Ja, een schop voor zijn kont, richting poort.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:32 schreef Marginaal het volgende:
Ik zie het zo en dat is dan alleen vanuit observatie vanuit mezelf (dus een buitenstaander), Brian zelf ook net zo fout is geweest en dat gewoon niet toe wil geven, of hij begrijpt het gewoon niet. Feit is ook dat hij op dit moment probeert amanda aan te praten dat huub seksuele intimidatie c.q. aanranding in het hoofd te praten.
Dit slaat gewoon echt nergens op en iemand moet die gast eens een reality-check geven.
''Kindjes van God'' zijn nou eenmaal onschendbaar in de ogen van dat walgelijke wijf, Mevr. D Flens.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een schop voor zijn kont, richting poort.
Brian kan zichzelf goed voor de gek houden, en hij wordt hierin gesteund door mama tasia die zich wat dit betreft in mijn ogen gedraagt als een hoerenmadam.
Je kon ook goed aan Natasia merken hoe close dat mens is met haar en waarschijnlijk ook Brian. Soort zoekt soort?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
''Kindjes van God'' zijn nou eenmaal onschendbaar in de ogen van dat walgelijke wijf, Mevr. D Flens.
Zet haar op Fries, en laat dat wijf er flink afdonderen. Laat haar iets meer breken dan alleen haar pols.![]()
Ik had wel door dat je serieus was.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja echt hoor, geen grap. Toen ik hem zo glunderend op dat paard zag rondhupsen...![]()
![]()
Ik kon het niet vinden en ontdekte toen dat ik de mazzel had een nieuwe te openenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had wel door dat je serieus was.![]()
Je hebt wel meteen het oorspronkelijke doel van deze topic-reeks in ere hersteld.![]()
Als ze hem die nacht niet omringd hadden met zorg, was de wereld nu verlost geweest van een smerig stuk vreten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Het enige wat Brian zou kunnen doen voor een beetje vreugde is zelfmoord plegen.
Wat haat ik die vent!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, why??quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze hem die nacht niet omringd hadden met zorg.
Van de zon heb ik vandaag ruimschoots genoten. En ja, op dit moment neem ik het heel serieus dat dat smerig stuk vreten niet is weggestuurd na eerverleden nacht. Dat maakt me kwaad, die goedkeuring voor wat niet goedgekeurd kan worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Nemen jullie het allemaal niet een beetje te serieus, kijk eens naar buiten, de zon schijnt.
Laptopje in de tuin doet wonderen, idioot. Jou avatarquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Nemen jullie het allemaal niet een beetje te serieus, kijk eens naar buiten, de zon schijnt.
Ik ben een beetje verbrandquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk omdat een of andere omhooggevallen t**f TRUT er dezelfde gedachtengang op nahoudt als Natasia en Brian inzake vrouwen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, why??
Ik had hem met zorg hem langzaam gemartelt maar ja, wie ben ik?
Schuif aan. Hierquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
IK HAAT BRIAN
Mooi, die heb ik nodig, zeker nu die rat weer cp nodig heeft om zijn MAMSIE te bellen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Schuif aan. Hieris je kopje thee met valeriaan, zodat het allemaal nog net te harden is.
Disana is post aan het krikken?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Disana doet postkrikken?
Het is van de zotte. Meneer vindt gewoon dat hij er recht op heeft en dat het mooi staat. Als hij echt had gedacht dat ze zich zorgen maken, had hij gisteren al gebeld.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi, die heb ik nodig, zeker nu die rat weer cp nodig heeft om zijn MAMSIE te bellen.
eigenlijk pijpt huub brian dus (in directquote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef desiredbard het volgende:
Zt je aar te neuken... nee ik lig haar te beffen:
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
Sukkel
quote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef ukga het volgende:
[..]
eigenlijk pijpt huub brian dus (in direct)
als het echt moet, elkaar. JAH DAS NIET NIEUW HIER MERKTE IK VANDAAG VOOR UT EERSTquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:17 schreef Disana het volgende:
Dit is de plek om ongegeneerd tekeer te gaan over de miljonairs, de redactie, of, als het echt moet, elkaar.
Je hoeft niet zo te schreeuwen!quote:Op zondag 29 april 2007 17:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
als het echt moet, elkaar. JAH DAS NIET NIEUW HIER MERKTE IK VANDAAG VOOR UT EERST
gADVERDAMME WHAHAHAquote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef ukga het volgende:
[..]
eigenlijk pijpt huub brian dus (in direct)
Barst Blaf los, als je het echt nodig hebt.quote:Op zondag 29 april 2007 17:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
als het echt moet, elkaar. JAH DAS NIET NIEUW HIER MERKTE IK VANDAAG VOOR UT EERST
Ow nee joh gekkie..alsl ik me al druk om een fokker moet maken...gewoon pixels op een scherm dus..dan zou ik me kunnen vergelijken met Braindead..en ik ben gelukkig beter dan dat haha...maar vind wel dat sommige hier echt denken dat ze Gouden Kooi Experts zijn of beter Fok experts...ook al zijn ze dat...lekker belangrijk...Vind het zowiezo een beetje raar als je op een dag als vandaag en gister 8 uur binnen zit en te ouwehoeren zit hier..dat klopt gewoon niet. A slecht voor je hoofdje 8 uur achter een pc..en B no life ofzo? Toch..quote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Barst Blaf los, als je het echt nodig hebt.
Lekker laten kleppenquote:Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ow nee joh gekkie..alsl ik me al druk om een fokker moet maken...gewoon pixels op een scherm dus..dan zou ik me kunnen vergelijken met Braindead..en ik ben gelukkig beter dan dat haha...maar vind wel dat sommige hier echt denken dat ze Gouden Kooi Experts zijn of beter Fok experts...ook al zijn ze dat...lekker belangrijk...Vind het zowiezo een beetje raar als je op een dag als vandaag en gister 8 uur binnen zit en te ouwehoeren zit hier..dat klopt gewoon niet. A slecht voor je hoofdje 8 uur achter een pc..en B no life ofzo? Toch..
Tis een balkon en ik zit er nog steeds! Al kan ik m'n toetsenbord bijna niet meer zien.quote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker laten kleppen![]()
Voor het overige: er hebben er nogal wat aangegeven met een laptopje in de tuin te zitten, hoor![]()
Die-hardquote:Op zondag 29 april 2007 21:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis een balkon en ik zit er nog steeds! Al kan ik m'n toetsenbord bijna niet meer zien.![]()
Je zit in HOOLIGANS.quote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef Summers het volgende:
idd brian we begrijpen het niet , ja ga gerust het verhaal nog een keer vertellen om de streamers te overtuigen EEEEEHHHH !
Gast, dit is HOOLIGANS...quote:Op zondag 29 april 2007 23:33 schreef Summers het volgende:
wil iemand mij ook een schouderklopje geven ???? ik heb vandaag ook niemands botten gebroken ook al kon ik het ... goed he van mij !
Betaal dan ook niet, verdomme!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:35 schreef petraa het volgende:
Ik HAAT, DIE KLOTE, KLERE, TYFUS, ACHTERBAKSE, JANKENDE, SMERIGE, LEUGENACHTIGE BRIAN. IK HAAT HET DAT IK 2X 2 DEZELFDE STREAMS HEB TERWIJL IK ERVOOR BETAAL!!!!
Heb ik ook niet gedaan, dat heeft tien voor me gedaanquote:
Krijg de rollende graf tyfus met je pauperige kutsysteem, klote Tien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bXqPtJr3O_4
'I don't give a fuck no more'. Dat vind ik er vandaag van.
Ik wil daar graag nog Bill Gates aan toevoegen. Vandaag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg de rollende graf tyfus met je pauperige kutsysteem, klote Tien.
Dat vind ik er vandaag van.
Wie ben ik om de TS tegen te spreken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil daar graag nog Bill Gates aan toevoegen. Vandaag.
Bill heeft mij gedwongen illegale handelingen te verrichten. En ik heb nu 2x betaald voor de streams. Plus ik zit nog steeds achter een ander systeem.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie ben ik om de TS tegen te spreken.
2 voor de prijs van 1.
En het is onzin dat brian niet wil toegeven dat hij fout zat, dat heeft hij namelijk al vaak gezegd...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:32 schreef Marginaal het volgende:
Ik zie het zo en dat is dan alleen vanuit observatie vanuit mezelf (dus een buitenstaander), Brian zelf ook net zo fout is geweest en dat gewoon niet toe wil geven, of hij begrijpt het gewoon niet. Feit is ook dat hij op dit moment probeert amanda aan te praten dat huub seksuele intimidatie c.q. aanranding in het hoofd te praten.
Dit slaat gewoon echt nergens op en iemand moet die gast eens een reality-check geven.
Heb jij mijn filmpje al bekeken?quote:
Flikker toch op onuitstaanbaar, betweterig kutwijfquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:29 schreef Disana het volgende:
Bump
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS
Dat bedoel ik met irritant betweterig kutwijf, jij schopt dit topic omhoog, ik ben zo vriendelijk om er heel ontopic gebruik van te maken, is het weer niet goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
Niet huilen hoorIk had het alleen maar een bumpje gegeven omdat ik het zelf niet eens meer kon vinden en het nog wel vaak in de COS openers wordt genoemd. Eendje laat zichzelf een beetje kennen
![]()
Schop schop schop, trap, trap, trap...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met irritant betweterig kutwijf, jij schopt dit topic omhoog, ik ben zo vriendelijk om er heel ontopic gebruik van te maken, is het weer niet goed![]()
![]()
Als je meer op een inhoudelijker niveau wilt reageren, dan kan dat hier Spugen van Brian is fysiek geweld!
Sop sop sop, fap, fap, fap...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Schop schop schop, trap, trap, trap...
Ja helemaal gelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat past inderdaad beter bij een heftig flapperende eend![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja helemaal gelijk
Als ik jou probeer uit te dagen en je komt met zo een slap verweer, daar kom ik idd op klaar![]()
![]()
Flikker op vuile stalkende homoquote:
quote:
Heb ik honing aan mijn reet ofzoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit jongen, straks gaat Reza zijn homie Brian op je afsturen, jeweets![]()
Ha, das mijn main mattie broquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit jongen, straks gaat Reza zijn homie Brian op je afsturen, jeweets![]()
Yup, dus als hij niet op past stuur ik Amanda op dat gefrustreerde wijf van hem afquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Swa, jij hebt echt omin veel connexxions, jeweets...
Ik verwacht een "Rezaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yup, dus als hij niet op past stuur ik Amanda op dat gefrustreerde wijf van hem af
mmmmjammmie een triotjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yup, dus als hij niet op past stuur ik Amanda op dat gefrustreerde wijf van hem af
je hebt gelijk , die Amanda is al anaal uitgewoondquote:
En je vrouwtje niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:36 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
je hebt gelijk , die Amanda is al anaal uitgewoond
quote:
Luie KudtEendt!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:46 schreef PC eend het volgende:
Jullie komen er verder zelf wel uit zie ik![]()
Moet een beetje rustig aan doen, de laatste gast die mij zo in herhaling vallend en consequent stalkte, heeft huilend fok verlatenquote:
Oeh! Voorzichtig met Reza!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet een beetje rustig aan doen, de laatste gast die mij zo in herhaling vallend en consequent stalkte, heeft huilend fok verlaten![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef ukga het volgende:
hmmm huub verliest een beetje zn speltaktiek hahaha
stomme lesbo's ookd aaro
Eerste zin van die post klopt wel idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef ukga het volgende:
hmmm huub verliest een beetje zn speltaktiek hahaha
stomme lesbo's ookd aaro
Tijd voor wat actie idd, heb net de streasm geactiveert... En dat alleen voor Nathanael z'n DJ set...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef Mokum020 het volgende:
Rellen willen we en rellen zullen we....
mietjes!![]()
een week helemaal niks...zelfs die kutwijven zijn er niet..![]()
Sjezus...betalen om Nathanael te zien draaien? Gekker moet het niet worden...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tijd voor wat actie idd, heb net de streasm geactiveert... En dat alleen voor Nathanael z'n DJ set...
nee betalen voor die andere zieltjes.... lolquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sjezus...betalen om Nathanael te zien draaien? Gekker moet het niet worden...![]()
Het is je vergeven....ben ook zo'n sukkel...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
nee betalen voor die andere zieltjes.... lol
Maar idd, het moet niet gekker worden...![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:13 schreef Talitha het volgende:
[..]Waarom post je steeds na mij? Stalker!
![]()
Dan is het goed.quote:
Avonne is er toch ook nog?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Wacht! Nee hè! Doet ie het weer! Net nu de pliesie vakansie heeft.![]()
En waar is Day dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Geen idee eigenlijk...
Day dan maar?
Ik snap ook niet waarom ze MIJ niet gewoon blauw maken!quote:
Ik stem voor!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze MIJ niet gewoon blauw maken!![]()
Ik ben ALTIJD online en ontzettend rechtvaardig!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik stem voor!![]()
![]()
Pssst.... Ik zag Avonne net voorbij schuiven...![]()
Misschien doen we iets verkeerd...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Waarom hebben we dan nog geen waarschuwing dat we hier moeten rellen?
Mag het ook hier?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien doen we iets verkeerd...?
Doe eens tubgirl posten in FB? Even checken of ze nog wel alert zijn.![]()
Mij een OW willen aansmerenquote:
Wat een schandalig slechte service! Waar blijft m'n koekje?!quote:Op maandag 28 mei 2007 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mij een OW willen aansmeren![]()
Nou dat is me er wel een waard
*Kop bloedhete thee over talitha heengooit![]()
Ik dacht dat je geil wasquote:Op maandag 28 mei 2007 18:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat een schandalig slechte service! Waar blijft m'n koekje?!![]()
* Leeg theekopje naar Eend toegooit![]()
Met hete thee gooien is voor jou een vorm van voorspel?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geil was![]()
*Koekje in kopje stopt en keihard teruggooit richting het hoofd van Talitha![]()
Wel eens gehoord van: ben je geil of wil je een koekjequote:Op maandag 28 mei 2007 19:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Met hete thee gooien is voor jou een vorm van voorspel?![]()
![]()
* Kopje in Eend's snavel duwt en snavel dichtbindt met ducktape![]()
Zoiets liefs heeft nog nooit iemand tegen me gezegd.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van: ben je geil of wil je een koekje
Nee zeker, cultuurbarbaar![]()
![]()
Jij gaat toch voor de koekjesquote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoiets liefs heeft nog nooit iemand tegen me gezegd.![]()
![]()
* Eend's snavel in de sneldrogende cement duwt
Hmm, cement werkt dus ook niet? Dan zal ik je moeten doden.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij gaat toch voor de koekjes![]()
Gore vreetzak![]()
Zijn de koekjes opquote:Op maandag 28 mei 2007 20:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmm, cement werkt dus ook niet? Dan zal ik je moeten doden.![]()
Of we laten de koekjes liggen en gaan naar de Loverscorner?![]()
![]()
Nee jij begint te vervelen en JIJ bent de teringloserquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo dus hier mag ik schelden en er zijn mogelijkheden genoeg om iets de grond in te boren hier??
Bij deze...DGK begint de vervelen...de bewoners zijn teringlosers...zelfs hubio begint zich flink te verlagen,..zoals mijn beste maat flubberdewups gister zei in een post..dat het hele programma totaal alles is geworden waar de politiek bang voor was...Alles wat toen in de krant stond is gefaald!!!!
FACT
Nee ik zag 'toevallig' dat hij weer tegen mij tekeer ging in notabene de cos terwijl ik er helemaal niet was en hij doet het vaker de laatste tijdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
Jij vuige releend![]()
Had je nou een maand nodig om zo'n antwoord te bedenken?!
Deze zag ik trouwens over het hoofd, als je dit benadrukt hoef je zelf geen moeite te doen om hem belachelijk te makenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo dus hier mag ik schelden en er zijn mogelijkheden genoeg om iets de grond in te boren hier??
Bij deze...DGK begint de vervelen...de bewoners zijn teringlosers...zelfs hubio begint zich flink te verlagen,..zoals mijn beste maat flubberdewups gister zei in een post..dat het hele programma totaal alles is geworden waar de politiek bang voor was...Alles wat toen in de krant stond is gefaald!!!!
FACT
De volgende keer kan dat korter: "Leandra, je bent geweldig dat je dit topic nog een schopje hebt gegeven want mijn Puma diss werd door niemand gelezen"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik zag 'toevallig' dat hij weer tegen mij tekeer ging in notabene de cos terwijl ik er helemaal niet was en hij doet het vaker de laatste tijd![]()
Maar daar is dit topic voor dus ik wilde hem even uitnodigen en zag heel toevallig een quote van hem waar ik lekker bij kon inhalen![]()
Dus dat.....
Ga je je nu weer met je eigen zaken bemoeien?
Ik dacht wel dat bemoeien met je eigen zaken te hoog voor je gegrepen wasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
De volgende keer kan dat korter: "Leandra, je bent geweldig dat je dit topic nog een schopje hebt gegeven want mijn Puma diss werd door niemand gelezen"
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee jij begint te vervelen en JIJ bent de teringloser
Pumastreamer is een lul olee oleeee![]()
Stomapreamer is een lelijk hond en zijn vriendin lijkt op hemquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah Avonne mee eens..maar ok nu ben je er...ik vraag je vriendelijk om PC eend te waarschuwen...je mag mij ook bannen...maar ik word zo schijtziek van die persoonlijke aanvallen van die knakker..en wellicht laat ik me kennen maar ut gaat nergens meer over...ik ga niet meer reageren op die sukkel..maar als die nog wat lulligs over mij zegt ga ik los...deal..
No way, ik ga hem vernietigenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij is naar bed, Eendt.
"Let it rest" als het ware.![]()
Deze opmerking dringt eigenlijk nu pas tot me doorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij is naar bed, Eendt.
"Let it rest" als het ware.![]()
Onder je hol kan je hem krijgenquote:
Nee, daarvoor schijn je tegenwoordig in de Loverscorner te moeten zijn.quote:
Fuck die cornerquote:Op maandag 16 juli 2007 23:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, daarvoor schijn je tegenwoordig in de Loverscorner te moeten zijn.![]()
Ik kan best rellen hoor!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck die corner
Ga je mee, laat ik je alle hoeken zien, want rellen kan je niet zo te zien
Waar rel je wel danquote:Op maandag 16 juli 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan best rellen hoor!Alleen niet tegen jou....
En niet tegen de andere FOK!-ers....
.......ik ben een mislukte FOK!-er!
![]()
Nou is er net een hele lijst met scheldwoorden gepost in de SC. En het enige waarmee jij kan komen is kutboerin?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar rel je wel dan
Bij PSV ofzo zeker
Mislukte kutboerin![]()
Heb je een kut...JAquote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou is er net een hele lijst met scheldwoorden gepost in de SC. En het enige waarmee jij kan komen is kutboerin?Slomofiel dat je bent!
![]()
Een echte vent neemt zelf het lullen voor zijn rekening.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je een kut...JA
Ben je boerin...JA
Dan kan je er wel proberen omheen te lullen, maar ik hou me graag bij de feiten
De waarheid is hard
Je hebt echt het verkeerde topic omhoog geschoptquote:Op maandag 16 juli 2007 23:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een echte vent neemt zelf het lullen voor zijn rekening.![]()
Is goed, ik pak m'n fiets wel weer.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt echt het verkeerde topic omhoog geschopt![]()
Je bent gewoon weer eens bloedgeil![]()
Kom maar hier hoor meissie, niet alleen de waarheid is hard, die van mij is ook keihard![]()
Welke vriendinquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stomapreamer is een lelijk hond en zijn vriendin lijkt op hem
En het is een huilie, maar dat was al bekend
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:18 schreef Liess het volgende:
[..]
Mij of de vriendin die PumaStreamer niet heeft?
Hij zat dus weer te rellen in een topic dat daar niet voor isquote:Op maandag 30 juli 2007 16:50 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij jou vandaag nog 'grote vriend' noemde![]()
Yeah! Beetje PussyStreamer verlinken, you Dyke!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zat dus weer te rellen in een topic dat daar niet voor is![]()
Maar te schijterig om zich hier te laten zien![]()
Dan moeten we hier maar ruzie met elkaar maken.... TRUT
Je zit toch niet Liess uit te schelden he?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yeah! Beetje PussyStreamer verlinken, you Dyke!![]()
![]()
Komt'ie hier echt nooit, of kijkt'ie alleen? Inspiratie opdoen voor z'n 'Lennyoriginals'. Dwaas. WannabeWillem.
Hier mag ook iets meer, ik zeg het maar vast, voordat je weer als een knoppengeile idioot tekeer gaatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:33 schreef Petre het volgende:
Wat is dit een geweldig topic.
'krijg toch allemaal de schijt!'
![]()
![]()
Als je dood bent vermoord ik jequote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:09 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben dubbel mod, moet ik nou ook dubbel dood?
En dan bij iedere dubbele COS meteen in de FB gaan hijgen dat ie dicht moet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je dat vind is legitiem. Ik zal je daar nooit persoonlijk op aan vallen. Wel zal ik op het forum mijn negatieve punten van die twee neerzetten. Als antwoord krijg ik dan regelmatig persoonlijk gerichte post terug. Daar zit het verschil.
Ook jij roept mij min of meer ter verantwoording over twee woorden. Je zou dat vermoedelijk niet zo snel doen als ik alleen maar pro Huub en Lieke zou schrijven. Dan schijnt namelijk veel te mogen en versterkt men elkaar voortdurend met de grootste onzin (iedere ademhaling van iemand wordt langs de meetlat gelegt en positief bevonden). Net zoals men elkaar versterkt met de grootste onzin als het over tegenstanders gaat (iedere ademhaling wordt langs de meetlat gelegt en negatief bevonden).
En de eerste reactie (van een derde) op een antwoord aan jou is dat ik zielig ben. Ik ben verre van zielig, maar storend is het zeker.
Nee, er gaan zelfs geruchten dat je een fanhoekje krijgt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:09 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben dubbel mod, moet ik nou ook dubbel dood?
Iedereen kan prima met neemmijnietserieus opschieten en er zijn momenten dat hij/zij niet serieus wordt genomen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een randdebielen posten er toch in de COS.
Er is gewoon een soort ding ontstaan (intersubjectiviteit oid), en als zelfstandig denkend individu kom je er niet meer tussen. Alles wat anders is wordt afgestraft door types als Mootie, Riri e.a.
Ze hebben het gewoon overgenomen.
Iemand die deze problematiek erg goed kan verwoorden, quote ik hier:
[..]
En dan bij iedere dubbele COS meteen in de FB gaan hijgen dat ie dicht moet.![]()
Kortom: (ik kan ff geen hooliganterm vinden, wat roepen die mensen eigenlijk).
Misschien geloof je mij wel als ik zeg dat er niets is 'overgenomen'. Je weet dat ik niet van kliekjes hou en al helemaal niet van klitterige PM'mende tutjeholaclubjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
Een vraag, hoe weet je dat er klitterige PM'mende tutjeholaclubjes zijn ??? Jij weet toch niet wanneer iemand pm't.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien geloof je mij wel als ik zeg dat er niets is 'overgenomen'. Je weet dat ik niet van kliekjes hou en al helemaal niet van klitterige PM'mende tutjeholaclubjes.
Neemmijnietserieus wordt door mij de hele tijd al normaal benaderd, en zo zijn er steeds meer. Uitzonderingen zullen er altijd zijn en niet alleen tegen hem, maar ook tegen jou of mij of de mensen die je noemde. Moet kunnen zolang het geen groepsproces is.
Grappig dat je dat vraagt... ik zeg alleen maar dat ik er niet van houdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Een vraag, hoe weet je dat er klitterige PM'mende tutjeholaclubjes zijn ??? Jij weet toch niet wanneer iemand pm't.
[ ]
Nouuuuuuuuu één geluk ik hoor daar niet bij, ik MSNquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig dat je dat vraagt... ik zeg alleen maar dat ik er niet van houd![]()
Oja, daar is de moraalridder weer. Op zijn moraalpaardquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:17 schreef Gert het volgende:
Een mededeling: deze topicreeks is schertsend bedoeld, en niét om serieuze kritiek te uiten op andere users.
Het is voorstelbaar dat sommigen het een lastige stijlvorm vinden om vol bravoure beledigend te zijn zonder daadwérkelijk beledigend te zijn. Maar als je in je achterhoofd houdt: zou degene die ik beledig erom kunnen lachen, desnoods als een boer met kiespijn, dan moet het antwoord daarop "ja" zijn. Zo niet, dan hoort het hier niet thuis!
Gisteren werd ik hem ineens ook zat. Dat gezeik met die sleutels van DGK en die zogenaamde housewarming - het hield maar niet op... Maar daarna moest ik wel weer lachen om dat kaartje. Het ene moment een kind van 10, het andere moment een duidelijke kloon (net als ik). Wat moeten we daar nou mee???quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me werkelijk af van wie DGK_fan een kloon is!!!!
Nee hoor, als ik mijn gevoel achterna zou gaan, gebeuren er hele erge dingen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
Peet, weet je wat ik me afvraag!!! Ben jij ook een gevoelsmens ?
Jou geloof ik idd sneller, ik moest trouwens ook erg lachen om (mag ik hier niet posten, iets met kwaliteit en kwantiteitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien geloof je mij wel als ik zeg dat er niets is 'overgenomen'. Je weet dat ik niet van kliekjes hou en al helemaal niet van klitterige PM'mende tutjeholaclubjes.
Neemmijnietserieus wordt door mij de hele tijd al normaal benaderd, en zo zijn er steeds meer. Uitzonderingen zullen er altijd zijn en niet alleen tegen hem, maar ook tegen jou of mij of de mensen die je noemde. Moet kunnen zolang het geen groepsproces is.
haha, die is bijna net zo leuk als die van die zieke kabelleggerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lopen twee Belgen over straat, zegt de één tegen de ander: mag ik in het midden lopen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
Daarbij gaf Dobma aan dat het e.e.a. niet de schoonheidsprijs heeft verdiend. Het waterschaf heeft initieel aangegeven dat de weg hoog zou moeten worden aangelegd. Dit in verband met de hoge grondwaterstand in Uithuizermeeden. Ook is er nogal onhandig gewerkt bij de aanleg van stroomkabels en lantarenpalen. Het traditionele voorbeeld van de zieke kabellegger die er voor heeft gezorgd dat een sleuf onterecht werd dichtgegooid, waarna de lantarenpaalplaatser de kabel niet kon vinden heeft zich ook hier voorgedaan. Wethouder Sienot bevestigde deze situatie, waardoor beide personen toch nog antwoordden op deze vraag Enige hilariteit was er dan ook wel bij de ontboezemingen van de wethouder over de kabelsoap. Duidelijk is wel dat er extra kosten zijn gemaakt. Nog niet duidelijk is voor wiens rekening de extra kosten zullen komen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat er zeg maar iets werd dichtgegooid, terwijl dat helemaal niet moet.quote:
Het gaat erom of degene die beledigd wordt erom kan lachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:11 schreef kleinzusje het volgende:
Schandalig dat Bart en Peter niet om kunnen gaan met de zelfregulatie![]()
Ja duh. Het verbaasde me niet dat je me goed begreep - het verbaasde me dat je er een bericht bij hebt gevonden!!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat er zeg maar iets werd dichtgegooid, terwijl dat helemaal niet moet.
Bijvoorbeeld 3 landbouw-Russen, en dat 1 dan een gat maakt, en 1 het gat dichtgooit, en dat degene die het zaadje erin moet gooien ziek is.
En dan hebben die andere 2 dus de hele dag niet zinvol gewerkt, want een gat maken en daarna dichtgooien is niet produktief bezig zijn.
Dat was een voorbeeld van mijn aardrijkskundeleraar op de MAVO.
Dus vandaar.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En wat zit die muts nou te emmeren over zelf-regulatie? Ga eens lekker regelmatig en periodiek ongesteld worden, ja!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
zij kon er niet om lachen, denk je?![]()
Dat mijn paard uitgemaakt wordt voor moraalpaard, doet me een beetje pijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oja, daar is de moraalridder weer. Op zijn moraalpaard![]()
(heb me vooraf afgevraagd of je er om zou kunnen lachen danwel grijnzen - leek mij van wel. Net als over het bericht van Gordon en Andries...)
Als een boerin met vaginismequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
zij kon er niet om lachen, denk je?![]()
Slecht verhaal. Ik geloof het ook niet. Heeft Andries iets naars geschreven over de real-life-soap van Wilma wellicht? Of ruzie gemaakt met Evert?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mijn paard uitgemaakt wordt voor moraalpaard, doet me een beetje pijn.
Maar bij het lezen over Gordon en Andries, kon ik een brede grijns niet onderdrukken.
Wat een ranzige smeerlappen, daar bij die Prive / Telegraaf - comnbi.![]()
Even iemand van concurrent Party dissen.
Zou Andries er ook om kunnen lachen? Denk het wel want niemand gelooft dit natuurlijk.
Haha, dat zou zomaar kunnen ja, dat de zoveelste RL-soap, met ditmaal een weinig aantrekkelijke en maar matiig Bekende Nederlander in de hoofdrol bovendien, flink is afgezeken in de Party. Door "RL-expert" Andries wellicht? Ik zou bijna dat kutblad gaan kopen om het uit te zoeken, maar m'n paard (Tara) moet eten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Slecht verhaal. Ik geloof het ook niet. Heeft Andries iets naars geschreven over de real-life-soap van Wilma wellicht? Of ruzie gemaakt met Evert?
Laten we in ieder geval een briefkaarten actie op touw zetten![]()
Excuses aan je paard. Ik las gisteren over een volbloed Arabier met de naam Baruq. Hoe heet jouw paard?
Wat was die Pumastrijker weer irritant bezig he? Overal op reageren, en de meest nare oplossingen voor verwijdering bedenken en aandragen. Druktemakertje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:45 schreef kleinzusje het volgende:
Gert en Bart willen jullie je in dit topic houden aan de zelfregulatie ?
Of moet ik melding gaan maken bij een moderator ? Nee toch![]()
Juist! Alleen een beetje een vervelend accent.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:49 schreef dieenebart het volgende:
En wat moet je nou de hele tijd??!! Laat Gert lekker over zijn paard lullen. Ik ken dat paard, en dat is best een mooi paard. Ze heet tara en ze heeft enorrrrme tieten.![]()
en botox-quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist! Alleen een beetje een vervelend accent.
Zou ze hierom kunnen lachen?quote:
Pffff Gert, je slaat doorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ze hierom kunnen lachen?
Het is immers geen echte amsterdamse humor.
Wacht, ik ga het vragen.
....
OK,. zit wel snor, ze kon erom lachen.
Hiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!<--- maar dan een paard
in een roeiboot?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
Gert zit samen met Egbert op VOL
quote:
wHHAAAahahahaha!!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
Gert zit samen met Egbert op VOL
Ik geloof dat ik die niet zo goei vind!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef kleinzusje het volgende:
Ok ok, omdat jij het bent
Maar sla niet te hard ok![]()
Er komt een Feyenoord-supporter bij het kaartenloket aan. De vrouw aan de balie vraagt of ze hem kan helpen. Legt de Feyenoord-supporter 50 euro neer. Vraagt de vrouw: 'Wat wilt u, een seizoenskaart of een speler?'
Whoeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Goeie he![]()
En in een groot hoofd passen meer hersens trouwens Pavement!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef Pavement het volgende:
Waar hebben jullie last van ? DGK_fan is gewoon super funny, en een kloon van peter6000. Verder zijn er idd pm-zand-in-hun-kudt-clubjes. Maar ik persoonlijk stoor me daar niet aan. En Petra je hoofd is te groot voor je lichaam.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef kleinzusje het volgende:
Ok ok, omdat jij het bent
Maar sla niet te hard ok![]()
Er komt een Feyenoord-supporter bij het kaartenloket aan. De vrouw aan de balie vraagt of ze hem kan helpen. Legt de Feyenoord-supporter 50 euro neer. Vraagt de vrouw: 'Wat wilt u, een seizoenskaart of een speler?'
Whoeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Goeie he![]()
Ergo: je bent gewoon een kutpuber van bijna 40??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel heel volwassen van je, dat je Feyenoord op correcte wijze schrijft.![]()
Mij lukt dat maar niet biji ajaks. Het lúkt gewoon niet.![]()
Voorlopig geniet ik nog met volle teugen van het NIET 40 zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergo: je bent gewoon een kutpuber van bijna 40??![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
Geniet er nog maar van... die 2 jaar zijn zo om![]()
Ik vermoed dat het voor jou wat zwaarder zal zijn zodra je richting de 50 begint te hobbelen, maar dat is meer omdat je nu je ID al nodig hebt om te bewijzen dat je dat nog niet doet....![]()
Misschien dat een enkeling dat uit vriendelijkheid tegen je zegt; het schijnt nogal belangrijk voor je te zijn immers want je begint steeds weer over leeftijd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
Misschien dat jou dat overkomt als je met jouw koter door de stad wandelt, maar als ik met die van mij door de stad wandel dan beginnen ze zich al af te vragen of t m'n vriendje is..... maar meestal gaan ze er vanuit dat t m'n broertje is![]()
Mooi dat ik een beetje van je vertrouwen geniet. Ja, soms is het wel 'apart', alhoewel, soms denk ik dat er teveel op mijn woorden wordt gelet (just because you're paranoid doesn't mean they aren't out to get you)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jou geloof ik idd sneller, ik moest trouwens ook erg lachen om (mag ik hier niet posten, iets met kwaliteit en kwantiteit).
Het was misschien een momentopname, maar dinsdagavond was het weer erg raak.
Waarom zijn worteltjes goed voor je ogen, heb je ooit wel eens een konijn met een bril gezien.
Verander dan de naam maarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:17 schreef Gert het volgende:
Een mededeling: deze topicreeks is schertsend bedoeld, en niét om serieuze kritiek te uiten op andere users.
Ik heb geen bravoure, ik probeer gewoon mensen tot in het diepst van hun ziel te raken, het liefst zo bot mogenlijk en ik hoop dat het ze zo hard raakt dat ze hier oprotten of op z'n minst er 24 maanden slapeloze nachten aan overhouden.quote:Het is voorstelbaar dat sommigen het een lastige stijlvorm vinden om vol bravoure beledigend te zijn zonder daadwérkelijk beledigend te zijn. Maar als je in je achterhoofd houdt: zou degene die ik beledig erom kunnen lachen, desnoods als een boer met kiespijn, dan moet het antwoord daarop "ja" zijn. Zo niet, dan hoort het hier niet thuis!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Verander dan de naam maar
Ik ben hardcore Hooligan
Heb jij ooit een hooligan schertsend een bushokje zien slopen? denk het niet
Een hardcore hooligan neemt zijn taak serieus, zou het denigrerende slopen dan ook willen vervangen door 'vakkundig verbouwen/demonteren' of het duurzaamheidstesten te noemen.
Waarbij ik wel even wil opmerken dat sommige bushokjes er ook wel zelf om vragen.
[..]
Ik heb geen bravoure, ik probeer gewoon mensen tot in het diepst van hun ziel te raken, het liefst zo bot mogenlijk en ik hoop dat het ze zo hard raakt dat ze hier oprotten of op z'n minst er 24 maanden slapeloze nachten aan overhouden.
Ik hoop echt niet dat ze erom moeten lachen
Ook niet als een boer met kiespijn, ja misschien als het een voorbode is en het tot een dodelijke ontsteking kan lijden ofzo![]()
Ik vind het dan ook een beetje zwak dat je nu met deze mededeling komt, in deel 8
Volgens mij is dit topic om te rellen en loopt er nog niks uit de hand, en begin jij als een doorgedraaide M.E.er met het schuim op z'n bek de vreedzame menigte dood neer te knuppelen
Jij bent echt een ongelovelijke incompetente kut-mod, je kan wel zien dat jij nog niet zolang op fok zit![]()
Wat loop je nou te kwijlen manquote:
nee hoor - ik word geil als je Gert onder handen neemt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat loop je nou te kwijlen man
Alvast aan het oefenen voor in het bejaardentehuis zeker?
De mededeling kwam niet spontaan opborrelen, maar werd gedaan n.a.v. enkele klachten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:49 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het dan ook een beetje zwak dat je nu met deze mededeling komt, in deel 8
Volgens mij is dit topic om te rellen en loopt er nog niks uit de hand, en begin jij als een doorgedraaide M.E.er met het schuim op z'n bek de vreedzame menigte dood neer te knuppelen
En plukken, roosteren en insmeren met honing... mmmquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
De mededeling kwam niet spontaan opborrelen, maar werd gedaan n.a.v. enkele klachten.
U vraagt, wij draaien.
En jou het liefst de nek om.![]()
Vandaar dat Eend gek is op vegan girls.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En plukken, roosteren en insmeren met honing... mmm![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vandaar dat Eend gek is op vegan girls.![]()
Je wilt politieagentje met me gaan spelen in de loverscorner?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding] Love corner![]()
Kus slijmzusje![]()
Sorry, Litha, ik wil liever met Jappie wilde smileys zoeken onder een warm dekbedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wilt politieagentje met me gaan spelen in de loverscorner?![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeee, lekkere oldbequote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh my god...een typische Gert-smilie..alleen dan met een verkeerd uniform..![]()
![]()
Zie ik eruit als een gewillige bef-quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry, Litha, ik wil liever met Jappie wilde smileys zoeken onder een warm dekbed![]()
Maar hij wil niet![]()
beftekkel ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een gewillige bef-[afbeelding] ?
010 mopjes zijn okayquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
beftekkel ?
Kutjebef ( zou Gert zeggen)
Wel grof he, Jappie voor een mod, zulke taal uitslaan tegen een nieuwe user zo als ik![]()
Die geheel onschuldig een 010 mopje maakt![]()
Ik wil je zo waanzinnig op je Jappie zoenen, maar helaas mag dat niet in dit Topicquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
010 mopjes zijn okayen over Gert wil ik het liever niet hebben aangezien er in dit topic alleen ruimte blijkt te zijn voor "leuke" pesterijtjes..
![]()
Als je er nou van maakt:: "op je ieniemienie, schattige, aandoenlijke maar helaas wel ongewassen Jappie" o.i,d, dan mag het weer wèl.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil je zo waanzinnig op je Jappie zoenen, maar helaas mag dat niet in dit Topic![]()
Nope helaas.....een verwrongen grijns is idd niet helemaal hetzelfde als een boer met kiespijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil je zo waanzinnig op je Jappie zoenen, maar helaas mag dat niet in dit Topic![]()
Oggut..het jaloerse saletjonkertje komt ook weer even zijn bezit veilig stellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je er nou van maakt:: "op je ieniemienie, schattige, aandoenlijke maar helaas wel ongewassen Jappie" o.i,d, dan mag het weer wèl.
Lastig hè!![]()
Een bossie, een bossie, een bossie rooooie roosequote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je er nou van maakt:: "op je ieniemienie, schattige, aandoenlijke maar helaas wel ongewassen Jappie" o.i,d, dan mag het weer wèl.
Lastig hè!![]()
Hmmm, en je brengt het nog wel zo subtiel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry, Litha, ik wil liever met Jappie wilde smileys zoeken onder een warm dekbed![]()
Maar hij wil niet![]()
Die gebruik ik om Peter aan mn bed vast te ketenen, mocht hij enge dingen gaan doen qua gevoelsmensquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmmm, en je brengt het nog wel zo subtiel.![]()
Je hebt toch niet voor niets die handboeien?![]()
Dus Peter aan het bed gekluisterd en Jappie onder het dekbed. Waar laat je Gert dan? Of neemt die niet zoveel ruimte in beslag?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die gebruik ik om Peter aan mn bed vast te ketenen, mocht hij enge dingen gaan doen qua gevoelsmens![]()
Toch niet die ziellige jankerd van een stomapreamer he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
De mededeling kwam niet spontaan opborrelen, maar werd gedaan n.a.v. enkele klachten.
U vraagt, wij draaien.
En jou het liefst de nek om.![]()
Get mag kijken (als Jappie het goed vindt)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus Peter aan het bed gekluisterd en Jappie onder het dekbed. Waar laat je Gert dan? Of neemt die niet zoveel ruimte in beslag?
Natuurlijk. Weet je zeker dat hij uberhaupt in de buurt van de winkel stond, toen de humor uitverkocht raakte? Als ik zijn schrijfsels lees denk ik ... jonge jonge... als ze mij dat zouden laten doen... ik zou het wel weten... op een bootje naar de maan, en daar begrafen onder een grote steen met een briefje... ik slaap... whahahaha.... homoos.... ben ff naar het park... latersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch niet die ziellige jankerd van een stomapreamer he?![]()
Want die houdt zelf ook wel van een potje rellen, maar dan het liefst in de COS
(Ik heb er lang over nagedacht maar hier kan hij volgens mij wel om lachen).
Best hoor ....zolang het naar Peter is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Get mag kijken (als Jappie het goed vindt)![]()
en als dat waar is!!! Nou! dan gaan we nog wat beleven! Dan gaan we allemaal tegelijk PMS-ig tegen haar/hem doen als er niets gebeurt. En schrijffouten maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
Stomapriemer is een kloon van BQ
Ook met een onregelmatige cyclusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en als dat waar is!!! Nou! dan gaan we nog wat beleven! Dan gaan we allemaal tegelijk PMS-ig tegen haar/hem doen als er niets gebeurt. En schrijffouten maken.![]()
Kan alleen maar een lovecorner antwoord geven Flappie, dat mag hier helaas nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Best hoor ....zolang het naar Peter is.![]()
Verpak het dan zo dat Gert denkt dat je me beledigd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan alleen maar een lovecorner atwoord geven Flappie, dat mag hier helaas niet![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verpak het dan zo dat Gert denkt dat je me beledigd.![]()
Nee dat doet het hem ook niet voor mij vrees ik...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
"op je ieniemienie, schattige, aandoenlijke maar helaas wel ongewassen Jappie"
![]()
werkt niet![]()
Ja hoor. Jij (je avatar) lijkt op Andries. Ben je ook homo?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:03 schreef Mike1964 het volgende:
Hé? Dit topic kende ik nog niet. mag je hier wel iedereen beledigen?![]()
Zolang je de volgende disclaimer gebruikt welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:03 schreef Mike1964 het volgende:
Hé? Dit topic kende ik nog niet. mag je hier wel iedereen beledigen?![]()
Tieft op!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
Spelbreken kan ook flamen dus hooliganism zijn, dus dit mag hier:
Ik vind Pumastreamer een sympathieke poster die het hart op de tong draagt. Soms wat emotioneel en onbesuisd, maar wel oprecht.
Nee, net zo min als Andries trouwens. Jij tegenwoordig wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij (je avatar) lijkt op Andries. Ben je ook homo?
Alleen op maandag en woensdag, want dan blijven de kinderen over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, net zo min als Andries trouwens. Jij tegenwoordig wel?
Zo zeg stoere vent hoor, als je een echte kerel was had je wel een foto gepost, zoooo gemakkelijk om anoniem vanachter je computertje mensen persoonlijk aan te vallenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Natuurlijk. Weet je zeker dat hij uberhaupt in de buurt van de winkel stond, toen de humor uitverkocht raakte? Als ik zijn schrijfsels lees denk ik ... jonge jonge... als ze mij dat zouden laten doen... ik zou het wel weten... op een bootje naar de maan, en daar begrafen onder een grote steen met een briefje... ik slaap... whahahaha.... homoos.... ben ff naar het park... laters![]()
Ja hoor PumaStreamer dwaas, ga jij maar naar het park. Doe Fons Sporen de groeten. lul
wilde nog iets terugzeggen, maar kwam niet verder danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo zeg stoere vent hoor, als je een echte kerel was had je wel een foto gepost, zoooo gemakkelijk om anoniem vanachter je computertje mensen persoonlijk aan te vallen![]()
Fok doe hier wat aan, deze gast flikt het iedere keer weer, onbegrijpelijk dat jullie dit gedrag toelaten![]()
Zo niet, zou ik persoonlijke maatregelen moeten nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |