint
of mspaint
Goed puntquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:00 schreef Swingding het volgende:
Er staat in je bureauaccessoires een programmaatje wat knip... heet (sorry even geen vista bij de hand voor de juiste naam. het heeft in ieder geval een icoontje met een schaar.,) Daarmee kan je heel makkelijk een printscreen maken en dacht ook bewerken. In ieder geval kan je hem er wel makkelijk mee opslaan en daarna openen in paint.
alleen als je natuurlijk een 64bit processor hebtquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb de 64bit versie tot mijn beschikking. Zinvol om die over die 32bit versie heen te zetten?
Neequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb de 64bit versie tot mijn beschikking. Zinvol om die over die 32bit versie heen te zetten?
Ja dat snap ik. Dat gaf hij al aan toen ik de CD erin deed.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Je moet een clean install doen dan
Ligt er aan wat je doetquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb ik, maar zal ik het verschil echt gaan merken?
Er over heen zetten leek mij een upgrade die je bedoelde en niet een clean install.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Dat gaf hij al aan toen ik de CD erin deed.
Alleen de kernel mode drivers moeten signed zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:28 schreef Netsplitter het volgende:
Het heeft nog niet echt veel nut om naar 64bit OS over te gaan.
Er zijn praktisch geen 64bit programma's die daar ook gebruik van maken.
En Vista 64bit moet gecertificeerde drivers hebben.
Zijn die er niet, dan kan je het bewuste apparaat niet installeren.
Het was toch de bedoeling van Vista om juist geen drivers meer kernel mode te laten draaien maar in user mode om er voor te zorgen dat bv een gecrashte videokaartdriver niet meteen het hele systeem onderuit kan halen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen de kernel mode drivers moeten signed zijn.
Vooraf opzoeken of alle drivers er zijn is wel aan te raden.
Ik heb geen enkel probleem in elk geval.
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling van Vista om juist geen drivers meer kernel mode te laten draaien maar in user mode om er voor te zorgen dat bv een gecrashte videokaartdriver niet meteen het hele systeem onderuit kan halen?
Of haal ik nou 2 dingen door elkaar heen...
niemand?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:22 schreef Incolumis het volgende:
hmm echt vreemd, heb Vista Beta er eerder op gehad en ook een gekraakte versie, beiden werkten. nu heb ik nieuwe cpu/mobo/ram, maar wel dezelfde DVD brander, en nu kan Vista bij de installatie geen driver daarvan vinden, snap er niks van
DVD branders heb je normaal gesproken geen driver voor nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |