abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48849698
Wat klopt er niet aan de berekening dan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48849743
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe is die berekening?
Hoe denk je?
pi_48849745
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat klopt er niet aan de berekening dan?
Aan jouw berekening? Ehm... zo ongeveer alles?
pi_48849786
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef k_man het volgende:

[..]

Aan jouw berekening? Ehm... zo ongeveer alles?
Zoals?

Moeilijk he antwoord geven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48849841
Is er weer een blik rechtse trollen opengetrokken?
pi_48849921
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals?

Moeilijk he antwoord geven
Oh, vind je het irritant als iemand je op je eigen manier behandelt?

Nou goed, wat er mis mee is staat eigenlijk al eerder in het topic. Je vergeet heffingskortingen, aftrekposten en allerlei andere factoren. Je berekening is veel te simpel opgesteld.
  zondag 29 april 2007 @ 21:39:30 #57
46960 StefanP
polemicist
pi_48849939
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:36 schreef llawonk_ het volgende:
Is er weer een blik rechtse trollen opengetrokken?
Sprak de stompzinnige, clownesque trol met welgeteld 2 posts...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48849964
ook het is geen 71% maar 69%.

Jij je zin.

P.S. Ik mis niks overigens, hooguit wat aftrekposten
pi_48850037
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:39 schreef StefanP het volgende:

[..]

Sprak de stompzinnige, clownesque trol met welgeteld 2 posts...
Je voelt je in ieder geval aangesproken als rechtse troll, dat scheelt.
pi_48850056
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ook het is geen 71% maar 69%.

Jij je zin.

P.S. Ik mis niks overigens, hooguit wat aftrekposten
Jij mist een helehoop. Maar da's een andere discussie.

Maar goed, als jij er maar van overtuigd bent dat je gelijk hebt, is het toch goed? En al die mensen hier, die lachen jou gewoon toe - zeker niet uit.

[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2007 21:43:37 ]
  zondag 29 april 2007 @ 21:42:30 #61
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_48850058
och als je 1 mil per jaar verdient mag je best wat meer afdragen zodat iedereen goed kan leven in dit land.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_48850086
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef k_man het volgende:
Jij mist een helehoop. Maar da's een andere discussie.
Knock yourself out.
pi_48850110
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef DionysuZ het volgende:
och als je 1 mil per jaar verdient mag je best wat meer afdragen zodat iedereen goed kan leven in dit land.
Als diegene vertrekt is de opbrengst 0
  zondag 29 april 2007 @ 21:45:07 #64
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_48850144
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als diegene vertrekt is de opbrengst 0
boeiend
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_48850185
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:45 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

boeiend
Dat wordt het pas als alleen paupers nog over zijn, maar die tendens is al aan de gang
  zondag 29 april 2007 @ 21:47:04 #66
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_48850199
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat wordt het pas als alleen paupers nog over zijn, maar die tendens is al aan de gang
ja dankzij het laatste rechtse kabinet is Nederland weer een emigratieland geworden.
pi_48850203
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef DionysuZ het volgende:
Ja dat zou je inderdaad denken, maar helaas denkt men daar bij de VVD anders over. En zo betalen de rijken nu weliswaar een relatief hoog marginaal tarief, maar is dat slechts schijn, want een beetje 'rijkerd' die zijn zaken goed geregeld heeft betaalt een lager gemiddeld belastingpercentage dan 'the average hardworking Dutchman'. Drie hoeraatjes voor de VVD.
pi_48850227
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:47 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

ja dankzij het laatste rechtse kabinet is Nederland weer een emigratieland geworden.
Nee, is begonnen onder paars en Balkende 2 en 3 hebben de trend niet kunnen omdraaien
pi_48850252
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:47 schreef llawonk_ het volgende:
Ja dat zou je inderdaad denken, maar helaas denkt men daar bij de VVD anders over. En zo betalen de rijken nu weliswaar een relatief hoog marginaal tarief, maar is dat slechts schijn, want een beetje rijkerd die zijn zaken goed geregeld heeft betaalt een lager gemiddeld belastingpercentage dan 'the average hardworking Dutchman'. Drie hoeraatjes voor de VVD.
Toch maar een keer naar buiten gaan dus
pi_48850291
Nou. Deze kan ook wel weer op slot.
  zondag 29 april 2007 @ 21:50:24 #71
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_48850316
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, is begonnen onder paars en Balkende 2 en 3 hebben de trend niet kunnen omdraaien
een kwart van alle emigranten is verhuisd naar belgië of duitsland, omdat daar de huizenprijzen lager zijn, en ze dan ook nog eens de hypotheek fiscaal in NEDERLAND kunnen aftrekken. Hulde aan de hypotheekrenteaftrek =).
pi_48850328
Het is ook nooit goed hè? Emigratie is niet goed voor het land, immigratie is niet goed voor het land. Die Diego weet niet wat ie wil.
  zondag 29 april 2007 @ 21:57:44 #73
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_48850521
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat een onzin. Heb je hier nog onderbouwing voor? Mogelijke oorzaken voor emigratie zijn de fors gestegen huizenprijzen, een negatieve beeldvorming rondom allochtonen (meeste emigranten zijn Antillianen, arubanen, turken en somaliers), de verharding van het politieke en sociale klimaat (ingezet door Balkenende) en een teruggelopen werkgelegenheid.
pi_48850612
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:57 schreef DionysuZ het volgende:
Heb je hier nog onderbouwing voor?
  maandag 30 april 2007 @ 05:01:03 #75
130955 Floripas
Blast from the past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: