quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Optimistische AZ-supporter heeft spijt van tatoeage!
Titel klopt alleen niet, in de video zegt ie nog geen spijt te hebben
Ach je zult zien dat Stekelenburg meer zal blunderen dan Sinouh, en dat is dan eerste keeper bij Ajaxquote:Op zondag 6 mei 2007 10:42 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het vandaag geen leuke dag gaat worden. Ik denk dat Ajax AZ met 3-0 inmaakt... Die spelers zullen vast mentaal gebroken zijn. Het enige wat ze hoefden te doen was winnen van Excelsior... Als dat maar blijft malen, wordt het vandaag helemaal niets.
Denk je dat ze bij Ajax niet mentaal gebroken zijn dan? één doelpuntje meer hoefden ze maar te maken..quote:Op zondag 6 mei 2007 10:42 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het vandaag geen leuke dag gaat worden. Ik denk dat Ajax AZ met 3-0 inmaakt... Die spelers zullen vast mentaal gebroken zijn. Het enige wat ze hoefden te doen was winnen van Excelsior... Als dat maar blijft malen, wordt het vandaag helemaal niets.
Sowieso zal Ajax weer eens moeten proberen CL te halen. Voor AZ is dat nieuw, echter je kan moeilijk als Ajaxcied (vast verkeerde spelling) in 2035 nog steeds zeggen: "maar in 1995....", dus een nieuwe poging in de CL zal voor Ajax zeer welkom zijn denk ik zo.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk je dat ze bij Ajax niet mentaal gebroken zijn dan? één doelpuntje meer hoefden ze maar te maken..![]()
Bovendien zijn de play-offs CL voor beide ploegen belangrijker dan deze wedstrijd.
Ik zie AZ best winnen vanavond.![]()
Alles goed met je, Venom?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk je dat ze bij Ajax niet mentaal gebroken zijn dan? één doelpuntje meer hoefden ze maar te maken..![]()
Bovendien zijn de play-offs CL voor beide ploegen belangrijker dan deze wedstrijd.
Ik zie AZ best winnen vanavond.![]()
Zeker, Stam heeft niks in te brengen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
dembele de man van de wedstrijd
Komt vanzelf nog wel. Iedereen moet immers leren. Voor velen waren er nieuwe ervaringen waar zij aan moesten wennen. Ook een avond zoals vanavond hoort er bij. Ook de club zelf leert hier weer van. Die prijzen komen uiteindelijk vanzelf wel. Vrijwel geen enkele voetbalclub staat er als een topclub binnen enkele jaren.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:10 schreef Zwoerd het volgende:
Weer geen prijs voor Scheringa & co
hufterquote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef venomsnake het volgende:
Het is echt allemaal NET niet in Alkmaar he..![]()
wat hebben ze je zo aangedaan dan ?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben geen jood, gun Ajax die cup niet. Maar gun AZ nog minder!
Hopen dat Twente het afmaakt.
Altijd zichzelf hequote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef venomsnake het volgende:
Het is echt allemaal NET niet in Alkmaar he..![]()
dank uquote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef koningdavid het volgende:
Het zal jullie op dit moment waarschijnlijk aan je reet roesten, maar ik wil even mijn respect voor AZ uiten. Het blijft geweldig jullie te zien spelen.
Jezelf verslaan zou wel heel goed zijn jaquote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef xFriendx het volgende:
Ook als AZ had gewonnen met strafschoppen had ik niet gezegd dat AZ beter was dan AZ.
Ach, AZ heeft weer van zichzelf verlorenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jezelf verslaan zou wel heel goed zijn ja
Nou, jij bent dequote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef koningdavid het volgende:
Het zal jullie op dit moment waarschijnlijk aan je reet roesten, maar ik wil even mijn respect voor AZ uiten. Het blijft geweldig jullie te zien spelen.
Ik had liever gehad dat wij de Cup van een andere ploeg hadden gewonnen, een PSV ofzo.
Mja, Arveladze zat al zo te kijken bij de toss van:quote:Ajax won vanavond de KNVB Beker door in de finale na strafschoppen te winnen van AZ.
AZ trainer Louis van Gaal was natuurlijk na het duel teleurgesteld over de wedstrijd en was tevens niet te spreken over de arbitrage van vanavond. Louis van Gaal was onder andere van mening dat er onterecht een doelpunt van AZ was afgekeurd en dat de ploeg minimaal twee of drie strafschoppen had moeten krijgen.
Louis van Gaal had ook kritiek op de televisiezender Talpa die de wedstrijd voor de Nederlandse kijker uitzond. Van Gaal vertelde over de invloed vand e televisiezender het volgende: "Het is nergens in de wereld zo dat de televisie bepaald waar de penalty's worden genomen. Ik hoorde van mijn aanvoerder Arveladze dat hij alleen mocht loten voor wie er zou beginnen met de strafschoppen en niet voor welk doel gebruikt zou gaan worden."
Televisiebeelden wezen uit dat er daadwerkelijk niet werd geloot aan welke zijde er strafschoppen genomen zouden worden. Daarin was duidelijk waarneembaar dat de scheidsrechter ook aangaf dat alleen geloot zou gaan worden wie er zou gaan beginnen.
Televisiepresentator Geenee van Talpa bleef in het programma volhouden dat de scheidsrechter dit zelf mocht beslissen maar dat een omroep wel een voorkeur zou mogen geven.
Hij maakte sowieso de fout door te snel teveel spelers te wisselen die prima stonden te voetballen. Van Gaal vind ik nog steeds een toptrainer, maar af en toe zet ik toch flinke vraagtekens bij zijn wisselbeleid.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Gewoon een fout van van gaal om dembele anders te laten spelen in 2e helft
wtf?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, Arveladze zat al zo te kijken bij de toss van:wtf ?
Strafschoppen zijn altijd een loterij, maar dit is wel een vreemde gang van zaken natuurlijk.
Ik vond het uberhaupt al "knap" dat Shota de hele wedstrijd uitspeelde..... had wel verwacht dat hij één van de eerste zou zijn die gewisseld zou worden gezien de playoffs....quote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
Dan had Shota op de tribune mogen beginnen....
Shota is echt een geweldige speler, maar hij is op, afgebrand, schluss. Koef en Dembele opstellen tegen Twente. Aan het begin van het seizoen speelden die twee wel eens samen: dat ging vaak erg goed.
Ja, *en* geen kramp he? Erg knap.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik vond het uberhaupt al "knap" dat Shota de hele wedstrijd uitspeelde..... had wel verwacht dat hij één van de eerste zou zijn die gewisseld zou worden gezien de playoffs....
En vooral ook een 'balvaste' wedstrijd...die gozer is echt een gouden aankoop van azquote:Op zondag 6 mei 2007 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
En goeie goden zeg, die Dembele, die speelt weer net als aan het begin van het seizoen: ongrijpbaar voor de verdediging van de tegenpartij. Als hij *nog* meer scoort, dan is het een toppertje. Nog jaren genieten van deze jongen met de kortste draai van de eredivisie.
Mee eens, die Dembele komt er wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, *en* geen kramp he? Erg knap.
Maargoed, Shota is dus, zogezegd, bijna op. Mooie carriere achter de rug. Hij is niet zo effectief meer. Ik pleit voor Koef + Dembele in de spits.
En goeie goden zeg, die Dembele, die speelt weer net als aan het begin van het seizoen: ongrijpbaar voor de verdediging van de tegenpartij. Als hij *nog* meer scoort, dan is het een toppertje. Nog jaren genieten van deze jongen met de kortste draai van de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |