Kan in principe geen kwaad. Maar ik dacht mij te herinneren dat Nintendo dit zo kan fixen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb een scheurtje in mijn DS bij het scharnier (ofzo) linksboven. Dit kan geen kwaad hopenlijk?
De lite zeker? Geloof dat Nintendo had geadviseerd hem dan op te sturen, dan zou je nieuwe krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb een scheurtje in mijn DS bij het scharnier (ofzo) linksboven. Dit kan geen kwaad hopenlijk?
Pearl aangezien minder mensen die hebben zijn de exclusieve pokemon in die game populairder.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
Nou ben ik toch aan het twijfelen om Pokemon als zomervakantie-game te halen.
Welke kan ik het beste halen? Diamond of Pearl?
Firewall uitzetten virusscan ook,wil ook wel eens helpen als de de firewall even van je com afhaaltquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
verdorie ik kan m'n nintendo wi-fi stick niet meer gebruiken
verdomde software wil niet instaleren
[afbeelding]
iemand tips?
zou het komen van het feit omdat ik WPA gebruik?
firewall had ik al geprobeerdquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Firewall uitzetten virusscan ook,wil ook wel eens helpen als de de firewall even van je com afhaaltIS kut ik weet het
Net als deel 2 dusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
leuk nieuws voor de mensen die van plan zijn Gyakuten Saiban 3 te importeren uit japan
Famitsu revealed today that a full English translation will be included with the Japanese release of Gyakuten Saiban 3, stamping out any language barriers that might've prevented trans-Pacific gamers from picking up the adventure title early. This Best Price! edition (2980 yen; approximately $25) comes to Japan this August 23rd, a full month before North America's September 25th release!
Phoenix Wrightquote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke games zijn ong. zoals Hotel Dusk?
Beetje probleem oplossen dus, gewoon rustig rondlopen zonder te veel directe actie, items gebruiken, met mensen praten enzo.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Welke games zijn ong. zoals Hotel Dusk?
Beetje probleem oplossen dus, gewoon rustig rondlopen zonder te veel directe actie, items gebruiken, met mensen praten enzo.
Phoenix Wright is echt een aanrader!quote:
Ben ik ook helemaal verslaafd aan geraaktquote:
Je bent een advocaat en moet je cliënt verdedigen (gohquote:Op zondag 27 mei 2007 21:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort spel? Wat moet je doen? (Te lui om op te zoeken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |