Tja, ik kan alleen maar zeggen dat ik er 3 jaar vrijwel probleemloos mee heb kunnen rijden. Helaas bieden in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef squatt3r het volgende:
[..]
dank voor je antwoord, weet je wat het is (misschien niet handig om dat hier te zeggen): ik heb zelf heel weinig verstand van auto's, als de auto onder mn kont wegroest en hij rijdt ok zou ik het nog niet in de gaten hebben, met mijn eigen auto ( [TK] Opel Astra Tailgate C1.4 BJ: 1993 ) had ik bijv. schokdempers die sleten, remcylinder etc., ik vraag me dan af of dat bijv. bij 'n auto die zoveel gereden heeft ook eraan zit te komen (normale slijtage) en ben bang dat ik dan allerleikosten heb, maar inderdaad, zoiets valt denk ik niet van te voren te zeggen. Maar ik ben erover aan het nadenken!
Dan gaat ie voor 2000 euri de deur uit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat ga je met de auto doen als je 'm hier niet verkoopt?
Daar staat ie ook al twee keer op, heb seieus bod van 2000 euro maar w8 nog heel even...quote:
grappig, ik zat eerst ook aan een G3 te denken als vervanging voor deze auto, maar na wat Googlen op 'g3' en 'problemen' toch maar weer voor diesel gekozen. Belasting voor diesel ligt wat hoger, evenals de brandstofprijs, maar het vebruik ligt veel lager en onderhoud van gas-motoren en installatie....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:25 schreef squatt3r het volgende:
Sorry, ik haak af, heb mijn budget wat verhoogd om toch te kijken of ik een redelijke G3 kan vinden, succes met de verkoop!
G3 is vlgens mij al goedkoper vanaf 10.000 per jaar (als je hem 2ehands koopt). op www.autoweek.nl kun je reviews vinden van auto's, ook sommigen met lpg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:47 schreef squatt3r het volgende:
Hm, zet me weer aan het denken, ik dacht dat bij de wat 'nieuwere' (vanaf 1999?) de G3 problemen al minder waren geworden? Ik heb niet zo goed rekening gehouden met het onderhoud van gas-motoren. Ik rijd ong. 2000 km per maand, dacht dat G3 dan nog net gunstiger was.
@bluebit: heeft een G3 een hogere afschrijving per maand dan een dieselauto? In mijn prijsklasse (tot ong 4000,-) ben ik er vanuit gegaan dat ik de auto 'op' rijd in de komende 4/5 jaar, ben er niet vanuit gegaan dat ik 'm nog zou verkopen ofzo. Daarbij rijd ik nog maar 1 jaar 'veel', daarna hoop ik in mijn eigen stad werk te hebben, maar nu twijfel ik weer) Ik denk dat je fokkefokkema vroeg hoe zijn nieuwe auto beviel? Ik heb er nog geen, heb mijn oog nu op deze laten vallen: http://www.marktplaats.nl(...)wclfl8zfvw%253D%253D (zie ook: 1e auto kopen, budget: ~2000 euro )
Sorry fokkefokkema, wil hiermee niet je topic vervuilen! Als je het wel als zodanig ervaart verwijder ik de post weer
Op zich bevalt de 'nieuwe' auto prima, maar is moeilijk te zeggen na een week hè. Wel al anderhalf uur moeten sleutelen omdat de klink van de achterklep niet meer werkte... Als het daar bij blijft dan klaag ik niet.quote:
Volvo heeft o.a. een S40 en S70 bi-fuel gehad, deze waren affabriek voorzien van lpgquote:Op zondag 20 mei 2007 13:55 schreef fokkefokkema het volgende:
[..]
Er komt volgens mij ook nooit een G3 auto van de band gerold bij de fabriek,
Ok, dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef bartmk3 het volgende:
[..]
Volvo heeft o.a. een S40 en S70 bi-fuel gehad, deze waren affabriek voorzien van lpg![]()
Hahaquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef squatt3r het volgende:
[..]
dank voor je antwoord, weet je wat het is (misschien niet handig om dat hier te zeggen): ik heb zelf heel weinig verstand van auto's, als de auto onder mn kont wegroest en hij rijdt ok zou ik het nog niet in de gaten hebben, met mijn eigen auto ( [TK] Opel Astra Tailgate C1.4 BJ: 1993 ) had ik bijv. schokdempers die sleten, remcylinder etc., ik vraag me dan af of dat bijv. bij 'n auto die zoveel gereden heeft ook eraan zit te komen (normale slijtage) en ben bang dat ik dan allerleikosten heb, maar inderdaad, zoiets valt denk ik niet van te voren te zeggen. Maar ik ben erover aan het nadenken!
uh, wat was je punt nou?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:08 schreef Mac11 het volgende:
[..]
Hahawat dan nog, er liggen nog genoeg op de bult met minder(e) kilometers en dito rijders.
No offence tegenover opel hoor, zijn degelijke auto's.
Heb zelf opel calibra en corsa a.
Ik begreep het ook al niet helemaal, maar dacht dat ik misschien de enige wasquote:
Mooi zo, dan heb je er toch nog iets gehad om hier even rond te neuzenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef squatt3r het volgende:
Ik wil wel helpen je topic in stand te houdenhad je dat bod van 2000,- nog staan, of niet meer?
(overigens heb ik wel wat gehad aan je argumenten rondom diesel, ben ook voor een opel corsa gegaan, maar een oudere in een lagere prijsklasse, vooral omdat ik er 1 jaartje mee moet/wil rijden, en dan vond ik hoe lager hoe beter, die van jou heeft duidelijk meer luxe en is jonger)
Prima, maar denk eraan weg=pech. Ben ook nog met een andere gegadigde bezig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bedankt voor je mail.. Ik denk er nog even over!
een zinnig advies: snel doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:52 schreef fokkefokkema het volgende:
omhoog maar weer. Hoogste bod tot nu toe is 1750 zonder de winterbanden/dakdragers.
Je bent wel hard leers he...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:39 schreef fokkefokkema het volgende:
De eerste de beste die boven de 1750 biedt en morgen tijd heeft om te komen kijken is de man (excl. winterbanden).
Snelste is mailen naar dendungen@chello.nl
Wat U wenst...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:47 schreef fokkefokkema het volgende:
@Herr.Flick je hebt mail.
Voor de rest: ik wil best graag van deze auto af maar niet tegen elke prijs. De auto kost me 60 euro per maand aan verzekering en belasting dus het maakt me niet uit om er wat langer mee te zitten.
Ik hoef niet de hoofdprijs te hebben maar hij gaat er ook niet uit voor een dubbeltje.
Overigens reacties genoeg vandaag, denk dat het vakantiegeld binnen is bij veel mensen
![]()
Hey, je bent er nog!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:42 schreef Maranelloot het volgende:
Hey, leuk, mijn ex-Corsa weer te koopHeb hem destijds aan fokkefokkema verkocht (3 jaar geleden ofzo?), ik heb er daarvoor ruim 60.000 redelijk probleemloze kilometers mee gereden (tot de 200.000 ongeveer).
Hij ziet er nog goed uit in ieder geval. Als ik een dieseltje nodig had gehad, had ik hem zo teruggekocht, heb er veel plezier aan gehad en het is echt een fijne auto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |