Ticketmaster inderdaad van ticketservicequote:Op zondag 29 april 2007 01:25 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Welke site? Toch maar even kaarten kopen dan.![]()
Ik niet, wel toen Robbie eruit ging.quote:Op zondag 29 april 2007 01:26 schreef Burdie het volgende:
Ik heb gehuild toen ze uit elkaar gingen.
Je moet meer de park checken.quote:Op zondag 29 april 2007 01:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n inspiratie.
Waarom flikker ik hem de laatste tijd steeds dicht. Moet minder lullen.
http://www.ticketservice.nlquote:Op zondag 29 april 2007 01:28 schreef Thisbe het volgende:
Hmm dat is toch niet de officiële site van Mojo?
ja.. sproeien in de park Q. over CLquote:Op zondag 29 april 2007 01:10 schreef Thisbe het volgende:
Ja wat let jullie eigenlijk, CL en Q?
Mag ik met je mee naar Take That CL?
Jawelquote:Op zondag 29 april 2007 01:28 schreef Thisbe het volgende:
Hmm dat is toch niet de officiële site van Mojo?
schoppen... dat is KELquote:Op zondag 29 april 2007 01:29 schreef Mokster het volgende:
Schopje naar SEX?
dat was je alquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 01:29 schreef Mokster het volgende:
Schopje naar SEX?
Ik ook met Robbie, en toen TT even later uit elkaar ging luisterde ik al naar Smashing Pumpkins en wilde ik dood en zo.quote:Op zondag 29 april 2007 01:27 schreef Pune het volgende:
Jawel, goeie TT
[..]
Ik niet, wel toen Robbie eruit ging.
quote:Op zondag 29 april 2007 01:30 schreef Q. het volgende:
Nixxx, doe ff beschaafd.
Smashing Pumpkins.quote:Op zondag 29 april 2007 01:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook met Robbie, en toen TT even later uit elkaar ging luisterde ik al naar Smashing Pumpkins en wilde ik dood en zo.
Had jij dat nou ook?quote:Op zondag 29 april 2007 01:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook met Robbie, en toen TT even later uit elkaar ging luisterde ik al naar Smashing Pumpkins en wilde ik dood en zo.
Je hebt weer met je biertje in je hand apatisch voor je uit staan staren, doodsbang omdat er mensen zijn die je niet kent, die mogelijk wel eens iets zouden kunnen zeggen?quote:Op zondag 29 april 2007 01:30 schreef nixxx het volgende:
[..]moet dat? ik heb me de hele avond al ingehouden
Ga rukken zeg, crisis.quote:Op zondag 29 april 2007 01:31 schreef nixxx het volgende:
hij besprenkelde haar vruchtbare groene weide..
Daar merkte ik anders weinig van.quote:Op zondag 29 april 2007 01:30 schreef nixxx het volgende:
[..]moet dat? ik heb me de hele avond al ingehouden
Dat was uit een ander pikant boekje volgens mijquote:Op zondag 29 april 2007 01:31 schreef nixxx het volgende:
neequote:Op zondag 29 april 2007 01:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt weer met je biertje in je hand apatisch voor je uit staan staren, doodsbang omdat er mensen zijn die je niet kent, die mogelijk wel eens iets zouden kunnen zeggen?
helemaal nixquote:Op zondag 29 april 2007 01:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoeveel woorden heb je gewisseld met mensen die je niet kende?
Geloof me. Als haar "weide" groen is, zou ik maken dat je wegkwam.quote:Op zondag 29 april 2007 01:31 schreef nixxx het volgende:
nog steedsquote:Op zondag 29 april 2007 01:34 schreef Q. het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ben nogal moe.
Eerst rukken, dat moet van CL!quote:Op zondag 29 april 2007 01:34 schreef Q. het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ben nogal moe.
Waarom moet ik nu aan de 'ontplofde mol' van Daphne Deckers denken?quote:Op zondag 29 april 2007 01:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geloof me. Als haar "weide" groen is, zou ik maken dat je wegkwam.
en Q. TD en Airwin en Hime/missmsx etc jaquote:Op zondag 29 april 2007 01:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Behalve een niet-nader-te-noemen veel oudere 'readhead', die je alleen virtueel 'kent'?
Hoi sararaats.quote:Op zondag 29 april 2007 01:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan de 'ontplofde mol' van Daphne Deckers denken?.
die zijn geen van allen readhead, en ook niet zo oud.quote:Op zondag 29 april 2007 01:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
en Q. TD en Airwin en Hime/missmsx etc ja
Er waren nog meer fokkers hoor!quote:Op zondag 29 april 2007 01:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
en Q. TD en Airwin en Hime/missmsx etc ja
nou dan ga ik eens lekker recalcitrant zijn en niet rukkenquote:Op zondag 29 april 2007 01:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nixxx moest rukken. Opletten jij!
dat dacht ik al, maar die kende ik nietquote:
Ja, even doorposten dan.quote:Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef CherryLips het volgende:
Kan die dicht? Ik wil een nieuw topic.
kijk godt lief aan of ie de tt veranderen wil.. of c_c die is ook nog wakkerquote:Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef CherryLips het volgende:
Als je je laat invriezen na je dood, geef ik wel een seintje als je weer ontdooid kunt worden als het zover is.quote:
wij hebben een kantoor in Pune, Indiaquote:
zeurkousquote:Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef CherryLips het volgende:
Nou, dat leek er anders even niet op.quote:Op zondag 29 april 2007 01:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Nu weten we wel dat je geil bent.
Oooh, the mental picture.quote:Op zondag 29 april 2007 01:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geloof me. Als haar "weide" groen is, zou ik maken dat je wegkwam.
mensen bestaan niet, het is een verzinseltje van Bush om meer oorlog te kunnen voerenquote:Op zondag 29 april 2007 01:40 schreef Q. het volgende:
Dat warme weer heeft een slechte invloed op mensen.
werk .. eeuh "werk" dusquote:
Toevalligquote:
Punaniquote:Op zondag 29 april 2007 01:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij en zijn virtuele chatvriendinnetje. Ze woont in Puna..
Lik jij mij, dan lik ik jou.quote:Op zondag 29 april 2007 01:39 schreef Burdie het volgende:
Moksybabe, heb je zin in een hete avond geile lesbische seks?
Punani?quote:Op zondag 29 april 2007 01:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij en zijn virtuele chatvriendinnetje. Ze woont in Puna..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |