Hij zou gek zijn. Lekker geld oprapen in een fijn klimaat lijkt me veel verstandiger dan tussen de schoppers in Rusland.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:18 schreef Boomstam het volgende:
die zal wel naar rusland gaan. guusje helpen het daar voetballend te krijgen
Goed gemiddelde in zn eerste seizoen bij Barca ookquote:Op maandag 30 april 2007 23:57 schreef DrDentz het volgende:
1988/89 AZ Eerste Divisie 15 4
1989/90 AZ Eerste Divisie 35 4
1990/91 Vitesse Eredivisie 8 0
1991/92 Vitesse Eredivisie 33 3
1992/93 Vitesse Eredivisie 34 6
1993/94 Vitesse Eredivisie 33 11
1994/95 Vitesse Eredivisie 29 5
1995/96 PSV Eredivisie 31 12
1996/97 PSV Eredivisie 34 8
1997/98 PSV Eredivisie 32 11
1998/99 FC Barcelona Primera Division 36 12
1999/00 FC Barcelona Primera Division 35 6
2000/01 FC Barcelona Primera Division 35 3
2001/02 FC Barcelona Primera Division 34 2
2002/03 FC Barcelona Primera Division 29 3
2003/04 FC Barcelona Primera Division 36 5
2004/05 PSV Eredivisie 29 6
2005/06 PSV Eredivisie 33 10
2006/07 PSV Eredivisie 30 6
De laatste 16 seizoenen ook altijd minstens 29 competitiewedstrijden gespeeld!
Er zijn denk ik ook weinig mensen die Cocu niet mogen, ook al vraag je het fans van geheel andere clubs dan van het lijstje oud-werkgevers van Philip.quote:Op maandag 30 april 2007 23:49 schreef tong80 het volgende:
Geen voetballer om voor naar het stadion te gaan. Maar wel een schitterende carriere. Met als hoogtepunt het WK-98. Waar ie linksachter, linkermiddenvelder en spits speelde. Mooier afscheid als gisteren kun je niet bedenken. Provinciaaltje die een grote meneer werd. Hulde.
Als je nog een miljoentje mee kan pakken in Dubai/Sydney zou ik daar lekker een jaartje gaan hangenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Mooie loopbaan, op mooie wijze afgesloten, voor de poen hoeft het geeneens, ik zou het lekker bij laten.
Philip heeft al zat geld, dan is een jaartje niks doen nog veel leuker.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als je nog een miljoentje mee kan pakken in Dubai/Sydney zou ik daar lekker een jaartje gaan hangen
Paar keer trainen per week en een wedstrijdje is praktisch niks doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Philip heeft al zat geld, dan is een jaartje niks doen nog veel leuker.
En voor de rest in een mooie omgeving genieten van de zon.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Paar keer trainen per week en een wedstrijdje is praktisch niks doen.
Met zijn arrogante kopquote:
En bij PSV danquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
Geweldige speler, zeer genoten van zijn wedstrijden Europees, bij Barça, en in Oranje.
Europees bedoelde ik PSV en Barçaquote:
Volgens mij wou hij wat rustiger aan gaan doen maar nog wel een beetje lekker voetballen en natuurlijk een leuk extra zakcentje verdienen. Hij wou in ieder geval niet stoppen als over-the-hill geval, een keus die ik goed kan begrijpen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tja, hij had liever een 'uitdaging'
Ik begrijp het ook wel, je kunt rustiger aan doen en evenveel of meer gaan verdienen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij wou hij wat rustiger aan gaan doen maar nog wel een beetje lekker voetballen en natuurlijk een leuk extra zakcentje verdienen. Hij wou in ieder geval niet stoppen als over-the-hill geval, een keus die ik goed kan begrijpen.
quote:KNVB en PSV lonken naar Cocu
Phillip Cocu kan na de zomer assistent-bondscoach van het Nederlands elftal worden. De KNVB zou de 101-voudig international graag samen met Frank de Boer koppelen aan de beoogde nieuwe bondscoach Bert van Marwijk.
Onderhandeld is er nog niet, bovendien is het geen geheim dat ook PSV Cocu volgend seizoen in de organisatie wil opnemen. Cocu speelde ondermeer voor PSV en Barcelona. Na het afgelopen seizoen stopte hij als voetballer op topniveau en hij speelt momenteel bij Al Jazira in Abu Dhabi.
Hij wil volgend seizoen de versnelde cursus Coach Betaald Voetbal volgen. Het tweede gesprek tussen Bert van Marwijk en een KNVB-delegatie over een mogelijk contract als bondscoach heeft nog niet plaatsgevonden. ,,Het gaat nu eenmaal niet zo snel in dit soort situaties,’’ liet Van Marwijk weten.
,,Nee, het draait niet alleen om details. Het gaat nog om veel meer dingen. Mijn zaakwaarnemer Rob Jansen zal het vervolggesprek afhandelen.’’
quote:Mooie afscheidswedstrijd voor Cocu
EINDHOVEN - Phillip Cocu krijgt op zaterdag 25 juli een mooie afscheidswedstrijd. Veel oud-ploeggenoten van de middenvelder hebben inmiddels laten weten dat ze met Cocu in het Philips Stadion tegen de selectie van PSV willen voetballen.
Guus Hiddink zal als coach van de gelegenheidsformatie optreden. De bondscoach van Rusland kan behalve Cocu ook beschikken over Mark van Bommel, Jefferson Farfán, Wim Jonk, Arthur Numan, Dennis Bergkamp, Frank de Boer, Ernest Faber, Patrick Kluivert, Marc Overmars, Michael Reiziger, Jaap Stam, Jan Vennegoor of Hesselink, Chris van der Weerden en Jan Wouters.
De 38-jarige Cocu is inmiddels als trainer aan PSV verbonden. Hij is bij het Nederlands elftal één van de assistenten van bondscoach Bert van Marwijk. Cocu voetbalde voor AZ, Vitesse, PSV, Barcelona en Al Jazira Club. De oud-international beëindigde vorig seizoen zijn actieve loopbaan als voetballer.
(ANP)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |