Wings verkopenquote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef IkWasHier het volgende:
Ik.
Edit: Wat is de snelste manier om geld te verdienen met een dealer?
quote:Op maandag 30 april 2007 11:12 schreef IkWasHier het volgende:
Blah, ik ga op een andere server spelen. Ruff is de laatste all fucked up zo te lezen op het forum. De economie, de arrogante spelers, de oneerlijke GM's en dan de hackers nog niet te vergeten.
Ach ... dan mag je NOG een keer farmenquote:Op maandag 30 april 2007 11:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Totti is er alweer en hij gaat het probleem oplossen..
Wat een paniek allemaal.. Maarja als er echt een rollback komt van een aantal dagen ga ik ook wel balen.. stel je voor![]()
dan ben ik al mijn geld kwijt
en als ik al die DS op dat moment ook nog niet gefarmed heb
![]()
dan is mijn leven voorbij
![]()
![]()
Niet klein te krijgen die Yashaaaaquote:Op maandag 30 april 2007 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
JAH en dan ga ik er veul meer farmen! mezelf hele tijd dood laten gaan tot ik er wel 3000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 heb:D
::D
:D
Denk je nu echt dat ik er mee kan zitten.. tuurlijk het is kut maar dan ga ik idd nog wel een keer farmen.. bovendien I LOVE GORGEdus zou het wel leuk vinden om daar weer te kunnen rangen.. zou het alleen dan minder vinden om dat gedeelte in luna weer overnieuw te doen
maar ach komen we ook wel weer overheen
Gelukkig afgelopen dagen maar iets van 4 levels geranked .....quote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef RICK17 het volgende:
en toen was ie erweer :|
met een rollback van 4 dagen
Goed plan ! Toevallig een flinke verbinding + server over ?quote:Op maandag 30 april 2007 19:30 schreef DJKoster het volgende:
Waardeloos gedoe, we kunnen beter een eigen server beginnen..![]()
Wat een eisen allemaalquote:Op maandag 30 april 2007 19:48 schreef DaeDaluz het volgende:
EN goeie server files?
Dat is nog een probleemquote:Op maandag 30 april 2007 19:46 schreef Speedski het volgende:
[..]
Goed plan ! Toevallig een flinke verbinding + server over ?
Link daarvan ?quote:Op maandag 30 april 2007 22:25 schreef DJKoster het volgende:
Of we gaan gezellig naar Sevenhearts, schijnt wat beter geregeld te zijn..
Laatste weken is het 2 dagen downtime per week ofzo@Ruff Rose![]()
Nounou meid, niet zo pessimistischquote:Op maandag 30 april 2007 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb weinig zin om weer helemaal opnieuw te beginnen eerlijk gezegd![]()
Nu is zo'n alt rangen wel leuk met een cleric erbij.. en geld.. je hebt dan weer helemaal niks
quote:<FiShY> after next dot if any1 dares to talk about servers being up/down gets 30min ban, since u can see it for urself @ status checker
* mm has joined #ruff-rose
<FiShY> .
<Darkjigga> atleast yesterday some dude helped me out :/
<Gone> ewwwwwwwwww
<Gone> middle age women
<mm> yes! char is up lol
* FiShY sets mode: +b *!*@XploitIRC-936C583F.dsl.bell.ca
* mm was kicked by FiShY (Cya later - much later)
<viskuh> hahaha
<Darkjigga> lol
<Gone> lol
<Darkjigga> it's up my penis is up!
<Emreres> man fishy is mad
<Darkjigga> bye
<Bloody> LOL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a believer, I just need a cause
Kansloosquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:05 schreef DJKoster het volgende:
132,25 -> 134,00 alweer
Ff Kapowww en Firenzo inhalen vandaag![]()
ja weet ik veelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tuurlijk niet aapje
juh die is van mij, en ik probeerde gister mori al te pmmen maar die was afk ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rick is die cleric nu nog wel van jou of wat?
Die moeten we wel weer ff re-inviten.
champ dacht ik zoquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:20 schreef DaFan het volgende:
(Dex)Cleric: 154
Scout: 138
Bourgeous: 86
Fs180: Welke class ga je op? Champ of Knight?
heb ff zon tips dinges doorgelezen, en daar zeiden ze dat ook al.. hoor wel overal dat champs niet gewild zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nope nog nooit gedaan....
Wegblijven bij Spin Attack in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |