REGEL het snel danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ben nog niet thuis geweest....de hele dag helemaal in mn ups opgesloten gezeten hier op kantoor
ligt eraan in welke buurt je wilt staan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:25 schreef vingerplantjuhh het volgende:
mensen uit den haag? hier moet ik zijnmet mijn vraag denk ik.
waar in den haag zijn vrachtwagensparkeerplaatsen of mag je je vrachtwagen neerzetten voor een dag/nacht?
ik heb al op google gezocht maar kom er niet echt uit. beetje wazig gebied lijkt wel.
alvast bedankt!
Vlak bij het CBS staan ook vaak vrachtwagens. Weet alleen iet of het magquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ligt eraan in welke buurt je wilt staan.
Er is er iig 1 op de fruitweg/dynamostraat
Wat mij opvalt is dat jet dit bericht post op 8 mei om 10:09 en, de man is op 8 mei om 23:45 aangehouden??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:09 schreef Jill-RMC het volgende:
WTF echt:
Man verkoopt zijn vriendin
Den Haag - Een 20-jarige Hagenaar is op 8 mei omstreeks 23.45 uur aangehouden in een café aan de Keizersstraat voor het te koop aanbieden van zijn 16-jarige ‘vriendin’. Hij had tegen meerdere personen in het café verteld dat hij een loverboy was en dat zijn vriendin alles zou ‘doen’ voor 80 euro. Bij zijn aanhouding troffen agenten een keukenmes aan in de voering van zijn jas. De politie onderzoekt de zaak.
scherpquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:24 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat jet dit bericht post op 8 mei om 10:09 en, de man is op 8 mei om 23:45 aangehouden??
Knap![]()
Hij is nog steeds niet aangehouden... nog een kwartiertje en dan komt de politie binnenstormenquote:
THX, ik heb hem al een jaar of 5. Maar hij bevalt nog steeds prima!quote:
Ik krijg 'm 30 mei officieel uitgerijkt enzo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:58 schreef XL het volgende:
[..]
THX, ik heb hem al een jaar of 5. Maar hij bevalt nog steeds prima!![]()
Ik hoop dat ik hem nooit kwijtraakquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:21 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Ik krijg 'm 30 mei officieel uitgerijkt enzo.
Je leven is vast kwalitatief verbeterd met 'n P.
<Jambers mode>
We volgen XL
Eerst had hij geen vrienden, was maagd, zat onder de pukkels en had geen geld.
Nu hij zijn P heeft behaald maakt zijn leven een ommezwaai, hij gang uit iedereen wil zijn P zien en zijn vriend worden. Ook heeft hij de vrouwen voor het kiezen. Met bijna dagelijks one-night-stands denkt hij het geluk gevonden te hebben. Totdat...
<reclame>
Jazeker! Frisia en Leen bij de hypotheker. Hamsteren! met vleugeltjes en Always bij Albert hein.
</reclame>
Nu is hij zijn P verloren, hij heeft geen idee waar dat ding gebleven is. Na 5 jaar geluk lijkt het einde in zicht. Hij raakt in een depressie.
</jambers mode>
Weet ik veel, het gaat er vooral om dat je hem hebt en dat je hem niet kwijtraakt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:40 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Ja hij is zo belangrijk je kan er uuhhh uuuhh... nou... uh... wat kan je eigelijk met je P??
Dat is een P-vergunning, die heb ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:50 schreef woutabest het volgende:
Parkeerplaats toch? Waarom heb ik geen eigen priveplek ?
Lastig hoor, dan moet je de hele dag geld in de automaat gooienquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ooooooooooooohhh!!! Een P-vergunning! Die hebben we hier helemaal niet nodig!
Echt nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef XL het volgende:
[..]
Lastig hoor, dan moet je de hele dag geld in de automaat gooien![]()
NOG nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ooooooooooooohhh!!! Een P-vergunning! Die hebben we hier helemaal niet nodig!
Hier schijnt de zon hoor (bezuidenhout)quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:54 schreef Mute_Me het volgende:
wat een bagger weer is het hier, in zoetermeer was het veeel lekkerder. brrrr
gaat in 17 wijken gebeuren, als ik zo zie waar jij woont, denk ik dat je de lul bent :pquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:08 schreef 2Mini het volgende:
Volgend jaar maar eens voor mijn P gaan.. en hopelijk komt die andere P niet hier bij mij in de buurt
Weet je ook welke wijken? Ik zie er op de website van Den Haag maar weinig over....quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
gaat in 17 wijken gebeuren, als ik zo zie waar jij woont, denk ik dat je de lul bent :p
Als jij je kenteken opgeeft gaan er meteen allemaal alarmbellen rinkelen voor die openstaande snelheidsboetes?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef ook_gek het volgende:
en ik kan geen parkeer vergunning kopen ben ik bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:58 schreef Rian_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weten we wel :p
edit, ik iig wel, heb 4 jaar op de hhs gewerkt
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:58 schreef Rian_ het volgende:Wist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Nee meer met aantal auto's op 1 adresquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij je kenteken opgeeft gaan er meteen allemaal alarmbellen rinkelen voor die openstaande snelheidsboetes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |