abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48590750
Betaalstreams komen steeds meer aan bod. Steeds meer mensen hebben toch een paar euro over om een wedstrijd te kijken via een stream met Nederlands commentaar, zoals het op de TV zou zijn.

Planet biedt de Eredivisie aan voor 4 euro per weekend.

Tien biedt Duitsland, Italie en de Jupiler League (Spanje ook?) aan.

Over het algemeen zijn de meeste erg tevreden over de streams van Planet en viel - in het begin zeker - Tien nogal tegen qua kwaliteit en gebuffer.
pi_48590823
quote:
Op zondag 22 april 2007 10:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat heb ik elke keer zou gedaan. De stream geopend, opgeslagen op mijn desktop ofzo en dan elke keer openen in WMP. Veel handiger.
Ik keek twee wedstrijden tegelijk, één opende ik in WMP, en die ander keek ik gewoon op de webplayer van Planet Voetbal.
Dat gaat nu dus niet lukken door die error.
Dan maar alleen naar ADO-Grunn kijken.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48590879
Als ik nu op een wedstrijd klik gaat ie meteen naar WMP?
pi_48590902
quote:
Op zondag 22 april 2007 10:18 schreef Cerubo het volgende:
Als ik nu op een wedstrijd klik gaat ie meteen naar WMP?
Volgens mij willen ze niet dat mensen nog 2 wedstrijden tegelijk kijken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48591084
quote:
Op zondag 22 april 2007 10:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik keek twee wedstrijden tegelijk, één opende ik in WMP, en die ander keek ik gewoon op de webplayer van Planet Voetbal.
Dat gaat nu dus niet lukken door die error.
Dan maar alleen naar ADO-Grunn kijken.

[afbeelding]

Ik zou even kijken naar de bestandskoppelingen in Windows. .asx is een Windowsformaat, maar aan het icoontje te zien lijkt het alsof .asx gekoppeld is aan WinAmp.

Open in de Windows Verkenner een willekeurige map, ga dan in het menu naar Extra -> Mapopties... en kies dan voor het tabblad Bestandstypen. Kijk of daar ASX ook gekoppeld is aan Windows Media Player.

Ik denk dat een verse installatie van Winamp de koppelingen in de war heeft gegooid
pi_48591199
quote:
Op zondag 22 april 2007 10:32 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Open in de Windows Verkenner een willekeurige map, ga dan in het menu naar Extra -> Mapopties... en kies dan voor het tabblad Bestandstypen. Kijk of daar ASX ook gekoppeld is aan Windows Media Player.
Had ik inmiddels gedaan
Maar je kan nog steeds niet in de browser van Planet kijken, alleen los in WMP dus..
Overigens had ik in de laatste maanden geen nieuwe install gedaan van winamp.
pi_48591261
Vorige week kon ik dat nog wel. Eén afspelen in WMP, andere in dat venster op de site.

Zou wel erg balen zijn , dan kun je maximaal 3-4 wedstrijden per week kijken, in plaats van 5-6.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48591527
Jammer dat het niet meer kan. Ik wou vandaag Ajax, PSV en AZ kijken.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_48591710
whehe, gewoon zelf een html gefixed (player in browser) zodat ik wel meerdere wedstrijden tegelijk kan kijken

[ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 22-04-2007 11:12:25 ]
pi_48591810
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
<HTML>
<BODY>

<table border='0' cellpadding='0' align="left">
      <tr><td>
      <OBJECT id='mediaPlayer' width="480" height="315" 
      classid='CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95' 
      codebase='http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701'
      standby='Loading Microsoft Windows Media Player components...' type='application/x-oleobject'>
      <param name='fileName' value="http://213.75.12.108/EREDIV08">
      <param name='animationatStart' value='true'>
      <param name='transparentatStart' value='true'>
      <param name='autoStart' value="true">
      <param name='showControls' value="true">
      <param name='loop' value="true">
      <EMBED type='application/x-mplayer2'
        pluginspage='http://microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/'
        id='mediaPlayer' name='mediaPlayer' displaysize='4' autosize='-1' 
        bgcolor='darkblue' showcontrols="true" showtracker='-1' 
        showdisplay='0' showstatusbar='-1' videoborder3d='-1' width="480" height="315"
        src="http://213.75.12.108/EREDIV08" autostart="true" designtimesp='5311' loop="true">
      </EMBED>
      </OBJECT>
      </td></tr>
      <!-- ...end embedded WindowsMedia file -->
    <!-- begin link to launch external media player... -->
        <tr><td align='center'>
        <a href="http://213.75.12.108/EREDIV08" style='font-size: 85%;' target='_blank'>Launch in external player</a>
        <!-- ...end link to launch external media player... -->
        </td></tr>
      </table>

</BODY>
</HTML>

Sla dit op als .html

Achter ''param name='fileName'' zet je gewoon de url naar een stream neer, op die manier kan je zoveel streams gaan kijken als je wilt..
pi_48591890
, super zeg.
Weet je of de kwaliteit dan nog wel te doen is? Twee wedstrijden lukt hier nog wel vloeiend, maar meer dan drie? Wel eens getest? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_48591927
Geen idee, Vanmiddag zullen we het zien
Ligt ook een beetje aan je internetverbindig, hoe sneller, hoe meer streams denk ik
pi_48593088
En aan de computer natuurlijk , maar bedankt venomsnake. Het is even werk, om de html's te maken. Ik kan wel even het lijstje met streams geven:

EREDIV01 RKC Waalwijk - Willem II
EREDIV02 NAC Breda - Roda JC
EREDIV03 Heracles - Excelsior
EREDIV04 Feyenoord - NEC Nijmegen
EREDIV05 FC Utrecht - PSV
EREDIV06 ADO Den Haag - FC Groningen
EREDIV07 AZ - sc Heerenveen
EREDIV08 Vitesse - FC Twente
EREDIV09 Ajax - Sparta
pi_48593269
Lopen de streams van Tien nu wel goed eigenlijk? Of bufferen ze nog steeds zoveel? Ik heb eigenlijk alleen nog maar via Planet gekeken. Alleen heb ik dan 2 problemen, het lukt niet met FireFox, en omdat ik Compuserve heb denkt hij dat ik in het buitenland zit, dus moet het op een andere verbinding

En ik heb nog een vraag: Doen die streams van Planet het ook op een PSP?
[14.gif]
pi_48593346
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:05 schreef RubberenRobbie het volgende:
En aan de computer natuurlijk , maar bedankt venomsnake. Het is even werk, om de html's te maken. Ik kan wel even het lijstje met streams geven:

EREDIV09 Ajax - Sparta
Je kan natuurlijk ook gewoon de wedstrijden kiezen die je wilt kijken en dat in 1 html zetten
wel zo makkelijk..

Ik ga 3 wedstrijden kijken, ziet er zo uit,

Die in het midden wat kleiner gemaakt aangezien ik hier op een laptop werk en dus een beperkte resolutie heb...
pi_48593372
Voor de streams van Planet heb je WMP met DRM nodig. Ik denk dus niet dat het gaat lukken om dan de streams af te spelen op een PSP. Tenzij je de streams zou afspelen op je pc en ze dan bv. met VLC doorstreamt naar een stream zonder DRM. Maar daar heb ik dus geen ervaring mee

Het lukt me nu wel om vier streams tegelijkertijd te openen in Internet Explorer. Worden jullie trouwens ook niet kwettergek van al die gele balkjes waarmee downloaden en openen van ActiveX wordt geblokkeerd? Ik vind dat echt een irritant gebruik van IE. Maar goed, ik heb geluid en bewegend beeld op het kanaal van AZ-Heerenveen
pi_48593495
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon de wedstrijden kiezen die je wilt kijken en dat in 1 html zetten
wel zo makkelijk..
Dat kan, maar als service naar de andere kijkers, leek het me wel handig om de nummers van de andere streams ook te vermelden: dan hoeven ze niet alle 9 kanalen af om te kijken welke wedstrijd bij welke stream hoort.

Ik heb nu vier vensters open: het is anders, maar het werkt wel goed!
pi_48593605
Wel jammer dat het niet in firefox werkt.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_48593637
Planet is zeker ok! Volgende week weer op tijd m'n code ophalen .
pi_48593652
Hmmm. In IE krijg ik als ik op 1 van de wedstrijden klik een zwart beeld. Weet iemand wat ik moet doen om gewoon te kunnen kijken?
pi_48593719
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Planet is zeker ok! Volgende week weer op tijd m'n code ophalen .
Oh, de virtuele stoelen zijn al uitverkocht?
  zondag 22 april 2007 @ 12:34:13 #22
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_48593882
Ik ben ziek, zwak en misselijk dus kon vandaag niet naar de Kuip

Iemand wat links waar ik me kan aanmelden etc.?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_48594030
quote:
Op zondag 22 april 2007 10:05 schreef venomsnake het volgende:
Als ik nu een stream wil openen op planet voetbal krijg ik dit..

[afbeelding]

Naja, heb via een omweggetje toch kunnen betalen en open de stream maar handmatig in media player dan..
Heb dit nog niet eerder gehad.
Wat voor omweggetje heb je dan gebruikt venom?
pi_48594452
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:39 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wat voor omweggetje heb je dan gebruikt venom?
Gewoon deze url in WMP openen: http://213.75.12.112/EREDIV06

Als je nog niet betaald hebt krijg je gewoon het betaalvenster voor je neus geschoteld.
Via die links kan je ook kijken in WMP.

Dit zijn de wedstrijden, voeg EREDIV01, of EREDIV02 enz enz toe achter de url: http://213.75.12.112/EREDIV06 om te bepalen welke wedstrijd je wilt zien.

EREDIV09 Ajax - Sparta

Met dank aan RubberenRobbie
pi_48594992
@ Venomsnake...... Hoe kan ik dan met die html meerdere wedstrijden kijken? Moet ik alle urls dan achter die http://213.75.12.108/EREDIV08 plakken of wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')