Dus jij vergelijkt jouw waarnemingen in Nederland met cijfers die internationaal zijn waargenomen? Natuurlijk kom je dan scheef uit. Vraag eens bij Schiphol (en andere nederlandse luchthavens) na wat de groei is in luchtverkeer, dan heb je een beeld dat je kunt vergelijken met jouw waarnemingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:15 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In 1e instantie eigen waarnemingen. Ben mijn hele leven al 'n "buitenmens"
Vergelijkingsmateriaal zit o.a. in mijn hoofd, maar ook op de oude vakantiekiekjes (waar ik en mijn fam. er heel veel van bezitten. En verder: oude films, reclame's, video's..etc..
Ik vind het niet meer dan normaal dat er geen informatie wordt vrijgegeven over routes en tijden ed over militaire vluchten. Ik neem aan dat jij dat ook wel kunt begrijpen? Maar waar staat dat militaire vluchten niet in de cijfers van dit internationale bedrijf zijn opgenomen?quote:De toename in vliegverkeer : Daar is heel veel over te vinden, althans over de burgerluchtvaat.
Want millitaire vluchten......???? Geheim.
Daar heb ik genoeg bewijzen voor gezien. Maar details horen m.i. in 'n ander topic.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:47 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens te bewijzen dat de vaccins schadelijk zijn. Bovendien draagt het mogelijk bestaan van zoiets niks bij aan de bewijsvoering voor chemtrails (hooguit indirecte).
quote:Nogmaals, wat heeft het dumpen van uranium te maken met chemtrails?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef Resonancer het volgende:
Ik vind dat het er heel veel mee te maken heeft.
De mensen die voor deze zaken verantwoordeljk zijn hebben nl ook de middelen om chemtrails te realiseren.
Het maakt mij i.i.g wel duidelijk dat hun geweten ze er niet van zou weerhouden.
uhm, er stonden ook linkjes met gegevens over NL tussen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef Goofup het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt jouw waarnemingen in Nederland met cijfers die internationaal zijn waargenomen? Natuurlijk kom je dan scheef uit. Vraag eens bij Schiphol (en andere nederlandse luchthavens) na wat de groei is in luchtverkeer, dan heb je een beeld dat je kunt vergelijken met jouw waarnemingen.
Dat heb ik gelezen. Dit gaat om Burgerluchtvaart. Heb tijdje geleden al gepost dat er (voor mij) geen gegevens over militaire vluchten beschikbaar zijn. Althans dat zegt :quote:Ik vind het niet meer dan normaal dat er geen informatie wordt vrijgegeven over routes en tijden ed over militaire vluchten. Ik neem aan dat jij dat ook wel kunt begrijpen? Maar waar staat dat militaire vluchten niet in de cijfers van dit internationale bedrijf zijn opgenomen?
En soms is het ok niet helemaal duidelijk of n vlucht civil of militair is... CIA vluchten weet je nog?quote:Eurocontrol is the Brussels-based air traffic management centre that is supposed to know about these things.
Trying to put a figure on the amount of sky over Europe which is limited for military use is like trying to grip jelly - when you think you've got it all, a piece squeezes out somewhere else.
Senior RAF sources reckon "about 5%". Aviation and defence industry analysts say "about 20%
But the transparency which has become so fashionable everywhere else in our world eludes this centre so far, and it refuses to put a number on what the military needs and how much of our skies is civilian airspace.
One thing all agree on - Europe has more military airspace than anywhere else. This is partly historic, a legacy of Europe's past conflicts and the Cold War.
But there is a capital cost to too much military airspace, and the airlines are paying it.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/the_economy/523115.stm
Eurocontrol wil geen apart militair luchtruim meer.
BRUSSEL - Militaire en commerciele vliegtuigen moeten voortaan door hetzelfde luchtruim kunnen vliegen. Het huidige onderscheid in luchtruim moet worden opgeheven. “Dat is veel efficienter. Zo ontstaat meer plaats voor het groeiend luchtverkeer'', betoogt topman Jean-Robert Cazarré van luchtverkeersorganisatie Eurocontrol in het eigen magazine Skyway.
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=19264
Cazarré leidt de nieuwe directie voor coördinatie van civiel-militaire luchtverkeersleiding.
Probleem bij een volledige samenwerking is dat veel militaire toestellen niet met de gewone luchtverkeersleiding kunnen communiceren. Ze missen de juiste apparatuur.
http://www.europa-nu.nl/9(...)ore?ctx=vg9phwrz4dzh
Je volgt dit topic toch al een tijdje, niet? Dat is al een paar keer uitgelegd waarom dat voor kan komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Waarom vliegen ze ruitjespatronen in de lucht voor de lol of voor, zoals iemand eens opmerkte, een dicht luchtdek met daarboven de mogelijkheid uit te zenden in beelden,
Hun geweten zou ze moeten weerhouden? Daar gaat dus de mogelijkheid dat ze het doen tegen het broeikaseffect.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef Resonancer het volgende:
Het maakt mij i.i.g wel duidelijk dat hun geweten ze er niet van zou weerhouden.
Je weet toch dat er om de zoveel topics/posts alles weer herhaald wordt, alles weer opnieuw langskomt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je volgt dit topic toch al een tijdje, niet? Dat is al een paar keer uitgelegd waarom dat voor kan komen.
Zou je dan niet verwachten dat ze er mee zouden uitpakken dat ze iets proberen tegen het broeikaseffect ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:35 schreef Rasing het volgende:
Daar gaat dus de mogelijkheid dat ze het doen tegen het broeikaseffect.
Zou ik wel zeggen. Dat ze het tegen het broeikaseffect zouden doen, was één van Resonancers 10 mogelijke redenen om chemtrails te sproeien. Nu niet meer dus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef UncleScorp het volgende:
Zou je dan niet verwachten dat ze er mee zouden uitpakken dat ze iets proberen tegen het broeikaseffect ?
Nee, ik vroeg je hoe je aan je waarnemingen kwam en je gaf me daar info over. Ik constateerde dat de info een scheef beeld geeft. Waarom vond je het nodig juist die tabel weer te geven, terwijl die, zoals ik eerder uitlegde losstaat van jouw waarneming in Nederland? Daarom zei ik dat je beter bij vlieghavens in NL kunt informeren. omdat die naar alle waarschijnlijkheid wél beschikken over vliegverkeerschema's in ons luchtruim (die moeten daar uiteindelijk toch in deelnemen).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
uhm, er stonden ook linkjes met gegevens over NL tussen.
Dacht je dat er alleen vliegtuigen vanaf schiphol e.a. over NL vliegen?
[..]
quote aub van de site, want ik kan jouw constatering zo gauw niet vinden en om die hele site door te spitten...quote:Dat heb ik gelezen. Dit gaat om Burgerluchtvaart. Heb tijdje geleden al gepost dat er (voor mij) geen gegevens over militaire vluchten beschikbaar zijn. Althans dat zegt :
http://www.eurocontrol.int/index2.html
ok, maar dat heeft geen invloed op de hoeveelheid van het vliegverkeer, alleen over de samenstelling.quote:En soms is het ok niet helemaal duidelijk of n vlucht civil of militair is... CIA vluchten weet je nog?
http://www.europarl.europ(...)ices/pe382487_nl.pdf
Waarom gaat daar dan die mogelijkheid?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:35 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hun geweten zou ze moeten weerhouden? Daar gaat dus de mogelijkheid dat ze het doen tegen het broeikaseffect.
(en dan weten we nog steeds niet wie 'ze' zijn, 'wat' ze doen, hoe ze 'het' doen...)
Lees het stuk 's helemaal, dan heb je antw op je vraag wie wat en hoe.quote:There are very large, winner-take-all games orchestrated by the Global Interests of the World. We have investigated, researched and found substantial evidence of a multiplicity of Global operations designed to mitigate various and theoretical Global catastrophes, as defined by a late 1980's and 1990's International Panel of Conferees. (The value of who are they, what's the politics smell like and all that is not of the utmost importance in our attempt, herein, to describe what serious destruction they have caused and are causing to Humans and our Finite Environment.1
Many of the operations we have collectively found in our investigations of this debacle have remained a secret, classified and not for general populace information or knowledge. You must answer the question, Dear Reader as to why someone would possibly deploy these Geo-weapons. Just follow the money trails. We will yield all of our voluminous data, information and all references we have used in our validation of facts surrounding this Global atrocity. The recipients of this information must be interested enough in what we are trying to expose, the Human-health risks, the Environmental risks and the plain, simple "wrongness" that prevails. We must determine first if you are provoked to really care, because the research and development of this information for a Major Media whistle-blowing expose will require passion and dedication. Our research work has spanned almost five years of....watching and discovering, with disgust, the scenarios which follow.
http://www.bariumblues.com/methodic_demise_of_natural_earth.htm
Nee, want het is kiezen tussen 2 kwaden. Niks doen, of via deze noodmaatregel met enorme gezondheidsrisico's toch iets te doen. Daarbij komt dat het millitair apparaat handig gebruik kan maken van deze methode om andere doelen te realiseren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zou je dan niet verwachten dat ze er mee zouden uitpakken dat ze iets proberen tegen het broeikaseffect ?
Ze kunnen natuurlijk ook nog gedeeltelijk open kaart spelen, wel aangeven dat ze het doen, en vervolgens met allerlei onderzoeken (al dan niet gefingeerd) aantonen dat het niet schadelijk is voor de gezondheid. En dat is logsicher dan het helemaal verzwijgen, vooral ook omdat je de gezondheidsrisico's prima kunt bagatelliseren. Kijk maar hoe dat gebeurt met UMTS-straling, waar op basis van een onderzoek waar toch wel een en ander aan op te merken is, nu in NL wordt gesteld door de regering dat het absoluut niet schadelijk is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nee, want het is kiezen tussen 2 kwaden. Niks doen, of via deze noodmaatregel met enorme gezondheidsrisico's toch iets te doen. Daarbij komt dat het millitair apparaat handig gebruik kan maken van deze methode om andere doelen te realiseren.
I.m.o. veel te ingewikkeld om open kaart te spelen, makkelijker om het zo lang mogelijk "geheim" te houden, maar echt geheim is het natuurlijk allang niet meer.
NIKS ? dat is niet veel. N aantal vagen heb ik dacht ik toch wel beantwoord dacht ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef Goofup het volgende:
Resonancer, nogmaals. Als je aangeeft dat ergens een antwoord te vinden is, verwoord dan dit antwoord gevolgd door een link naar de bron (dus niet alleen een bron met de opmerking zoek het maar uit) of pak passages uit de tekst, waaruit blijkt dat je gelijk hebt.
Tot nu toe heb ik niks kunnen achterhalen... (dit komt omdat ik ook niet de complete bronnen na ga pluizen die je opgeeft, omdat ik bij het doorlezen ervan niet snel richting antwoorden gestuurd wordt, waarvan jij aangeeft dat ze daar te vinden zijn)
Ook opmerkelijk vind ik..quote:Eurocontrol is the Brussels-based air traffic management centre that is supposed to know about these things.
Trying to put a figure on the amount of sky over Europe which is limited for military use is like trying to grip jelly - when you think you've got it all, a piece squeezes out somewhere else.
Senior RAF sources reckon "about 5%". Aviation and defence industry analysts say "about 20%
http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/the_economy/523115.stm
Laat Bin het maar niet horen..quote:Probleem bij een volledige samenwerking is dat veel militaire toestellen niet met de gewone luchtverkeersleiding kunnen communiceren. Ze missen de juiste apparatuur.
http://www.europa-nu.nl/9(...)ore?ctx=vg9phwrz4dzh
quote:Het vliegverkeer is verdubbeld terwijl de overlast ten opzichte van 1990 is afgenomen.
http://www.regionalesamenwerking.amsterdam.nl/live/index.jsp?nav=310&loc=17691&det=24601
Maar blijft dus het feit dat dit gaat om vluchten van en naar NL'se luchthavens, cijfers over het aantal vliegbewegingen boven NL , heb ik (nog) niet gevonden. Als ik naar de trails kijk zou het min. 500X zoveel als in 1990 moeten zijn. Vandaar mijn aanname.quote:Het aantal passagiers op Nederlandse luchthavens is sinds 1997 met 45% gegroeid.
Aantal vliegtuigbewegingen afgenomen
Het totaal aantal vliegbewegingen vanaf Nederlandse luchthavens is in de periode 1997-2005 met 16% gedaald. Dit komt voor rekening van de afname van het aantal terreinvluchten met 63%. Het aantal overlandbewegingen is in dezelfde periode met 5% toegenomen tot bijna 500 duizend. Op Schiphol bedraagt de toename 15%.
http://www.mnp.nl/mnc/i-nl-0028.html
Dat is i.m.o slechts 1 onderdeel van het verhaal.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:01 schreef Wombcat het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook nog gedeeltelijk open kaart spelen, wel aangeven dat ze het doen, en vervolgens met allerlei onderzoeken (al dan niet gefingeerd) aantonen dat het niet schadelijk is voor de gezondheid. En dat is logsicher dan het helemaal verzwijgen, vooral ook omdat je de gezondheidsrisico's prima kunt bagatelliseren. Kijk maar hoe dat gebeurt met UMTS-straling, waar op basis van een onderzoek waar toch wel een en ander aan op te merken is, nu in NL wordt gesteld door de regering dat het absoluut niet schadelijk is.
Er zijn ook genoeg landen die last (zullen) hebben van de klmaatsverandering, zoals diverse eilanden in de pacific of Bangladesh, en die komen ook nog niet direct in aanmerking voor vergoeding daarvoor (of vragen het überhaupt).quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef Resonancer het volgende:
De vraag die dan (hopelijk) bij iedereen op zou komen: Hoe erg is het dan met die klimaatsverandering? " kun je dan toch moeilijk beantwoorden met "ach het valt wel mee".
Ik denk dat iedereen dan zou vermoeden dat het ernstig is indien men naar zulke maatregelen grijpt. Sommige mensen zullen eisen dat er naast het aanleggen van 'n sunscreen andere (ingrijpende) maatregelen worden genomen. En hoe dan om te gaan met landen die weinig tot geen schuld hebben aan de klimaatsverandering (ervan uitgaande dat dit door menselijke invloed gebeurd) en toch slachtoffer worden van de bijwerkingen van dit sunscreen?
En wie betaald het eigenlijk ?
Sorry als ik hier iets stoms of zinloos post, maar het aantal trails dat je ziet is dus een niet erg accurate graadmeter. Ik zie namelijk ook meer trails....maarrrrrquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef Resonancer het volgende:
Maar blijft dus het feit dat dit gaat om vluchten van en naar NL'se luchthavens, cijfers over het aantal vliegbewegingen boven NL , heb ik (nog) niet gevonden. Als ik naar de trails kijk zou het min. 500X zoveel als in 1990 moeten zijn. Vandaar mijn aanname.
Alluminiumpartikels. Is dat net zoiets als Aluminiumdeeltjes? Enig idee wat daar mee gebeurd? Juist, die roesten weg en zijn na een week oid compleet weggeroest en opgelost.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef Resonancer het volgende:
Dat is i.m.o slechts 1 onderdeel van het verhaal.
Stel men geeft toe dat men o.a alluminium gebruikt. Volgens Teller zouden deze partikels na ong. 10 jr weer op aarde komen. Ik denk dat de rechtszalen overvol zouden zitten met Allzheimer patienten.
C- Er is duidelijk een klimaatverandering. Die is op hoogte nog veel extremer als op de grond (zie het gat in de ozonlaag) Zoals ik al eerder opmerkte: een hele kleine temperatuurverandering kan het al dan niet ontstaan van contrails veroorzaken. Dan hebben we het over een temperatuurverschil van een halve graad oid terwijl er bij het ontstaan van een gat in de ozonlaag een temperatuurverschil van een graad of 10 speelt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef Fionn het volgende:
Sorry als ik hier iets stoms of zinloos post, maar het aantal trails dat je ziet is dus een niet erg accurate graadmeter. Ik zie namelijk ook meer trails....maarrrrr
A-sinds de jaren 90 is schiphol meer onder druk komen staan en heeft een hele dot vliegroutes verlegd, waardoor onder andere mijn woonplaats, en wellicht de jouwe ook, gewoon meer overvluchten krijgt.
Ook op contrailvormende hoogten.
B- door de afnemende acceptatie van geluid en laagovervliegende vliegtuigen stijgen vliegtuigen vanaf schiphol nu veel sneller naar grotere hoogte dan vroeger. Contrails van vliegtuigen vormen zich alleen als het tuig boven een bepaalde hoogte vliegt..... 1+2=meer
Maar we hebben zeker idioot meer vliegverkeer dan vroeger. toen ik kind was (ok ik ben nog lang geen 50 plusser) zeg maar in de vroege jaren 80, was een overkomend vliegtuig nog nèt niet iets waarvoor je naar buiten de tuin inging om te kijken.... een paar jaar later tegen eind jaren 80 was het een schouderophaal-fenomeen, en de jaren '90 luidden meer het 'naar-binnen-vlucht-voor-vliegherrie' tijdperk in
Houd je in je aanname wel rekening met het feit dat in 1990 de toestellen minder adequaat waren dan tegenwoordig. Uit het linker grafiekje met daarin het vrachtverkeer zie je bijvoorbeeld een afname in hoeveelheid vluchten, tegenover een toename van het aantal tonnen dat door de lucht getransporteerd wordt. Zijn de toestellen misschien groter geworden en hebben ze daardoor misschien ook een grotere afstoot per vlucht?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
NIKS ? dat is niet veel. N aantal vagen heb ik dacht ik toch wel beantwoord dacht ik.
Ik beloof niks, maar zal mijn best doen mijn antwoorden specifieker te formuleren, van de andere kant als jij mij niet gelooft als ik zeg dat "er geen gegevens beschikbaar zijn over het aantal militaire vluchten over NL " jij mij ook van mijn ongelijk zou kunnen overtuigen door met bronnen aan te komen die dit wel melden.
Het artikel van Eurocontrol gaat niet over hoeveelheid vliegverkeer maar over de ruimte die militaire vluchten krijgen toegewezen. Ik zal het nogmaals quoten:
[..]
Ook opmerkelijk vind ik..
[..]
Laat Bin het maar niet horen..![]()
Maar 'n excact antwoord op de vraag hoeveel vliegbewegingen er per jaar boven NL plaatsvinden kan ik je niet geven.
Ik ben daarom uitgegaan van de eerdere globale cijfers:
[..]
[..]
Maar blijft dus het feit dat dit gaat om vluchten van en naar NL'se luchthavens, cijfers over het aantal vliegbewegingen boven NL , heb ik (nog) niet gevonden. Als ik naar de trails kijk zou het min. 500X zoveel als in 1990 moeten zijn. Vandaar mijn aanname.
Maar om nou alles te gaan tellen.
http://www.vijftigplusser.nl/?page=article&article_id=781
![]()
OK; ik zie drie airliners op verschillende hoogtes op een airway waarvan er twee afslaan naar een andere airway. Zie het als een afslag op een snelwegquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:42 schreef TaLoN.NL het volgende:
Het traject:
[afbeelding]
De Foto:
[afbeelding]
http://i15.tinypic.com/6h60p6c.jpg (1200x800)
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien hoor,quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:57 schreef calvobbes het volgende:
Die 2 vliegtuigen die afdwalen zijn duidelijk van een andere tijd of hoogte. Het middelste spoor wordt nog "gemaakt" terwijl de buitenste al aan het vervagen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |