Ja, voor de wedstrijd ja, tijdens de wedstrijd was wel duidelijk dat AZ niet in beste doen was.. dus gewoon scoren en je was kampioen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
we hadden het helemaal niet in eigen hand, we waren afhankelijk van AZ
mja...quote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef Mr.Mills het volgende:
Nu krijg je weer dat als-gezever. Het ligt aan ons fucking zelf dat we het niet gehaald hebben. Kutzooi.
Weet je wat het is, als het vorige week 5-1 was geworden, dan hadden we vandaag gewoon 1-2 of 0-1 gespeeld. Het mocht gewoon niet zo zijn dit seizoen, kijk naar de competitie, Kopenhagen, Bremen etc.quote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
één van de hele zure momenten dit jaar
yup.. en als vitesse een poging had gedaan om te verdedigen ook...quote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, voor de wedstrijd ja, tijdens de wedstrijd was wel duidelijk dat AZ niet in beste doen was.. dus gewoon scoren en je was kampioen.![]()
Of Kluivert had toen niet moeten scorenquote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef pascalheister het volgende:
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen ons
Als je het zo gaat bekijken dan heeft Kluivert ons het kampioenschap gekostquote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef pascalheister het volgende:
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen ons
true.quote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Weet je wat het is, als het vorige week 5-1 was geworden, dan hadden we vandaag gewoon 1-2 of 0-1 gespeeld. Het mocht gewoon niet zo zijn dit seizoen, kijk naar de competitie, Kopenhagen, Bremen etc.
Ik heb geen zin in het zoveelste: volgend jaar staan we er welquote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef Jnk18 het volgende:
kunnen weer w8ten op het nieuwe seizoen.. enigste troostprijse is de beker mja die boeit me niet... ajax laat het GVD alweer afweten...
vitesse was gewoon slap. helaas. mja om nou te zeggen dat ze omgekocht zijn gaat beetje te ver.... volgend seizoen beter...
1 goal verschil, FUCKIN BULLSHIT!
koemanquote:Op zondag 29 april 2007 17:04 schreef MaxC het volgende:
Wat zeg je tegen Feyenoorders die je uitlachen?![]()
7e plek en 5-1, en -10 al geprobeerd maar werkt niet
dat ze dood mogen vallen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:04 schreef MaxC het volgende:
Dank je wel.quote:
0-4 en 4-1 dan?quote:Op zondag 29 april 2007 17:04 schreef MaxC het volgende:
ik hoop dat er nu eindelijk eens verstandig ingekocht gaat worden, zodat we volgend jaar gewoon op het leidseplein kunnen staanquote:Op zondag 29 april 2007 17:04 schreef devv05 het volgende:
Gaat het ooit nog goedkomen, pff.. en volgend jaar weer dezelfde ellende, heb er nu al geen zin meer in.
Je had het verdomme met deze selectie al moeten redden!quote:Op zondag 29 april 2007 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat er nu eindelijk eens verstandig ingekocht gaat worden, zodat we volgend jaar gewoon op het leidseplein kunnen staan
Gewoon niet op ingaan, op die lui, volgend jaar spelen ze waarschijnlijk niet eens Europees voetbal.quote:
Dat kan je nu ook doen hoor, ik denk alleen dat er niet zoveel te doen is.quote:Op zondag 29 april 2007 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat er nu eindelijk eens verstandig ingekocht gaat worden, zodat we volgend jaar gewoon op het leidseplein kunnen staan
Je had het gewoon in eigen hand moeten nemen en niet naar een ander wijzenquote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
yup.. en als vitesse een poging had gedaan om te verdedigen ook...
Precies, en dan heb je nog Perez, Huntelaar en Sneijder. Het is echt niet te geloven.quote:Op zondag 29 april 2007 17:07 schreef Nashje het volgende:
Weet ook niet wat er nou zou moeten veranderen. Als je al niet met gasten als Stam, Davids en Gabri kampioen kunt worden.
wie wel?quote:Op zondag 29 april 2007 17:08 schreef sjimz het volgende:
Hoe kan Henk ten Cate nou geen rekening met dit scenario hebben gehouden???![]()
Gebaseerd op wat? Tot nu toe verspelen we ALLES als het ergens om gaat.quote:Op zondag 29 april 2007 17:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Heel erg jammer natuurlijk maar ik had de hoop op het kampioenschap vorige week al opgegeven dus het kwam minder hard aan maar ik heb heel veel vertrouwen in de play offs en volgend seizoen.
hij valt me reuze mee in zijn commentaar. En hij heeft op zich ook gewoon gelijk natuurlijk. Maar mijn god.... wat voelt dit kutquote:Op zondag 29 april 2007 17:09 schreef cultheld het volgende:
HTC nu op Radio 1.
Ach, hij zat aardig in de goede richting moet ik zeggen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:09 schreef warezguy05 het volgende:
mooi dat die misplaatste arrogantie van ten cate van de laatste weken op deze heerlijke manier wordt afgestraft
Lul niet gast. eindhoven was in de winterstop één en al arrogantie en nu krioelt het er weer van. Al dat gejank om arrogantie.quote:Op zondag 29 april 2007 17:09 schreef warezguy05 het volgende:
mooi dat die misplaatste arrogantie van ten cate van de laatste weken op deze heerlijke manier wordt afgestraft
Als AZ nu gewoon voor rust met 3-0 voor stonden, dan kwam de klap veel minder aan.quote:Op zondag 29 april 2007 17:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik had liever AZ kampioen zien worden dan PSV![]()
(gekke is dit heb ik gewoon serieus een week geleden zitten dromen)
Heel Tilburg, Alkmaar en Eindhoven. En eigenlijk ook wel de rest van Nederland.quote:
Tilburg, Alkmaar en Eindhoven geloofden vooraf echt niet dat AZ het zou verneuken, laat staan dat ze in eindhoven op de valreep nog ontdekken wat scoren isquote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Heel Tilburg, Alkmaar en Eindhoven. En eigenlijk ook wel de rest van Nederland.
Die heeft zich de afgelopen dagen al ingedekt door te zeggen dat hij hoopte dat zijn team de druk aan zou kunnen. Blijkbaar niet dus.quote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef teamlead het volgende:
heeft iemand al commentaar van louis gehorod trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |