Willem II speelde fantastisch? Welke wedstrijd heb jij in godsnaam gezien. Het niveau van Willem II was iets "normaal" (Voor dit seizoen) en we staan 15e. You do the math.quote:Op zondag 29 april 2007 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Zeer terecht dat we geen kampioen zijn. Natuurlijk speelde Willem II fantastisch, met 110% inzet en vochten ze met alles wat ze hadden, maar dat mag geen excuus zijn. Ajax had veel sterker, feller, gemotiveerder moet beginnen en door moeten gaan. Voor rust had het al 3-0 moeten zijn.
kut playoffs.. ben er vorig jaar wel naar toe geweest maar dat doe ik dit jaar niet meer. Misschien als iedereen het gewoon boycot we zélf eens een signaal kunnen afgeven.quote:Op zondag 29 april 2007 19:53 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen zak meer om wat de uitslagen worden van de play-offs
Ajoh, vanaf nu kan het alleen maar beter. Zondag effe de beker pakken, en dan volop in de play-offs er tegenaan gaan, en dan hopen dat we Kopenhagen niet tegenkomenquote:Op zondag 29 april 2007 19:55 schreef Frasier het volgende:
Blij dat dit drama-seizoen bijna ten einde is
Ja financieel gezien is het tegenwoordig wel ongeveer verplicht om CL te spelen (jammer genoeg) want ik gun het ze op dit moment totaal niet, stelletje lamlendige verwende miljonairsquote:
En idd de gehele technische staf, spelersgroep en Willem II aanhang er compleet voor gingen om Ajax NIET kampioen te laten worden. Anders was de technische staf en spelersgroep al op vakantie gegaan en de Tilburgse aanhang flink aan het zuipen gezet voor koninginnenacht, Tilburg zingt en Willem II zingt en was Ajax waarschijnlijk WEL kampioen geworden.quote:Op zondag 29 april 2007 19:25 schreef devv05 het volgende:
Fijn trouwens dat HtC met zijn uitspraken Willem II even op scherp heeft gezet en de druk bij de eigen selectie heeft opgevoerd
klopt. WillemII speelde voor hun doen niet veel beter dan normaal. Misschien omdat ze een aantal spelers misten (Bobson, Sengier, Aerts) dat ze het toch nog aardig hebben gedaan.quote:Op zondag 29 april 2007 19:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Willem II speelde fantastisch? Welke wedstrijd heb jij in godsnaam gezien. Het niveau van Willem II was iets "normaal" (Voor dit seizoen) en we staan 15e. You do the math.
idd naait ons WEERquote:Op zondag 29 april 2007 20:01 schreef Jasza het volgende:
Pauper Farfan ook altijd.
ik vind hem steeds meer op de duivel gaan lijkenquote:Op zondag 29 april 2007 20:01 schreef Jasza het volgende:
Pauper Farfan ook altijd.
Wat een onzin,ga gewoon feestvieren morgenquote:Op zondag 29 april 2007 17:25 schreef MaxC het volgende:
Speed1971 opflikkeren, als Ten Cate nu weg gaat hebben we weer een opbouwjaar. Volgend jaar moeten we gewoon 10 speelrondes van tevoren kampioen zijn
Ik skip morgen koninginnedag![]()
Vergeet sparta niet vorige weekquote:Op zondag 29 april 2007 18:29 schreef Nashje het volgende:
Hij moet gewoon z'n bek houden. We hebben het 2 keer fucking hard laten liggen. RKC en vandaag. Dat hij daar zo nuchter over doet snap ik niet
Kom nou toch, dit kun je niet menen. Die Willem II knakkers waren helemaal te sneu bezig, constant met ons bezighouden, 'helemaal niets in amsterdam' zingen. Hallo, je bent Willem II, een of andere kleurloze dertien-in-een-dozijn club die nooit wat gewonnen heeft. AZ aanmoedigen, Boeruh boeruh scanderen.quote:Op zondag 29 april 2007 20:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Bovendien was de aanwezige Ajax aanhang een stel enorme zoutzakken, die nauwelijks de club hebben gesupport en alleen wat deden bij begin van de helften en 5 minuten waneer ze weer virtual kampioen waren... Zeer zeer triest voor een club die luidskeels riep dat ze wel ff kampioen gingen worden. Dit was nog verder onder het niveau van bioscooppubliek en dat komt dan vanuit Tilburg dat commentaar en dat zegt al erg veel![]()
Dat meen ik serieus. En ik vond het ook niet geweldig dat ze bij ons PSV gingen aanhangen, maar voor een club die kampioen wil worden was de aanhang 100000% beneden peil.quote:Op zondag 29 april 2007 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kom nou toch, dit kun je niet menen. Die Willem II knakkers waren helemaal te sneu bezig, constant met ons bezighouden, 'helemaal niets in amsterdam' zingen. Hallo, je bent Willem II, een of andere kleurloze dertien-in-een-dozijn club die nooit wat gewonnen heeft. AZ aanmoedigen, Boeruh boeruh scanderen.
0-2 verliezen en dan nog juichen, wat een clubhoertjes zijn het.
Ik ben misschien een beetje gefrustreerd, maar de Willem II supporters waren vandaag de lachertjes van de dag. Waar is je fucking clubgevoel man.
En dat ook nog een keer jaquote:Op zondag 29 april 2007 20:10 schreef Wooldoor het volgende:
tja wat hadden ze dan moeten doen als ze toch niets meer te winnen hadden en 2-0 achter stonden? Gasten moeten toch iets doen om nog een beetje leuke middag te hebben.
Achteraf is altijd alles zo makkelijk te verklaren, maar je schiet er niks mee op...quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef existenz het volgende:
Ik durf de statement dus wel aan: "Ten Cate heeft die ene extra goal verspeeld door zijn uitlatingen over de wedstrijd".
Nou, dat ga ik niet tegenspreken...quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef existenz het volgende:
Ik durf de statement dus wel aan: "Ten Cate heeft die ene extra goal verspeeld door zijn uitlatingen over de wedstrijd".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |