Ja, en daarna waarschijnlijk tegen Ajax. Alweer.quote:Op zondag 29 april 2007 23:54 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
nu moeten we dus tegen twente in de play-offs?
quote:Op zondag 29 april 2007 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en daarna waarschijnlijk tegen Ajax. Lekker uitrusten na een leuk seizoen Alweer.
Inderdaad. Landstitel was geen doelstelling voor dit jaar hoewel je het natuurlijk wel ambieert. Denk dat je al best blij mag zijn dat je het tot dit punt hebt geschopt met dit (halfnieuwe) team.quote:Op maandag 30 april 2007 11:51 schreef Norrage het volgende:
Wat zielig
Ik wist niet wat ik hoorde toen ik toch maar even radio 1 opzette 10 minuten voor het einde....Wat een gemiste kans...
Gelukkig is dit vast niet de enige kans. in tegendeel. Ik denk dat ze volgend jaar gewoon favoriet zijn voor de titel. Ze groeien nog door. Dit kwam dusdanig onverwacht, zoals het nu is is het meer conform de verwachtingen.
Ik geloof dat ze verder kunnen komen in de UEFA-cup = meer avonden genieten voor mij.quote:@stereotomy: Geloof je niet dat AZ zijn mannetje kan staan in de CL?
Wat een mongool.quote:Op maandag 30 april 2007 00:26 schreef pascalheister het volgende:
leuk die tatooboy van jullie![]()
http://www.zoomin.tv/asx/dsp_asxplaylist.cfm?id=249252&pid=ftv&quality=3&WMCache=0&iebr=0
zou die er geweest zijn vandaagquote:Op maandag 30 april 2007 00:26 schreef pascalheister het volgende:
http://www.zoomin.tv/asx/dsp_asxplaylist.cfm?id=249252&pid=ftv&quality=3&WMCache=0&iebr=0
oe, even kijkenquote:Op maandag 30 april 2007 20:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nu op Netwerk:
"Het verdriet van Alkmaar"
donderdag?quote:Op maandag 30 april 2007 20:37 schreef Fetai het volgende:
Ze moeten niet zo janken, natuurlijk is het jammer, maar wie had hier nou nog op gerekend? Ze moeten gewoon denken aan donderdag en aan de playoffs en wanneer je die wint heb je gewoon een keurig seizoen gehad.
quote:Op maandag 30 april 2007 00:26 schreef pascalheister het volgende:
Netwerk volgde idd. de supporters van Az tijdens Excelsior - Az, maar kan me niet voorstellen dat dat het gemiddelde uit-publiek van Az isquote:Op maandag 30 april 2007 20:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Netwerk:
"Ach dat voetbal, er zijn zoveel hongerige kindertjes...dan ga ik daar wel aan denken"
quote:Op maandag 30 april 2007 20:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Netwerk:
"Ach dat voetbal, er zijn zoveel hongerige kindertjes...dan ga ik daar wel aan denken"
De meeste mafkezen zitten in 010.quote:Op maandag 30 april 2007 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Die Schaars... Mafkees...
ik vind hem geen mafkees, goede aardige speler.quote:Op maandag 30 april 2007 23:45 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
De meeste mafkezen zitten in 010.
Sorry, verkeerde datum in mijn hoofd, ik bedoelde natuurlijk zondag als ze tegen Ajax in de beker moeten.quote:
Ach, het was van de vrouw van één van de Molenaars (de voorgangers van Dirk S.)...dus het is haar gegevenquote:
Het publiek was door het verloop van de wedstrijd helemaal murw geslagen (incluis moi).....ik wist op de één of andere manier ook niet wat ik moest doen.quote:Op maandag 30 april 2007 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Netwerk volgde idd. de supporters van Az tijdens Excelsior - Az, maar kan me niet voorstellen dat dat het gemiddelde uit-publiek van Az is![]()
Vrouwen met O Lilly sjaaltjes, mannen die elkaar nog net niet aanspreken met dubbele titel, totaal geen beleving - in de zin van iedereen blijft zitten - en velen stappen wel heel makkelijk over dit verlies heen.
Echt van dat theaterpubliek.
Het leek wel alsof iedereen daar zijn eerste voetbalwedstrijd bezocht ofzo, en dat enkele van die supporters weleens iets bij andere clubs hebben gezien en dit dan ook menen te moeten immiteren (zoals de supporters vooraf met hun 'west side mafia spandoek' en dit dan ook menen te moeten gaan zingen alsof het heuze hooligans zijn)![]()
De rest was gewoon theaterpubliek, met de nodige Noord-Hollandse assertiviteit (alles beneden Amsterdam noemt het gewoon arrogantie).
Sorry, weinig toegevoegde waarde, maar viel me gewoon even op.![]()
bron: vi.nlquote:Waterman mist de finale van de KNVB Beker
1/5/2007 14:19
Boy Waterman kan zich gaan richten op de play-offs. De AZ-doelman heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager van de KNVB geaccepteerd en kan dus niet meedoen in de finale om de KNVB Beker zondag 6 mei tegen Ajax. Het ziet ernaar uit dat Khalid Sinouh de plek inneemt van zijn geschorste collega.
Waterman kreeg afgelopen zondag na negentien minuten een rode kaart in het rampzalig verlopen duel met Excelsior (3-2 verlies). Hij veroorzaakte een strafschop door Andwelé Slory neer te halen. Luigi Bruins benutte de penalty en leidde de nederlaag voor de Alkmaarders in.
Ja, ik had veel liever Waterman gezien als Sinouh in de goal met de beker. Maar ja, het is nu even niet anders. Tegen Excelsior leek Sinouh zeker en was goed aan het keepen, helaas waren er te weinig kansen van Excelsior met Sinouh in het doel om dat als een graadmeter te beschouwen. Sinouh pakte nu 3-4 ballen goed (zowel schoten als goed naar de bal duiken op de grond in een kluts van spelers) maar voor hetzelfde geld had hij 3-4 kansen daarna lullig laten gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef cohen het volgende:
[..]
bron: vi.nl
Zonde, Met een blooper als Sinouh in de goal kan je de beker wel vergeten
Nou, Sinouh heeft niet vaak een goeie dag, maar daar moeten we wel op hopenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef cohen het volgende:
[..]
bron: vi.nl
Zonde, Met een blooper als Sinouh in de goal kan je de beker wel vergeten
| 1 2 3 4 5 6 7 | speler club tegen duels gem. 1 Sinouh AZ 6 10 0.60 2 Waterman AZ 7 10 0.70 3 Gomes PSV 24 32 0.75 4 Kujovic Roda JC 19 21 0.90 5 Stekelenburg Ajax 33 32 1.03 |
Ik had bij Didulica juist het idee dat er totaal geen communicatie van afkwam. Bij Sinouh inderdaad nog het meeste. Waterman zie ik daar nog wel in groeien. Zeker nu hij ervaring heeft opgedaan, nu bijgetekend heeft en echt deel van die groep is. Dat komt nog wel goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hij coacht de verdediging altijd ook heel erg goed. Is erg aggressief in het doel. Dat mag ik wel. Bij Waterman heb ik altijd het idee dat hij Jaliens en Donk niet op hun donder durft te geven, omdat hij nieuw en zo jong is.
quote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef Radegast het volgende:
Schold Stijn Schaars nou na de wedstrijd Kees Luijckx uit?
ging de vorige keer ook zo goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had net een grandioos idee. Waarom stelt Van Gaal niet gewoon Bulters op in een volle Kuip?
Volgens Slory had Luijckx zijn oude club nog gematst door op de lat te schieten anders. Was inderdaad een erg opzichtige poging van Kees om AZ niet te pijnigen.quote:
Volgens die logica is Timmer dus een hele slechte keeper.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nou komop jongens, niet net doen alsof Sinouh een slechte keeper is.
[ code verwijderd ]
vi.nl
Kloptquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Volgens die logica is Timmer dus een hele slechte keeper.
zal je zien dat je 0 hebt...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef fuckbuddy het volgende:
ach, dan maar 1 prijs pakken dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |