De Cler is wel routenier maar de leeftijd/conditie begint volgens mij mee te spelen en tegen snelle spitsen is hij simpelweg niet opgewassen. Ik denk dat De Cler menig trucje van een spits de baas is, maar zodra het op snelheid aankomt hij het niet meer kan bijbenen.quote:Op zondag 29 april 2007 18:18 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat De Cler zich de hele tijd liet piepelen door die Slory. Onbegrijpelijk zo'n geroutineerde speler.
Jenner is al een tijd uit vorm, waarom is hij niet met Koevermans begonnen??
Erg sneu dit allemaal.
Had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 29 april 2007 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
Waterman ggaat definief naar jullie.
contract voor 4 jaar
Waar bleef jequote:Op zondag 29 april 2007 21:35 schreef DarkShine het volgende:
Heerlijke middag! Toch?
Was lekker aan het zuipen op P1.quote:
Cziommer heeft zich waanzinnig goed in de basis teruggeknokt, respect voor die mof gast. Okee, we staan met lege handen aan het eind van de eredivisie, maar vanaf de eerste pegel van Cziommer tegen NAC aan het begin van het seizoen, tot de brute kopbal van Koef van vanmiddag heb ik zeker van AZ genoten, om nog maar te zwijgen van de geweldige UEFA-cup avonden.quote:Op zondag 29 april 2007 21:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was lekker aan het zuipen op P1.
Cziommer heeft niets ole ole![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef Radegast het volgende:
Schold Stijn Schaars nou na de wedstrijd Kees Luijckx uit?
Kan beter gaan kijken wat jullie de titel heeft gekost toch?quote:Op zondag 29 april 2007 22:51 schreef One_conundrum het volgende:
Zo kostte de goal van vertonghen Ajax het kampioenschap
Ik zit het net te kijken ja, hij scheld hem idd uit, waarom weet ik niet, hij roept: Hij/Je speelt volgend jaar voor AZ man, Mafkeesquote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef Radegast het volgende:
Schold Stijn Schaars nou na de wedstrijd Kees Luijckx uit?
Ik had de wedstrijden opgenomen, is volgens mij net na het kampioensfeestje van PSVquote:Op zondag 29 april 2007 23:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar zie je dat Den?
Komt ook omdat Ajaxsupporters, Darkshine en eventuele rellers weinig meer te doen hebben. Het vuurtje is gestookt, heeft gebrand en is als een vlam uitgegaan. Dan kan de rust hier nu weer terugkeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |