abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50866570
Ik denk die in Loosduinen, Liejannuh, volgens mij gaat ze nergens anders naar de markt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:20:54 #260
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50866647
Het is jammer dat ik morgen naar Heerlen moet, anders was ik er even langs gereden.
Ik ga volgende week wel een poging doen.
pi_50866690
Ze zijn wel erg duur, op de doos stond 59 dollar en als je op internet surft op magnetic window cleaning dan zie ik overal prijzen van rond de 50 dollar. Geen verkoopplek in Nederland gevonden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50866738
En in het Nederlands zoeken geeft deze als eerste hit: Magneet ding met spons en wisser om de ramen te wassen
pi_50867878
Heee, da's handig zeg zo'n magneetwasdingdiederamenbovendoet. Die moet ik ook hebben .
Ik woon dan wel in een gewoon rijtjeshuis maar de glazenwasser heb ik hier nog nooit gezien. Volgens de buurvrouw is ie langdurig ziek en mag er geen andere in de wijk werken. Dat schiet dan lekker op
pi_50958343
Had per ongeluk m'n nieuwe Shiny Sinks foto verwijderd. Hier istie weer:
Mind the gap
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:35:10 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_51394532
kijk nou eens wat ik hier vind...

nadat ik twee weken uit de roulatie was met een fikse verkoudheid, Flylady maar weer opgepakt. het was nodig ook...
en nu ik dan toch aan het stoffen ben, ook dit topic maar evenuit het stof...
die stok achter de deur heb ik toch wel nodig blijkt...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 16 juli 2007 @ 16:45:57 #266
107521 Furia
snoopy weer
pi_51526378
Na 3 stappen zat bij mij de routine er blijkbaar nog niet goed genoeg in :$ Mijn laatste post was volgens mij in topic 3. Maar een goed excuus: ik was gebounced!

Weet er iemand waar je zo'n mooie plumeau met veren vandaan kan halen? Je kunt hem wel daar bestellen, maar dat duurt me te lang en zal met verzenden ook niet goedkoop zijn!
pi_51624029
Werkt dat nou echt, dat Flyladie? Is het niet veel makkelijker om gewoon een schoonmaakturk te regelen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 juli 2007 @ 15:05:39 #268
163650 Greys
pi_51627825
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:45 schreef Furia het volgende:
Na 3 stappen zat bij mij de routine er blijkbaar nog niet goed genoeg in :$ Mijn laatste post was volgens mij in topic 3. Maar een goed excuus: ik was gebounced!

Weet er iemand waar je zo'n mooie plumeau met veren vandaan kan halen? Je kunt hem wel daar bestellen, maar dat duurt me te lang en zal met verzenden ook niet goedkoop zijn!
Hebben ze die niet gewoon bij de Blokker/Marskramer? Ja toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 juli 2007 @ 15:06:27 #269
163650 Greys
pi_51627853
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:53 schreef thabit het volgende:
Werkt dat nou echt, dat Flyladie? Is het niet veel makkelijker om gewoon een schoonmaakturk te regelen?
Ik denk dat het voor die 'schoonmaakturk' beter is als jij gewoon zelf gaat swifferen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51631670
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor die 'schoonmaakturk' beter is als jij gewoon zelf gaat swifferen
Waarom?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 juli 2007 @ 17:06:59 #271
163650 Greys
pi_51631705
Omdat hij dan niet door jou voor schoonmaakturk wordt uitgemaakt
En niet iedereen kan een hulp in de huishouding betalen he Dan is dat Flyladies een goede stok achter de deur om een beetje orde en regelmaat in de chaos te krijgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51631850
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:06 schreef Greys het volgende:
Omdat hij dan niet door jou voor schoonmaakturk wordt uitgemaakt
En niet iedereen kan een hulp in de huishouding betalen he Dan is dat Flyladies een goede stok achter de deur om een beetje orde en regelmaat in de chaos te krijgen.
Ik neem aan dat een schoonmaakturk (m/v) zelf ook wel weet dat-ie een schoonmaakturk is? Bovendien krijgt hij (m/v) geld en een kopje koffie van me, wat wil een mens nou nog meer?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 juli 2007 @ 17:16:54 #273
163650 Greys
pi_51631995
Schoonmaakturk klinkt zo lelijk...
Maar als jij het geld ervoor hebt en jij bent blij met je schoonmaker m/v en diegene krijgt een lekker bakkie koffie van jou, dan zou ik dat lekker doen inderdaad Maar ik neem aan dat je twijfelt, anders kom je hier niet vragen of het werkt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51714334
Heb 12 jaar terug ook wel eens tijdelijk een schoonmaakster gehad pfffffffffff... kwam ze vrijdags. Iedere donderdagavond stress om alles op te ruimen voor de schoonmaakster kwam hahha. Erna weer eentje gehad en die lette nergens op.. huppa zo verdwaalde pennen in de stofzuiger was je een halve dag bezig met je stofzuiger te repareren. Lijkt me wel lekker trouwens voor de ramen en de badkamer en de kitchen. De wasjes en dagelijkse dingen en clutter en administratiedingen lost een schoonmaakster toch nie op.
pi_52467332
*schopje*

Ik ben ook met het 'fly-en' begonnen. Het boek heb ik net uitgelezen en 't spreekt me erg aan. Wat me trouwens wel een beetje begint te irriteren zijn de 'testemonials'. Ik heb zoiets van: "ja, nu weet ik het wel dat iedereen je geweldig vind!". Ik ga morgen beginnen met m'n routines opschrijven. Ik was namelijk best wel goed bezig, maar nu begint het een beetje in te zakken. Waarschijnlijk omdat ik eerst het boek uit wou hebben (hoezo perfectionistisch?). Hmm... het is inmiddels best wel laat. Volgens Flylady moet je op tijd naar bed gaan. Oeps. Weetje, eigenlijk is het gewoon gezond verstand... en geen wonder, die flylady-methode. Maar... een steuntje in de rug is nooit verkeerd, toch?
* fake it until you make it *
pi_52467415
Idd, PurpleSky, steuntje in de rug is altijd welkom

Ik zoek nog een website die m'n hele leven coacht
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:52:32 #277
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52514331

ik heb de bieb-boeken bij elkaar gezocht, de rapporten in de tassen, de gymkleren klaargelegd, alle bakjes en bekers van handige naamstickers voorzien. ik ben on top of things...
morgen weer beginnen met de routines, tezamen met het weer naar school gaan van mijn jongens.
en dan begin ik ook weer met Sonja Bakker
ik voel me echt ruggegraatloos, maar ik doe het erg goed op andere mensen die zeggen wat ik moet doen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_52538236
Ik had al een schoonmaakschema, maar ik doe nu ook mee met de Vliegdames. Tenminste, ik heb een mengvorm gemaakt van wat juffrouw Vlieg allemaal wil dat ik doe en mijn eigen schema wat ik eerst gebruikte.

Ik vroeg me af of iedereen hier bleek gebruikt in het huishouden? Ik heb het niet in huis en zou ook niet goed weten wat ik er mee kan doen behalve eenmalig de sink shinen. Dat het niet op je kleding mag spatten spreekt me niet zo aan, want ik mag van de juffrouw niet meer in mijn pyama schoonmaken dus hebben jullie het allemaal met bleek gedaan?

Ik heb eerst schuurmiddel gebruikt en daarna een multireiniger die ik ook voor spiegels enzo gebruik. Het is wel erg schoon en glanst, maar meer een doffe glans dan echt een spiegel. Het is op zich ook al een wat oudere sink....

Ook heb ik nog twee kleine schoonmaakvraagjes. De eerste is: mag je je wasmachine aanzetten en dan weggaan naar je werk? Mijn moeder zegt van niet, omdat hij kan overstromen. Is daar veel kans op bij een nieuwe wasmachine?

De tweede is: hoe maak ik mijn (koeken)pannen goed schoon? Ik was met de hand af, en het handvat en de binnenkant van de pan worden wel goed schoon met afwasmiddel en eventueel een sponsje. Bij de onderkant werkt dit niet goed. Mijn pannen zijn een jaar oud en worden bruin en vettig aan de onderkant. Wat zou ik kunnen gebruiken om ze weer mooi te krijgen?
pi_52541588
die pannen horen gewoon zwart aan de onderkant
en als je zo een oude pan hebt mag je ze eigenlijk niet met zeep wassen maar alleen met heet water
pi_52542862
Het zwarte is niet eens zo het probleem maar het blijft vies en vettig. Daardoor wordt het keukenkastje ook vies, en de pannen ook aan de binnenkant als je ze opstapelt.

Het zijn gewoon IKEA pannen waar ik mn aardappeltjes enzo in bak. Geen oude braadslee ofzo

Maar alleen heet water? Getverdemme! Hoe kan dat nou goed schoonmaken
pi_52543003
Ik doe alle pannen gewoon in de afwasmachine en ze komen er altijd schoon en weer helemaal heel uit.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_52545357
Ik heb helaas geen afwasmachine, ik was af met een afwasteiltje en ~borsteltje. Klein oud huisje, geen ruimte en aansluiting voor de afwasmachine
pi_52545483
als je goede pannen met zeep wast kun je ze elke keer weer opnieuw inbakken..
pi_52550644
En wat is precies inbakken dan? Ik was ze altijd met zeep, maar ze doen het uitstekend hoor. Alleen die buitenkant blijft smerig, ik heb hetzelfde probleem als Dipkip.
pi_52553050
Ah gelukkig, ben ik niet de enige

Bij 2 van mijn 3 pannen zitten er ook nog ribbeltjes in de bodem. Ik denk antislip ofzo. Maar daar gaat dus ook bruine plaktroep in zitten, ik denk vet van het bakken wat dan weer vastbakt door het vuur onder de pan... Nou en tussen die ribbeltjes, ik zou niet weten hoe dat schoon moet worden. Ik hoop dat iemand misschien een sopje van het een of ander weet waar je een pan in kunt weken ofzo. Als het hier niet wil maak ik wel even een topic, maar ik dacht misschien is het een hele makkelijke vraag.
pi_52553713
Pannen zou je eens in de zoveel tijd kunnen schoonmaken, met soda.
Ff laten weken, daarna goed afspoelen met heet water
Dat werkt bij mij heel goed, de onderkanten zijn dan minder vettig, dan voorheen.
pi_52554966
Heeft iemand een link voor mij? Voor de Nederlandse flylady?
Ben de engelse een beetje zat. Ik lees de mails dus ook niet meer

Ik ben zojuist druk aan het stoffen en stofzuigen geslagen, de honden verharen zo erg, das niet normaal meer. Ik ga ze straks ff in bad doen, en daarna flink borstelen, en dan ga ik vanavond vriendlief de opdracht geven, om dit elke dag te doen (borstelen dan he). Hopelijk scheelt dat een hele berg met haren.
pi_52556016
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Isabeau het volgende:
En wat is precies inbakken dan? Ik was ze altijd met zeep, maar ze doen het uitstekend hoor. Alleen die buitenkant blijft smerig, ik heb hetzelfde probleem als Dipkip.
zodat ze niet aanbakken en niet zo droog zijn aan de binnenkant
maar wij hebben geen anti aanbak pannen maar van die oude gietijzeren of zo
vuur wordt toch wel zo heet dat alle bacteriën dood gaan
pi_52556358
Ik heb ff een vraagje

Ik heb een stofzuiger: FilterQueen.
Hierbij zit een soort van matteklopper. Deze bevestig je dan aan de stang, en hiermee kan je het vloerkleed heel schoon krijgen Door middel van het kloppen wat deze dan doet.
Nu is deze kapot, en ik heb geen papieren ofzo meer van de stofzuiger.
Iemand een idee waar ik z'n ding kan laten maken?
pi_52556503
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:35 schreef ymme het volgende:
Ik heb ff een vraagje

Ik heb een stofzuiger: FilterQueen.
Hierbij zit een soort van matteklopper. Deze bevestig je dan aan de stang, en hiermee kan je het vloerkleed heel schoon krijgen Door middel van het kloppen wat deze dan doet.
Nu is deze kapot, en ik heb geen papieren ofzo meer van de stofzuiger.
Iemand een idee waar ik z'n ding kan laten maken?
Zit er in de buurt niet zo'n onderdelenwinkel waar ze stofzuigerslangen, dingetjes voor de wasmachine en droger enz. verkopen?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_52557123
Nee, en in bij een gewone witgoed winkel, verkopen ze meestal geen filterqueen, deze is speciaal voor allergie en astma etc. Is tevens een luchtreiniger etc. Vandaar.

Ik heb via google een mailadres gevonden, dus ik heb ze een mail gedaan. Hopelijk word ik hiermee verder geholpen
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:11:15 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52557415
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef ymme het volgende:
Heeft iemand een link voor mij? Voor de Nederlandse flylady?
Ben de engelse een beetje zat. Ik lees de mails dus ook niet meer

Ik ben zojuist druk aan het stoffen en stofzuigen geslagen, de honden verharen zo erg, das niet normaal meer. Ik ga ze straks ff in bad doen, en daarna flink borstelen, en dan ga ik vanavond vriendlief de opdracht geven, om dit elke dag te doen (borstelen dan he). Hopelijk scheelt dat een hele berg met haren.
http://groups.yahoo.com/group/FITNreminders/

hier krijg je alleen de alerts. niet al die testimonials.
maar wel lekker op tijd.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:16:21 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52557564
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:00 schreef ymme het volgende:
Nee, en in bij een gewone witgoed winkel, verkopen ze meestal geen filterqueen, deze is speciaal voor allergie en astma etc. Is tevens een luchtreiniger etc. Vandaar.

Ik heb via google een mailadres gevonden, dus ik heb ze een mail gedaan. Hopelijk word ik hiermee verder geholpen
handyman is vaak een handige voor dit soort dingen

http://www.handyman.nl/

met google kreeg ik ook een heel ander hit op handyman..
pi_53485982
Het is een warboel in mijn hoofd, dat betekent dus ook in het huis.
Ik heb mijzelf zojuist aangemeld voor de NLD-flylady.
pi_53486028
Wat is het verschil van een alert en een testimonial
  woensdag 26 september 2007 @ 17:30:26 #296
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53491672
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:51 schreef ymme het volgende:
Wat is het verschil van een alert en een testimonial
zo'n alert is : waar is je was?
en vandaag gaan we je nachtkastje afstoffen..

die testimonials zijn al die verhalen over hoe goed en geweldig het nu gaat!

die krijg je dan dus niet meer. Ik heb beide nog. dus krijg per dag nu 684 mailtjes
pi_53492624
Ik heb nog geen alert gehad vandaag
Wel via mijn hotmail adres dat ik aagemeld ben. en links naar de site enzo... Maar verder nog niets

hoort dit zo?

-edit- ik heb de instellingen veranderd, naar individueel. Misschien dat het hieraan lag

[ Bericht 23% gewijzigd door ymme op 26-09-2007 18:23:04 ]
  woensdag 26 september 2007 @ 18:27:36 #298
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53492979
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:10 schreef ymme het volgende:
Ik heb nog geen alert gehad vandaag
Wel via mijn hotmail adres dat ik aagemeld ben. en links naar de site enzo... Maar verder nog niets

hoort dit zo?

-edit- ik heb de instellingen veranderd, naar individueel. Misschien dat het hieraan lag
ik heb eerlijk geen idee...
pi_53510525
Ik heb maar weer de engelse versie gedaan

Niemand hier, die nog druk aan flyen is
  donderdag 27 september 2007 @ 12:04:59 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53511472
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef ymme het volgende:
Ik heb maar weer de engelse versie gedaan

Niemand hier, die nog druk aan flyen is
ik ben het weer aan het oppakken. Het gaat beter met fly

na de vakantie ben ik echt niet meer lekker op gang gekomen.
dus bij deze: ik begin wéér...
pi_53511718
Ik hoef vandaag niets te doen??

iemand een leuk bericht gehad van vandaag... Ik moet wel wat doen hoor. Nu heb ik de tijd nog.
Ga straks fulltime werken, dan wordt het wat minder allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')