abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:22:58 #276
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010696
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Vriendinnen van mij willen nog altijd (zijn rond de 30!) nergens alleen binnenkomen.
Desnoods wachten ze buiten op hun stapmaatjes om dan samen naar binnen te gaan.
Waar ben je dan bang voor zeg...
Vooral voor jezelf, en de reacties die je zou wekken.

Ik zeg: psychiater. Rare figuren...
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:24:47 #277
13554 Jernau.Morat.Gurgeh
Great Dictator.
pi_49010740
Ik ga een Guinness halen in de kroeg. Alleen. Al denk ik dat er vast wel wat bekenden binnen komen vallen. Als ik al niet die bekende ben die binnen komt vallen terwijl er al iemand anders zit .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:26:20 #278
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010781
Ik ga maar eens alleen de hond uitlaten. Of zal ik even de buren vragen of ze mee lopen, anders krijg je al die rare blikken
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_49010837
Ik ga zo maar eens sporten. Dat schijnt dan weer wél alleen te mogen geloof ik.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:30:26 #280
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010909
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:27 schreef Toeps het volgende:
Ik ga zo maar eens sporten. Dat schijnt dan weer wél alleen te mogen geloof ik.
Niet als je vandaag al iets anders in je eentje hebt gedaan, anders doe je weer teveel dingen in je eentje. Voor je het weet krijg je nog een boete.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 mei 2007 @ 17:30:29 #281
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_49010913
Toen ik landelijk werkte moest ik vaak een aantal dagen ergens naartoe en dan zit je in een hotel. Dan ging ook echt wel alleen naar de bios, alleen uit eten etc etc.

Alleen uit eten gaan vinden mensen wel raar. Zo kreeg ik ooit in Den Bosch de vraag 'of de rest van het gezelschap zo kwam'. Toen ik daar op antwoordde dat ik al met al m'n vrienden was, kreeg ik een hele rits verontschuldigingen.. .
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:31:00 #282
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010925
Ik ga eens lekker in me uppie naar de plee.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:33:24 #283
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010991
Maar misschien dat ik een vriend vraag om mijn kont af te vegen.
pi_49011453
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ga een Guinness halen in de kroeg. Alleen. Al denk ik dat er vast wel wat bekenden binnen komen vallen. Als ik al niet die bekende ben die binnen komt vallen terwijl er al iemand anders zit .
Hier zitten alleen schizofrene drugsgebruikers alleen aan de bar.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_49011491
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef Kreator het volgende:
Toen ik landelijk werkte moest ik vaak een aantal dagen ergens naartoe en dan zit je in een hotel. Dan ging ook echt wel alleen naar de bios, alleen uit eten etc etc.

Alleen uit eten gaan vinden mensen wel raar. Zo kreeg ik ooit in Den Bosch de vraag 'of de rest van het gezelschap zo kwam'. Toen ik daar op antwoordde dat ik al met al m'n vrienden was, kreeg ik een hele rits verontschuldigingen.. .
Ja zo'n restauranthouder baalt ook als er 1 iemand gaat zitten vreten terwijl aan dezelfde tafel 2, 3 of zelfs 4 mensen kunnen zitten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_49013218
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:49 schreef American_Nightmare het volgende:

Ja zo'n restauranthouder baalt ook als er 1 iemand gaat zitten vreten terwijl aan dezelfde tafel 2, 3 of zelfs 4 mensen kunnen zitten.
ja, alle restaurants zitten altijd zo nokvol hé, dat er aan een andere tafel geen groepje meer kan zitten . een tafel met één persoon is nog altjid beter dan een lege tafel
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_49013302
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, alle restaurants zitten altijd zo nokvol hé, dat er aan een andere tafel geen groepje meer kan zitten . een tafel met één persoon is nog altjid beter dan een lege tafel
Goede restaurants wel ja. Maar ja als je sociaal gehandicapt bent dan heb je ook geen goede baan en geen geld voor een fatsoenlijk restaurant dus op zich heb je daarin wel weer gelijk.
pi_49013525
Eigenlijk gaat dit nergens over. Als je wat wilt doen moet je het doen. Als niemand anders mee wilt doen dan moet je het maar alleen doen. Als je steeds op andere mensen blijf wachten blijf je je hele leven wachten.

Specifiek over de bios, waar ik woon (adam) zie ik wel vaker mensen alleen naar de bios gaan (doe ik zelf ook vaak). Vooral sinds dat pathe pas ingevoerd is. Het wordt volgens mij niet echt gezien als een taboe. Je gaat naar de film om een fllm te kijken, niet om dat hele ding in de zaal te analyseren met vriend(innen).

Het enige wat wel naar is als je naar de bios gaat is dat er na de film weinig te doen is. Je gaat niet gauw op vrijdag avond in je eentje ergens wat drinken of zo.
pi_49013557
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hier zitten alleen schizofrene drugsgebruikers alleen aan de bar.
Jij en je vrienden dus.
pi_49013560
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:45 schreef American_Nightmare het volgende:

Goede restaurants wel ja. Maar ja als je sociaal gehandicapt bent dan heb je ook geen goede baan en geen geld voor een fatsoenlijk restaurant dus op zich heb je daarin wel weer gelijk.
dan wordt het tijd dat jij eens een deftige job zoekt, want blijkbaar heb je nog nooit een goed restaurant van binnen gezien.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_49013640
quote:

[..]

Jij hebt echt een heel wereldvreemd beeld van alles.

Ik denk dat jij geen eens vrienden hebt en uit frustratie zit je hier de irritante puber uit te hangen.

Maar het geeft niks hoor, we hebben op FOK! wel vaker van die zielige figuren gehad.

Niet in je polsjes snijden, hè, anders wordt de vloer vies.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:57:54 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_49013724
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Vriendinnen van mij willen nog altijd (zijn rond de 30!) nergens alleen binnenkomen.
Desnoods wachten ze buiten op hun stapmaatjes om dan samen naar binnen te gaan.
Waar ben je dan bang voor zeg...
Precies .
Aan de andere kant is het ook wel stom om in je eentje entree te betalen in een discotheek of ergens anders waar je entreegeld moet betalen terwijl de rest op het moment suprème smst dat ze toch maar niet komen
Sowiezo, als je als redelijk aantrekkelijk persoon op een terrasje gaat zitten in je eentje, ben je toch nooit lang alleen.. of zie ik dat nou verkeerd
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 mei 2007 @ 19:02:06 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_49013886
quote:

[..]

..als je een slechte baan hebt, zit je niet zo snel landelijk in hotels hoor. . Het was gewoon een gemiddeld restaurant waar je 20 euro betaalt voor een standaard gerecht en het was woensdagavond laat, dus het interesseerde ze geen reet dat ik er alleen was, op het feit na dat ze dacht dat ik niet alleen zou gaan eten.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:53:24 #294
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_49016198
In je eentje lunchen In m'n eentje reizen heb ik ook meerdere keren gedaan, wordt je alleen maar zelfstandig van
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_49017588
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:53 schreef Scandalous het volgende:
In je eentje lunchen In m'n eentje reizen heb ik ook meerdere keren gedaan, wordt je alleen maar zelfstandig van
Wat moet je met zelfstandig worden als je een goede relatie hebt?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:27:45 #296
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_49017673
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:25 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat moet je met zelfstandig worden als je een goede relatie hebt?
Dus als je een relatie hebt moet je hulpeloos zijn?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_49017722
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:27 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dus als je een relatie hebt moet je hulpeloos zijn?
Dus als je nooit alleen op reis gaat of alleen naar de bios gaat ben je hulpeloos?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:30:34 #298
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_49017793
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dus als je nooit alleen op reis gaat of alleen naar de bios gaat ben je hulpeloos?
Dat zei ik nergens Ik zie alleen niet wat zelfstandig zijn te maken heeft met of je een relatie hebt of niet.
pi_49017798
Zo, net terug van eten met vrienden. Alhoewel ik wel het eerst was en dus zeker een kwartier zielig ben geweest .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_49017827
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

nee, maar als je het soms wel doet, ben je volgens jou zielig.

waarom zo 1 richtings rigide, meneer
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')