fok jou Zainabquote:
dat is de roy-verveelt-zich-de-apezuur-kop van mijquote:
ik wordt snel aggresief, maar ik ben een enorme softie/watje, vooral als het gaat om mensen/dieren in noodquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:33 schreef zainabber het volgende:
agressief zijn mag wel vind ik
Ik erger me echt aan die mietjes van tegenwoordig
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik wordt snel aggresief, maar ik ben een enorme softie/watje, vooral als het gaat om mensen/dieren in nood
laatst was ik in een winkel, en een oude vrouw had moeite met haar boodschappen inpakken, dus die heb ik geholpen en ben met haar meegewandeld naar haar flatje vlakbij in de buurt
geloof maar of niet, het is zo, ik help graag mensenquote:
Hoe zal ik het nachtbagger topic noemen ?quote:
nee, die willen stoer blijvenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:38 schreef zainabber het volgende:ja ik geloof je wel hoor maar dat is echt iets wat de meeste mannen niet zouden doen
Poging tot NachtBaggeren ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:41 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Hoe zal ik het nachtbagger topic noemen ?
Ik vin dat juist zo vet, van die stoere typjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, die willen stoer blijven, ik heb daar geen behoefte aan dat neppe macho gedoe, toen ik helemaal in de put zat(weglopen enz.) waren er ook allemaal mensen die me hielpen, en is het goedgekomen, dus zo wil ik de maatschappij terugbetalen zegmaar
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oh ja, gisteren liep ik van station emmen 7-8 km naar huis met 10 kg aan boeken op mijn rug, ik miste net mijn bus naar huis, omdat ik niet in Groningen op mijn taxi wou wachten, nam ik lijn 305 naar Emmen, en lijn 2 die naar mijn wijk ging net miste
lopen is gezond
die zijn wel cool, maar neit die types die fakenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:43 schreef zainabber het volgende:
[..]
Ik vin dat juist zo vet, van die stoere typjes![]()
geen macho johnny bravo's enz, die kunnen neervallen, maar gewoon. Die echt mannelijkheid uitstralenIk vind in films de slechterik altijd cooler
en van die maffia mensen
jaquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die zijn wel cool, maar neit die types die faken
ik ben maar van het type rustig/softie/watje, een typee die altijd mensen wil helpen als het kan![]()
ik wil later ook bij een asiel of bij een of andere hulpinstantie werken,hoewel dat moelijk gaat met adhd/pdd-nos enzo
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat is de roy-verveelt-zich-de-apezuur-kop van mij
?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, extra training, want ik wil een veirdaagse lopen
en neit de nijmeegse
gelijkspel?quote:
ik ben 1,92m, ik heb de benen voor wandelenquote:
eigenlijk wel, maar de keuze is aan jouquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef zainabber het volgende:
[..]
jullie verwachten toch niet dat ik nu een middelvinger foto maak eh ?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben 1,92m, ik heb de benen voor wandelen
ik loop zelfs mijn moeder eruit, en die wandelt elke week minstens 15 km
huilarischquote:
komt welquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar de keuze is aan jou![]()
quote:
En dan krijgen we een Centraal?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:50 schreef Snakey het volgende:
Even TT aangepast. Met zulke TT's weet je zeker dat je weggejaagd wordt. We zijn nog "in beraad" er komt wel een antwoord maar dat wordt waarschijnlijk morgen.
Ik ben daar geen eindverantwoordelijke over. Effe afwachten dusch.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:50 schreef zainabber het volgende:
[..]
En dan krijgen we een Centraal?
Alsjeblieft snakey?![]()
![]()
Maar je doet wel een goed woordje voor ons?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben daar geen eindverantwoordelijke over. Effe afwachten dusch.![]()
Is goed, we wachten rustig af.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Snakey het volgende:
We zijn een goed woordje aan het doen. Maar niet iedereen is op zaterdagavond online, dus again, even geduld aub.
Bedanktquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Snakey het volgende:
We zijn een goed woordje aan het doen. Maar niet iedereen is op zaterdagavond online, dus again, even geduld aub.
verbaast me dat jij nog online bent, ben je aan het nuchteren voor Koninginnenacht?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Snakey het volgende:
quote:
Neuh, ik heb een hekel aan koninginnedag dus ik werk gewoon.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verbaast me dat jij nog online bent, ben je aan het nuchteren voor Koninginnenacht?
waar zijn jullie met koninginnedag eigenlijk allemaal?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een hekel aan koninginnedag dus ik werk gewoon.
doeg doeg lieve baggerkoeliequote:
Geen gekloot dus, gewoon een gezellige SC.quote:c) ik werd een beetje Gallisch van het gezeikzanik erin.
d) houd het leuk, ga niet over andere users lopen kutten, ga geen andere users lopen uitdagen zodat ze een ban krijgen en maak Saladin dood
doei doeiquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en ik dan?, ik wil ook naamplaatje
Dat er hier een hoop gezeik was over users ipv een gewone SC. En dat vond zij niet alleen, ik vond dat ook. Hou het gewoon gezellig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
c) ik werd een beetje Gallisch van het gezeikzanik erin.
wat bedoeld yvonne hiermee Snakey?
komt in orde hopelijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat er hier een hoop gezeik was over users ipv een gewone SC. En dat vond zij niet alleen, ik vond dat ook. Hou het gewoon gezellig.
Ja... geen gekloot met andere users. Moet gezellig blijven natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
komt in orde hopelijk, ik, en hopelijk ook de anderen, letten op elkaars woorden
![]()
Deze quote ik evenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jaaa, als de SC blijft, beoof ik dat ik de komende 3 maand notevrij ben, zoniet, mogen jullie me bij de eerste 2 notes 48 uur geven meteen
dat geldt alleen voor de 1ste keer he?quote:
Ik heb je deze week nog genote.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat geldt alleen voor de 1ste keer he?
de 3 maanden gaan nu in!
tot augustus geen notes erbij voor Deo hopelijk![]()
maar die telt nog niehietquote:
Ok, met die ondertitel van je denk ik dat die twee notes wel zullen lukkenquote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar die telt nog niehiet
als je me per 2 notes die ik al gekregen heb 48 uur zouden geven, had ik al een week bij elkaar ofzo
maar laten we de regeling doen vanaf nu, okay?
jij wil me gewoon 48 uur geven zodat je met die zalige gedacht meer van je Jupilér kan genietenquote:Op zondag 29 april 2007 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, met die ondertitel van je denk ik dat die twee notes wel zullen lukken
ik ga pogen om tot augustus niet meer dan 2 notes te halenquote:
dat lukt je nietquote:Op zondag 29 april 2007 00:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ga pogen om tot augustus niet meer dan 2 notes te halen
krijg ik toch 2 notes, mag remlof mij 48 uur geven![]()
Nee hoor, ik wil ONZ gewoon leuk houden. En goeie zet van je om je ondertitel te veranderen, respectquote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij wil me gewoon 48 uur geven zodat je met die zalige gedacht meer van je Jupilér kan genieten
zal ik het ook proberen?quote:Op zondag 29 april 2007 00:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waar ik aan begonnen ben weet ik niet
quote:Op zondag 29 april 2007 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil ONZ gewoon leuk houden. En goeie zet van je om je ondertitel te veranderen, respect
quote:Op zondag 29 april 2007 00:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is geen waarom. Gewoon, we hebben je niet gemist.
westrijdje doen wie het langste volhoud?quote:
dank jequote:Op zondag 29 april 2007 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
. En goeie zet van je om je ondertitel te veranderen, respect
naah.. misschien wel met een kloonquote:Op zondag 29 april 2007 00:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
westrijdje doen wie het langste volhoud?
Hey rat, je usericon is nu een php scriptje. Toch niet toevallig omdat je die animatie niet onder de 100k kreeg, hmmm?quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey rat, je usericon is nu een php scriptje. Toch niet toevallig omdat je die animatie niet onder de 100k kreeg, hmmm?
echte allochtoon of doet alsof?quote:Op zondag 29 april 2007 00:46 schreef Hakmet het volgende:
Deze sc is nog actief!
Ow nee, ik zie het al, hij forward naar een willekeurig gifje: http://members.lycos.nl/mdat/avatar/index.phpquote:
Ik ben een verkaasde turk..quote:Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
echte allochtoon of doet alsof?
lolquote:Op zondag 29 april 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nee, ik zie het al, hij forward naar een willekeurig gifje: http://members.lycos.nl/mdat/avatar/index.php
wel leuk toch?quote:Op zondag 29 april 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nee, ik zie het al, hij forward naar een willekeurig gifje: http://members.lycos.nl/mdat/avatar/index.php
Ik denk dat ik morgen nog even een flinke scoor, als bodem voor koninginnenachtquote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef Hakmet het volgende:
Trouwens ik begin trek te krijgen nu je over kebab begint
Met extra knoflook saus hequote:Op zondag 29 april 2007 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen nog even een flinke scoor, als bodem voor koninginnenacht
quote:Op zondag 29 april 2007 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen nog even een flinke scoor, als bodem voor koninginnenacht
Ik was er gister nog, zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef Hakmet het volgende:
Remlof kom je weleens in Amsterdam?
Zo ja dan moet je naar de wibautstraat gaan en naar een eet tentje genaamd ''Sinbad'' heerlijke broodjes voor ¤2,50
quote:Op zondag 29 april 2007 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was er gister nog, zal het onthouden voor de volgende keer
Halloo mannen zijn geen kampbeulen wat den je wel nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:38 schreef zainabber het volgende:ja ik geloof je wel hoor maar dat is echt iets wat de meeste mannen niet zouden doen
Deze?quote:Op zondag 29 april 2007 03:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en ik weet naar welke schaap jij gaat
zekers die Spaanse, je vaste, en je geeft dr 50 euro toch?
hoe kom jij aan fotos van mijn moeder?quote:
boah toch best knap voor een schaapquote:
Fragmoss@hotmail.comquote:Op zondag 29 april 2007 03:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hey mocro, doe eens je msn passen?
voor allochtonen en toffe autotchtonenquote:Op zondag 29 april 2007 03:48 schreef moemoe het volgende:
Hai lieverds! Wat is dit voor een sc?
Ik was bezig met mijn verhuizing en binnenkort gaan wij samen zingen toch?quote:Op zondag 29 april 2007 03:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je veel te lang niet gezien Seem!
op fok!radio?quote:Op zondag 29 april 2007 03:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was bezig met mijn verhuizing en binnenkort gaan wij samen zingen toch?
Ja, in Rotterdamquote:Op zondag 29 april 2007 03:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was bezig met mijn verhuizing en binnenkort gaan wij samen zingen toch?
Wat zing je?quote:Op zondag 29 april 2007 04:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in Rotterdam
Start spreading the news
I'm leaving today
I want to be a part of it...
Nee, vanavond niet. Gister wel en morgen weerquote:Op zondag 29 april 2007 04:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah, heb je alvast een nummer dat je goed kent. Ben je op stap geweest?
Vol energie, nice!quote:Op zondag 29 april 2007 04:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vanavond niet. Gister wel en morgen weer
dijenketserquote:
wordt ik nu neergestoken door je homies?quote:
Verschijnlijkquote:Op zondag 29 april 2007 18:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wordt ik nu neergestoken door je homies?
het is waarschijnlijkquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 29 april 2007 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sala-Adin, sebasser is/was vandaag in Diemen
1. zei hij in een gare GC SC topicquote:Op zondag 29 april 2007 21:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En wtf doet hij daar?
Doe eens linkenquote:Op zondag 29 april 2007 21:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
1. zei hij in een gare GC SC topic
2. geen idee
kan nergens vindenquote:
I will,for i am kind to spare you'r miserable life.quote:Op zondag 29 april 2007 22:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kan nergens vinden, vergeef me!
ho ho ho, ik heb nog altijd thuisvoordeelquote:Op zondag 29 april 2007 22:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
I will,for i am kind to spare you'r miserable life.
Geen idee.quote:Op zondag 29 april 2007 22:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ho ho ho, ik heb nog altijd thuisvoordeel![]()
waar zijn die turk, berber en koelie eiglijks?![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 22:37 schreef Sala-adin het volgende:
Luister je trouwens nog fanatiek Myriam fares?
ik heb vandaag nergens zin inquote:Op zondag 29 april 2007 23:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zo gaat de SC deaud en wordt deze reeks gesloten!
morgen ga ik naar de marktquote:Op zondag 29 april 2007 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik heb vandaag nergens zin in
overmorgen zal ie wel lopen, komt iedereen met verhalen enzo
kijken of mijn vader al wat verkocht heeft, een en game halenquote:
wat verkoopt je vader?quote:Op maandag 30 april 2007 00:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kijken of mijn vader al wat verkocht heeft, een en game halen
en dan 2 maand later een DS kopen en de nieuwe pokémon
ja, in juli komt er een nieuwe deel uit, die vet is, ga ik kopen, en hopelijk is dat de laatste pokemon die uitkomtquote:Op maandag 30 april 2007 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat verkoopt je vader?
maken ze nieuwe pokemons?![]()
Tuurlijk wel,alleen vandaag geen tijd ervoor enzoquote:Op maandag 30 april 2007 19:16 schreef Snakey het volgende:
Wat is dat met jullie? Zodra je "legaal" bent is er geen reet meer aan?
quote:Op maandag 30 april 2007 19:16 schreef Snakey het volgende:
Wat is dat met jullie? Zodra je "legaal" bent is er geen reet meer aan?
echt waar ?quote:
jaquote:
laat Sala dit maar niet zienquote:Op maandag 30 april 2007 19:44 schreef murp het volgende:
[..]
ja
ik ben een pure hollander met een pure voornaam en pure achternaam, ik ben het arische ras..
hitler zou mij niet gedood hebben, ik ben Arischquote:Op maandag 30 april 2007 19:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
laat Sala dit maar niet zien
Hou je bek manquote:Op maandag 30 april 2007 19:44 schreef murp het volgende:
[..]
ja
ik ben een pure hollander met een pure voornaam en pure achternaam, ik ben het arische ras..
jij..quote:Op maandag 30 april 2007 19:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hou je bek man
Ik ben van arische ras n00b
HEILquote:Op maandag 30 april 2007 19:49 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Genomen toen ik vandaag op de beestenmarkt in delft was
quote:Op maandag 30 april 2007 19:49 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
OKE NU GAA JE HARDE BEWIJS LEZEN!quote:Op maandag 30 april 2007 19:49 schreef murp het volgende:
[..]
jij..
hitler had jou met zn eigen handen nog vermoord als hij je gezien had
quote:Op maandag 30 april 2007 19:49 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heil AFGHANISTAN! ?quote:
quote:
Ondanks dat ik vele malen dichter bij het ideaalbeeld sta haal je het in je hoofd om mijn handreiking in de wind te slaan?quote:
Je fobo zegt niksquote:Op maandag 30 april 2007 20:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ondanks dat ik vele malen dichter bij het ideaalbeeld sta haal je het in je hoofd om mijn handreiking in de wind te slaan?Het moet toch niet gekker worden, monsieur inferieure.
![]()
waarom vieren we eigenlijk nog steeds de bday van juliana?quote:Op maandag 30 april 2007 23:13 schreef enter het volgende:
[..]
Saaai, maar nu had ik meer tijd voor de koningin![]()
omdaaatquote:Op maandag 30 april 2007 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom vieren we eigenlijk nog steeds de bday van juliana?
ik moet zo hard lachenquote:Op maandag 30 april 2007 23:17 schreef zainabber het volgende:
[..]
omdaaat
wilhelmina het wilde aanhouden als eerbetoon aan dr moeder, en toen dacht beatrix, aah doe ik dat ook.
Maar als wim-alex (? ) het naar zijn verjaardag wilt verplaatsen hebben we koningdag.
Maar denk dat ie t zo wilt houden
Ik zat net te denken waar is zarSlet, hoiquote:Op maandag 30 april 2007 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom vieren we eigenlijk nog steeds de bday van juliana?
zo heette die tochquote:Op maandag 30 april 2007 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik moet zo hard lachen
het is niet eens grappig
hoiquote:Op maandag 30 april 2007 23:19 schreef enter het volgende:
[..]
Ik zat net te denken waar is zarSlet, hoi![]()
Dat heeft Beatrix bedacht als cadeau voor haar moeder![]()
wat een kakkernamen hebben ze eigenlijk..quote:Op maandag 30 april 2007 23:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
''Koning Willem de 4de''
alleen de gedachte al
waarom niet koning alex?
quote:Op maandag 30 april 2007 23:23 schreef zainabber het volgende:
[..]
wat een kakkernamen hebben ze eigenlijk..ook die kindjes!
waarom heten ze niet gewoon zainab 1 2 en 3
wilhelmina kan nooit zoiets gedacht hebben voor haar moeder, aangezien voor haar een willempie zatquote:
quote:Op maandag 30 april 2007 23:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
![]()
week veel, iets met traditie ofzo
ik snap het niet!quote:Op maandag 30 april 2007 23:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
wilhelmina kan nooit zoiets gedacht hebben voor haar moeder, aangezien voor haar een willempie zat... enzo
Nee, maar wel de Opposites en daar ben ik wel even gaan kijken, maar hun zijn niet zo tof.quote:Op maandag 30 april 2007 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoi
welcome back
En, zijn lange baas en frans b ook in den haag geweest om te rappen?
ik snap het nogsteeds niet.quote:Op maandag 30 april 2007 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe het zou zijn met Zainab 1, 2 en 3...
sommige dingen zijn voor sommige mensen niet weggelegd, zoals wiskunde voor mijquote:
Rustige dag geweest verder?quote:Op maandag 30 april 2007 23:27 schreef enter het volgende:
[..]
Nee, maar wel de Opposites en daar ben ik wel even gaan kijken, maar hun zijn niet zo tof.
MIJN PWNAGE JONGEquote:Op maandag 30 april 2007 23:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sommige dingen zijn voor sommige mensen niet weggelegd, zoals wiskunde voor mij
Stage....quote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rustige dag geweest verder?
Morgen weer stage en jullie school en/of werk!
en Zainab, niet te veel over piekeren
ja was wel rustig. mn zus en zwager en babynichtje zijn benedenquote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rustige dag geweest verder?
Morgen weer stage en jullie school en/of werk!
en Zainab, niet te veel over piekeren
Bruut, een 5,8quote:Op maandag 30 april 2007 23:33 schreef zainabber het volgende:
[..]
MIJN PWNAGE JONGE
Ik had een 5,7 voor dat kutproefwerk waar iedereen een laag cijfer voor had
Dus ik pak potlood en zet in zijn handschrift een halve punt erbij: mneer dat heeft u niet meegerekent.![]()
hij: oh! wat dom! zal het even aanpassen
EN TOEN HAD IK EEN 5,8
LOLLERRSSS![]()
![]()
__:_'-;-_!!
Het is oranje en je kunt het neermeppen?quote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb zo een verrasing voor jullie
wie lacht er nou niet om dat liefe koppie van je?quote:Op maandag 30 april 2007 23:34 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja was wel rustig. mn zus en zwager en babynichtje zijn benedenik mocht net dr felsje geven en toen ging ze lachen
okequote:Op maandag 30 april 2007 23:33 schreef enter het volgende:
[..]
Stage....
Zainab, niet te veel piekeren idd![]()
neequote:Op maandag 30 april 2007 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bruut, een 5,8
[..]
Het is oranje en je kunt het neermeppen?
nou mijn buurman. die is altijd chagrijnig.quote:Op maandag 30 april 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wie lacht er nou niet om dat liefe koppie van je?
vin diesel?quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee
het is kaal, kijkt gemeen, is 100 keer stoerder dan BA en schopt aars
en nee, het is niet Danny
quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef zainabber het volgende:
[..]
nou mijn buurman. die is altijd chagrijnig.
Mee- of uitlachen?quote:Op maandag 30 april 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wie lacht er nou niet om dat liefe koppie van je?
Een hond?quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee
het is kaal, kijkt gemeen, is 100 keer stoerder dan BA en schopt aars
en nee, het is niet Danny
ik geef je een hintquote:
quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef zainabber het volgende:
[..]
nou mijn buurman. die is altijd chagrijnig.
ja nouja, zn vrouw heeft hem verlaten(ik snap waarom), dus hij is n beetje verzuurd.quote:Op maandag 30 april 2007 23:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
![]()
leuk he, hollandse buren die altijd op onweer staan
quote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja nouja, zn vrouw heeft hem verlaten(ik snap waarom), dus hij is n beetje verzuurd.
quote:
had die n00 bij mijn vader moeten doenquote:Op maandag 30 april 2007 23:38 schreef zainabber het volgende:
[..]we zaten laatst een stuk huis erbij te bouwen en wat doet die n00b: belt ie aan: zeg hey, wanneer is die troep in jullie achtertuin opgeruimd?
mn vader kon m wel voor zn kop slaan.
Ik heb mijn hele straat nooit eens zien groeten of met een smiley face gezien als je langs ze loopt.quote:
naja hier valt het wel mee, de meeste zijn allemaal heel aardig enzo hoor, maar ik spreek ze alleen met nieuwjaar ( gelukkig nieuwjaar! ja jij ook!)quote:Op maandag 30 april 2007 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele straat nooit eens zien groeten of met een smiley face gezien als je langs ze loopt.. Sommige mensen zijn echt verzuurd inderdaad
In onze straat woont een Turks gezin, lieve mensenquote:Op maandag 30 april 2007 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele straat nooit eens zien groeten of met een smiley face gezien als je langs ze loopt.. Sommige mensen zijn echt verzuurd inderdaad
geiyl?quote:Op maandag 30 april 2007 23:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wie wil er geyle god of war 2 filmpjes?, moet NU op msn komen
geil,stoer,tof, whateverquote:
Ja gek, dat is echt Turksquote:Op maandag 30 april 2007 23:45 schreef enter het volgende:
[..]
In onze straat woont een Turks gezin, lieve mensen![]()
Soms krijg ik eten, hapjes enzo![]()
ja hoor, doem aarquote:Op maandag 30 april 2007 23:46 schreef zainabber het volgende:
zal ik dan maar eens aardig zijn en online komen ?
Als mijn Turkse buren iets te vieren hebben, komen ze later op de dag altijd wel even langs om iets te brengen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja gek, dat is echt Turks
Als er iemand langskomt enzo, altijd wat aanbieden [afbeelding]
Ik zal jullie echt niets durven brengen, de Nederlandse keukenquote:Op maandag 30 april 2007 23:49 schreef zainabber het volgende:wtf, sommige bakra's zijn echt gierig !
laatst had mn moeder zo gekookt en ze deed de afzuigkap aan, belt er iemand aan die langsliep en die vroeg wat mn moeder maakte en hoe ze het had gemaakt
en maar blijven herhalen: jeeetje wat ruikt het lékker! He hans?vind je ook niet?
Ja zeker schat! heel lekker!uiteindelijk had mn moeder maar wat meegegeven.
belandas=bakras, maar dan bekenderquote:
alhoewel, hollandsche pot is best lekker somsquote:Op maandag 30 april 2007 23:51 schreef enter het volgende:
[..]
Ik zal jullie echt niets durven brengen, de Nederlandse keuken![]()
![]()
nee, dat zijn surinamers/turken soms ,maar geen koeliesquote:Op maandag 30 april 2007 23:52 schreef enter het volgende:
[..]
Tjaaa.... die koelies, altijd bezig met hun auto![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 23:52 schreef enter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2007 23:49 schreef zainabber het volgende:wtf, sommige bakra's zijn echt gierig !
laatst had mn moeder zo gekookt en ze deed de afzuigkap aan, belt er iemand aan die langsliep en die vroeg wat mn moeder maakte en hoe ze het had gemaakt
en maar blijven herhalen: jeeetje wat ruikt het lékker! He hans?vind je ook niet?
Ja zeker schat! heel lekker!uiteindelijk had mn moeder maar wat meegegeven.
oh ik ben meer bekend met de term bakra;squote:Op maandag 30 april 2007 23:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
belandas=bakras, maar dan bekender
Als je een mercedes ziet langsrijden, zit er meestal een Turk inquote:Op maandag 30 april 2007 23:52 schreef enter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2007 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je een mercedes ziet langsrijden, zit er meestal een Turk in
belandas werdt vroeger vaak gebruikt door indos uit de koloniale tijd van de nederlandersquote:Op maandag 30 april 2007 23:53 schreef zainabber het volgende:
[..]
oh ik ben meer bekend met de term bakra;s
oke!quote:Op maandag 30 april 2007 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
belandas werdt vroeger vaak gebruikt door indos uit de koloniale tijd van de nederlanders
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
telt een opel astra met een deuk aan de zijkant auch?quote:Op maandag 30 april 2007 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2007 23:56 schreef zainabber het volgende:mijn vader is ontzettend zuinig op zn bordeux-rode mitsubishi galant.
+ hele familiequote:Op maandag 30 april 2007 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat ik dat een kutauto vind?quote:Op maandag 30 april 2007 23:56 schreef zainabber het volgende:mijn vader is ontzettend zuinig op zn bordeux-rode mitsubishi galant.
[afbeelding]
quote:
ik HAAT die auto.quote:Op maandag 30 april 2007 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat ik dat een kutauto vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |