abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:16:40 #1
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_48806766
Er zijn zoveel personen die aangeven dat hun Xbox 360 krassen maken op de DVD,s in Europa maar ook in ander wereld delen zoals USA.
De winkeliers doen er heel erg slim aan geen Xbox 360 meer in te kopen en stopppen die handel want Microsoft maakt slechte hardware die helemaal niet in de Europese winkels mogen belanden.
Het zij alleen maar die echte fanantieke gamers die toch willen beweren dat alles weer goed komt en volle vertrouwen hebben in Microsoft.
Vergeet het maar de schade is te grootschalig en Microsoft moet eigenlijk geen licentie meer krijgen om hun gameconsole te mogen aanbieden aan winkeliers zoals in Europa.
Het is toch niet normaal dat een gameconsole van ¤400,00 niet stabiel is dus verbieden die handel.
pi_48807464
hahaha...wat een gelul weer...iedereen die maar een klein krasje kan vinden op hun schijf gaat terug naar de winkelier of gaat zeiken op een forum. Trouwens al die krassen op je schijfje??....ga eens wat beter met je spullen om. Ik verkoop de xbox 360 zelf speel er al lang mee en heb nog nooit problemen gehad. Tenzij een klant de xbox 360 beweegt als er een schijf in zit en die aan staat. Maar dat moet je ook niet met je playstation doen.
Kortom ...dikke hetze tegen Microsoft door bange PS3 klanten.
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:56:40 #4
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_48807562
same here, geen problemen en speel ook al een half jaar games op een X360 en ook wel eens meer dan 5 tot 6 uur lang, er zit nog geen krasje op 1 van mijn discs.

Het motto is, lees verdomme de handleidingen eens en behandel je discs met zorg.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_48807627
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:16 schreef abruzzese het volgende:
Er zijn zoveel personen die aangeven dat hun Xbox 360 krassen maken op de DVD,s in Europa maar ook in ander wereld delen zoals USA.
De winkeliers doen er heel erg slim aan geen Xbox 360 meer in te kopen en stopppen die handel want Microsoft maakt slechte hardware die helemaal niet in de Europese winkels mogen belanden.
Het zij alleen maar die echte fanantieke gamers die toch willen beweren dat alles weer goed komt en volle vertrouwen hebben in Microsoft.
Vergeet het maar de schade is te grootschalig en Microsoft moet eigenlijk geen licentie meer krijgen om hun gameconsole te mogen aanbieden aan winkeliers zoals in Europa.
Het is toch niet normaal dat een gameconsole van ¤400,00 niet stabiel is dus verbieden die handel.

Ga lekker fietsen kerel en een ander lastig vallen met je sprookjes.
In de ban van de mods.
pi_48807725
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:51 schreef Xandius het volgende:
hahaha...wat een gelul weer...iedereen die maar een klein krasje kan vinden op hun schijf gaat terug naar de winkelier of gaat zeiken op een forum. Trouwens al die krassen op je schijfje??....ga eens wat beter met je spullen om. Ik verkoop de xbox 360 zelf speel er al lang mee en heb nog nooit problemen gehad. Tenzij een klant de xbox 360 beweegt als er een schijf in zit en die aan staat. Maar dat moet je ook niet met je playstation doen.
Kortom ...dikke hetze tegen Microsoft door bange PS3 klanten.
Als verkoper zal je dan ook weten dat Microsoft zelf heeft gezegd productiefouten te hebben gemaakt.
Slordige gamers die proberen spellen te ruilen met als smoesje een defecte Xbox te hebben is een ander verhaal. Dat neemt niet weg dat er ronduit slechte consoles in omloop zijn waarvan ik er 1 gekocht heb.
Vind het verder niet zo´n probleem om hem te laten repareren maar TS heeft wel een punt.

Ik ken geen cijfers maar MS zou een restrictie moeten krijgen op de verkoop van defecte apparaten.
Daarmee bedoel ik dat ze gewoon een stop moeten krijgen op de verkoop als ze over een bepaald percentage heengaan van defecte xboxen.
Dit komt er natuurlijk nooit maar 400 euro voor geen kwaliteit is gewoon slecht.
pi_48807820
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:05 schreef Jayvon het volgende:

[..]

Als verkoper zal je dan ook weten dat Microsoft zelf heeft gezegd productiefouten te hebben gemaakt.
Slordige gamers die proberen spellen te ruilen met als smoesje een defecte Xbox te hebben is een ander verhaal. Dat neemt niet weg dat er ronduit slechte consoles in omloop zijn waarvan ik er 1 gekocht heb.
Vind het verder niet zo´n probleem om hem te laten repareren maar TS heeft wel een punt.

Ik ken geen cijfers maar MS zou een restrictie moeten krijgen op de verkoop van defecte apparaten.
Daarmee bedoel ik dat ze gewoon een stop moeten krijgen op de verkoop als ze over een bepaald percentage heengaan van defecte xboxen.
Dit komt er natuurlijk nooit maar 400 euro voor geen kwaliteit is gewoon slecht.
dus je weet de cijfers niet... maar vind wel dat MS moet stoppen..

Ga lekker een kuil graven op het strand ofzo.
In de ban van de mods.
  zaterdag 28 april 2007 @ 16:11:46 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_48807844
* Skull-splitter meent zich nog een PS2 launch debacel te herinneren, wat toch een apparaat van 1200 gulden was destijds...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_48807875
Mah, 2 euro voor een DL-DVD'tje gaat toch best.
pi_48807902
De OP is een beetje overdreven, maar stabiel is de XBOX360 zeker niet. Een spel op een console/console zelf hoort niet zo vaak te crashen als dat de 360 doet. En dan ook nog die teringherrie van die DVDdrive
pi_48807991
Mag hier geen slotje komen? Of naar ONZ?
pi_48808033
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:22 schreef Leonos het volgende:
Mag hier geen slotje komen? Of naar ONZ?
Want? Als jij het niet met TS eens bent, geef jij je mening en onderbouw je die. Zo gaat dat op een forum.

Edit: de nutteloze reacties zijn hierbij dan ook verdwenen . Vanaf nu graag iets serieuzer reageren.
pi_48808050
Heb je wel eens gevoeld hoe HEET de PS3 word als hij aanstaat??? die gaat niet lang mee dat kan ik je wel vertellen.
pi_48808103
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:16 schreef abruzzese het volgende:
Dit betekend dus dat de 5% waar iets mis mee is gelijk gaat lopen huilen op het internet en de andere 95% gewoon lekker aan het spelen is en waar je dus niks van hoort.

En nu oprotten

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2007 16:30:10 ]
pi_48808131
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:29 schreef Leonos het volgende:

[..]

Zal ik het je even uitleggen jongeman met je kleine piemel.
Als er iets mis is met je console waar je 300 euries of meer voor heb neergelegd wil je natuurlijk de frustraties van je afschrijven. Dit doe je dan in deze moderne tijd op het internet.
Als alles goed is met je console dan ga je natuurlijk niet klagen op het internet maar ga je lekker spelen met je vriendjes en blij zijn.
Dit betekend dus dat de 5% waar iets mis mee is gelijk gaat lopen huilen op het internet en de andere 95% gewoon lekker aan het spelen is en waar je dus niks van hoort.

En nu oprotten
Hoe kom je dan precies aan die 5%? Ik denk stiekem dat het er wel wat meer zijn eigenlijk en volgens mij heb ik dat ook ergens gelezen.
pi_48808147
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:29 schreef Leonos het volgende:

[..]

Zal ik het je even uitleggen jongeman met je kleine piemel.
Als er iets mis is met je console waar je 300 euries of meer voor heb neergelegd wil je natuurlijk de frustraties van je afschrijven. Dit doe je dan in deze moderne tijd op het internet.
Als alles goed is met je console dan ga je natuurlijk niet klagen op het internet maar ga je lekker spelen met je vriendjes en blij zijn.

En nu oprotten
Red levens!!! www.mobilehero.nl
pi_48808214
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:31 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hoe kom je dan precies aan die 5%? Ik denk stiekem dat het er wel wat meer zijn eigenlijk en volgens mij heb ik dat ook ergens gelezen.
10 dan...
Lekker belangrijk
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:20:59 #18
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48809205
Iets met vrije markt.
Je mag best kapotte dingen verkopen. Als je je maar natjes aan de garantie houd. En dat doet MS. Dus mogen ze gewoon verkopen.
Als er trouwens een console is die geboycot moet worden is het wel de PS3. Leer Sony maar eens de Europese markt serieus te nemen.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_48809563
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:27 schreef Xandius het volgende:
Heb je wel eens gevoeld hoe HEET de PS3 word als hij aanstaat??? die gaat niet lang mee dat kan ik je wel vertellen.
Dan zou ik hem maar eens omruilen want dat is niet goed
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_48810061
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:34 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Dan zou ik hem maar eens omruilen want dat is niet goed
Nee hoor, de PS3 word erg warm. BIj ons in de winkel mogen we de PS3 ook niet aan hebben staan in de vitrine, omdat dat ding echt heel erg warm word

En zoiezo, over het verdwijnen van de XBOX 360: Er zijn niet zo heel veel mensen met dit probleem. en Microsoft gaat dit probleem oplossen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_48817924
Nu hij krassen maakt en veel mensen weten dat zullen veel mensen geen X-box meer kopen.

Zelf mijn X-box 1 maakte krassen
Deze heb ik wel laten vervangen voor ene die dat niet bleek te doen
pi_48818576
Als deze knul niet elke week een thread zou openen om zijn kruistocht tegen de Xbox 360 en Microsoft in het algemeen aan ons te verkopen zou ik hem nog wat credit geven.

Aangezien de haat bij hem zo diep zit dat hij alleen maar lulargumenten kan geven denk ik niet dat we erg veel aandacht moeten schenken aan een schreeuwlelijk. Bovendien beschikt hij niet over het benul één van zijn eedere threads voor deze onzinngie galspuierij te gebruiken.
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:18:54 #23
12888 Skull-splitter
pi_48818670
En toch, ik vind het frappant te lezen hoe breed uitgemeten bepaalde problemen soms wel en soms juist NIET worden...

Je zult ze nu waarschijnlijk alleen hierover horen, maar andere problemen zoals hitte (zowel PS3 als X360) en vastlopers (X360 tot op heden) houden ze dan weer buiten schot.

Opvallender is de gekleurde verslaggeving van de media om beide apparaten: al voor beide consoles, wat, al voor er ook maar 1 console van de 2 uit was hemelde men de PS3 al op, en gaf hem meer aandacht dan de 360. En dat op basis van minimale verschillen. Tuurlijk, de PS3 heeft zijn sterke kanten waar MS nooit tegenop kan, maar puur grafisch gezien zal het verschil tussen de twee consoles aanvankelijk nihil zijn, en het grote verschil komt pas op het moment dat de X360 alweer ingeruild wordt voor een nieuwe model.

Hetzelfde zie je vaak in reclamefolders: PS3 krijgt alleen op naam al een hele pagina, en MS wordt samen met 2 platforms van Nintendo geplaatst, respectievelijk is de aandacht op die pagina 50%, 25% en nog eens 25%. En dat vind ik toch een beetje absurd.
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:42:17 #24
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_48819392
Ik ben over 6 dagen precies een jaar eigenaar van m'n 360 (nee ik hou het niet bij, maar schiet me gewoon te binnen ) en ik heb nog geen enkel probleem met m'n 360 gehad. Alleen wel met m'n computer die moeilijk doet met Internet Delen.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:47:11 #25
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_48819530
Waar zitten die krasjes dan? Heb vroeger ontelbare CD's en DVD met ontzettend veel krassen gehad (vraag niet hoe het komt want dat weet ik niet meer telang geleden . En deze bleven altijd zonder problemen werken .
phluphy for president!
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:48:41 #26
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_48819583
pi_48819840
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Waar zitten die krasjes dan? Heb vroeger ontelbare CD's en DVD met ontzettend veel krassen gehad (vraag niet hoe het komt want dat weet ik niet meer telang geleden . En deze bleven altijd zonder problemen werken .
  zondag 29 april 2007 @ 00:09:52 #28
84926 WyriHaximus
pi_48820195
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:57 schreef Teije het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ziet er diep uit. Werken ze nog?

Die ik had zijn we op een gegeven moment met messen in de onderkant gaan snijden en werkten ze nog. (Was toen der tijd wel een topend speler.) Geen idee wat de Xbox er mee doet. Neemt nog niet weg dat het gewoon kut is als je er erg zuinig mee bent .
phluphy for president!
  zondag 29 april 2007 @ 00:39:49 #29
135197 Teije
hypebeast
pi_48821049
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ziet er diep uit. Werken ze nog?

Die ik had zijn we op een gegeven moment met messen in de onderkant gaan snijden en werkten ze nog. (Was toen der tijd wel een topend speler.) Geen idee wat de Xbox er mee doet. Neemt nog niet weg dat het gewoon kut is als je er erg zuinig mee bent .
Dat is gewoon een random plaatje van Google, geen idee of ze nog werken. Waarschijnlijk niet
  zondag 29 april 2007 @ 00:46:36 #30
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_48821223
Ik heb echt nog nooit een bekrast schijfje gehad .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_48821421
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:18 schreef Skull-splitter het volgende:
En toch, ik vind het frappant te lezen hoe breed uitgemeten bepaalde problemen soms wel en soms juist NIET worden...

Je zult ze nu waarschijnlijk alleen hierover horen, maar andere problemen zoals hitte (zowel PS3 als X360) en vastlopers (X360 tot op heden) houden ze dan weer buiten schot.

Opvallender is de gekleurde verslaggeving van de media om beide apparaten: al voor beide consoles, wat, al voor er ook maar 1 console van de 2 uit was hemelde men de PS3 al op, en gaf hem meer aandacht dan de 360. En dat op basis van minimale verschillen. Tuurlijk, de PS3 heeft zijn sterke kanten waar MS nooit tegenop kan, maar puur grafisch gezien zal het verschil tussen de twee consoles aanvankelijk nihil zijn, en het grote verschil komt pas op het moment dat de X360 alweer ingeruild wordt voor een nieuwe model.

Hetzelfde zie je vaak in reclamefolders: PS3 krijgt alleen op naam al een hele pagina, en MS wordt samen met 2 platforms van Nintendo geplaatst, respectievelijk is de aandacht op die pagina 50%, 25% en nog eens 25%. En dat vind ik toch een beetje absurd.
Ik vind het niet vreemd dat de media veel aandacht aan de krassende 360's geeft. Immers gaat het hier om een probleem wat Microsoft ontkent ongeacht dat de gebruiker er helemaal niks aan kan doen. Erg goeie zaak aangezien Microsoft het nu toegeeft en de krassende 360's gewoon vervangt net zoals ze dat doen bij vastlopende 360 en die met de red ring of death.

En dat de 360 minder aandacht krijgt dan de PS3 is logisch aangezien de PS3 de populairste console is. Nou ja het merk Playstation dan. Als de 360 deze generatie 100 miljoen stuks verkoopt krijgt de volgende xbox een volle pagina reclame.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 29 april 2007 @ 01:46:04 #32
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48822840
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:53 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

En dat de 360 minder aandacht krijgt dan de PS3 is logisch aangezien de PS3 de populairste console is. Nou ja het merk Playstation dan. Als de 360 deze generatie 100 miljoen stuks verkoopt krijgt de volgende xbox een volle pagina reclame.
Maar als ze gewoon allebij een even groot deel krijgen is dat natuurlijk wel eerlijker.
Daarbij zijn er voor de 360 veel meer spellen die ze aankunnen bieden dus zou die juist meer ruimte moeten hebben.

Maar als de 360 al goed verkoopt en de PS3 niet is het logisch de winkeliers die meer adverteren om van hun voorraad af te komen.
  zondag 29 april 2007 @ 10:22:34 #33
12888 Skull-splitter
pi_48826382
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:53 schreef piet_pelle het volgende:
En dat voelt bij mij dus niet goed aan. Het gaat helemaal buiten het geld van MS om, en die speelgoed/electronica winkels kopen ze zelf in. Dan wil je toch juist zoveel mogelijk van die zut verkopen? Dan helpt het niet dat de een een pagina vol krijgt, en de ander slechts een kwart, lijkt me.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 april 2007 @ 10:31:04 #34
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_48826513
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En dat voelt bij mij dus niet goed aan. Het gaat helemaal buiten het geld van MS om, en die speelgoed/electronica winkels kopen ze zelf in. Dan wil je toch juist zoveel mogelijk van die zut verkopen? Dan helpt het niet dat de een een pagina vol krijgt, en de ander slechts een kwart, lijkt me.
de PS3 is gloednieuw, de Wii inmiddels niet meer en de Xbox 360 al helemaal niet. Logisch dat men de nieuwe troep even goed onder de aandacht wil brengen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 29 april 2007 @ 10:41:55 #35
84926 WyriHaximus
pi_48826695
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:39 schreef Teije het volgende:

[..]

Dat is gewoon een random plaatje van Google, geen idee of ze nog werken. Waarschijnlijk niet
. Zegt ook weer wat over de kwaliteit van de spullen .
phluphy for president!
  zondag 29 april 2007 @ 11:14:58 #36
12888 Skull-splitter
pi_48827375
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:31 schreef Tokus het volgende:

[..]

de PS3 is gloednieuw, de Wii inmiddels niet meer en de Xbox 360 al helemaal niet. Logisch dat men de nieuwe troep even goed onder de aandacht wil brengen.
PS2 kreeg tt van de X360 launch nog meer aandacht, tot bleek dat het ding best wel verkocht...
  zondag 29 april 2007 @ 12:04:25 #37
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48828613
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:14 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

PS2 kreeg tt van de X360 launch nog meer aandacht, tot bleek dat het ding best wel verkocht...
Als er meer mensen zijn met een PS2 dan kun je daar ook meer games van verkopen natuurlijk.
En ik heb het idee dat een winkelier daar het meeste aan kan verdienen. Zeker de winkeliers die reclame foldertjes verspreiden, die zitten toch zeker 7.50 boven de GCshop, en die maakt al winst.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:19:45 #38
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_48903540
Het internet staat er gewoon vol van en het word gewoonweg wereldwijd bekent gemaakt dat Microsoft problemen heet met zijn Xbox 360 gameconsole.
http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=171226

http://nl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360

Dit is toch niet echt ver gezocht hé.
Maar van de ene kant vind ik het wel jammer dat ze tegenwoordig een gameconsole te snel op de markt brengen om maar alleen snel geld willen verdienen.
Microsoft had meer de tijd moeten maken om z,n eigen hardware te testen en niet alleen maar een snellere machine inmekaar flatsen om zo Sony voor te blijven.
En nu hebben ze wat ......................
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:41:56 #39
61587 Retuobak
My oh my!
pi_48904519
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:14 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

De 360 verkoopt op het vaste land van Europa?
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:32:18 #40
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48928659
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef Retuobak het volgende:

[..]

De 360 verkoopt op het vaste land van Europa?
Zo slecht doet ie het toch niet in europa. Anders had kassa nooit die duizend klachten gehad.
Alleen in Japan wil het ding gewoon niet.

En jij hebt de jouwe ook weer in maanden een keer aangehad. Dus er zal toch wel iets goeds zijn aan de 360.
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:09:49 #41
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_48934668
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:48 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
Wat betekend dat eigenlijk die redring of death, wat gebeurd er dan?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:23:50 #42
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_48935074
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 18:09 schreef janrad het volgende:

[..]

Wat betekend dat eigenlijk die redring of death, wat gebeurd er dan?
Dan issie stuk
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:30:13 #43
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_48935229
Oh das handig een soort oliedruk lampje. Zo van ik ben nu stuk, pleur me maar weg. Heeft MS dit zelf bedacht . En heeft de PS3 ook zoiets ?
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:32:37 #44
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_48935289
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 16:27 schreef Xandius het volgende:
Ik voel regelmatig aan m'n ps3 maar ik vind hem helemaal niet zo heet worden, ook niet als ik er op aan het gamen ben . Als je hem maar een beetje de ruimte geeft. dan komt het allemaal goed.
  woensdag 2 mei 2007 @ 18:45:44 #45
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_48935689
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 18:30 schreef janrad het volgende:
Oh das handig een soort oliedruk lampje. Zo van ik ben nu stuk, pleur me maar weg. Heeft MS dit zelf bedacht . En heeft de PS3 ook zoiets ?
De PS3 heeft zoiets niet, want ze hebben op alles moeten bezuinigen om dat ding enigszins onder de 1000 euro te moeten houden.

maar goed Ring of death wil niet meteen zeggen dattie stuk is maar er is wel iets mis wat er voor zorgt dat de console niet opstart.

BTW regelmatig aan je PS3 voelen hoeft niet als hij het doet doet hij het, of je moet het lekker vinden om te doen. What ever gets you off zeg maar.
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:10:27 #46
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48936508
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 18:30 schreef janrad het volgende:
De makkelijkste manier om een RROD te krijgen is door geen video kabel aan te sluiten.
Oververhitting is ook een bekende veroorzaker.
Aan de hand van welke van de 4 ledjes rood zijn kun je zien wat er aan de hand is.
pi_48940559
sjezus, ik ben van plan morgen een 360 te kopen, en hoor nu allemaal negatieve shit..
nu twijfel ik!
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:53:24 #48
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48940691
Ik heb nooit nergens last van gehad. Zolang je je 360 gewoon met rust laat als je gebruikt maakt van de dvd-speler is er niks aan de hand.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_48940713
lijkt me wel logisch,
Ik koop em gewoon morgen en ga dan lekker de hele avond genieten
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:54:05 #50
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_48940714
niets van aantrekken, de mensen die een probleemloze 360 hebben zijn nog altijd in de meerderheid
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')