Wings verkopenquote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef IkWasHier het volgende:
Ik.
Edit: Wat is de snelste manier om geld te verdienen met een dealer?
quote:Op maandag 30 april 2007 11:12 schreef IkWasHier het volgende:
Blah, ik ga op een andere server spelen. Ruff is de laatste all fucked up zo te lezen op het forum. De economie, de arrogante spelers, de oneerlijke GM's en dan de hackers nog niet te vergeten.
Ach ... dan mag je NOG een keer farmenquote:Op maandag 30 april 2007 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Totti is er alweer en hij gaat het probleem oplossen..
Wat een paniek allemaal.. Maarja als er echt een rollback komt van een aantal dagen ga ik ook wel balen.. stel je voor![]()
dan ben ik al mijn geld kwijt
en als ik al die DS op dat moment ook nog niet gefarmed heb
![]()
dan is mijn leven voorbij
![]()
![]()
Niet klein te krijgen die Yashaaaaquote:Op maandag 30 april 2007 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
JAH en dan ga ik er veul meer farmen! mezelf hele tijd dood laten gaan tot ik er wel 3000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 heb:D
::D
:D
Denk je nu echt dat ik er mee kan zitten.. tuurlijk het is kut maar dan ga ik idd nog wel een keer farmen.. bovendien I LOVE GORGEdus zou het wel leuk vinden om daar weer te kunnen rangen.. zou het alleen dan minder vinden om dat gedeelte in luna weer overnieuw te doen
maar ach komen we ook wel weer overheen
Gelukkig afgelopen dagen maar iets van 4 levels geranked .....quote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef RICK17 het volgende:
en toen was ie erweer :|
met een rollback van 4 dagen
Goed plan ! Toevallig een flinke verbinding + server over ?quote:Op maandag 30 april 2007 19:30 schreef DJKoster het volgende:
Waardeloos gedoe, we kunnen beter een eigen server beginnen..![]()
Wat een eisen allemaalquote:Op maandag 30 april 2007 19:48 schreef DaeDaluz het volgende:
EN goeie server files?
Dat is nog een probleemquote:Op maandag 30 april 2007 19:46 schreef Speedski het volgende:
[..]
Goed plan ! Toevallig een flinke verbinding + server over ?
Link daarvan ?quote:Op maandag 30 april 2007 22:25 schreef DJKoster het volgende:
Of we gaan gezellig naar Sevenhearts, schijnt wat beter geregeld te zijn..
Laatste weken is het 2 dagen downtime per week ofzo@Ruff Rose![]()
Nounou meid, niet zo pessimistischquote:Op maandag 30 april 2007 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb weinig zin om weer helemaal opnieuw te beginnen eerlijk gezegd![]()
Nu is zo'n alt rangen wel leuk met een cleric erbij.. en geld.. je hebt dan weer helemaal niks
quote:<FiShY> after next dot if any1 dares to talk about servers being up/down gets 30min ban, since u can see it for urself @ status checker
* mm has joined #ruff-rose
<FiShY> .
<Darkjigga> atleast yesterday some dude helped me out :/
<Gone> ewwwwwwwwww
<Gone> middle age women
<mm> yes! char is up lol
* FiShY sets mode: +b *!*@XploitIRC-936C583F.dsl.bell.ca
* mm was kicked by FiShY (Cya later - much later)
<viskuh> hahaha
<Darkjigga> lol
<Gone> lol
<Darkjigga> it's up my penis is up!
<Emreres> man fishy is mad
<Darkjigga> bye
<Bloody> LOL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a believer, I just need a cause
Kansloosquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:05 schreef DJKoster het volgende:
132,25 -> 134,00 alweer
Ff Kapowww en Firenzo inhalen vandaag![]()
ja weet ik veelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tuurlijk niet aapje
juh die is van mij, en ik probeerde gister mori al te pmmen maar die was afk ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rick is die cleric nu nog wel van jou of wat?
Die moeten we wel weer ff re-inviten.
champ dacht ik zoquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:20 schreef DaFan het volgende:
(Dex)Cleric: 154
Scout: 138
Bourgeous: 86
Fs180: Welke class ga je op? Champ of Knight?
heb ff zon tips dinges doorgelezen, en daar zeiden ze dat ook al.. hoor wel overal dat champs niet gewild zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nope nog nooit gedaan....
Wegblijven bij Spin Attack in ieder geval
je kan altijd met een van mijn alts mee rangen, gaat snel zat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:06 schreef Wendigo het volgende:
Hoi :w
als ik nu ga instappen haal ik jullie nooit meer bij hé ?
(en ja ikmoet nog steeds werken en er loopt ook nog een social live )
Mjah, nu doet champ nog wel leuke dmg, maar rond 8x als raider beetje leuk level triple attack heeft doet die veel meer dmg. Maarja ik heb ook 13x champs gezien, dus blijkbaar is het te doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:39 schreef fs180 het volgende:
ik vindt hem juist slenner levele als die andere chars, wil gewoon puur en alleen hoop damage
Donaten werkt niet, dat adres is fake.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niks van dat donaten.. hij blijft maar zeuren over een creditcard.. Dae je moet het me morgen toch maar eens uitleggen.. Ik heb geld op mijn paypal ding staan dus jah.. als ik via dat geld over wil maken moet dat via een mailadres is dat adres dan pegasus.sf@tiscali.de ?
Best cool doe er s een plaatje van dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef fs180 het volgende:
7<3 doe ik jazodra er 100+ dudes naar me rennen om mn cape te checken valt ie wel op iig xD
Ik heb toen gewoon via die donate knop op de site gedonate, voor 30 CD (20 euro precies) krijg je dan 3 items.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap niks van dat donaten.. hij blijft maar zeuren over een creditcard.. Dae je moet het me morgen toch maar eens uitleggen.. Ik heb geld op mijn paypal ding staan dus jah.. als ik via dat geld over wil maken moet dat via een mailadres is dat adres dan pegasus.sf@tiscali.de ?
moet ook nog een sociaal leven houden hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:14 schreef DaeDaluz het volgende:
[..]
Mjah, nu doet champ nog wel leuke dmg, maar rond 8x als raider beetje leuk level triple attack heeft doet die veel meer dmg. Maarja ik heb ook 13x champs gezien, dus blijkbaar is het te doen
30 extra moving speed staandaard, zoals de veel voorkomende groene capes, iets van 7 of 8 def, en beetje dodge van 11 ofzo.. dus in feite beetje stats als een backshield van mijn level, ietsjes slachter, alleen als extra stats heeft deze 10def erbijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Best cool doe er s een plaatje van dan?
En wat zijn de stats, dodge rate, extra stats, vaste stat?
je accountname geef je op als je donate via de site moet je je accountname geven en hun zetten dan de spullen die je krijgt in je premiumtab in je storagequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan..welk emailadres enzo
en hoe weten we ze mijn account en ingame dan
Naja ik wacht sowieso wel tot het forum up is..
Ow en Dafan.. voor die gatherBourg hea.. zou jij anders je build van Kabooom ff door kunnen geven
EN JA IK BEN EEN NOOB JA![]()
Kopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef fs180 het volgende:
owja.. hoe kan ik beste een cart fixen.. als niet dealert?
gm golem.. die is me nog iets te pittig denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kopen.
Als je een sporty wil heb je 2 mogelijkheden, een Sporty Cart Drawing vinden / kopen (Grand Master Golem dropt ze), en dan de mats zoeken en laten craften. Of meteen een sporty kopen.
some day..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:38 schreef DaFan het volgende:
Hehe komt wel, zit in de map erna (als je in Forest of Wisdom bent). Zit namelijk in Beach of Kenji, aan het strandje.
Je komt ze allemaal nog wel s tegen
Ik neem altijd de kogels die niks wegen (Poison Bubble) en die kosten 4 per stuk. Das in het begin nogal een investering. Maar je haalt het er wel altijd uit ja en later boeit die 40k per keer geen zakquote:
Leugens, donation via site is zo opgezet dat je het direct krijgt.Als het werkt, maar dat doet het niet, zoals ik ook al gezegd heb. Nu kan je iemand van de crew gaan mailen Yasha, zodat je als nog je items krijgtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:06 schreef DaFan het volgende:
Duurt zéker 72 uur.
Iets met dat de skill books niet gratis zijn + m'n fruit erg snel gaatquote:Op zondag 6 mei 2007 12:40 schreef Morianti het volgende:
wat heeft dat met geld te maken? :p je moet gewoon rangen!
lekker rustigquote:Op zondag 6 mei 2007 22:38 schreef RICK17 het volgende:
met 100 spelers valt er ook weinig mis te gaan
1x 7/7, dus aan het begin wel beetje veel toegevoegdquote:Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef RICK17 het volgende:
nice, maar heb je zelf str toegevoegd of is dat van 7/7 gear ?
Als je vindt dat je hard genoeg loopt, of je hebt het geduld ervoor om er elke keer net iets langer over te doen zou ik niet kopen, en gewoon tot level 120 wachten ofzo (dan wordt t echt irritant dat je zo traag loopt en heb je waarschijnlijk wel wat geld over).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:38 schreef fs180 het volgende:
owja.. hoe zijin jul;lie mening over een cart? vorige keer had ik geen cart gehaald.. en nu heb ik genoeg geld ervoor.. alleen.. is het te waard? van die 400k ofzo kan ik ook wel aardig met scrolls kopen enzo..
Essence kán je verkopen maar wij hebben het hard nodig om gems te maken. Daarom hebben we allemaal een bourg odat die er lekker veel binnenhaalt (zondag 160 stuks in 3 uur).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:40 schreef fs180 het volgende:
essence kan je wel mooi verkopen ;p
Handig, zo'n self-supporting-typjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik raap mijn eigen metal wel bij elkaar met mijn bourgje
Als je hele dag gaat (of vanaf 86 B3 in) heb je voor het eind van de avond zeker 400 essencequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef Morianti het volgende:
nja morgen kan ik iig lekker met mn bourg farmen, hele dag vrij en hoeft nog maar 4 lvls xD
10.5 wat?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot mijn tentamen privaatrecht gehaaldHop 10.5 EC
Lol. Zou m niet hoger dan 1 doen hoor, ga je spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:08 schreef fs180 het volgende:
tering bonfire eunt!
ik hou van mn vuurtjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:08 schreef fs180 het volgende:
tering bonfire eunt!
Nee die P[1] had je tenminste meteen, vet stoerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef jorryt het volgende:
Hoezo? Ik zeg toch niet dat ik dat hoef. Heb jij nu op lvl 150 (weet ik veel wat je bent) meer plezier aan 300 essences dan je had aan een Peridot [1] op lvl 40?
Hoeveel uur zit hier wel niet in ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee die P[1] had je tenminste meteen, vet stoer
Nu heb ik die 300 essences nodig om Garnets te craften en dan kan je er pas krap 4 G[3] van maken (zonder Red Hearts kom je niet verder). En dus een kleine stap richting de (3e btw) Garnet [7].
Zit nu met G7, G7, G5 dus spaar nu voor een losse G7, ga eerst de refines halen, crystals / garnets komen vanzelf wel aanwaaien op Eldeon hopelijk, en dan nog die Red Hearts
Maar ik vermaak me prima
Ben btw 157 (Malfunction), 145 (Kapowww), en heb dus een bourg 90 om B3 mee te farmen.
Dat wil je niet wetenquote:
Of zo'n dolfijntjequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:07 schreef Morianti het volgende:
zo kep ook maar weer eens geld overgemaakt op paypal. nu maar hopen op wings met int xD
37 Base dodge?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Donate werkt weer dus kheb weer 10 dollar gedonateDat andere item krijg ik als het goed is vandaag
Kga nu kijken wat ik gehad heb
Woot Blue santa sweater met 37 dodge..
Dan als stats 12 dodge 15 ap en 21 hitIk ben wel tevreden
Jammer van de defence dies 0 maar overleef ik ook wel
Echt waar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:30 schreef DaFan het volgende:
Als je minder 3% hebt en je gaat dood, dan krijg je de exp die ónder de 0% zit, bovenop het aantal experience wat je nodig hebt voor dat level. Ik moet nu ruim een miljoen meer experience voor mn bourg terwijl je eigenlijk maar 1.6m nodig hebt)
Tis nog steeds minder dan 2 G3quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:17 schreef Morianti het volgende:
om de pijn van gisteren wat te verzachten dafan, we hebben net al 3 g2 voor je gefarmed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |