lelijk en onnatuurlijk,quote:Op zondag 29 april 2007 15:42 schreef Redux het volgende:
...kijk ik in de lucht naar die schitterende vliegtuigstrepen, zie ik er 1 recht boven me, met een enorme schaduw erachter. Prachtig gezicht! Ik heb er een serie foto's van gemaakt, hier is er 1 van:
[afbeelding]
De zon zit zoals je kunt zien rechtsboven.
Mooi he?!
Prima, maar vergeet het dan maar dat jij ooit met een vliegtuig reist.quote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
lelijk en onnatuurlijk,geef mij maar een helderblauwe hemel zonder shit
![]()
dealquote:Op maandag 30 april 2007 02:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Prima, maar vergeet het dan maar dat jij ooit met een vliegtuig reist.
Jep, ook daar hetzelfde. Zon zit in dat geval linksboven, de schaduw zit rechtsonder de streep. De streep zit dus boven de wolk. Net als in mijn geval (maar dan andersom).quote:Op maandag 30 april 2007 02:12 schreef DarkMinded het volgende:
Hier was ook de hele lucht bedekt, vlakbij vliegbasis Volkel.
Ook hier kun je de schaduw onder de trail zien.
[afbeelding]
zozo! maak jij dat uit?quote:Op maandag 30 april 2007 02:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Prima, maar vergeet het dan maar dat jij ooit met een vliegtuig reist.
Dat heet nou een logisch verbandquote:
isquote:
Nee, de manier waarop straalmotoren contrails veroorzaken maakt dat uit.quote:
nou niet alle vliegtuigen verzorgen de chemtrails, dat had ik in al die andere topics al uitgelegd. dus omdat er een zeker aantal chemtrails veroorzaken mag ik niet met een onschuldig contrail-chartertje even all-inclusive?quote:Op maandag 30 april 2007 11:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, de manier waarop straalmotoren contrails veroorzaken maakt dat uit.
Ik dacht dat je sporen in het algemeen lelijk vond?quote:Op maandag 30 april 2007 11:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou niet alle vliegtuigen verzorgen de chemtrails, dat had ik in al die andere topics al uitgelegd. dus omdat er een zeker aantal chemtrails veroorzaken mag ik niet met een onschuldig contrail-chartertje even all-inclusive?
hehehe
Welneeeeeeeeeequote:
contrails blijven toch niet hangen, dus dat is niet erg, hangende chemtrails die uitwaaieren is lelijk.quote:Op maandag 30 april 2007 12:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik dacht dat je sporen in het algemeen lelijk vond?Als je dat weg wil hebben kan je toch echt niet meer vliegen.
voor het eerst op fok heb je gelijk................quote:
Ah, you're still in denial.quote:Op maandag 30 april 2007 22:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
contrails blijven toch niet hangen, dus dat is niet erg, hangende chemtrails die uitwaaieren is lelijk.
hier ben ik gestopt met lezen....quote:Op maandag 30 april 2007 23:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, you're still in denial.
Dacht dat er in de vorige topics toch voldoende foto's van wel blijvend hangende contrails zijn gepost. Ook aardig waren de verhalen van WO2 piloten (B17), die aangaven dat ze meestal terug een andere route namen om hun eigen contrails te vermijden.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:27 schreef Lambiekje het volgende:
Dat ik geloof dat men chemtrailed is door het feit dat eigenlijk land in de wereld loopt te klagen, en dat de Amerikaanse jeugd inmiddels al wordt onderwezen over chemtrailing, wat gewoon onderdeel is van het lespakket. De rede waarom is me nog niet geheel duidelijk. Al is de zonnescherm wel ergens aannemelijk. Waarom krijgt de Amerikaanse jeugd er al les over terwijl wij hier nog in extreme denial zijn?! Wie is er nu naief?
http://www.aquariusage.com/index.cfm?newsid=1369&read=1quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Hoe kom je in godsnaam aan die onzin?
Er staat alleen dat het een oplossing zou zijn voor global warming. Dat is niet nieuw.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:53 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.aquariusage.com/index.cfm?newsid=1369&read=1
Kijk ook effe naar de bron; iemand met een nickname van het forum op chemtrailcentral.com beweert dat. Lijkt me niet bijzonder objectief.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je op had gelet had je gezien dat er sinds de jaern 60 al onderzoek is gedaan naar het blijven hangen van contrails. Compleet met model en formules om te voorspellen hoe lang ze blijven hangen bij bepaalde omstandigheden. Oftewel je argument klopt niet. Een contrail kan prima lang blijven hangen en de formatie van wolken katalyseren.quote:Op maandag 30 april 2007 22:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
contrails blijven toch niet hangen, dus dat is niet erg, hangende chemtrails die uitwaaieren is lelijk.
"dat is een .com site. Dat zijn bewezen leugenaars en vertrouw ik dus niet."quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In WO2? Waarom deden zowel de Britten als de Duitsers het dan boven Engeland tijdens de Battle of Britain? Waarom hadden zowel jagers als bommenwerpers contrails, waarbij de jagers gebouwd werden ter luchtverdediging en dus zo efficiënt mogelijk de tegenstander moesten neerhalen? Hoe komt het dat ondanks het vele gebruik van alle soorten vliegtuigen, die allemaal contrails trokken, er geen enkele verwijzing in de geschiedenis is naar het gebruik van chemtrails tijdens WO2? Waren zowel de Amerikanen, Engelsen, Russen, Duitsers, Japanners als Italianen het erover eens dat dit geheim moest blijven? Dát is nog eens een conspirancy zeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:30 schreef TeenWolf het volgende:
en mochten, luister mochten er chemtrails gebruikt worden in WW2.......dan was het wel als biologisch wapen:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In WO2? Waarom deden zowel de Britten als de Duitsers het dan boven Engeland tijdens de Battle of Britain? Waarom hadden zowel jagers als bommenwerpers contrails, waarbij de jagers gebouwd werden ter luchtverdediging en dus zo efficiënt mogelijk de tegenstander moesten neerhalen? Hoe komt het dat ondanks het vele gebruik van alle soorten vliegtuigen, die allemaal contrails trokken, er geen enkele verwijzing in de geschiedenis is naar het gebruik van chemtrails tijdens WO2? Waren zowel de Amerikanen, Engelsen, Russen, Duitsers, Japanners als Italianen het erover eens dat dit geheim moest blijven? Dát is nog eens een conspirancy zeg.
als DAT al spammen voor je is, ben je in en in triestquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:40 schreef ATuin-hek het volgende:
1 keer spammen is genoeg hoor.Doet me wel weer afvragen waarom een krantenartikel wel en een studieboek of wetenschappelijke publicatie niet als bron wordt geaccepteerd.
Ik heb je tot nu toe in elk bericht alleen maar op de man zien spelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
als DAT al spammen voor je is, ben je in en in triest
Je vergeet voor het gemak de foto's uit WO II? En je vergeet de verhalen van de vliegtuigmechaniciens die zeggen dat er gesprayd wordt?quote:
ipv op anderen te letten kun je ook iets anders doen.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:18 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ik heb je tot nu toe in elk bericht alleen maar op de man zien spelen.
die sitequote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef Zrtlrnc het volgende:
http://www.chemtrails.nl
het is allemaal één groot complot om ons klein te houden![]()
Ok, en we gaan weer ontopic met z'n allen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ipv op anderen te letten kun je ook iets anders doen.....
het is ook in en in triest door iets gespam te noemen als er helemaal geen sprake van is...
Omdat overal het vliegverkeer is toegenomen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
Er heeft nog niemand een concreet goed antwoord gegeven op de vraag waarom de gehele wereld van NieuwZeeland tot New Dehli, Buenos Aires tot Vancouver chemtrails gemeld worden.?
Toont dat aan dat wat we in de lucht zien daadwerkelijk hetgeen is wat er beweerd wordt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
Er heeft nog niemand een concreet goed antwoord gegeven op de vraag waarom de gehele wereld van NieuwZeeland tot New Dehli, Buenos Aires tot Vancouver chemtrails gemeld worden.?
Naah, zullen we effe alle vliegtuigen een dag uit de lucht halen om te kijken of er strepen blijven? Want dat is dan de uiteindelijke oplossing. Mag jij gaan uitrekenen wat dat kost en dan verhalen we dat wel op de believers.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:18 schreef Redux het volgende:
[..]
Toont dat aan dat wat we in de lucht zien daadwerkelijk hetgeen is wat er beweerd wordt?
Niet alleen dat, ook het internet gebruik is toegenomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:11 schreef proteus het volgende:
Omdat overal het vliegverkeer is toegenomen?
2 keer achter elkaar dezelfde link posten? Dat noem ik spammen ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
als DAT al spammen voor je is, ben je in en in triest
Digitale camera's zijn ook hard vooruit gegaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook het internet gebruik is toegenomen.
De opkomst van de chemtrails blijkt samen te hangen met de opkomst van internet...
Omdat dat in de aard van "het beestje" zit. Mensen vragen zich al miljoenen jaren af wat nieuwe dingen zijn...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef Lambiekje het volgende:
Maar waarom vraagt men zich af wat het dan wel is.
Een tegenvraag dan. Waarom zijn veel mensen die er wel wat van af weten het erover eens dat er niets bijzonders aan de hand is?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef Lambiekje het volgende:
Dat het vliegverkeer, internet, en digicams is toegenomen dat begrijp ik ook nog wel. Maar waarom vraagt men zich af wat het dan wel is. Kennelijk is men er onafhankelijk van elkaar eens dat het geen contrails zijn wat sommige vliegtuigen achter laten.
omdat via het nu zo populaire internet malloten zoals jij complete complotten met elkaar kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
Naja, toen ik vertelde dat hier in Portugal al meer dan 6 maanden geen/weinig vuiltjes aan de lucht zijn (er is hier ook minder vliegverkeer want Portugal is niet zo'n hub als NL) toen kwam er direct het excuus "dat ze wel effe pauze zouden hebben". Toen vroeg ik waarom ik tijdens die pauze dan geen vermindering van de effecten van whatever ze doen voelde, en daar heb ik geen antwoord meer op gehad.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
Onafhankelijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef Lambiekje het volgende:
Dat het vliegverkeer, internet, en digicams is toegenomen dat begrijp ik ook nog wel. Maar waarom vraagt men zich af wat het dan wel is. Kennelijk is men er onafhankelijk van elkaar eens dat het geen contrails zijn wat sommige vliegtuigen achter laten.
Waarom gaan NASA, KNMI (en andere weerstations), allerlei overheden en military onderdelen kijken op Chemtrailwebsites. Wat hebben deze hier te zoeken als het fabeltjes zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:41 schreef Chemvo het volgende:
[..]
Onafhankelijk?
Hoezo dat dan?
Er is 1 of een paar mensen die een leuke Hoax hebben bedacht en deze op internet hebben gezet en toen is het balletje gaan rollen, internet=wereldwijd.
Inmiddels kent iedereen om mij heen het begrip chemtrails en worden er op zaterdagavond bij een biertje al erg veel grappen over gemaakt, waarvoor dank zou ik zeggen
Jongen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom gaan NASA, KNMI (en andere weerstations), allerlei overheden en military onderdelen kijken op Chemtrailwebsites. Wat hebben deze hier te zoeken als het fabeltjes zijn?
Als er wijdverspreide fabeltjes over mijn werkgebied worden verteld ga ik ook kijken wat er nu precies verteld wordt en welke bewijzen/argumentatie gebruikt. Ik herinner me trouwens dat in de jaren '70 mijn vader me al uitlegde waar die rare strepen in de lucht vandaan kwamen, di e ook toen uitwaaierden en lang bleven hangen. Waar ik natuurlijk geen foto's van heb, filmmateriaal was toen te duur voor me om zomaar foto's van de lucht te nemen, niet wetende dat dat 30 jaar later een stel paranoide gasten weer een nieuwe drogreden had laten verzinnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom gaan NASA, KNMI (en andere weerstations), allerlei overheden en military onderdelen kijken op Chemtrailwebsites. Wat hebben deze hier te zoeken als het fabeltjes zijn?
Dat zijn de mensen die goedgelovig zijn en alles voor waar aannemen wat de overheid ons propageert. Hetzelfde soort mensen dat 60 jaar geleden concentratiekampen ontkendequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een tegenvraag dan. Waarom zijn veel mensen die er wel wat van af weten het erover eens dat er niets bijzonders aan de hand is?
Jij noemt mensen die jaren hebben gestudeerd en hun geld verdienen door een vak te beoefenen in dat veld goedgelovig?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die goedgelovig zijn en alles voor waar aannemen wat de overheid ons propageert. Hetzelfde soort mensen dat 60 jaar geleden concentratiekampen ontkende
Nee, je kan inderdaad beter de ongefundeerde beweringen geloven die op Internet de ronde doen dan alle deskundigen en alle overheden, die natuurlijk allemaal in het complot zitten of goedgelovige schaapjes zijn. Deze discussie is mij nu zinloos gebleken, veel plezier nog in je leven en vergeet je aluminium-folie hoedje nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die goedgelovig zijn en alles voor waar aannemen wat de overheid ons propageert. Hetzelfde soort mensen dat 60 jaar geleden concentratiekampen ontkende
Zou kunnen. Het zou er ook mee te maken kunnen hebben dat de inversie die al tijden boven nederland hing er eindelijk uit gebrand is. Maar dat zou te logisch zijn he.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:16 schreef Barbaaf het volgende:
Over chemtrails gesproken, is het jullie ook opgevallen dat de afgelopen twee dagen de lucht strakblauw was (hier in 't westen tenminste) en dat de trails al opgelost waren voordat het vliegtuig uit zicht verdwenen was? Zouden ze opgehouden zijn met sproeien nu ze op Fok! ontmaskerd zijn of zou het toch gewoon liggen aan de atmosferische omstandigheden?
Ja en jij bent iemand die een argument geeft, wat vervolgens volledig onderuit gehaald wordt (KNMI, NASA enzo kijken er toch ook) en daar dan vervolgens helemaal niet meer op in gaat. Lastig discussie voeren zo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat over de gehele wereld, van Nieuw Zeeland tot New Dehli en van Buenos Aires tot Vancouver vliegroutes liggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Lambiekje het volgende:
Weather as a Force Multiplier: Owning the Weather in 2025
Wat is dit dan ?!! Documentatie van de Military.
Duidelijk lijkt me toch?quote:2025 is a study designed to comply with a directive from the chief of staff of the Air Force to examine the concepts, capabilities, and technologies the United States will require to remain the dominant air and space force in the future. Presented on 17 June 1996, this report was produced in the Department of Defense school environment of academic freedom and in the interest of advancing concepts related to national defense. The views expressed in this report are those of the authors and do not reflect the official policy or position of the United States Air Force, Department of Defense, or the United States government.
This report contains fictional representations of future situations/scenarios. Any similarities to real people or events, other than those specifically cited, are unintentional and are for purposes of illustration only.
This publication has been reviewed by security and policy review authorities, is unclassified, and is cleared for public release.
Dat is een website. Ben je nog van plan om op de punten in te gaan of blijf je het negeren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Lambiekje het volgende:
Weather as a Force Multiplier: Owning the Weather in 2025
Wat is dit dan ?!! Documentatie van de Military.
http://www.wowzone.com/quote:
Ik denk dat je dat verder wel kunt sjeeken. Het niet ingaan op dergelijke vragen is inherent aan de complotgelover.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:48 schreef ATuin-hek het volgende:
Ben je nog van plan om op de punten in te gaan of blijf je het negeren?
Grapjas, de bronnen daaronder verwijzen wel naar knappe sites.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.wowzone.com/
Prima bron, he! [afbeelding]
Bovendien, wat wil je duidelijk maken met het stukje? watvoor interessante dingen staan er in die nog niet ontkracht zijn?
Klopt. Ik verwacht ook niet dat er een antwoord komt, maar je weet het nooit he. Misschien dat na nog een keer vragen er alsnog een antwoord komt. Het zou kunnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:25 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat verder wel kunt sjeeken. Het niet ingaan op dergelijke vragen is inherent aan de complotgelover.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Grapjas, de bronnen daaronder verwijzen wel naar knappe sites.
Tsja als het goed is zou het niet uit moeten maken voor de info.... het helpt alleen niet echt he.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef Dixidito het volgende:
http://www.chemtrails.nl
*biedt zich aan een echte site te maken
wat een afgang zeg... my first html
Ten eerste: nee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Grapjas, de bronnen daaronder verwijzen wel naar knappe sites.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef hamkaastosti het volgende:
ik denk dat ze wat in het water doen zodat mensen niet in chemtrails geloven
quote:Stel dat je zin hebt om een bevolking te controleren oid. Waarom zou je dat doen door overdag met vliegtuigen een beetje te gaan sproeien. Doe het dan snachts.
Of nog beter, gooi het betreffende goedje door het drinkwater. Als je dan toch machtiger dan de overheid bent, kan je daar best voor zorgen toch?
Kan iemand met chemtrailkennis mij vertellen waarom mijn idee niet zou werken?
bedankt
dan heb je weer gruwelijk slecht gelezen (zoals altijd)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
2 keer achter elkaar dezelfde link posten? Dat noem ik spammen ja.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef TeenWolf het volgende:
niet eerst gelijk mooord en brand schreeuwen ok?!
Ja vastquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dan heb je weer gruwelijk slecht gelezen (zoals altijd)
Sinds wanneer is een krantenartikel een bewijs?quote:dat linkje was om iemand iets uit te leggen die iets vroeg (over een bewijs wat er toendertijd was gebeurd on de vorm van een krantenartikel)
Waarom zou hij ook? Een krantenartikel zegt niet zo veel hequote:hij maakte weer dezelfde opmerking zonder ook maar 1 seconde een blik had geworpen op die link waarna ik de link weer poste onder zijn quote met een smiley erbij, daarna begreep hij het en stopte...
niet eerst gelijk mooord en brand schreeuwen ok?!
jij was een van degenen die alles wat in de gevestigde media stond (zoals ook 911) als bewijs zag, nu keert het tegen je en dan is het opeens geen bewijs meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:38 schreef ATuin-hek het volgende:
Waarom zou hij ook? Een krantenartikel zegt niet zo veel heEn ik blijf er nogsteeds bij dat dat onder spam valt. Leef er maar mee.
quote dan ook maar 1(!!) bericht van mij dat ik zei dat de overheid mensen dom houdT door chemtrails, of stop anders met liegen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Roepen dat de overheid mensen dom houd door chemtrails, zonder bewijs daarvoor te leveren, dat mag wel he
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:45 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
jij was een van degenen die alles wat in de gevestigde media stond (zoals ook 911) als bewijs zag, nu keert het tegen je en dan is het opeens geen bewijs meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |