Das nou het mooie welquote:Op zondag 29 april 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar er schijnt echt geen enkele lijn in te zitten.
Onlangs was Humo's muziekjournalist Serge Simonart nog te gast in DWDD , hiervoor had Matthijs hem per direct moeten uitnodigen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Op de BBC hebben we Jools Holland en daar schuif ik voor aan. Maar dit soort ongerichte shit, voor mij hoeft het niet.
Wat is hier dan zo heel erg aan?quote:Op zondag 29 april 2007 02:22 schreef OllieA het volgende:
Perfect Day van Lou Reed.
Veel dieper kunnen ze ook niet zinken, stelletje zeikerds.
Had jij die aangevraagd?quote:
quote:
Ollie houdt van depressieve mensen, die hebben wat te melden, dus vandaarquote:
Ik zag het!quote:
ga je roes uitslapen ofzo, maar hou op met hier alleen maar te zeiken knul.quote:Op zondag 29 april 2007 02:22 schreef OllieA het volgende:
Perfect Day van Lou Reed.
Veel dieper kunnen ze ook niet zinken, stelletje zeikerds.
Idd, laten ze dan ook een Wonderwall draaien.quote:Op zondag 29 april 2007 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]was serieus bedoeld hoor, omdat bijvoorbeeld in de top2000 de recente briljante nummers worden miskent maar wel dingen als 9 miljoen fietsen er in komt
Ik vind dit een vrij depressieve uitvoeringquote:Op zondag 29 april 2007 02:23 schreef milagro het volgende:
Ollie houdt van depressieve mensen, die hebben wat te melden, dus vandaar
sommige arrangementen zijn idd baggerquote:Op zondag 29 april 2007 02:24 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch bagger ? Of heb ik geen smaak ?
Nee, je hebt gelijk. Hij heeft veel betere nummers.quote:Op zondag 29 april 2007 02:24 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch bagger ? Of heb ik geen smaak ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |