neuh heel erg echt snif snif dit is zoooooooo ontroerend allemaal. zoveel pure emotie ik kan dit eigenlijk niet zo goed aanquote:
eensch, sylvia had een aardig karakter, maar voegde gewoonweg niets toe.quote:Op zondag 29 april 2007 17:10 schreef schatje het volgende:
Opzouten nu.
Natasja is heel erg goed met kinderen!....zolang het haar eigen kinderen maar niet zijn...quote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef De_Moester het volgende:
hmz...natas doet net of ze babies leuk vindt...
huh?quote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
eensch, sylvia had een aardig karakter, maar voegde gewoonweg niets toe.
Voor zo'n programma is ook niet iemand nodig die lekker rationeel en verantwoord is
quote:Op zondag 29 april 2007 17:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Natasja is heel erg goed met kinderen!....zolang het haar eigen kinderen maar niet zijn...
en terecht ik geloof dus wel in de oprechtheid van huub en amanda verder van niemand van die lieden. Mijn gevoel zegt dat gewoonquote:
Dan mogen ze die thuis weleens meteen in de was gooien.quote:Op zondag 29 april 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
Wat een vreemde gewoonte om vreemde mensen te zoenen. Amanda kuste zelfs de wildvreemde baby.
Zal moeilijk zijn voor Melissa, die heeft een klein kind thuis. Maar denk wel dat de "nieuwe" bewoner een oude bekende gaat worden, en dan uiteraard een vrouw... Lieke, Tamara, die griekse... 1 van die 3 zal het wel worden...quote:Op zondag 29 april 2007 17:13 schreef waxmask het volgende:
Ik verwacht dat vanavond de twee butlers gaan melden dat zij de nieuwe zijn....
Jaap is een aso-gekquote:Op zondag 29 april 2007 17:16 schreef avonne het volgende:
Denkt Jaap nou dat er niemand voor terug komt of zo?
En wie gaat Huub steunen als hij in de ontslagronde zit? Veel back-up heeft hij niet en Jaap vertrouw ik daar niet voor.quote:
Deed ze dat maar bij haar eigen kidsquote:
Dit is niet waar he??quote:Op zondag 29 april 2007 17:18 schreef Lobasca het volgende:
Gadverdarrie, heeft die vieze Jaap toch nog schaamhaar in de koffer van Syl gedaan. Naarling!
Heb jij het over dezelfde Sylvia???quote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
eensch, sylvia had een aardig karakter, maar voegde gewoonweg niets toe.
Voor zo'n programma is ook niet iemand nodig die lekker rationeel en verantwoord is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |