Hebben ze die niet gewoon bij de Blokker/Marskramer? Ja toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:45 schreef Furia het volgende:
Na 3 stappen zat bij mij de routine er blijkbaar nog niet goed genoeg in :$ Mijn laatste post was volgens mij in topic 3. Maar een goed excuus: ik was gebounced!
Weet er iemand waar je zo'n mooie plumeau met veren vandaan kan halen? Je kunt hem wel daar bestellen, maar dat duurt me te lang en zal met verzenden ook niet goedkoop zijn!
Ik denk dat het voor die 'schoonmaakturk'quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:53 schreef thabit het volgende:
Werkt dat nou echt, dat Flyladie? Is het niet veel makkelijker om gewoon een schoonmaakturk te regelen?
Waarom?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor die 'schoonmaakturk'beter is als jij gewoon zelf gaat swifferen
Ik neem aan dat een schoonmaakturk (m/v) zelf ook wel weet dat-ie een schoonmaakturk is? Bovendien krijgt hij (m/v) geld en een kopje koffie van me, wat wil een mens nou nog meer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:06 schreef Greys het volgende:
Omdat hij dan niet door jou voor schoonmaakturk wordt uitgemaakt
En niet iedereen kan een hulp in de huishouding betalen heDan is dat Flyladies een goede stok achter de deur om een beetje orde en regelmaat in de chaos te krijgen.
zodat ze niet aanbakken en niet zo droog zijn aan de binnenkantquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:34 schreef Isabeau het volgende:
En wat is precies inbakken dan? Ik was ze altijd met zeep, maar ze doen het uitstekend hoor. Alleen die buitenkant blijft smerig, ik heb hetzelfde probleem als Dipkip.
Zit er in de buurt niet zo'n onderdelenwinkel waar ze stofzuigerslangen, dingetjes voor de wasmachine en droger enz. verkopen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:35 schreef ymme het volgende:
Ik heb ff een vraagje
Ik heb een stofzuiger: FilterQueen.
Hierbij zit een soort van matteklopper. Deze bevestig je dan aan de stang, en hiermee kan je het vloerkleed heel schoon krijgenDoor middel van het kloppen wat deze dan doet.
Nu is deze kapot, en ik heb geen papieren ofzo meer van de stofzuiger.
Iemand een idee waar ik z'n ding kan laten maken?
http://groups.yahoo.com/group/FITNreminders/quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef ymme het volgende:
Heeft iemand een link voor mij? Voor de Nederlandse flylady?
Ben de engelse een beetje zat. Ik lees de mails dus ook niet meer
Ik ben zojuist druk aan het stoffen en stofzuigen geslagen, de honden verharen zo erg, das niet normaal meer. Ik ga ze straks ff in bad doen, en daarna flink borstelen, en dan ga ik vanavond vriendlief de opdracht geven, om dit elke dag te doen (borstelen dan he). Hopelijk scheelt dat een hele berg met haren.
handyman is vaak een handige voor dit soort dingenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:00 schreef ymme het volgende:
Nee, en in bij een gewone witgoed winkel, verkopen ze meestal geen filterqueen, deze is speciaal voor allergie en astma etc. Is tevens een luchtreiniger etc. Vandaar.
Ik heb via google een mailadres gevonden, dus ik heb ze een mail gedaan. Hopelijk word ik hiermee verder geholpen
zo'n alert is : waar is je was?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:51 schreef ymme het volgende:
Wat is het verschil van een alert en een testimonial
ik heb eerlijk geen idee...quote:Op woensdag 26 september 2007 18:10 schreef ymme het volgende:
Ik heb nog geen alert gehad vandaag
Wel via mijn hotmail adres dat ik aagemeld ben. en links naar de site enzo... Maar verder nog niets
hoort dit zo?
-edit- ik heb de instellingen veranderd, naar individueel. Misschien dat het hieraan lag
ik ben het weer aan het oppakken. Het gaat beter met flyquote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef ymme het volgende:
Ik heb maar weer de engelse versie gedaan
Niemand hier, die nog druk aan flyen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |