Inderdaad, nog even twee keer bij Groningen onderuit en het is gedaan.quote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
Eindelijk is het voorbij
Je wilt toch niet zeggen datquote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet hoe mensen Koeman NIET de schuld kunnen geven, als je ziet hoe de betere spelers van weleer het hebben laten lopen. De Guzman en Greene bijvoorbeeld.
En net zoals Tiendalli die voor ¤2 miljoen is gehaald, en Charisteas voor een ongeveer gelijk bedrag. Buijs ook iets van ¤1 miljoen. Is allemaal prut gebleken, had gewoon geďnvesteerd in een goede spelert van 5 miljoen en had Lazovic niet verkocht.Om nog maar niet te beginnen over onze topper Léonard.
Ik kan er nog steeds niet over uit, wat een WANBELEID.Met een goed bestuur had er best wel een behoorlijk elftal kunnen staan.
Boeie... Had niet verwacht dat Feyenoord zou winnen.quote:
Idd, play-offs boeien toch niet, seizoen klaar.quote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
Eindelijk is het voorbij
Nee! Doen het goed zelfs. Maar het mooie is dat ze de trainer van de A1 er wel uit trappen, maar Koeman nietquote:Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef TC03 het volgende:
Sowieso moet er gewoon veel meer jeugd doorstromen.
Drenthe en Wijnaldum zijn denk ik beter dan Léonard en Buijs of Schreuder.
Is de A1 al gedegradeerd eigenlijk?
Inderdaad. Het argument voor dat ontslag was: hij heeft de spelers niet beter gemaakt. Ik kan dan gewoon NIET geloven dat ze niet doorhebben dat PRECIES hetzelfde geldt voor Koeman.quote:Op zondag 29 april 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee! Doen het goed zelfs. Maar het mooie is dat ze de trainer van de A1 er wel uit trappen, maar Koeman niet![]()
Volgens mij hebben we dan niks meerquote:Op zondag 29 april 2007 18:08 schreef Fetai het volgende:
Als we van Groningen verliezen, mogen we dan nog wel strijden om de intertoto?
Definitief?quote:Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Oja! En Schreuder zijn contract word verlengd.
quote:Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Bron knul. Bron. Waar is die?quote:
*sigh*quote:Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Als ie wat betreft Adriaanse en de rest ook gelijk krijgt, is het goedquote:Op zondag 29 april 2007 18:16 schreef renz0r het volgende:
[..]
*sigh*
Volgend jaar dus rechter rijtje, Hugo had gelijk.
Wat zei die allemaal dan?quote:Op zondag 29 april 2007 18:19 schreef g4st het volgende:
[..]
Als ie wat betreft Adriaanse en de rest ook gelijk krijgt, is het goed
Ekramy is goed hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 18:21 schreef SCH het volgende:
Het gekke is dat jullie vanmiddag heel aardig speelden in vergelijking met vorige weken en ik zag het ook al helemaal misgaan.
Beetje dom van Timmer alleen en die reserve is niet echt een held. Jullie hebben wel een keepersprobleem zeg.
blijven hopen!quote:Op zondag 29 april 2007 18:19 schreef g4st het volgende:
[..]
Als ie wat betreft Adriaanse en de rest ook gelijk krijgt, is het goed
Zei die dat Adriaanse kwam dan? Ik heb heel het verhaal van Hugo gemist, wees eens wat duidelijker julliequote:
Okay, ik ben na 3-1 naar AZ geswitched, heb niet alles gezien. Maar hij had bv. 2 x een hele slechte uittrap.quote:
Dat Adriaanse Erwin of Ronald op ging volgen (het gaat slecht in Oekraine), Feyenoord een jaartje helemaal op 0 moest beginnen (enige doelstelling : niet degraderen) maar dat daarna de druk zwaar omhoog moest voor Adriaanse en Feyenoord, en er weer titels behaald moesten worden.quote:
Ervaren spelers is belangrijker voor jullie, hoe vaak hebben jullie van het seizoen nou al niet een goal tegengekregen omdat die verdedigers achterin mekaar staan aan te gapen. En hoe vaak heb je nou al niet gehad dat er 3 verdedigers een aanvaller buitenspel proberen te zetten terwijl er een ander 10/20 meter achter staat te slapen. Als je d'r een echte verdediger met ervaring neerzet zoals Hofland ofzo, had je van het jaar sowieso 10/15 doelpunten direct gescheeld. En indirect nog meer, door de onrust die je wegneemt.quote:Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef TC03 het volgende:
Sowieso moet er gewoon veel meer jeugd doorstromen.
Drenthe en Wijnaldum zijn denk ik beter dan Léonard en Buijs of Schreuder.
Is de A1 al gedegradeerd eigenlijk?
Dat is inderdaad z´n zwakke punt, de uittrap. Maar verder zie ik het zeker in Ekramy zitten!quote:Op zondag 29 april 2007 18:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, ik ben na 3-1 naar AZ geswitched, heb niet alles gezien. Maar hij had bv. 2 x een hele slechte uittrap.
Maar veel slechter dan Timmer kan toch niet.
Dat is echt één van de weinige trainers die ik heel graag bij Feyenoord zie. Het zou geweldig zijn als die komt. Zou die wel komen eigenlijk dan, als we niet eens Europees spelen volgend seizoen?quote:Op zondag 29 april 2007 18:26 schreef g4st het volgende:
[..]
Dat Adriaanse Erwin of Ronald op ging volgen (het gaat slecht in Oekraine), Feyenoord een jaartje helemaal op 0 moest beginnen (enige doelstelling : niet degraderen) maar dat daarna de druk zwaar omhoog moest voor Adriaanse en Feyenoord, en er weer titels behaald moesten worden.
Als ie middelen en de vrijheid krijgt om wat te doen, denk ik wel. Voor hem de ideale manier trouwens, om Ajax nog een keer dwars te zitten.quote:Op zondag 29 april 2007 18:28 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat is echt één van de weinige trainers die ik heel graag bij Feyenoord zie. Het zou geweldig zijn als die komt. Zou die wel komen eigenlijk dan, als we niet eens Europees spelen volgend seizoen?
Ah, een overgangsjaarquote:Op zondag 29 april 2007 18:26 schreef g4st het volgende:
[..]
Dat Adriaanse Erwin of Ronald op ging volgen (het gaat slecht in Oekraine), Feyenoord een jaartje helemaal op 0 moest beginnen (enige doelstelling : niet degraderen) maar dat daarna de druk zwaar omhoog moest voor Adriaanse en Feyenoord, en er weer titels behaald moesten worden.
Helaas al het 3e overgangsjaar op rijquote:
Het 3e? Volgens mij zijn we al bijna 10 jaar bezig met overgangsjarenquote:Op zondag 29 april 2007 18:44 schreef Proximo het volgende:
[..]
Helaas al het 3e overgangsjaar op rij![]()
En tochnog steeds trots om supporter te zijn![]()
Ooh was jij dat die iedere week jankend in beeld kwam.quote:Op zondag 29 april 2007 18:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik ben alweer voor de 3e keer vol in beeld dit seizoen op TV![]()
Telkens met dat shot ik baal als een stekker na de 1-4 tijdens Feyenoord - Ajax.
Was al een aantal seconden vol in beeld met de samenvatting en tijdens de samenvatting van de eerste seizoenshelft, en vandaag weer. Telkens het zelfde shot, dat ik zo aan het balen ben![]()
Nee, dat net nog nietquote:Op zondag 29 april 2007 18:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooh was jij dat die iedere week jankend in beeld kwam.![]()
quote:Alle diepte records op een rijtje
Bron: FR-Fans.nl
Een verloren seizoen, waarin verschillende diepte records verbroken werden. Hier volgen een aantal diepte records.
53 punten
Sinds de invoering van het drie punten systeem (waar een overwinning 3 punten opleverde) in 1994 heeft Feyenoord nog nooit eerder zo weinig punten gehaald. Feyenoord vergaarde na 34 wedstrdijden 53 punten. Het seizoen 1995 - 1996 was tot nog toe het diepte punt, toen werden 61 punten vergaard.
7e plaats
Feyenoord is sinds 1955 weer voor het eerst 7e geworden.
Doelsaldo: -10
Een absoluut diepte punt is het doelsaldo dat Feyenoord aan het einde van het seizoen 2006 - 2007 over houdt. De Rotterdammers scoorden 56 keer en kregen maar liefst 66 tegen doelpunten. Sinds 1950 heeft Feyenoord nog nooit zo'n slecht doelsaldo gehad. Het slechtste doelsaldo dat tot nu toe in de boeken stond genoteerd was -2 uit 1957 - 1958.
56 doelpunten
Feyenoord scoorde slechts 56 doelpunten in 34 wedstrijden. Het minst aantal doelpunten dat Feyenoord ooit in 34 wedstrijden maakte is 51. In het seizoen 1989 - 1990 scoorde de Rotterdammers 51 keer. Dat seizoen werd Feyenoord uiteindelijk 11e.
66 tegendoelpunten
De 66 tegendoelpunten van Feyenoord zijn op het seizoen 1957 - 1958 de meeste tegendoelpunten sinds 1950. Alleen in 1958 kreeg Feyenoord meer tegen doelpunten, toen waren dat er 76.
quote:I'm Ajax till I die
I'm Ajax till I die
I know I am, I'm sure I am
I'm Ajax till I die
Dus....?quote:
Wat hebben die Ajax-nerds met ons te maken?quote:Op zondag 29 april 2007 19:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoorde ik dat goed??? Zongen Ajacieden:
[..]
![]()
![]()
"We kunnen de afkoopsom niet betalen..."quote:Op zondag 29 april 2007 19:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat voor argumenten Bosz zou hebben om Koeman niet te ontslaan
Wat weer een argument zou zijn om er heel wat andere bestuursleden uit te gooien, aangezien die niet voor geld gezorgd hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 20:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
"We kunnen de afkoopsom niet betalen..."![]()
![]()
Binnen vier maanden kan inderdaad een geweldig kapitaal worden opgebouwd.quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef g4st het volgende:
[..]
Wat weer een argument zou zijn om er heel wat andere bestuursleden uit te gooien, aangezien die niet voor geld gezorgd hebben.
De aanstelling van Koeman was vooral een snelle reactie op het debacle met Gullit en het lijkt het er op dat ze met Koeman een tegengesteld karakter in huis hebben gehaald. Maar ook dat heeft niet gewerkt, begrijpelijk want Erwin heeft totaal geen uitstraling, staat niet boven zijn spelers en doet ronduit slechte aankopen (net als z'n broertje trouwens). Het ergste is dat ie gewoon een slecht visitekaartje voor de club is. Talentvolle spelers zullen niet voor Feyenoord kiezen omdat ze niet het gevoel hebben dat hij hen beter maakt. En wat zijn uitstraling betreft: dramatisch.quote:Op zondag 29 april 2007 19:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat voor argumenten Bosz zou hebben om Koeman niet te ontslaan
Dat investeerders-gedoe hadden ze 4 maanden geleden al meteen kunnen doen?quote:Op zondag 29 april 2007 20:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Binnen vier maanden kan inderdaad een geweldig kapitaal worden opgebouwd.
Ze gaan proberen vreemd vermogen aan te trekken, dus dat zal gedegen moeten gebeuren. Ik geloof dat fase 1 is om certificaten van aandelen uit te geven, maar die zullen zonder Europees voetbal niet veel waard zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 20:49 schreef g4st het volgende:
[..]
Dat investeerders-gedoe hadden ze 4 maanden geleden al meteen kunnen doen?
Precies, ik betwijfel of er uberhaupt iemand is die een miljoen gaan investeren in dit zooitje ongeregeld.quote:Op zondag 29 april 2007 20:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ze gaan proberen vreemd vermogen aan te trekken, dus dat zal gedegen moeten gebeuren. Ik geloof dat fase 1 is om certificaten van aandelen uit te geven, maar die zullen zonder Europees voetbal niet veel waard zijn.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Net half uur terug,
Pracht middag![]()
[afbeelding]
![]()
Heel die treinreis was toch wel leuk
http://images.fok.nl/s/kwijl.gif
http://images.fok.nl/s/kwijl.gif
Heb wel een andere foto van der gemaakt waar je het wel zietquote:Op zondag 29 april 2007 21:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je ziet net het PSV - Logo op het shirt niet![]()
Ze waren tijdens de wedstrijd lekker bezig. Heb nog weg kunnen komen, maar zijn er veel aangehouden en meegenomen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:13 schreef Sybrandus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al 25 Feyenoordsupporters opgepakt, maar misschien was dat voor de wedstrijd ook al zo.
Was je nog met de treinquote:Op zondag 29 april 2007 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze waren tijdens de wedstrijd lekker bezig. Heb nog weg kunnen komen, maar zijn er veel aangehouden en meegenomen.
Helaas nog waar ookquote:
Helemaal niets in rotterdamquote:Op zondag 29 april 2007 22:22 schreef Damzkieee het volgende:
2x verliezen van Groningen en dan hebben jullie HELEMAAL niets :S
Achterlijke playoffs.
Schreuder komt simpelweg snelheid en ritme tekort, Pierre is te oud (zelfde gold vandaag voor Bosvelt). Met 1 of 2 ervaren mensen achterin/middenveld en een goede spits/afmaker moeten jullie volgend jaar gemakkelijk weer in de top4-5 kunnen eindigen. Met spelers als De Guzman, Drenthe, Greene, Hofs, Castelen, Vincken, Bahia, Vlaar is er genoeg talent/potentiequote:Op zondag 29 april 2007 18:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een paar goede aankopen en een trainer die de spelersgroep wel weet te inspireren en te motiveren en Feyenoord zou best goed mee moeten kunnen komen met de beste 4 volgend seizoen.
Ben ik volledig met je eens. Met de door jou genoemde spelers plus Bruins, Ekramy, Wijnaldum zijn het echt wel spelers die iets kunnen. Het enige wat we nodig hebben is gewoon een trainer die goed is in het motiveren van jonge spelers en het beter maken van deze spelers.quote:Op zondag 29 april 2007 22:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heb aan Feyenoord-kant genoten van Royston Drenthe (wat een beleving en fanatisme, al had 'ie minstens 3x geel verdiend..) en Romeo Castelen, snelle levensgevaarlijke speler. Laatste 10 minuten voor rust en eerste kwartier ná rust was echt voor Feyenoord, wachten op de 1-2. Wissel Bosvelt/Yildirim eruit en Poulsen/Bradley erin deed de wedstrijd kantelen. En natuurlijk de kwaliteiten van Alves, onbeschrijvelijk![]()
Huilen van Van Hooijdonk heb ik tijdens de wedstrijd gemist, één woord voor de mans inzet en beleving: RESPECT!!
[..]
Schreuder komt simpelweg snelheid en ritme tekort, Pierre is te oud (zelfde gold vandaag voor Bosvelt). Met 1 of 2 ervaren mensen achterin/middenveld en een goede spits/afmaker moeten jullie volgend jaar gemakkelijk weer in de top4-5 kunnen eindigen. Met spelers als De Guzman, Drenthe, Greene, Hofs, Castelen, Vincken, Bahia, Vlaar is er genoeg talent/potentie
Dat moet er ook nog eens bij komen voor Feyenoord.quote:Op zondag 29 april 2007 22:58 schreef g4st het volgende:
Volgens Ronald stapt Erwin op.
quote:Op zondag 29 april 2007 22:58 schreef g4st het volgende:
Oja, had ik nog niet eens over nagedacht. Zie dit dan als een extra kans.quote:Op zondag 29 april 2007 22:25 schreef Fetai het volgende:
Zonder de playoffs hadden we ook niks gehad, 7e plaats leverde ook niks op vroeger.
Hoop Rotterdamquote:Op zondag 29 april 2007 23:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgens Studio Voetbal is Co Aadriaanse gebeld uit Nederland , alleen weten ze niet of dat telefoontje uit Rotterdam Of Eindhoven kwam![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Erwin viert op dit moment feest in het Philips Stadion.![]()
![]()
nou geil hoorquote:Op zondag 29 april 2007 21:57 schreef mister_popcorn het volgende:
tis ook wel een mieters geil vrouwtje![]()
![]()
Zij en de verlenging van het contract van schreuder maken mijn dag toch weer 'n beetje goed...
Maar goed, mooi voor die stinkjoden dat zij het niet zijn geworden, verder gewoon diep triest. Mooi beleidsplan ook van bosz, niets gehaald, niet gepresteerd, weer geen prijs. Volgend seizoen nieuwe kans. (yeah right)
waarom zeikt iedereen toch over dat spelersmateriaalquote:Op zondag 29 april 2007 23:39 schreef Damzkieee het volgende:
Ben benieuwd wie met dit materiaal een betere prestatie had neergezet eigenlijk.
Inderdaad. Bijvoorbeeld de laatste 3 wedstrijden. 4-0 van Groningen, 4-1 van een club die ik al niet meer weet, 5-1 Heerenveen, 2x met dikke cijfers tegen Ajax onderuit, volgens mij tegen Twente ook, NEC en NAC ook nog een keer, pff, het is echt beschamendquote:Op zondag 29 april 2007 23:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom zeikt iedereen toch over dat spelersmateriaal
met deze selectie hoef je zelfs zonder trainer niet te verliezen met grote cijfers van Heracles, Groningen, Heerenveen, NEC, etc.
quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LTRAi7p9GMI&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efr%2Dfotopage%2Enl%2Ffoto%2Dscheerenveen%2Dfeyenoord%2Ehtm
Moet je eens naar Donetsk gaan om daar een 4-1 om de oren te krijgen van de plaatselijke beenhouwer en straatvegerquote:Op maandag 30 april 2007 00:22 schreef Keltie het volgende:
Kuteind rijden voor zo'n kankerresultaat.
Echt waar, maak je foto's van zo'n drachtige koe.... zet je er nog "lieffff" onder ook.quote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Yup.
wat is het toch leuk om F'noord zo te zien vind je nietquote:
I like thatquote:Op maandag 30 april 2007 01:01 schreef WEST het volgende:
[..]
wat is het toch leuk om F'noord zo te zien vind je niet![]()
wat voor aankopen zou F'noord doen?quote:Op maandag 30 april 2007 01:04 schreef X-fi het volgende:
[..]
I like thatMoge snel een nieuw seizoen komen
Denk dat ze Stijn Vreven halenquote:
nee man die zijn te goed..., die wil niet naar een amateurclubquote:Op maandag 30 april 2007 01:06 schreef X-fi het volgende:
[..]
Denk dat ze Stijn Vreven halen. En misschien ook nog Mols.
quote:Op maandag 30 april 2007 01:11 schreef WEST het volgende:
[..]
nee man die zijn te goed..., die wil niet naar een amateurclub
mischien wil ono_rulz wel spelenquote:
Ik zoiezo en velen met mij.. ik had de longen uit mijn lijf geschreeuwd, heel het seizoen lang.quote:Op zondag 29 april 2007 23:39 schreef Damzkieee het volgende:
Ben benieuwd wie met dit materiaal een betere prestatie had neergezet eigenlijk.
Er zit nog een kern van waarheid in ook.quote:Op maandag 30 april 2007 01:11 schreef WEST het volgende:
[..]
nee man die zijn te goed..., die wil niet naar een amateurclub
Hoezo 'nog eens bij komen'?quote:Op zondag 29 april 2007 23:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat moet er ook nog eens bij komen voor Feyenoord.![]()
Waarom lach je daarom? Heb je dan totaal geen niveau?quote:
ik vind dat zo'n mooi moment, dat ik het op youtube heb gezetquote:Op zondag 29 april 2007 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Pierre heeft bij mij veel respect verdiend met die oprechte tranen.
Idd, 5-1 echter maakt het al wat draaglijker.... al die 4-1's begonnen te vervelen in uitwedstrijden.quote:Op zondag 29 april 2007 22:50 schreef don-diablo het volgende:
zeeeeeeeeer triest.. 4-1 van sc alves verliezen is not done![]()
Kippenvelquote:Op maandag 30 april 2007 04:35 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n mooi moment, dat ik het op youtube heb gezetMaar ik ben bang dat die gestapo eikels van Talpa het er wel weer snel af zullen halen.
http://www.youtube.com/watch?v=haqxHY82zt8
Ik vind hem niet erg sympathiek maar in dit geval zeg ikquote:Op maandag 30 april 2007 08:32 schreef Urquhart het volgende:
Jullie mogen je handjes dichtknijpen als Co zou komen
Ronald zal Erwin wel opvolgen.quote:Op zondag 29 april 2007 22:58 schreef g4st het volgende:
Ken je niet ff opzouten ofzoquote:Op maandag 30 april 2007 01:01 schreef WEST het volgende:
[..]
wat is het toch leuk om F'noord zo te zien vind je niet![]()
Pi-Air!!!quote:Op maandag 30 april 2007 04:35 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n mooi moment, dat ik het op youtube heb gezetMaar ik ben bang dat die gestapo eikels van Talpa het er wel weer snel af zullen halen.
quote:Diverse spelers van Feyenoord hebben gisteren een fan van de Rotterdamse club even de waarheid gezegd in een file na het ontluisterende 5-1 verlies bij Heerenveen. Onder meer Danny Buijs, Pierre van Hooijdonk, Theo Lucius en Roysston Drenthe stapten uit de stilstaande bus toen een Feyenoordsupporter in een auto naast de touringcar de spelers maar bleef provoceren en beledigen.
Overigens werden geen rake klappen uitgedeeld en sprongen verzorger Geerard Meijer en trainer Henk Duut tussen de partijen. Bij terugkeer in De Kuip stond een aantal fans de spelersbus op te wachten om verhaal te halen. Het vertrek van spelers en trainers verliep redelijk geruisloos. Twee weken geleden, na de 4-1 nederlaag bij Heracles, werd het gesprek nog aangegaan met de fans.
Bron: Telegraaf
Ik heb niks met Feyenoord, maar bij het zien van dat filmpje kreeg ik ook kippenvel. Wel een clubmens!quote:Op maandag 30 april 2007 10:29 schreef Tomasso het volgende:
Pierre
Mijn respect had hij de laatste weken al een beetje terug gewonnen, nu is het helemaal terug.
Jammer dat ze (de media) het voorval met Greene gisteren nooit te horen zullen krijgen...quote:
Kan je lezen op het forum Lunatic News.quote:Op maandag 30 april 2007 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Welk voorval?
Das mooi om te zienquote:Op maandag 30 april 2007 04:35 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2007 12:06 schreef Erasmusch het volgende:
Valt me nog mee dat ie uberhaupt was meegereisd
Als Koeman blijft en dat geweldige beleid van Bosz op een fiasco uitloopt heeft hij in ieder geval nog een zondebok?quote:Op zondag 29 april 2007 19:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
quote:PSV-trainer Ronald Koeman denkt dat zijn broer Erwin aan het eind van dit seizoen opstapt bij Feyenoord.
uitgegeven: 00:04 30-04-2007 gewijzigd: 11:04 30-04-2007
De coach van de kersverse kampioen zei dat zondagavond in het programma Studio Voetbal. Erwin Koeman eindigde met Feyenoord op een teleurstellende zevende plaats in de eredivisie. Zijn contract in de Kuip loopt nog twee jaar door.
Na de 4-1 nederlaag van twee weken geleden tegen Heracles stelde Erwin Koeman zijn positie bij Feyenoord al min of meer beschikbaar.
Zelfs Leonardo niet..?quote:Op maandag 30 april 2007 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toch wens je dat niemand toe..
Waarom hingen die vlaggen erquote:Op maandag 30 april 2007 18:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ach, als je zo verschrikkelijk dom bent dat je meent een Israëlische vlag tussen de vlaggen van andere landen weg te moeten scheuren/wat 'ie er ook mee van plan was, dan verdien je waarschijnlijk ook niet beter.. iets met Darwin en survival of the fittest
Ik zag de andere hangenquote:Op maandag 30 april 2007 18:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Niet omdat Feyenoord op bezoek kwam, en ook niet omdat Ajax langs zou komen...
Of zie jij toevallig niet nog andere landenvlaggen hangen?? Wie weet was het wel iets over 'samen in Europa', verbroedering, whatever... en dan komt er zo'n kneus langs, tsja..
Sorry hoor, maar zo'n figuur kan echt op nul sympathie van mijn kant rekenen. Ga je club steunen in plaats van je druk te maken over dat soort zaken
bron: voetbalzone (ja ik weet hetquote:Volgens Lance, een betrouwbare krant uit Săo Paulo, is Feyenoord zo goed als rond met Yokohama Marinos over Márcio Rodrigues, beter bekend als Magrăo. De 28-jarige defensieve middenvelder wordt sinds een week in verband gebracht met de Rotterdammers.
Téo Constantin, belangenbehartiger van de Japanners, bevestigde de onderhandelingen tussen beide partijen, maar een akkoord is nog niet bereikt. De vraagprijs van drie miljoen euro zou net als vorige week nog een struikelblok vormen.
Magrăo speelt op huurbasis bij Corinthians in zijn vaderland. Daar moest hij namelijk afgelopen zomer de naar West Ham United vertrokken Javier Mascherano, inmiddels uitkomend voor Liverpool, opvolgen. De financiële malaise van de Timăo heeft echter voor de nodige veranderingen gezorgd.
Zo kan de Braziliaanse club niet langer meer de huursom ophoesten en wil Yokohama daarom Magrăo weer terughalen. De speler, drievoudig international, heeft echter al laten weten geen trek te hebben in een terugkeer naar Japan.
Hoort erbij.quote:Op maandag 30 april 2007 18:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Sorry hoor, maar zo'n figuur kan echt op nul sympathie van mijn kant rekenen. Ga je club steunen in plaats van je druk te maken over dat soort zaken
Dat kan ik me anders helemaal niet voorstellen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:13 schreef TC03 het volgende:
Wat een moraalridders weer hier zeg. Als je met een groepje Feyenoorders bent en je ziet zo'n vlag hangen, kan ik het me best voorstellen dat je denkt dat die vlag wegmoet. Maar oh nee wacht, jullie denken altijd alleen maar helder, verstandig en rationeel natuurlijk. Stel je voor dat je iets doet wat nergens op slaat.
Een beetje een domme actie, maar niet 'terecht' ofzo.
Als die expres op was gehangen om te provoceren wel ja.quote:Op maandag 30 april 2007 19:13 schreef TC03 het volgende:
Wat een moraalridders weer hier zeg. Als je met een groepje Feyenoorders bent en je ziet zo'n vlag hangen,
Beter dan als een mongool reageren op alles wat je niet aan staat door het te vernielen.quote:kan ik het me best voorstellen dat je denkt dat die vlag wegmoet. Maar oh nee wacht, jullie denken altijd alleen maar helder, verstandig en rationeel natuurlijk. Stel je voor dat je iets doet wat nergens op slaat.
Dat ie er flink last van moge hebben.quote:Een beetje een domme actie, maar niet 'terecht' ofzo.
Wat leuk dat je er weer bent, Loekje.quote:Op maandag 30 april 2007 19:20 schreef g4st het volgende:
[..]
Als die expres op was gehangen om te provoceren wel ja.
[..]
Beter dan als een mongool reageren op alles wat je niet aan staat door het te vernielen.
[..]
Dat ie er flink last van moge hebben.
Zoals je op de foto kunt zien hangen er vlaggen van allerlei landen. Om dan de Israelische vlag proberen er weg te halen is gewoon heel zielig.quote:Op maandag 30 april 2007 19:20 schreef g4st het volgende:
[..]
Maar wel grappigquote:Op maandag 30 april 2007 19:23 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Zoals je op de foto kunt zien hangen er vlaggen van allerlei landen. Om dan de Israelische vlag proberen er weg te halen is gewoon heel zielig.
Stoere hooliganquote:Op maandag 30 april 2007 19:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er weer bent, Loekje.
M&M's gooien vanuit de trein op mensen die naast het spoor fietsen is ook foutquote:Op maandag 30 april 2007 19:29 schreef Lennox het volgende:
Als je 13 bent ja.
quote:Op maandag 30 april 2007 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
M&M's gooien vanuit de trein op mensen die naast het spoor fietsen is ook fout![]()
Een vlag ergens vanaf halen staat ook exact gelijk aan vernielen. Pff.quote:Op maandag 30 april 2007 19:20 schreef g4st het volgende:
[..]
[..]
Beter dan als een mongool reageren op alles wat je niet aan staat door het te vernielen.
[..]
Dat ie er flink last van moge hebben.
Denk je echt dat iemand dat deed uit pure haat jegens Ajax ofzo? Zal meer gewoon een lolletje zijn geweest.quote:Op maandag 30 april 2007 19:23 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Zoals je op de foto kunt zien hangen er vlaggen van allerlei landen. Om dan de Israelische vlag proberen er weg te halen is gewoon heel zielig.
In dat stukje stond toch echt 'kapot maken'.quote:Op maandag 30 april 2007 19:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een vlag ergens vanaf halen staat ook exact gelijk aan vernielen. Pff.
Een 3-voudig Brazilliaans international??quote:Op maandag 30 april 2007 19:10 schreef don-diablo het volgende:
Al bekend?
[..]
bron: voetbalzone (ja ik weet het)
Care.. kut vlagquote:Op maandag 30 april 2007 19:59 schreef g4st het volgende:
[..]
In dat stukje stond toch echt 'kapot maken'.
Je hebt gelijk. Het is inderdaad hilááárisch!quote:Op maandag 30 april 2007 19:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk je echt dat iemand dat deed uit pure haat jegens Ajax ofzo? Zal meer gewoon een lolletje zijn geweest.
Dat vind ik weer debieler, dan iemand die een vlag naar beneden wil halen.quote:
Boeiend hoe jij erover denkt. Wat jij denkt is totaal niet te vergelijken met de belevingswereld van de desbetreffende Feijenoordsupporter, dan wel supporters die het wel hilááárisch vonden.quote:Op maandag 30 april 2007 20:16 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is inderdaad hilááárisch!
Heb jij nu zo'n hele zware jeugd gehad ofzo? Vanwege die aggressie die altijd in je blijkt te zitten?quote:Op maandag 30 april 2007 20:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat vind ik weer debieler, dan iemand die een vlag naar beneden wil halen.
[..]
Boeiend hoe jij erover denkt. Wat jij denkt is totaal niet te vergelijken met de belevingswereld van de desbetreffende Feijenoordsupporter, dan wel supporters die het wel hilááárisch vonden.
Dat weet ik ook wel hoor, maar ik blijf me er altijd weer over verbazen. Dat iemand door Heerenveen loopt, een aantal vlaggen ziet hangen, waaronder een Israelische en dan meteen denkt dat die vlag weg moet omdat deze in de verte aan Ajax doet denken. En dan als klap op de vuurpijl met gevaar voor eigen leven drie meter omhoog klimt om die vlag te gaan halen en vervolgens keihard neervalt. Dat zal ik inderdaad nooit begrijpen, nee. Jij wel?quote:Op maandag 30 april 2007 20:42 schreef Happel het volgende:
Boeiend hoe jij erover denkt. Wat jij denkt is totaal niet te vergelijken met de belevingswereld van de desbetreffende Feijenoordsupporter, dan wel supporters die het wel hilááárisch vonden.
had nog ff gezocht,quote:Op maandag 30 april 2007 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik twijfel of ik de play off wedstrijd ga bezoeken.
Aan één kant wil ik m'n club steunen in deze zware tijden, en ik wil er ook bij zijn als ze tóch nog Europees voetbal weten te halen.
Aan de andere kant ben ik echt niet blij met dat hele play-off idee, en is het eigenlijk hypocriet om dan te gaan. Als iedereen blijft gaan denkt men al snel dat het een succes is en komen we nooit van die play-offs af.
Als je verliest mag je niet eens met de intertoto meedoen toch? Alleen als je van groningen wintquote:Op maandag 30 april 2007 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had nog ff gezocht,
verlies je tegen groningen speel je tegen
-nec
-sparta
-vitesse
- nac
voor intertoto plek pfff
Nee dat dacht ik dus ook, maar hij heeft het opgezocht en dat is (gelukkig) dus niet zoquote:Op maandag 30 april 2007 21:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Als je verliest mag je niet eens met de intertoto meedoen toch? Alleen als je van groningen wint![]()
dan mag je alleen mee doen als je in de 2e ronde van 1 van deze clubs wintquote:Op maandag 30 april 2007 21:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Als je verliest mag je niet eens met de intertoto meedoen toch? Alleen als je van groningen wint![]()
Aan het plaatje te zien lijkt me dat inderdaad zoquote:Op maandag 30 april 2007 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan mag je alleen mee doen als je in de 2e ronde van 1 van deze clubs wint
Ach hij was zo weer uit het ziekenhuis, konden erwel om lachenquote:Op maandag 30 april 2007 19:29 schreef g4st het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel grappig dat die debiel eraf geflikkerd is ja
en bij nec, nac, vitesse ga je uit er uitquote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef Fetai het volgende:
[..]
Aan het plaatje te zien lijkt me dat inderdaad zo![]()
Gelukkig mogen we nu naar groningenquote:Op maandag 30 april 2007 22:23 schreef Cruoninga het volgende:
Het is maar te hopen dat die vlaggen weg zijn wanneer Heerenveen - RKC op het programma staat volgend seizoen. Je wil toch niet weten wat er gebeurt wanneer die knotsgekke Waalwijkers helemaal doordraaien als die Nederlandse "Willem II-achtige" vlag daar nog hangt.![]()
Echt de meest kansloze actie van het seizoen, zo nog even op de valreep. Als je even 'voor de lol' met wat vrienden zo'n vlag gaat weghalen, is het toch wel opmerkelijk dat je daar dan zulke halsbrekende toeren voor gaat uithalen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:04 schreef Greetings het volgende:
Als Feyenoord nu gewoon ff wat inkopen doet in de zomer en zo gaat spelen komend jaar komt alles helemaal goed!![]()
![]()
![]()
![]()
Zoran Malkowski
Jean Carlos Donde
Bruno Basto
Corey Gibbs
Philippe Leonard
Pascal Bosschaart
Andreas Ostlund (vrije rol op middenveld)
Gerson Magrao
Joonas Kolkka
Glaucio
Somalia
En dan kan je ook gewoon Koeman aanhouden![]()
![]()
![]()
Petro er nog bij voor de sfeer!![]()
Succes!![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien doen ze dat ook wel?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:44 schreef Vakkie_W het volgende:
Nu gaan ze dus die Magrao halen. Is het niet slim om hem eerste huren met een optie tot koop? Of zouden ze zo overtuigd zijn van zijn kwaliteiten.
Dat is inderdaad levensgevaarlijk in Heerenveen.quote:Op maandag 30 april 2007 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Opvallend veel Feyenoorders gister gewoon met shirtje aan in binnenstad na afloop![]()
Bedoel Heerenveen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat is inderdaad levensgevaarlijk in Heerenveen.![]()
edit: of bedoel je R-dam?
Roystonquote:Klopt geen zak van. De Telegraaf heeft de boel opgeblazen.
Die Feyenoordsupporter stond in de file voor het stoplicht vlakbij het Heerenveenstadion. Hij ziet de bus, stapt uit zn auto en schreeuwt naar de spelers: "Wat is er nou aan de hand, hebben jullie geen inzet. Er zijn maar een paar die inzet tonen en de rest niet. Je moet werken voor je geld."
Toen kwam enkele spelers uit de bus, precies de spelers waarop bovenstaande niet van toepassing is.
Lucius kwan naar hem toe en zei: "Wat is er met jou man we hebben vandaag ons best gedaan." Vervolgens komt Drenthe op hem afgestormd en slaat zn zonnebril van zijn hoofd. Buijs en Lucius moesten Drenthe tegen houden.
Uiteindelijk werd de supporter door de beveiliging meegenomen. Viel allemaal wel mee dus.
hou je muil joh mongoolquote:
zal best, maar hij moet met zn poten van een fan afblijvenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hou je muil joh mongool
Drenthe doet altijd zijn uiterste best op het veld en was waarschijnlijk net zo gefrustreerd als de bewuste supporter
Jorien laat is wat horen van je in WOSquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Staat nog niks over verkoop groningen uit bij feyenoord.nl
Speler van het seizoenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind het geen goede voetballer (althans niet voor Feyenoord), maar zoals Erasmusch zei, hij doet wel zn stinkende best. Tegen Heracles had ik het gevoel dat hij als een van de enigen (met v. Hooijdonk en Timmer) oprecht de pé erin had, lag ook nog 10 minuten op het veld na de tijd.
En hier mag je ook wel even op reageren...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jorien laat is wat horen van je in WOS![]()
Daar zou ik niet op rekenenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:02 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop dat gewoon vol is
Maar dit is geen competitie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wel joh, laatste comp wedstrijden zat ook erg vol
Inderdaad zegt dat weinig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Speler van het seizoenal zegt dat natuurlijk weinig
hij wordt noodgedwongen misbruikt als linksback, maar als linkshalf of -buiten kan ie een van de beste spelers van Nederland wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad zegt dat weinig.
Maar ik bedoel qua kwaliteit niet goed, maar wel qua inzet.
liever Scandinaviëquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:36 schreef renz0r het volgende:
Nou jongens, volgend jaar weer ouderwets doen!
Eerste ronde europees voetbal:
Feyenoord - FC Malta ofzo
Als je Intertoto gaat spelen kom je hoogstwaarschijnlijk inderdaad tegen een club uit Zweden te spelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij wordt noodgedwongen misbruikt als linksback, maar als linkshalf of -buiten kan ie een van de beste spelers van Nederland worden
[..]
liever Scandinavië
en als er ergens mokkels rondlopen is het wel in Zwedenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef Greetings het volgende:
[..]
Als je Intertoto gaat spelen kom je hoogstwaarschijnlijk inderdaad tegen een club uit Zweden te spelen![]()
Ach, dat kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Schreuder was samen met lucius de enige die een sliding maaktequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Drenthe![]()
Buijs![]()
Lucius![]()
Schreuder![]()
Bosz![]()
Koeman![]()
Positief dat Nick op de weg terug is!! Helaas is de P-O de vroeg!!quote:Nicky Hofs heeft dinsdag zijn rentree op de training van Feyenoord gemaakt. De middenvelder revalideerde de afgelopen maanden op Papendal, nadat begin februari een stukje kraakbeen uit zijn knie werd verwijderd. Hofs begon de training met een positiespel met de groep en eindigde met enkele aparte oefeningen met fysiotherapeut Dennis Lion.
Hofs trainde tijdens zijn revalidatie al met de bal, maar nam dinsdag voor het eerst weer aan een groepstraining deel. ‘Heel lekker om terug te zijn’, zei hij achteraf. ‘De training ging heel goed. Op dit moment heb ik nergens last van, maar het is afwachten hoe de reactie morgen is.’
De middenvelder durfde nog niet te zeggen wanneer hij weer volledig fit is. ‘De komende week zal ik met pass- en trapvormen wel met de groep meetrainen, maar de duels ga ik voorlopig nog uit de weg.’ De eerstvolgende wedstrijd van Feyenoord is over anderhalve week tegen FC Groningen. Die wedstrijd komt in principe te vroeg voor Hofs, ‘maar zeg nooit nooit’.
In totaal kwamen er dinsdag 21 spelers in actie op het hoofdveld van Varkenoord. Omdat Erwin Koeman wegens familieomstandigheden ontbrak, werd de training geleid door John Metgod en Henk Duut. André Bahia liet verstek gaan, omdat hij zijn vrouw in Brazilië bijstaat bij de bevalling van hun eerste kind.Positief als die daar gelijk voor vakantie e.d. blijft Ook Georginio Wijnaldum ontbrak, hij is met Oranje onder 17 naar het EK is.
Hij heeft het volste recht die gast een klap te verkopen stakker!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal best, maar hij moet met zn poten van een fan afblijven
Sinds wanneer verlengen we een contract op basis van 1 sliding en een paar minuten goed ballen? Kunnen we Kolkka en Jean Donde ook wel behouden!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Schreuder was samen met lucius de enige die een sliding maakte
vond schreuder wel goed zondag![]()
Dat zelfde geld voor mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:44 schreef Tomasso het volgende:
Ik was en ben nog steeds tegen de play-offs. Vorig jaar neit gegaan, nu wederom niet. Waardeloos kutidee, ook al kunnen we er nu profijt van hebben.
quote:
Je maakt er een geintje over, maar hij was bij jullie in het Philips Stadion eergisteren volgens z'n broer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:54 schreef cultheld het volgende:
Erwin Koeman ontbrak wegens familieomstandigheden... Die was zeker een feestje aan het bouwen met dikke Koeman (zuipen dus).
Welk Topic?quote:Op maandag 30 april 2007 11:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je lezen op het forum Lunatic News.
Ergens op een voetbalsite heb ik me laten vertellen dat het wel een aardige speler is, vooral kijkend naar het niveau van het huidige Feyenoord. Verder weet ik ook niet veel van hem af.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:48 schreef g4st het volgende:
'Feyenoord bezig Magrăo 2 binnen te halen'
1/5/2007 11:40
Feyenoord hoopt komend seizoen een nieuwe Braziliaan te kunnen begroeten. De Rotterdammers onderhandelen met Yokohama Flügels Marinos om Márcio Rodrigues - voetbalnaam Magrăo - los te weken, zo meldt de Braziliaanse krant Jornal da Tarde. De 28-jarige middenvelder staat nog onder contract bij de Japanse club maar speelt op huurbasis in zijn vaderland voor Corinthians.
'Ik heb steeds al gezegd dat ik het liefst bij Corinthians blijf', vertelde Magrăo aan de krant. 'Maar het lijkt erop dat Corinthians financiële problemen heeft. Ik sta onder contract bij Marinos, dus zij beslissen. (...) Als het niet anders kan, zou ik graag in Europa spelen. Maar ik wil het er nu niet meer over hebben. Ik wil voor Corinthians spelen alsof ik er nooit vertrek.'
Feyenoord haalde eerder al een andere Magrăo naar De Kuip. In 2004 kwam Gerson Magrăo over van Cruzeiro. De linkspoot kwam niet tot bloei. Zijn inbreng bleef beperkt tot zes invalbeurten in het seizoen 2004/2005. Inmiddels komt Gerson Magrăo uit voor Flamengo in Brazilië.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92281/sc=3317d7
Nog Brazilliaans voetbal-kenners hier die weten of dit wat is? Zou me niet verbazen dat áls het een goede is, PSV of AZ hem op het laatste moment wegkapen...
Moet je de verdediging zonder vlaar en met vlaar eens bekijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:01 schreef g4st het volgende:
Ik snap overigens niet dat Vlaar hier als een van de beste spelers van dit team neergezet wordt, bijna elke ineenstorting van het elftal begint bij hem.
Standaard scenario dit jaar :
Vlaar maakt (zoveelste) achterlijke blunder terwijl Feyenoord net de bovenliggende partij was, waardoor de tegenstander scoort en Feyenoord inzakt.
En hoe vaak zie je hem niet toe staan kijken hoe een spits gewoon op z'n dooie gemak richting de goal kan wandelen met de bal??
Waarom loopt het sinds de terugkeer van Vlaar (vlak voor de 2e seizoenshelft) dan zo kut? De 1e seizoenshelft was best aardig hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet je de verdediging zonder vlaar en met vlaar eens bekijken.
Met vlaar scheelt het een jas en een das.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef g4st het volgende:
[..]
Waarom loopt het sinds de terugkeer van Vlaar (vlak voor de 2e seizoenshelft) dan zo kut? De 1e seizoenshelft was best aardig hoor.
Qua resultaat danquote:
Kom zelf eens met tegenargumenten, mafkees.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:12 schreef Keltie het volgende:
Zeg dan niets, schraalgeneukte koe.
Omdat het middenveld niet aansluit (lees = te weinig snelheid heeft) en Vlaar niet elke speler van de tegenpartij tegelijk ken verdedigen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:01 schreef g4st het volgende:En hoe vaak zie je hem niet toe staan kijken hoe een spits gewoon op z'n dooie gemak richting de goal kan wandelen met de bal??
Hoef ik niet, lees je eigen tekstjes nog eens over en dan zie je dat je onzin uitkraamt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:19 schreef g4st het volgende:
[..]
Kom zelf eens met tegenargumenten, mafkees.
Als, als, als.. Als m'n tante een lul had, was het m'n oom.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef g4st het volgende:
Sterker nog, als we de 2e seizoenshelft net zo 'goed' gedraaid hadden als de 2e, hadden we nu evenveel punten als AZ gehad en hadden we dus op de laatste speeldag nog meegedaan om de titel
Keltie![]()
Klopt, maar minimaal 1tje zou wel handig zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat het middenveld niet aansluit (lees = te weinig snelheid heeft) en Vlaar niet elke speler van de tegenpartij tegelijk ken verdedigen...
Dat vraag ik me dus af, in de 1e seizoenshelft deed ie niet mee en toen kregen we dus minder tegendoelpunten dan in de 2e..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:25 schreef Happel het volgende:
Zonder Vlaar hadden we nu 166 tegendoelpunten gehad i.p.v. 66.
Drenthe kan werken en voetballen, Buijs kan alleen werken. In een goed team was Buijs handig geweest maar in dit team verzuipt ie, net als veel anderen.quote:Snap tevens niet dat je Drenthe bewierookt en Buijs afkraakt.
Het is realistisch dat je in allebei de seizoenshelften ongeveer evenveel punten pakt als er niet teveel blessures en vertrekkende spelers zijn lijkt me toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als, als, als.. Als m'n tante een lul had, was het m'n oom.
Je praat onzin, kraamt zoveel bagger uit dat er dadelijk wat mannen in witte pakken bij je deur staan.
Ga eerst maar eens wedstrijden bezoeken...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:49 schreef g4st het volgende:
[..]
Het is realistisch dat je in allebei de seizoenshelften ongeveer evenveel punten pakt als er niet teveel blessures en vertrekkende spelers zijn lijkt me toch?
Waar heeft dat hier nou weer mee te maken? Ga lekker Vincken aanmoedigen ofzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens wedstrijden bezoeken...
Ook weer zo heel stoer die gezichten vervagenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Een feyenoordsupporter probeerde een vlag te jatten in heerenveen, ging niet helemaal goed.
[afbeelding]
Makaayquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:24 schreef Agiath het volgende:
Al speculaties van nieuwe aankopen?
op dit filmpje zie je hem naar beneden vallen:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Een feyenoordsupporter probeerde een vlag te jatten in heerenveen, ging niet helemaal goed.
[afbeelding]
De enige held hier ben jij, koekebakkert. Wanneer gaan we nou eens een biertje drinken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:25 schreef g4st het volgende:
[..]
Ook weer zo heel stoer die gezichten vervagenHelden.
Van welk geld. Zeker van het geld dat we over een paar maanden (niet) hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:26 schreef g4st het volgende:
[..]
Makaay
Hofland
Magrao 2
Adriaanse![]()
Bakudinges van Twente
![]()
Het geld van alle investeerders die in onze toppers Greene, Huysegems, Bahia en Buijs willen gaan investerenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Van welk geld. Zeker van het geld dat we over een paar maanden (niet) hebben.![]()
Wat was je allemaal van plan vriend?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]
De enige held hier ben jij, koekebakkert. Wanneer gaan we nou eens een biertje drinken.
Mooie samenvattingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
op dit filmpje zie je hem naar beneden vallen:
http://www.fr4ever.nl/index.php?p=video&wedstrijd=sch-fey
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
op dit filmpje zie je hem naar beneden vallen:
Ik wil er wel eentje met je drinkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]
De enige held hier ben jij, koekebakkert. Wanneer gaan we nou eens een biertje drinken.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef MaxPower het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |