quote:Ligt het aan mij of is er dit weekend echt ontzettend veel politie op de been in de stad en Scheveningen. Lijkt wel of ze iedereen die inzetbaar is hebben opgeroepen.
whaha.. en toen?quote:Op zondag 29 april 2007 14:54 schreef ook_gek het volgende:
de reden dat er veel politie op scheveningen is. Is omdat er van uit het hele land nieuwe politie agentjes les krijgen. Omdat het zo lekker druk is op scheveningen kunnen ze goed oefenen.
Daar had mijn vader afgelopen donderdag avond ook een bekeuring toen hij zijn auto voor onze eigen oprit hadden staan van de zaak.......
toen niks 50 euro armer op de verjaardag van mijn moederquote:
Hoezo dan?quote:Op zondag 29 april 2007 16:36 schreef denB het volgende:
dat sucked hem :S
Hoe kan ik het beste al die adressen invoeren @ google urth?
Kan je toch tegen in beroep gaan??quote:Op zondag 29 april 2007 14:54 schreef ook_gek het volgende:
de reden dat er veel politie op scheveningen is. Is omdat er van uit het hele land nieuwe politie agentjes les krijgen. Omdat het zo lekker druk is op scheveningen kunnen ze goed oefenen.
Daar had mijn vader afgelopen donderdag avond ook een bekeuring toen hij zijn auto voor onze eigen oprit hadden staan van de zaak.......
politie al gebeld maar ze zeggen dat ook op een eigen oprit je niet mag parkeren. Ok als je kan aantonen dat het om een eigen oprit gaat.quote:
Lijkt me stug, het is nu eenmaal zo dat je niet voor een oprit mag parkeren...quote:Op zondag 29 april 2007 18:51 schreef 2Mini het volgende:
Ik zou hard in beroep gaanvolgens mij win je ook nog
verschillende agenten hebben al gezegt dat we op geen enkele manier kans maken....quote:Op zondag 29 april 2007 18:51 schreef 2Mini het volgende:
Ik zou hard in beroep gaanvolgens mij win je ook nog
PM me maar je adresquote:Op maandag 30 april 2007 13:01 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik sta er niet op ! terwijl ik dicht bij Becky 27 woon![]()
waarom heb jij met ze mee gelopen danquote:Op maandag 30 april 2007 16:02 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb meegelopen met udercoveragenten
Dat was mijn nach.. grappig.. al dat schorem dat verrast wordt door die agenten
quote:Op maandag 30 april 2007 13:08 schreef bosnymfje het volgende:
Zo....iedereen een leuke nach gehad?
Ik ben vandaag toch echt verbrandquote:
Alweer?quote:Op maandag 30 april 2007 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
KoninginneNach was weer toppie idd
Discotheek Marathon is failliet trouwensdeuren zijn dichtgespijkerd door de politie
quote:
Nach is niet echt mijn ding. Ik ga er alleen heen om gekke dronken mensen te bekijken.quote:Op maandag 30 april 2007 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom heb jij met ze mee gelopen dan
Ik geloof niet echt dat dat continu om zuivere redenen is gebeurd...quote:Op maandag 30 april 2007 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nouja andere keren is ie niet echt failliet gegaan maar gewoon van eigenaar gewisseld
7 x in 4 jaar
moet je niet naar de hoogse lounche gaan want daar hebben ze niks zoals je weetquote:
Haagsche lounge? haha ja das waarquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet je niet naar de hoogse lounche gaan want daar hebben ze niks zoals je weet![]()
Ja maar ja maar HAVANA was te druk toenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:20 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haagsche lounge? haha ja das waarMaar drink meestal thuis
En anders in havanna of bij het plein....En de Sahara in Schev mag natuurlijk ook niet ontbreken....
Zal ik je komen masseren en je komen verzorgen.quote:
Das balenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:28 schreef 2Mini het volgende:
Bah.. zulk mooi weer.. zit ik binnen te leren
Ga je met Mickey zijn verjaardag vieren!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das balen
Vandaag me vouchers binnen voor Disneylandnumaar hopen op goed weer
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:36 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ga je met Mickey zijn verjaardag vieren!!!
bah ik zit te werken! ook niet leuk!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:28 schreef 2Mini het volgende:
Bah.. zulk mooi weer.. zit ik binnen te leren
je maakt maar zin :pquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:27 schreef Rian_ het volgende:
Jippie ik heb internet in Den Haag,
ik kan als ik daar zin in heb, vanaf vandaag jullie dagelijks komen stalken!
Ik hoor het al... je bent een vrouw....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:48 schreef Rian_ het volgende:
Ik ga eerst zin maken om naar de Lidl te fietsen (el cheapo student he) En dan ga ik kijken of ik nog zin heb om de dingen te doen die ik vandaag wilde gaan doen toen ik nog niet wist dat ik vanaf vandaag online zou zijn, maar daar heb ik geen zin meer in denk ik en misschien heb ik dan nog zin om hier rond te hangen. En dan moet ik zin maken om te eten en dan en dan en dan sjeeezz ik heb echt nergens zin in vandaag....
Dat merk je al van een kilometer afstandquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hoor het al... je bent een vrouw....
Je overdrijft.... dus je bent een man...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat merk je al van een kilometer afstand![]()
Wow, jij bent geniaal!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je overdrijft.... dus je bent een man...
Is pas de 2de keer dat het er is en vorig jaar was het super kleinschalig dus absoluut niet te vergelijken met dit jaar (dit jaar komen toch een paar "grote" namen). M'n vader zei dat er wel een gezellige sfeer hing vorig jaar dus...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:51 schreef XL het volgende:
Oops, ik was het topic kwijt. Ik heb het weer gevonden.
Mijn eerste Koninginnenach als Hagenaar was prima. Mooi feestje.
Ik zit nog te twijfelen of ik naar Den Haag Jazz moet gaan.
Op zich ben ik geen specifieke Jazz-liefhebber. Room Eleven treedt er op en die wil ik dan wel graag een keer live zien. Mensen met ervaring met Den Haag Jazz??
Toen moest ik ook werken. Ze stonden ook enkele maanden geleden in 't Paard. Speciaal geregeld dat ik op die dag mijn huidige appartement kon bekijken, zodat ik in Den Haag was.... Uitverkochtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Room Eleven is cool!
Ze gaven afgelopen vrijdag een instore in de Plato, moest helaas werken
Vond persoonlijk dat Jazz in the park vorig jaar met Jamie Cullum, Room Eleven en nog een zooi eigenlijk leuker. Was lekker relaxed, gratis food, lekker weer en goedkoper
Vroeg? We hebben een hele maand hoogzomer gehad!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:25 schreef 4-elements het volgende:
Ik zat gisteren in Zandvoort al te bevriezen, wat een klote wind zeg. En dan vandaag regen. De herfst valt vroeg dit jaar
Vroeg zomer, dus ook vroeg herfstquote:Op maandag 7 mei 2007 11:53 schreef woutabest het volgende:
[..]
Vroeg? We hebben een hele maand hoogzomer gehad!
wat frisserquote:Op maandag 7 mei 2007 11:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Het ruikt ook altijd best wel lekker als het regent na een droge periode.
Ons riool gaat stinken danquote:Op maandag 7 mei 2007 11:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Het ruikt ook altijd best wel lekker als het regent na een droge periode.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:09 schreef Jill-RMC het volgende:
WTF echt:
Man verkoopt zijn vriendin
Den Haag - Een 20-jarige Hagenaar is op 8 mei omstreeks 23.45 uur aangehouden in een café aan de Keizersstraat voor het te koop aanbieden van zijn 16-jarige ‘vriendin’. Hij had tegen meerdere personen in het café verteld dat hij een loverboy was en dat zijn vriendin alles zou ‘doen’ voor 80 euro. Bij zijn aanhouding troffen agenten een keukenmes aan in de voering van zijn jas. De politie onderzoekt de zaak.
Weet jij in welke kroeg dat was of nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:09 schreef Jill-RMC het volgende:
WTF echt:
Man verkoopt zijn vriendin
Den Haag - Een 20-jarige Hagenaar is op 8 mei omstreeks 23.45 uur aangehouden in een café aan de Keizersstraat voor het te koop aanbieden van zijn 16-jarige ‘vriendin’. Hij had tegen meerdere personen in het café verteld dat hij een loverboy was en dat zijn vriendin alles zou ‘doen’ voor 80 euro. Bij zijn aanhouding troffen agenten een keukenmes aan in de voering van zijn jas. De politie onderzoekt de zaak.
Nee *nog* geen idee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet jij in welke kroeg dat was of niet![]()
Mijn stam kroeg zit in de keizerstraat![]()
Vraag het straks wel even aan iemand die in mijn stam kroeg werktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee *nog* geen idee.
Maar geeft het tot morgen...dit is Scheveningen he...binnen een paar dagen weet iedereen alles
Ja weet ik veel. Ben nog niet thuis geweest....de hele dag helemaal in mn ups opgesloten gezeten hier op kantoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef ook_gek het volgende:
en welke kroeg is het nou dan welke kroeg is het nou dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |