Ja mij ook maar sommige mensen vinden het blijkbaar nodig om hun 360 rechtop te zetten, plat neer te leggen terwijl ze aan het gamen zijn en gaan vervolgens zeuren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
lijkt me ookal logisch,
ik denk dat je vraag meer kans maakt in: [Xbox 360] #225 Catan brings joy and happiness to everyonequote:Op woensdag 2 mei 2007 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
welke games zal ik trouwens kopen?
Ik heb Gears of war vandaag al gekocht,
nog meer aanraders?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja mij ook maar sommige mensen vinden het blijkbaar nodig om hun 360 rechtop te zetten, plat neer te leggen terwijl ze aan het gamen zijn en gaan vervolgens zeuren.
Dan ga je een goede aankoop doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ben altijd voorzichtig met mijn Hardware, dit zal geen probleem zijn!
Wat hij zegt, plus de mensen met een werkende 360 hoor je niet..die zijn gewoon lekker aan het gamen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:54 schreef Klonk het volgende:
niets van aantrekken, de mensen die een probleemloze 360 hebben zijn nog altijd in de meerderheid
Pas maar op, straks zijn al je games onbruikbaar omdat ze kapot gekrast zijn!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:16 schreef abruzzese het volgende:
Er zijn zoveel personen die aangeven dat hun Xbox 360 krassen maken op de DVD,s in Europa maar ook in ander wereld delen zoals USA.
De winkeliers doen er heel erg slim aan geen Xbox 360 meer in te kopen en stopppen die handel want Microsoft maakt slechte hardware die helemaal niet in de Europese winkels mogen belanden.
Het zij alleen maar die echte fanantieke gamers die toch willen beweren dat alles weer goed komt en volle vertrouwen hebben in Microsoft.
Vergeet het maar de schade is te grootschalig en Microsoft moet eigenlijk geen licentie meer krijgen om hun gameconsole te mogen aanbieden aan winkeliers zoals in Europa.
Het is toch niet normaal dat een gameconsole van ¤400,00 niet stabiel is dus verbieden die handel.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:27 schreef Leonos het volgende:
Maar je hebt er wel een beetje aangezeten?
Maja, dat word even terug wandelen naar de winkel.
Zeker bij de mediamarkt gekocht?
wonderbaarlijk, stop net die game erin, en heb wat updates gedownload, en dat extra content.. en hij loopt weer als een zonnetjequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:03 schreef Retuobak het volgende:
Tja, gewoon toeval Edwinuss, game inwisselen, 360 opsturen en ondertussen pissig zijn op Microsoft omdat ze na 1.5 jaar nog steeds quality issues hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |