Hier is danquote:
Het is al vast een topic om warm te wordenquote:
warmlopen, jeweett0gh?quote:
Ik heb het reeds bloedheetquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:50 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Het is al vast een topic om warm te worden![]()
quote:
Top!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:54 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan kan je beginnen al met baggeren
Hebben we die nodig danquote:
Ik heb hem ff geroepen voor je in FBquote:
Ik ben meer in een: ik-zuip-me-in-mijn-eentje-dood-bui.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Intxaurraga het volgende:
De kroeg in, helden.
top!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Ik heb hem ff geroepen voor je in FB
blablablabla ik hoor niemandquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:09 schreef JamesBrowny het volgende:
Iedereen negeert me of sluit mijn topics, ik ga me ook in mijn eentje doodzuipen denk ik!!
Achossie. Hier heb je een eendje met zonnebril.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:09 schreef JamesBrowny het volgende:
Iedereen negeert me of sluit mijn topics, ik ga me ook in mijn eentje doodzuipen denk ik!!
Ook mooi. In de kroeg zitten toch alleen mensen die verdrietig zijn. En de rest is volslagen krankzinnig. Of gewoon te dom om er een zak om te geven. Het zijn mensen die je er direct mee confronteren hoe kut de wereld is of kan zijn. Je in je eentje dood zuipen verschaft dan de hoogste mate van geluk. Helaas ben ik vandaag in een sociaal web vestrikt, waardoor ik dat genot moet mislopen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben meer in een: ik-zuip-me-in-mijn-eentje-dood-bui.
Staat ie nou al aan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef SpeedyRich het volgende:
en frituur
'T wil nog niet echt los...quote:Op zondag 29 april 2007 00:18 schreef Godlike02 het volgende:
Komt het al los dit?
of zijn er betere topics?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:01 schreef The_Terminator het volgende:
SpeedyRich, was jij degene die een schoolsysteem op mijn server had draaien?
zeikerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |