quote:Op maandag 7 mei 2007 11:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En ik heb een bak van de vriezer na een ongelukje waar een lege broodzak en veel kruimels bij betrokken waren meteen schoongemaakt.
Nee dat ligt aan het huis. Toen we hier net woonden hadden we nog geen honden en toen had ik er ook al last van.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Komt het alleen door de honden dat het zo stoffig is in je huis, MinderMutisg?
nou!!quote:
Vooral dat vond ik zo beschamendquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:10 schreef Grafhond het volgende:
Het werkt echt.... volg het systeem nu een paar weken en het wordt steeds wat netter in huis. Deze week aan de slag in de keuken, dan blijkt een rommelige lade waar je je al ik weet niet hoe lang aan ergert in 12 minuten opgeruimd en schoon en dat heb je dan zo lang uitgesteld![]()
Dan moet je hem juist niet helemaal spic en span hebben, anders ziet ie er te goed uit, als je begrijpt wat ik bedoel...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil mijn hele keuken gepoetst hebben voor volgende week dinsdag. Dan komt er iemand van de woningbouwvereniging naar mijn kapotte laatjes en kastje kijken. En aangezien al 3 bewoners in mijn trappenhuis een nieuwe keuken hebben hoop ik dat ze besluiten dat ik ook een nieuwe keuken krijg![]()
Nah, ik wilde juist als Zeer Nette Huisvrouw overkomen en dan zijn die kapotte kastjes en laadjes niet echt mooi hè. Als ik als pauper overkom met overal vuil en troep dan denkt die man ook dat die kapotte laadjes wel bij me passenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dan moet je hem juist niet helemaal spic en span hebben, anders ziet ie er te goed uit, als je begrijpt wat ik bedoel...
schoenen weggooienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
na
Mijn halletje is weer helemaal netjes, ik heb heel veel schoenen weg gedaanIk kan al tijden niet meer op hoge hakken lopen maar ik kon het steeds niet over mijn hart verkrijgen om mijn mooie schoentjes weg te doen.
Even de tanden op elkaar, bedenken dat ik ze al ruim een jaar niet meer heb kunnen dragen en iedere keer dát ik het probeerde genadeloos afgestraft werd en toen lagen ze snel in de container.
Ik heb ineens weer ruimte over op mijn schoenenrek.
![]()
Jaquote:
Goed zo! Gewoon kleine stapjes en niet doordraven, ja zult zien: het werkt!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:18 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben vandaag begonnen!
....................
Nu heb ik eindelijk wat meer houvast en richtlijnen!En ik heb gewoon zin om eraan te beginnen!
![]()
*Schopt*quote:Op maandag 14 mei 2007 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
wil iemand mij even een schop geven.
![]()
ik kom maar niet aan de homeblessing vandaag.
heb wel gestoft en deuren geboend, maar meot nog zuigen en dweilen en de bedden opmaken. Daarnaast ook nog alle was vouwen.
![]()
heb wel beter dagen gehad. qua fly dan![]()
AUWquote:
Is het gelukt, krijg je een nieuwe keuken van de woningbouw?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, ik wilde juist als Zeer Nette Huisvrouw overkomen en dan zijn die kapotte kastjes en laadjes niet echt mooi hè. Als ik als pauper overkom met overal vuil en troep dan denkt die man ook dat die kapotte laadjes wel bij me passen![]()
(nou is de keuken al aardig schoon, dus dat laatste lukt me pas als ik het expres smerig ga maken)
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe laatjes, kastjes gerepareerd en ik mag er weer 20 jaar tegenaan met mijn jaren '50 keuken![]()
dan wil ik niet weten hoe die andere keukens eruit zagen die wel vervangen zijn. Tjonge, da's balen zeg!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe laatjes, kastjes gerepareerd en ik mag er weer 20 jaar tegenaan met mijn jaren '50 keuken![]()
Balenquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Shit zeg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe handgreepjes erop! Eventueel een nieuw verfje? Of als je een gaaf behangetje ziet kan je de deurtjes ook behangen en dan met vernis erover voor de beschermlaag?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Isabeau het volgende:
de meeste zijn reminders, en die gooi je gelijk weg. Al die testimonials lees ik ook vaak niet. ik bewaar ze tot ik wel tijd heb.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:18 schreef Muck het volgende:
14 (!) nieuwe mailtjes in 1 ochtend?!
ja, dikke doei, ik haak nu al af!
in de tijd dat ik dat allemaal gelezen heb, heb ik ook de badkamer en de keuken schoongemaakt
ik vind het bar irritant en onoverzichtelijk worden zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de meeste zijn reminders, en die gooi je gelijk weg. Al die testimonials lees ik ook vaak niet. ik bewaar ze tot ik wel tijd heb.
lees alleen de opdracht van die dag, en de reminders gooi ik weg. Meestal had ik er zelf al wel aan gedacht...
dus het valt wel mee. vind ik dan...
Je kunt ook alles in één keer laten komen, aan het einde van de dag. Dat kun je ook instellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het bar irritant en onoverzichtelijk worden zo
niet echt handig van ze
en dan krijg ik er 14 (of zoals nu 25) in een keer?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je kunt ook alles in één keer laten komen, aan het einde van de dag. Dat kun je ook instellen.
Nee, gewoon één. Is daily digest optie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:43 schreef Muck het volgende:
[..]
en dan krijg ik er 14 (of zoals nu 25) in een keer?
thanks, but no thanks
ik heb berichtregels gemaakt in outlook, daardoor verdwijnt het allemaal in één map. dat geeft ook wel rust in mijn inboxquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je kunt ook alles in één keer laten komen, aan het einde van de dag. Dat kun je ook instellen.
dat is dan wel handigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nee, gewoon één. Is daily digest optie.
Voor mij werkt het juist wel goed, en ik lees ook echt alles.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het bar irritant en onoverzichtelijk worden zo
niet echt handig van ze
Ik gebruik geen outlook. Ik laat gewoon alles komen en gooi het meteen weer weg ook... Ik vertik het schoenen te dragen in mijn huis...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb berichtregels gemaakt in outlook, daardoor verdwijnt het allemaal in één map. dat geeft ook wel rust in mijn inbox
en heel veel kan je dan deleten...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik gebruik geen outlook. Ik laat gewoon alles komen en gooi het meteen weer weg ook... Ik vertik het schoenen te dragen in mijn huis...
Ik begin steeds meer mailbox vermijdend gedrag te vertonen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik gebruik geen outlook. Ik laat gewoon alles komen en gooi het meteen weer weg ook... Ik vertik het schoenen te dragen in mijn huis...
ah, da's zonde MM!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer mailbox vermijdend gedrag te vertonen.![]()
Of direct nieuwe gaan kopen.. Of gewoon over de draad heen hangenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bah. Ik heb niet genoeg knijpers...![]()
heb je een droogmolen? twee draden om elkaar heen draaien en de was daartussen steken help ook goed. Doe ik op de camping vaak....quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bah. Ik heb niet genoeg knijpers...![]()
Ik ga vandaag maar weer eens beginnen denk ik. Een wasje draaien is niet zoveel moeite (en hoognodigquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah, da's zonde MM!
ik merkte dat ik de hard wilde, mijzelf dwingen tot babysteps maakt het beter te hanteren, en ook dat ik het niet zo snel zat word.
sjit! da's jammerquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nee, het is een rek. Een droogmolen past niet op mijn balkon, helaas...![]()
anders krijg je alleen maar meer troep...quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:06 schreef RoaRRR het volgende:
wat zegt Flyladie over blender-ongelukjes ???
![]()
![]()
![]()
KLIKBAAR
[[url=http://i162.photobucket.com/albums/t261/JoZZ88/th_S6000125.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i162.photobucket.com/albums/t261/JoZZ88/th_S6000126.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i162.photobucket.com/albums/t261/JoZZ88/th_S6000127-2.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:06 schreef RoaRRR het volgende:
![]()
![]()
![]()
KLIKBAAR
[[url=http://i162.photobucket.com/albums/t261/JoZZ88/th_S6000125.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i162.photobucket.com/albums/t261/JoZZ88/th_S6000126.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i162.photobucket.com/albums/t261/JoZZ88/th_S6000127-2.jpg]afbeelding][/URL]
Wat erg. Ik denk dat ik zou moeten huilen nu ik net alles zo schoon heb.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:06 schreef RoaRRR het volgende:
![]()
![]()
![]()
KLIKBAAR
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:17 schreef Grafhond het volgende:
[..]
Wat erg. Ik denk dat ik zou moeten huilen nu ik net alles zo schoon heb.....
En je keuken is voorlopig weer grondig schoongemaakt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:30 schreef RoaRRR het volgende:
Eerste 5 minuten heb ik wel aardig wat scheldwoorden gebruikt om mijn stemming uit te drukken.
Daarna besef dat er toch niks aan te veranderen viel en toen maar de camera gepakt dat er nog meer mensen plezier van konden hebben. Vervolgens maar aan de opruim gegaan !
Ik heb vaak geen flauw idee wat wat is van de computerzooi en het barst ook van de kabeltjes en adapters. Die doe ik allemaal in 1 grote la en die open ik verder gewoon nooitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:37 schreef YPPY het volgende:
Mijn man heeft ook een heleboel pc spul. Geen idee wat, ik snap alleen dat er kabeltjes aanzitten en dat het voor een computer is. Hij heeft nu een heleboel verkocht om wat nieuws te kopen. Er komt wel wat nieuws dan, maar er is nu veeeel meer weg.
En bijhouden is juist de truc van flylady!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:04 schreef MissLuna het volgende:
Jeuh, wat een goed topic. Dat ik dit niet eerder heb ontdekt.
Ik ga ook maar eens meedoen, mijn grootste struikelblok blijft bijhouden. Dan is het netjes en binnen no-time heb ik er weer een kleine chaos van gemaakt..
Als de containers in onze straat vol zijn, weet ik een paar straten verder een container die altijd leeg isquote:Op zondag 27 mei 2007 11:51 schreef YPPY het volgende:
Aaaaaaaaaaargh, de vuilnisbak is vol. En de vuilniswagen komt pas over een week. En er staan al zakken in de berging ook. En de gemeentereinigings-breng-je-vuilnis-hier is gesloten. Wat een drama!Wat is Flyladies oplossing daarvoor???
![]()
Gisteren trouwens een hele grote tas (bigshopper) vol videobanden weggegeven.
Mijn kledingkast is vaak wel netjes ja, omdat er nauwelijks wat in ligt. Al mijn kleren liggen doorgaans op een grote hoop op de stoel naast de kast.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:55 schreef enter het volgende:
Vandaag ga ik mijn kledingkast opruimen en strijken, zijn er mensen die hun kledingkast altijd netjes hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |