Ik kan ze vanaf mijn balkon horen juichen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:25 schreef maril het volgende:
edit, omdat gequote poster ook heeft ge-edit
opschieten sillysaai en opzoutenquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:24 schreef Ashrak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
haar theorie wel in ieder geval praktijk volgens mij nietquote:Op zondag 29 april 2007 16:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Had Sylvia nou haar motorrijbewijs gehaald tijdens haar verblijf in de villa?
Hier ook .......quote:Op zondag 29 april 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
Eerlijk gezegd: het zal me m'n r**t roesten dat ze vertrekt. Het enige waar ik me zorgen over maak is de positie van Huub.
Laat haar eens flux een andere slip aantrekken!quote:Op zondag 29 april 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
Als Amanda gewoon loopt zie je dr slip al onder haar jurkje uitpiepen...
zou ze in detentie gezeten hebben in dgk?quote:Op zondag 29 april 2007 16:26 schreef Gigageil het volgende:
Wat een afgang.....
Ze is in 7 maanden niet zo actief geweest als met de koffers inpakken, en ik zie een stralende sylvia, ook maar sporadisch gezien in 7 maanden.....![]()
dat doet het altijd goed als smoesje dat maakt een mens interessanter.quote:Op zondag 29 april 2007 16:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom zou iemand spiritueel moeten zijn?
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 29 april 2007 16:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bye bye Silvia, je bent een van de leukste Miljonairs
[afbeelding]
noem je elk conflict ontwijken normaal....?quote:Op zondag 29 april 2007 16:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
De laatste normale bewoner gaat weg.![]()
Ik hoop haar nog tegen te komen hier in Oosterhout.quote:Op zondag 29 april 2007 16:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Inderdaad en dan met behoud van haar 10 mille ofzo als ze maar haar mond erover houdt
laat je het ons nog ff wetenquote:Op zondag 29 april 2007 16:29 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop haar nog tegen te komen hier in Oosterhout.
Zal haar er dan naar vragen.
Met normaal bedoel ik vooral:beschaafd , niet achterbaks en niet leugenachtig.quote:Op zondag 29 april 2007 16:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
noem je elk conflict ontwijken normaal....?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag Sylvia. Welkom nieuwe bewoner die vast en zeker eerder van het kaliber (...) Amanda wordt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Met normaal bedoel ik vooral:beschaafd , niet achterbaks en niet leugenachtig.
Het blijft een mooie vrouw...quote:Op zondag 29 april 2007 16:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En het laatste woordje richt Sylvia tot Huub
[afbeelding]
Zal nog wel even duren voordat hij er een beetje overheen is.quote:Op zondag 29 april 2007 16:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Moeilijk momentje voor Huub
[afbeelding]
<knip, lang antwoord>, staat nu hier DGK watchers: Voer voor psychologenquote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Ben liefhebber van "het genre", en zit al sinds BB1 op FOK!
Er zijn heel wat deelnemers geweest waar ik de schurft aan had.
Er zijn wel vaker mensen massaal uitgekotst in de RLS-historie. "Mankpoot" Rob, "zeug" Mona, "rat" Willem, "holmaatjes" Coos&Pascal etcetera etcetera.
Maar nog nóóit in al die jaren heeft iemand zo'n totale walging bij zoveel users opgeroepen als Brian.
Ook bij mij dus.
Interessant is: hoe kómt het, dat Brian dit soort gevoelens bij zoveel streamers oproept.
Goedkope onderbuik-"analyses" dat dit vanwege zijn Antilliaanse afkomst zou zijn, deel ik niet. Het zijn slechts enkele users die met dat "argument" aan komen zetten.
Brian is zelfingenomen, maar dat is Huub ook. De laatste echter, is regelmatig bereid fouten toe te geven, terwijl Brian zijn fouten bagatelliseert of -liever nog- het probeert zo te draaien dat een ander de schuld krijgt. Ik denk dat dit totale gebrek aan zelfreflectie, aan realisme over zijn kunnen, gecombineerd met z'n stiekeme, achterbakse gedrag, een grote factor is.
quote:Op zondag 29 april 2007 16:32 schreef Copycat het volgende:Dat mag ik toch hopen van niet zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag Sylvia. Welkom nieuwe bewoner die vast en zeker eerder van het kaliber (...) Amanda wordt.![]()
ben jij voor psv?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
ook dat is een kwestie van smaak..........kijk wilgo vindt Tas weer mooi en amanda vint rat weer mooi........zo kan ik nog wel even doorgaan......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk gaat het niet weer weken duren voordat Sylvia wordt vervangen. Wat mij betreft vanavond nog!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Het lijkt er wel op ja. Ik was ook altijd zo actief en blij op de ochtend wanneer ik vrij kwam....quote:Op zondag 29 april 2007 16:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zou ze in detentie gezeten hebben in dgk?![]()
Wilgo vindt de ¤ van Tien mooi.quote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ook dat is een kwestie van smaak..........kijk wilgo vindt Tas weer mooi en amanda vint rat weer mooi........zo kan ik nog wel even doorgaan......
Hopen niet. Maar het ligt mi wel in de lijn der lage verwachtingen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
Dat mag ik toch hopen van niet zeg.![]()
ben jij voor psv?
Ja ja, rustig maar...quote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ook dat is een kwestie van smaak..........kijk wilgo vindt Tas weer mooi en amanda vint rat weer mooi........zo kan ik nog wel even doorgaan......
hehehe, heb ik ook net gedaanquote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef bunnyma het volgende:
Brian aan het woord.......MUTE
quote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef Gert het volgende:jahhhhhh een drieling a la Amanda voor die laatste week dat ik nog kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk gaat het niet weer weken duren voordat Sylvia wordt vervangen. Wat mij betreft vanavond nog!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
Wat een vrekken bij de redactie dat ze de lessen dan hebben gestoptquote:Op zondag 29 april 2007 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
haar theorie wel in ieder geval praktijk volgens mij niet
quote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef ericahysterica het volgende:
oh oren dicht rat gaat speechen..................
Barcelona - Amsterdam.quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian: Ik waardeer dat je heel veel reist
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef Gert het volgende:Ik verwacht niet dat nog voor de stemming van donderdag iemand binnen zal komen. De nieuwe heeft ongetwijfeld het recht immuniteit weg te geven. Daarvoor is enige tijd nodig om positie te bepalen en de 'uitwerking' op de groep te laten ontstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk gaat het niet weer weken duren voordat Sylvia wordt vervangen. Wat mij betreft vanavond nog!Keep the Sunny Side Up
quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian: Ik waardeer dat je heel veel reist
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |