*Schopt*quote:Op maandag 14 mei 2007 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
wil iemand mij even een schop geven.
![]()
ik kom maar niet aan de homeblessing vandaag.
heb wel gestoft en deuren geboend, maar meot nog zuigen en dweilen en de bedden opmaken. Daarnaast ook nog alle was vouwen.
![]()
heb wel beter dagen gehad. qua fly dan![]()
AUWquote:
Is het gelukt, krijg je een nieuwe keuken van de woningbouw?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, ik wilde juist als Zeer Nette Huisvrouw overkomen en dan zijn die kapotte kastjes en laadjes niet echt mooi hè. Als ik als pauper overkom met overal vuil en troep dan denkt die man ook dat die kapotte laadjes wel bij me passen![]()
(nou is de keuken al aardig schoon, dus dat laatste lukt me pas als ik het expres smerig ga maken)
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe laatjes, kastjes gerepareerd en ik mag er weer 20 jaar tegenaan met mijn jaren '50 keuken![]()
dan wil ik niet weten hoe die andere keukens eruit zagen die wel vervangen zijn. Tjonge, da's balen zeg!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe laatjes, kastjes gerepareerd en ik mag er weer 20 jaar tegenaan met mijn jaren '50 keuken![]()
Balenquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Shit zeg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe handgreepjes erop! Eventueel een nieuw verfje? Of als je een gaaf behangetje ziet kan je de deurtjes ook behangen en dan met vernis erover voor de beschermlaag?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Isabeau het volgende:
de meeste zijn reminders, en die gooi je gelijk weg. Al die testimonials lees ik ook vaak niet. ik bewaar ze tot ik wel tijd heb.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:18 schreef Muck het volgende:
14 (!) nieuwe mailtjes in 1 ochtend?!
ja, dikke doei, ik haak nu al af!
in de tijd dat ik dat allemaal gelezen heb, heb ik ook de badkamer en de keuken schoongemaakt
ik vind het bar irritant en onoverzichtelijk worden zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de meeste zijn reminders, en die gooi je gelijk weg. Al die testimonials lees ik ook vaak niet. ik bewaar ze tot ik wel tijd heb.
lees alleen de opdracht van die dag, en de reminders gooi ik weg. Meestal had ik er zelf al wel aan gedacht...
dus het valt wel mee. vind ik dan...
Je kunt ook alles in één keer laten komen, aan het einde van de dag. Dat kun je ook instellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het bar irritant en onoverzichtelijk worden zo
niet echt handig van ze
en dan krijg ik er 14 (of zoals nu 25) in een keer?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je kunt ook alles in één keer laten komen, aan het einde van de dag. Dat kun je ook instellen.
Nee, gewoon één. Is daily digest optie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:43 schreef Muck het volgende:
[..]
en dan krijg ik er 14 (of zoals nu 25) in een keer?
thanks, but no thanks
ik heb berichtregels gemaakt in outlook, daardoor verdwijnt het allemaal in één map. dat geeft ook wel rust in mijn inboxquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je kunt ook alles in één keer laten komen, aan het einde van de dag. Dat kun je ook instellen.
dat is dan wel handigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nee, gewoon één. Is daily digest optie.
Voor mij werkt het juist wel goed, en ik lees ook echt alles.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het bar irritant en onoverzichtelijk worden zo
niet echt handig van ze
Ik gebruik geen outlook. Ik laat gewoon alles komen en gooi het meteen weer weg ook... Ik vertik het schoenen te dragen in mijn huis...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb berichtregels gemaakt in outlook, daardoor verdwijnt het allemaal in één map. dat geeft ook wel rust in mijn inbox
en heel veel kan je dan deleten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |