Uur geleden ofzo sms gestuurdquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Je kan ook met de telefoon betalen. Dus als je genoeg beltegoed hebt, of een abbonement.![]()
Waar ga jij loeren?quote:
Leidse. Weet nog niet waar. Paar keer @ Cafe Kooper gekeken. HW zit in Black & White. Misschien daar anders. Tussendoor stukjes Lazio kijken @ Sports Cafe.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Leidse plein of de Arena moet nog kijken. en jij?
Aah ok wel chill, maar ik ga met me neven dus kijken waar hun willenquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Leidse. Weet nog niet waar. Paar keer @ Cafe Kooper gekeken. HW zit in Black & White. Misschien daar anders. Tussendoor stukjes Lazio kijken @ Sports Cafe.
Ok, maar waar betaal je, want ik kom alleen in een lijstje met wedstrijden waar je op kan klikken....quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Je kan ook met de telefoon betalen. Dus als je genoeg beltegoed hebt, of een abbonement.![]()
Volgens mij als je daar gaat krijg je een security pop upquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok, maar waar betaal je, want ik kom alleen in een lijstje met wedstrijden waar je op kan klikken....
Alleen Excelsior kan ons nog redden. 0-10 geloof ik ook niet in.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:44 schreef devv05 het volgende:
Dat er mensen serieus aan 0-10 enzo denken, get realWe worden geen kampioen. Nog maar één nachtje dromen....
Betaal livestreams #2: Planet een succes - Tien een fiasco?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok, maar waar betaal je, want ik kom alleen in een lijstje met wedstrijden waar je op kan klikken....
nee die 0-10 geloof ik ook niet in.. mischien 1-5 ofsow... ajax weet dit seizoen altijd wel een paar tegengoals te incasseren.. enige goede kans die we hebben is dat AZ gelijk speelt.. ach ja nog maar 14uur30 min tot de wedstrijden beginnen. cant wait!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:44 schreef devv05 het volgende:
Dat er mensen serieus aan 0-10 enzo denken, get realWe worden geen kampioen. Nog maar één nachtje dromen....
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:45 schreef Silenus het volgende:
Ik zit nu even te kijken naar de Duitse titelstrijd in 2001, die was ook echt ongemeen spannend zeg.
Bayern moest een punt pakken uit bij HSV om kampioen te worden en Schalke moest thuis winnen, zodat ze bij verlies voor Bayers kampioen zou worden.
Schalke wint met 5-2, maar in de 89e minuut komt HSV op 1-0 voor. Schalke kampioen! Het Schalke-stadion ontploft, het kampioenschap wordt gevierd...Totdat Bayern in de 94e minuut de 1-1 erin knalt, Bayern alsnog kampioen.
Laatste 5 minuten van HSV-Bayern:
http://www.youtube.com/watch?v=kiPioyud-ng
Publiek dat de laatste 5 minuten in het Schalkestadion meemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=CcRGKCESEPI&mode=related&search=
Wat wil ik hiermee zeggen? Helemaal niets, ik ben gewoon ontzettend zenuwachtig.
Misschien één ding...Vreugde en verdriet zouden morgen wel eens ontzettend dicht bij elkaar kunnen liggen.
waarom al je plezier verpesten door er niet meer in te geloven? we hebben het hier echt niet over een groot wonder, tenzij je Snor wil geloven(dream on). voetbal is onvoorspelbaar.. ook morgen. Ajax is de beste, wie de fuck is AZ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:44 schreef devv05 het volgende:
mooi gesprokenquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:58 schreef BigFire het volgende:
[..]
waarom al je plezier verpesten door er niet meer in te geloven? we hebben het hier echt niet over een groot wonder, tenzij je Snor wil geloven(dream on). voetbal is onvoorspelbaar.. ook morgen. Ajax is de beste, wie de fuck is AZ?
hou je maar even gedeist wanneer Ajax met de schaal staat morgen
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:58 schreef BigFire het volgende:
[..]
waarom al je plezier verpesten door er niet meer in te geloven? we hebben het hier echt niet over een groot wonder, tenzij je Snor wil geloven(dream on). voetbal is onvoorspelbaar.. ook morgen. Ajax is de beste, wie de fuck is AZ?
geweldige avatarquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:58 schreef BigFire het volgende:
[..]
Zeker! OMG kan niet wachten!!!the day of truth.quote:Op zondag 29 april 2007 00:06 schreef jna het volgende:
Het is zondag mensen, vandaag gaat het gebeuren...
Ik weet nog niet wat er gaat gebeuren maar er gaat iets gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |