Hier is danquote:
Het is al vast een topic om warm te wordenquote:
warmlopen, jeweett0gh?quote:
Ik heb het reeds bloedheetquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:50 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Het is al vast een topic om warm te worden![]()
quote:
Top!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:54 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan kan je beginnen al met baggeren
Hebben we die nodig danquote:
Ik heb hem ff geroepen voor je in FBquote:
Ik ben meer in een: ik-zuip-me-in-mijn-eentje-dood-bui.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Intxaurraga het volgende:
De kroeg in, helden.
top!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Ik heb hem ff geroepen voor je in FB
blablablabla ik hoor niemandquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:09 schreef JamesBrowny het volgende:
Iedereen negeert me of sluit mijn topics, ik ga me ook in mijn eentje doodzuipen denk ik!!
Achossie. Hier heb je een eendje met zonnebril.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:09 schreef JamesBrowny het volgende:
Iedereen negeert me of sluit mijn topics, ik ga me ook in mijn eentje doodzuipen denk ik!!
Ook mooi. In de kroeg zitten toch alleen mensen die verdrietig zijn. En de rest is volslagen krankzinnig. Of gewoon te dom om er een zak om te geven. Het zijn mensen die je er direct mee confronteren hoe kut de wereld is of kan zijn. Je in je eentje dood zuipen verschaft dan de hoogste mate van geluk. Helaas ben ik vandaag in een sociaal web vestrikt, waardoor ik dat genot moet mislopen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben meer in een: ik-zuip-me-in-mijn-eentje-dood-bui.
Staat ie nou al aan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef SpeedyRich het volgende:
en frituur
'T wil nog niet echt los...quote:Op zondag 29 april 2007 00:18 schreef Godlike02 het volgende:
Komt het al los dit?
of zijn er betere topics?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:01 schreef The_Terminator het volgende:
SpeedyRich, was jij degene die een schoolsysteem op mijn server had draaien?
zeikerdquote:
je kan nu ookal beginnenquote:Op zondag 29 april 2007 23:16 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik slaap tijdens het nachtbaggeren, kunnen jullie niet gaan avondbaggeren ofzo? Dan kan ik meebaggeren.
sowieso..quote:Op maandag 30 april 2007 01:13 schreef nattermann het volgende:
Saaiheid overheerst deze avond.
Kut koninginnenacht.
Bedankt a tawmatquote:
Idd, amateur baggeraarsquote:
`quote:Op maandag 30 april 2007 13:00 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Idd, amateur baggeraars
Vroegah, toen we nog echt baggerden
Zeg hou je bek ja anders roep ik de moeder van het baggerquote:
hey wees eens lief tegen mij, weet je wel wie ik ben?quote:Op maandag 30 april 2007 23:10 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Zeg hou je bek ja anders roep ik de moeder van het baggeryvonne
![]()
Zwabberquote:Op maandag 30 april 2007 23:10 schreef zainabber het volgende:
[..]
hey wees eens lief tegen mij, weet je wel wie ik ben?
Blech slijmenquote:
Ja wat had je nuquote:
ik pest toch helemaal niemandquote:Op maandag 30 april 2007 23:24 schreef Zrtlrnc het volgende:
whehe zwabbertje toch, zit je weer jongens te pesten
Zeg je kunt wel goed baggeren hoorquote:
Nee hij wordt gepestquote:
quote:Op maandag 30 april 2007 23:25 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Zeg je kunt wel goed baggeren hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we hebben toch niks aan jequote:Op maandag 30 april 2007 23:26 schreef Zrtlrnc het volgende:
fipo tralalaik post niet meer in dit tapique, straks lijkt het nog bagger
ben je tochquote:
achquote:
jaquote:
Dan heeft ie meer inteligentie dan jouwquote:
Wat wordt er vanavond gebaggerd?quote:
En ook meer dan jij....quote:Op maandag 30 april 2007 23:30 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Dan heeft ie meer inteligentie dan jouw![]()
Zwabberquote:
quote:
quote:
Ah, mooi..quote:
Ja OAquote:
Waaromquote:
Reactie van de maand... op de valreep...quote:Op maandag 30 april 2007 23:36 schreef paultjuhhh het volgende:
.
Ik heb goeie connectiesquote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom![]()
wees blij dat je hier mag baggeren, zonder dat het meteen wordt dichtgesmeten...![]()
quote:
die je goed gebruikt!quote:
mooiquote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef zainabber het volgende:
hey, ik ben heul intelligent hoor
ik zit op het vwo
Hoe lang al..?quote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef zainabber het volgende:
hey, ik ben heul intelligent hoor
ik zit op het vwo
heerlijk een jaar geen zwabberquote:Op maandag 30 april 2007 23:42 schreef zainabber het volgende:
[..]
4 jaar. volgend jaar uitwisseling naar italie
Oeh.. Niet slecht!!quote:Op maandag 30 april 2007 23:42 schreef zainabber het volgende:
[..]
4 jaar. volgend jaar uitwisseling naar italie
Deze is beterquote:Op maandag 30 april 2007 23:45 schreef paultjuhhh het volgende:
burp
das geen echte uitwisseling...quote:
SLURPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 30 april 2007 23:48 schreef Sjoerdjuhh het volgende:
JOEHOEEEEE
quote:Op maandag 30 april 2007 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
ik roep mn broer ff
Familietopic!quote:Op maandag 30 april 2007 23:48 schreef Sjoerdjuhh het volgende:
JOEHOEEEEE
Maar een uitwisseling duurt toh meestal veel langer?! dat bedoelde ik eigenlijk!quote:Op maandag 30 april 2007 23:51 schreef zainabber het volgende:
[..]
jawelt meisje/jongen waar k bij logeer komt dan ook 2 weken bij ons enz. echte uitwisseling
vertel remlofquote:Op maandag 30 april 2007 23:55 schreef remlof het volgende:
Pak even een al bestaande slowchat reeks jongens.
Tijd loopt niet goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |