quote:Op zondag 29 april 2007 15:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Youre sixteen, youre beautifull and youre mine!
Omdat tele2 de rechten heeft?quote:Op zondag 29 april 2007 15:29 schreef De_Postbode het volgende:
Kan iemand me even uitleggen waarom deze wedstrijden niet gewoon uitgezonden worden op Tien of RTL7 ofzo? Er wordt al een week over geluld, ik bedoel kom op. En ik krijg echt de zenuwen van die radio!
En daar heeft Ajax er meer van... dus Ajax heeft een nog een klein extra voordeel tov PSV...quote:
Licenties.quote:Op zondag 29 april 2007 15:29 schreef De_Postbode het volgende:
Kan iemand me even uitleggen waarom deze wedstrijden niet gewoon uitgezonden worden op Tien of RTL7 ofzo? Er wordt al een week over geluld, ik bedoel kom op. En ik krijg echt de zenuwen van die radio!
quote:Op zondag 29 april 2007 15:28 schreef Pritt het volgende:
Dit is echt niet goed voor mijn gezondheid.
Kunnen we de tweede helft niet morgen spelen?
Misschien kunnen die mensen van TILBURG ZINGT iets harder zingenquote:Op zondag 29 april 2007 15:29 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax speelt niet goed, en scoort te weinig. Ik zie WII nog wel een tegengoal maken.
Niet zo warmquote:Op zondag 29 april 2007 15:29 schreef Devrim_ het volgende:
Gelukkig is het hier niet zo warm anders lag ik nu op de grond met een hart aandoening
quote:Op zondag 29 april 2007 15:30 schreef sanni het volgende:
RUSTSTANDEN:
[afbeelding] - [afbeelding] = 0-1
[afbeelding] - [afbeelding] = 1-1 met 10 man
[afbeelding] - [afbeelding] = 2-1
[afbeelding] - [afbeelding]= 1 - 0
Eéns in de duizend jaar en wij maken het meequote:Op zondag 29 april 2007 15:30 schreef g4st het volgende:
[..]
Anders werd het helemaal een gekkenhuis, 4 kampioenskandidaten op de laatste speeldag![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 15:30 schreef TheVulture het volgende:
hahahahaha, de manier waarop de NOS op TV nu probeert om die spanning te registreren
Joep Schreuder op een dak vlakbij Woudesteijn en hij moet alles letterlijk uitleggen... enige wat ze mogen is inzoomen op publiek
Liever niet.quote:Op zondag 29 april 2007 15:29 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax speelt niet goed, en scoort te weinig. Ik zie WII nog wel een tegengoal maken.
nicequote:Op zondag 29 april 2007 15:30 schreef sanni het volgende:
RUSTSTANDEN:
[afbeelding] - [afbeelding] = 0-1
[afbeelding] - [afbeelding] = 1-1 met 10 man
[afbeelding] - [afbeelding] = 2-1
[afbeelding] - [afbeelding]= 1 - 0
het is nu rustquote:Op zondag 29 april 2007 15:30 schreef Houtspeer het volgende:
Dus het komt niet op tv? ja/nee
Zo ja, waar?
Ik hoor op radio 1 nu muziek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |