neuh heel erg echt snif snif dit is zoooooooo ontroerend allemaal. zoveel pure emotie ik kan dit eigenlijk niet zo goed aanquote:
eensch, sylvia had een aardig karakter, maar voegde gewoonweg niets toe.quote:Op zondag 29 april 2007 17:10 schreef schatje het volgende:
Opzouten nu.
Natasja is heel erg goed met kinderen!....zolang het haar eigen kinderen maar niet zijn...quote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef De_Moester het volgende:
hmz...natas doet net of ze babies leuk vindt...
huh?quote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
eensch, sylvia had een aardig karakter, maar voegde gewoonweg niets toe.
Voor zo'n programma is ook niet iemand nodig die lekker rationeel en verantwoord is
quote:Op zondag 29 april 2007 17:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Natasja is heel erg goed met kinderen!....zolang het haar eigen kinderen maar niet zijn...
en terecht ik geloof dus wel in de oprechtheid van huub en amanda verder van niemand van die lieden. Mijn gevoel zegt dat gewoonquote:
Dan mogen ze die thuis weleens meteen in de was gooien.quote:Op zondag 29 april 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
Wat een vreemde gewoonte om vreemde mensen te zoenen. Amanda kuste zelfs de wildvreemde baby.
Zal moeilijk zijn voor Melissa, die heeft een klein kind thuis. Maar denk wel dat de "nieuwe" bewoner een oude bekende gaat worden, en dan uiteraard een vrouw... Lieke, Tamara, die griekse... 1 van die 3 zal het wel worden...quote:Op zondag 29 april 2007 17:13 schreef waxmask het volgende:
Ik verwacht dat vanavond de twee butlers gaan melden dat zij de nieuwe zijn....
Jaap is een aso-gekquote:Op zondag 29 april 2007 17:16 schreef avonne het volgende:
Denkt Jaap nou dat er niemand voor terug komt of zo?
En wie gaat Huub steunen als hij in de ontslagronde zit? Veel back-up heeft hij niet en Jaap vertrouw ik daar niet voor.quote:
Deed ze dat maar bij haar eigen kidsquote:
Dit is niet waar he??quote:Op zondag 29 april 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
Gadverdarrie, heeft die vieze Jaap toch nog schaamhaar in de koffer van Syl gedaan. Naarling!
Heb jij het over dezelfde Sylvia???quote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
eensch, sylvia had een aardig karakter, maar voegde gewoonweg niets toe.
Voor zo'n programma is ook niet iemand nodig die lekker rationeel en verantwoord is
Als je over 5 dagen spijt krijgt is het te laat hé...quote:Op zondag 29 april 2007 17:19 schreef Mika25 het volgende:
Ok, Sylvia is weg dus de streams kunnen uit m`n bookmark verwijderd worden. Ik volg de COS wel af en toe om te zien of er nog iets interessants gaat gebeuren
Jawel! Hij besprak het vanmiddag al met saaie Brian. En net zei hij het nog. En saaie Brian weer vals kirren.quote:
Top capquote:Op zondag 29 april 2007 17:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tot zover mijn caps, ik ga even een uurtje wat anders doen
[afbeelding]
Bedankt tot dusver voor je mooie caps telkens!!!quote:Op zondag 29 april 2007 17:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ik ook ff hoorquote:
Het waren good-luck pubes...quote:Op zondag 29 april 2007 17:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jawel! Hij besprak het vanmiddag al met saaie Brian. En net zei hij het nog. En saaie Brian weer vals kirren.
De oude Sylvia was wel degelijk rationeel, maar de laatste maanden werd ze steeds vager. Ik denk nog steeds dat de redaktie haar in een bepaalde rol heeft proberen te sturen en dat dat er gewoon niet uitkwam. Vergeet niet dat ze eigenlijk de 'bitch' van het programma moest zijn, samen met Evelyn...quote:Op zondag 29 april 2007 17:18 schreef demins het volgende:
Heb jij het over dezelfde Sylvia???
Wie heeft dat ooit gezegdquote:Op zondag 29 april 2007 17:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De oude Sylvia was wel degelijk rationeel, maar de laatste maanden werd ze steeds vager. Ik denk nog steeds dat de redaktie haar in een bepaalde rol heeft proberen te sturen en dat dat er gewoon niet uitkwam. Vergeet niet dat ze eigenlijk de 'bitch' van het programma moest zijn, samen met Evelyn...
Ik ook.quote:Op zondag 29 april 2007 17:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Precies; ze heeft een paar dappere pogingen ondernomen maar het zat er gewoon niet in, jammer. Dus vind ik het wel beter zo, het is alleen echt kut voor Huub.quote:Op zondag 29 april 2007 17:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De oude Sylvia was wel degelijk rationeel, maar de laatste maanden werd ze steeds vager. Ik denk nog steeds dat de redaktie haar in een bepaalde rol heeft proberen te sturen en dat dat er gewoon niet uitkwam. Vergeet niet dat ze eigenlijk de 'bitch' van het programma moest zijn, samen met Evelyn...
En om het allemaal nog kutter te maken zit CORA hem dan nog op te wachten ook!quote:Op zondag 29 april 2007 17:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio leeft in de veronderstelling dat er megaveel schnabbels gedaan kunnen worden na DGK
Wat zal die jongen van een koude kermis thuis komen dan...
Lijkt wel een commercial van Tuincentrum Osdorp zo met die tuinkabouterquote:Op zondag 29 april 2007 17:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Waarschijnlijk heeft hij gelijk. Tijdens evenementen zetten ze hem ergens neer en dan mag de bezoeker hem even uit gaan lachenquote:Op zondag 29 april 2007 17:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio leeft in de veronderstelling dat er megaveel schnabbels gedaan kunnen worden na DGK
Jaap kan daar echt wel een tijd op teren hoor. Op die inkomsten uit de schnabbels.quote:Op zondag 29 april 2007 17:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En De Efteling's Holle Bolle Gijs is ook wel eens aan vakantie toe, natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2007 17:27 schreef Mika25 het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij gelijk. Tijdens evenementen zetten ze hem ergens neer en dan mag de bezoeker hem even uit gaan lachen
Lekker een taart naar zijn hoofd slingeren?quote:Op zondag 29 april 2007 17:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij gelijk. Tijdens evenementen zetten ze hem ergens neer en dan mag de bezoeker hem even uit gaan lachen
Er komen geen schnabbelsquote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Jaap kan daar echt wel een tijd op teren hoor. Op die inkomsten uit de schnabbels.
Water en brood is niet zo duur en hij heeft genoeg reserves aan zijn lichaam hangen.
Walgelijke vent met zijn grapje!![]()
Beschrijf ze eens. Heb het niet gezien.quote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die onderbroeken die Brian draagt...die kunnen echt niet gewoon![]()
Dan mag je wel opschieten...quote:Op zondag 29 april 2007 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beschrijf ze eens. Heb het niet gezien.
Hoeveel gb moet je pc hebben willen de streeams vloeiend lopen? moet toch een niewe lap kopen.
Een taart of wat dan ook in z'n gezicht gooien? Daar gaan mensen hem echt niet voor betalen, doen ze lekker voor nop.quote:Op zondag 29 april 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lekker een taart naar zijn hoofd slingeren?
Geld verdienen EN eten tegelijk...
Denk dat de aftermath nog veul saaier is...quote:Op zondag 29 april 2007 17:31 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in en zie tot mij n vreugde dat ik het vertrek van ylvisaai heb gemist![]()
![]()
Ik denk dat Jaap! in het lezingencircuit goud geld gaat verdienen! Om nog maar te zwijgen over zijn managementtrainingen, zijn motivatieseminars en zijn vele televisie-optredens!quote:
Nee joh, je hebt juist niets gemistquote:Op zondag 29 april 2007 17:31 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in en zie tot mij n vreugde dat ik het vertrek van ylvisaai heb gemist![]()
![]()
Jij hebt ook een borrel opquote:Op zondag 29 april 2007 17:31 schreef Marrije het volgende:
![]()
Je vergeet "schaamhaar"quote:Op zondag 29 april 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt juist niets gemistHoop mensen, zoenen, huilen, weg.
En die taart betalen ze wel? Dat hebben ze er wel voor over?quote:Op zondag 29 april 2007 17:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Een taart of wat dan ook in z'n gezicht gooien? Daar gaan mensen hem echt niet voor betalen, doen ze lekker voor nop.
Wijdvallende witte ouwe opa onderbroekquote:Op zondag 29 april 2007 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beschrijf ze eens. Heb het niet gezien.
Hoeveel gb moet je pc hebben willen de streeams vloeiend lopen? moet toch een niewe lap kopen.
Vriendelijk bedankt,quote:Op zondag 29 april 2007 17:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb er wel 4 euro per maand voor over...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |