abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:38:52 #151
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48809675
topic gaat best rap zo. Maar zoals HAL9000S al zei, zou ik toch voor de wodka gaan dan
Love will tear us apart (Joy Division)
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:40:58 #152
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48809732
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:34 schreef HAL9000S het volgende:
Dus je gaan nu geen actie ondernemen, behalve uitwauwsen op je slaappillen en dan nog langer niet slapen?
Wat moet ik doen dan? Een baksteen door de ruiten bij Kruidvat en Gall & Gall gooien om melatonine en wodka te krijgen?

Ik heb net een pizza besteld, als die op is ga ik even beneden op de bank voor de TV in slaap proberen te vallen. (is ook een stukje koeler beneden)
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:42:53 #153
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_48809772
TS is vebazingwekkend coherent voor iemand die al 100+ uren wakker is en een paar pillen in z'n mik heeft waar 'ie van draait...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:45:17 #154
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48809816
Wat is coherent?
quote:
U hebt gezocht op coherent :

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:48:03 #155
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48809872
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Wat moet ik doen dan? Een baksteen door de ruiten bij Kruidvat en Gall & Gall gooien om melatonine en wodka te krijgen?
Je zou ook naar een supermarkt kunnen gaan om daar alcohol te kopen... het hoeft niet perse Wodka te zijn he

Met coherent bedoelt hij samenhangend....dat je nog fatsoenlijk te volgen bent met je posts hier op het forum, iets wat vrijwel niet mogelijk zou zijn na zoveel uren wakker te hebben gelegen + die pillen in je mik.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:49:41 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48809922
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat is coherent?
[..]
Samenhangend.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:50:41 #157
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48809942
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:48 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Je zou ook naar een supermarkt kunnen gaan om daar alcohol te kopen... het hoeft niet perse Wodka te zijn he

Met coherent bedoelt hij samenhangend....dat je nog fatsoenlijk te volgen bent met je posts hier op het forum, iets wat vrijwel niet mogelijk zou zijn na zoveel uren wakker te hebben gelegen + die pillen in je mik.
Ja dat maakt het juist zo vaag/eng.

Zelfs het fietsen vanmorgen ging me goed af.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:54:04 #158
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48810012
Tjees joh
Bel die doktersdienst op, zeg wat je hier schrijft en vraag om een arts

Zeg dat je overal tegen aanloopt, dat je niet meer op je benen kan staan, dat je geen pillen meer kan halen.
Het is nu wel genoeg geweest
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:59:05 #159
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48810121
Dan zullen ze hem denk ik het advies geven om een lekker op bed te gaan liggen en wat rust te pakken.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:04:41 #160
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48810237
Even een voorbeeldje van vandaag: ik heb zelf om 11 uur ook de doktersdienst gebeld, omdat ik een aanval had van apnoe= niet goed kunnen inademen, door astma, allergie, hooikoorts, copd, warme weer e.d.

Ik kreeg eerst een telefoniste, en werd binnen een half uur teruggebeld door de assistente, daarna 20 minuten later belde de dienstdoende arts me op en kon ik na 40 minuten op zijn spreekuur komen.

Heb medicijnen gekregen en voilá zo moet dat.
Ik leef erg met je mee, maar vind dat je echt moet bellen nu.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:06:16 #161
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48810265
Dat zijn nogal wat concretere klachten dan 'slaapproblemen'.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:06:21 #162
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_48810266
ik heb zo'n vermoeden dat je nu niet meer in slaap kan vallen doordast je erveel te gefocussed op bent.
je gaat liggen, je ergert je binnen no time aan het feit dat je niet slaapt, en dan lukt het dus niet.
ga lekker met een goed boek naar bed, lees een tijdje, en ga dan lekker ligen en slapen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:07:00 #163
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48810279
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat je nu niet meer in slaap kan vallen doordast je erveel te gefocussed op bent.
je gaat liggen, je ergert je binnen no time aan het feit dat je niet slaapt, en dan lukt het dus niet.
Juist.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:07:09 #164
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48810281
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:59 schreef HAL9000S het volgende:
Dan zullen ze hem denk ik het advies geven om een lekker op bed te gaan liggen en wat rust te pakken.
En dat lukt al niet
TS is niet een gevalletje van zomaar een nachtje niet kunnen slapen.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:09:29 #165
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_48810332
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat is coherent?
[..]
www.vandale.nl

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

co·he·rent (bn.)
1 met ordelijke samenhang => samenhangend

co·he·ren·tie (de ~ (v.), ~s)
1 samenhang, verband

Zoals Lienekien dus al zei
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:11:54 #166
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48810386
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:07 schreef Prospera het volgende:

[..]

En dat lukt al niet
TS is niet een gevalletje van zomaar een nachtje niet kunnen slapen.
Voor zover ik begrepen heb is dit een excessief geval, dus TS is een gevalletje van een keer een aantal nachtjes niet kunnen slapen. In mijn optiek met een psychologische oorzaak, niet fysiologisch dus geen reden om hem nu zomaar vol te stoppen met pillen..

Tranquilizers zijn zwaar verslavend, het lijkt me niet dat men iedereen, die een keer moord en brand schreeuwt ineens pakken vol gaat pillen gaat voorschrijven. Ik kreeg na maandenlange slaapproblemen, waardoor ik per week mischien 15/20 uur sliep, een keer een doosje voorgeschreven.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_48810411
je moet gewoon even booten...en niet vergeten je persoonlijke instellingen op te slaan voordat je de stekker eruit trekt.
pi_48810437
wtf
quote:
Het wereldrecord wakker blijven staat op naam van Randy Gardner, een 17-jarige Amerikaanse scholier. In 1965 bleef hij maar liefst 11 dagen (264 uur) achter elkaar wakker.
zul je nog ff moeten volhouden

nah, kl#te man..s6
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:15:11 #169
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48810467
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:06 schreef HAL9000S het volgende:
Dat zijn nogal wat concretere klachten dan 'slaapproblemen'.
Zelfs onconcrete klachten kunnen ernstig zijn als ze niet goed worden ingeschat.

Klachten uit het boekje kunnen ze behandelen, andere klachten worden al vaak te ingewikkeld, vooral voor een assistente, die moet beoordelen of ze de arts inschakeld.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:16:52 #170
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_48810502
Naar de dokter.
Het schiet niet echt op zo.
Heb je al schaapjes geteld?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:20:05 #171
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48810570
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef Prospera het volgende:

[..]

Zelfs onconcrete klachten kunnen ernstig zijn als ze niet goed worden ingeschat.

Klachten uit het boekje kunnen ze behandelen, andere klachten worden al vaak te ingewikkeld, vooral door een assistente, die moet beoordelen of ze de arts inschakeld.
Mja, slaapproblemen worden in 9,5 van de 10 gevallen veroorzaakt door stresserende factoren. (in dit geval TE graag willen slapen) En kunnen niet zomaar even behandeld worden, oplossingen als slaappillen is een vorm van symptoombestrijding waar je op lang termijn niks aan hebt.

Nee het is echt niet nodig om hiervoor moord en brand te gaan schreeuwen en een legertje verpleegkundigen uit te laten rukken.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:20:29 #172
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48810582
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:11 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Voor zover ik begrepen heb is dit een excessief geval, dus TS is een gevalletje van een keer een aantal nachtjes niet kunnen slapen. In mijn optiek met een psychologische oorzaak, niet fysiologisch dus geen reden om hem nu zomaar vol te stoppen met pillen..

Tranquilizers zijn zwaar verslavend, het lijkt me niet dat men iedereen, die een keer moord en brand schreeuwt ineens pakken vol gaat pillen gaat voorschrijven. Ik kreeg na maandenlange slaapproblemen, waardoor ik per week mischien 15/20 uur sliep, een keer een doosje voorgeschreven.
1. Dat kan jij niet beoordelen vanuit je venster.

2. Hij kreeg volgens mij maar 2 pillen mee.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:27:57 #173
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48810727
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:20 schreef Prospera het volgende:

[..]

1. Dat kan jij niet beoordelen vanuit je venster.
Ik zal het even toelichten voor je. Er zijn verschillende vormen van slaapstoornissen, we kunnen er vanuit gaan dat TS leidt aan slapenloosheid. Oorzaken hiervan:

- Situationele slapeloosheid. ---> gevolg van emotionele stress.
- goedaardige slapeloosheid ---> Mensen klagen over een slechte slaap of een tekort aan slaap terwijl dat niet zo is. ---> Dit gebeurt wanneer de mensen hun slaap proberen te doen overeenkomen met een denkbeeldige standaard.
- Aritmische slapeloosheid: komt voort uit een verbreking van de normale dagelijkse cyclus.

punt 1 en 2 zijn psychologische oorzaken, punt 3 kun je oplossen door een nieuwe routeine op te bouwen en een vast moment te zoeken om te gaan slapen.

In geen van deze gevallen is acute hulp nodig van een arts.

Nu graag jouw onderbouwing waarom TS zo nodig wel moord en brand moet gaan schreeuwen.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:30:16 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48810758
trouwens,wat bij mij helpt ; in bed gaan liggen, ogen sluiten, en je focussen op je ademhaling. Nergens aan denken, behalve aan je ademhaling.

Ik val als ik dat doe binnen 10 min weg
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:30:17 #175
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_48810760
Heb je veel aan je hoofd misschien...? Dat het gewoon zit te malen..?

Even het psychologische aspect eruit lichten voor als je nog geen slaap hebt weten te vatten
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:31:13 #176
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_48810774
Heel erg vreemd dit
Ik zou, zoals anderen ook zeggen, op de bank gaan liggen met de TV/radio aan, dan val je vanzelf in slaap.

Heb je trouwens al vaker last gehad van iets als dit?
Why does it hurt when I pee?
pi_48810850
Een studiegenoot van mij heeft een vreemde aandoening waardoor hij al 3 jaar niet echt geslapen heeft. Ik geloof dat hij momenteel een paar uur per week slaap krijgt. Voor de rest gaat hij om bedtijd altijd rustig op een stoel op 'stand by' zitten te wezen. Weet niet hoe de aandoening heet, maar die blijkt dus wel te bestaan.

(kzal ff googlen)
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:41:32 #179
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48810971
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:35 schreef DrazTic het volgende:
Een studiegenoot van mij heeft een vreemde aandoening waardoor hij al 3 jaar niet echt geslapen heeft. Ik geloof dat hij momenteel een paar uur per week slaap krijgt. Voor de rest gaat hij om bedtijd altijd rustig op een stoel op 'stand by' zitten te wezen. Weet niet hoe de aandoening heet, maar die blijkt dus wel te bestaan.

(kzal ff googlen)
Ben benieuwd of hij die korte uurtjes slaap die hij heeft ook gelijk in de REM-fase terecht komt. Bij mensen met slaaptekort wordt de fase tot aan de REM slap overgeslagen overgeslagen. Raar want we weten niet waarom... er zijn proeven geweest waarbij mensen continu wakker gemaakt werden op het moment dat ze in REM kwamen maar dat had geen enkel effect op het welzijn van die mensen.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:43:01 #180
143001 Prospera
Verfrissend
pi_48811005
Je pakt er maar 3 mogelijke oorzaken uit;

Je hebt ook nog het niet kunnen slapen omdat je er te moe voor bent
en een mogelijke fysiologische oorzaak.

Slaapdeprivatie van meer dan 48 uur is schadelijk voor het lichaam, daar is al menig onderzoek aan gewijdt, vooral een tekort aan REM-slaap schijnt slecht te zijn voor je fysieke gestel.

Eerst ff wat eten

Hopelijk zijn onze schrijfsels zo saai, dat F4t4l acuut in slaap valt.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:50:50 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48811177
ik ou flippen als ik 100u niet zou kunnen maffen. Ik word al stront chago als ik binnen 18 a 19u geen slaap krijg
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:04:03 #182
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48811430
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:43 schreef Prospera het volgende:
Je pakt er maar 3 mogelijke oorzaken uit;

Je hebt ook nog het niet kunnen slapen omdat je er te moe voor bent
Heb je hier een bronvermelding van, want dit is mij volledig onbekend.
quote:
en een mogelijke fysiologische oorzaak.
Oke... welke fysiologisch oorzaak?
quote:
Slaapdeprivatie van meer dan 48 uur is schadelijk voor het lichaam, daar is al menig onderzoek aan gewijdt, vooral een tekort aan REM-slaap schijnt slecht te zijn voor je fysieke gestel.
Er is geen enkel onderzoek dat concreet bewijst dat slaapdepreviatie schadelijk is voor het lichaam. Ook niet het rem. Vergelijk de 2 volgende recordpogingen maar eens van 2 gevallen die 200+ uren wakker bleven.

Peter Tripp:
quote:
Peter Tripp (born June 11, 1926, in Port Chester, N.Y., died January 31, 2000 in Northridge, California) was a Top-40 countdown radio personality from the mid 1950s, whose career peaked with his 1959 record breaking 201 hour wakeathon (working on the radio non-stop without sleep to benefit the March of Dimes). For much of the stunt, he sat in a glass booth in Times Square. After a few days he began to hallucinate, and for the last 66 hours the observing scientists and doctors gave him drugs to help him stay awake. He was broadcasting for WMGM in New York City at the time.

His career soon suffered a massive downturn when he was involved in the payola scandal of 1960. Like several other disc jockeys (including Alan Freed) he had been playing particular records in return for gifts from record companies. Indicted only weeks after his stunt, it emerged that he had accepted $36,050 in bribes. Despite his claim that he "never took a dime from anyone", he was found guilty on a charge of commercial bribery, receiving a $500 fine and a six-month suspended sentence. Even his wakeathon record did not endure for long. Other DJs had quickly attempted to beat it (such publicity stunts being common in radio broadcasting at the time) and Dave Hunter, in Jacksonville, Florida soon claimed success (225 hours). Six years after Tripp's record, it was smashed by high school student Randy Gardner, who lasted 11 days.
en Randy Gardner:
quote:
Randy Gardner holds a Guinness world record for the longest period of time a human being has intentionally gone without sleep not using stimulants of any kind. In 1964, as a 17-year-old high school student in San Diego, California, Gardner stayed awake for 264 hours (11 days) with the help of friends, TV reporters, and shooting hoops. On his final day without sleep, Gardner presided over a press conference where he spoke without slurring or stumbling his words and in general appeared to be in excellent health. "I wanted to prove that bad things didn't happen if you went without sleep," said Gardner. "I thought, 'I can break that (Peter Tripp's 1959) record and I don't think it would be a negative experience.'"
Waarom was er zo'n verschil tussen Tripp en Gardner? Dat heeft wsl te maken met de omgeving. Tripp bevond zich in een zeer geladen, emotionele atmosfeer en werd geregeld getest en onderzocht terwijl veel mensen erop toekeken. Gardner was thuis bij vrienden en familieleden en afgezonderd van alle heisa.

Wederom een psychische oorzaak dus.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_48811706
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Er is geen enkel onderzoek dat concreet bewijst dat slaapdepreviatie schadelijk is voor het lichaam. Ook niet het rem.
[..]
Nou HAL,
quote:
Chronic sleep loss can reduce the capacity of even young adults to perform basic metabolic functions, such as processing and storing carbohydrates or regulating hormone secretion, report researchers from the University’s medical center in a recent issue of The Lancet.

Cutting back from the standard eight down to four hours of sleep each night produced striking changes in glucose tolerance and endocrine function––changes that resembled the effects of advanced age or the early stages of diabetes––after less than one week.

Although many studies have examined the short-term effects of acute, total sleep deprivation on the brain, this is the first to investigate the impact of chronic, partial sleep loss on the body by evaluating the metabolism and hormone secretion of subjects who were subjected to sleep restriction and after-sleep recovery.

“We found that the metabolic and endocrine changes resulting from a significant sleep debt mimic many of the hallmarks of aging,” said Eve Van Cauter, Research Professor in Medicine and director of the study. “We suspect that chronic sleep loss may not only hasten the onset but could also increase the severity of age-related ailments such as diabetes, hypertension, obesity and memory loss.”
[..]
Sleep deprivation also altered the production and action of other hormones, dampening the secretion of thyroid-stimulating hormone and increasing blood levels of cortisol, especially during the afternoon and evening. Elevated evening cortisol levels are typical of much older subjects and are thought to be related to age-related health problems such as insulin resistance and memory impairment.

All of these abnormalities quickly returned to baseline by the end of the recovery period, when subjects spent 12 hours in bed. In fact, as the subjects spent more than eight hours a night in bed, their laboratory values moved beyond the “normal” or baseline standards, suggesting that even eight hours of sleep do not produce a fully rested state. Young adults may function best after more than eight hours of rest each night.

“While the primary function of sleep may very well be cerebral restoration,” the authors noted, “our findings indicate that sleep loss also has consequences for peripheral function that, if maintained chronically, could have long-term, adverse health effects.”

Funding for this study was supplied by the Research Network on Mind-Body Interactions of the MacArthur Foundation (Chicago), the U.S. Air Force Office of Scientific Research and the National Institutes of Health.
http://chronicle.uchicago.edu/991202/sleep.shtml
pi_48811765
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 09:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Ja is standaard voor weekeinddienst draaide huisartsen(posten)...

Hoevaak lees je niet dat ze paracetamol voorschrijven bij mensen die symptone hebben gehad van een hartaanval of beroerte.
paracetamol of plavix (vervangend voor mensen die allergisch zijn voor parecetamol) , is voor de bloedverdunning , hartaanval of beroerte wordt vaak veroorzaakt door een stolling ,dus raar is het niet als ze het voorschrijven
pi_48811918
Jongens, TS slaapt ... Sssssst!
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:15:08 #186
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48813455
quote:
Eh.... de uitslag van een op zichzelf staand onderzoek is natuurlijk geen sluitend bewijs he Natuurlijk zul je ergens op het web artikelen kunnen vinden die je vermoedens bevestigen, maar wsl zul je net zoveel artikelen vinden die het tegendeel bewijzen. Vandaar dat ik ook om sluitend bewijs vroeg.
quote:
Chronic sleep loss can reduce the capacity of even young adults to perform basic metabolic functions, such as processing and storing carbohydrates or regulating hormone secretion, report researchers from the University’s medical center in a recent issue of The Lancet.
Dus volgens dit onderzoek zelf is het niet per definitie slecht en basisonderzoek van Borbely in 1986 en Thorpy & Yager in 1991 halen de theorien die in jouw verhaaltje staan onderuit.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:16:13 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48813499
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

paracetamol of plavix (vervangend voor mensen die allergisch zijn voor parecetamol) , is voor de bloedverdunning , hartaanval of beroerte wordt vaak veroorzaakt door een stolling ,dus raar is het niet als ze het voorschrijven
Aspirine, toch? En geen paracetamol?
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 20:19:16 #188
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48813572
zou die slapen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:19:52 #189
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48813587
Volgens mij ligt ie heerlijk te pitten idd.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_48813928
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:19 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij ligt ie heerlijk te pitten idd.
Dat zou mooi zijn
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:35:23 #192
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48814037
Misschien is 'ie wel gevallen en is 'ie nu dood
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:03:47 #193
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48814869
Ik leef nog en ben nogsteeds wakker.

Misschien moet ik maar wat wiet halen ofzo, ondanks dat ik 8 jaar niet meer geblowt heb.
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:05:52 #194
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_48814967
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

Misschien moet ik maar wat wiet halen ofzo, ondanks dat ik 8 jaar niet meer geblowt heb.
Zie je er trouwens niet als een wandelend lijk uit?
Why does it hurt when I pee?
pi_48815268
meer dan 100 uur damn!

naja 1 voordeel kun je mnet koningenacht lekker de nacht doorhalen . Utrecht is top dan!!
pi_48815284
quote:

Geen alcohol maar wel wiet.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 21:18:54 #197
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48815341
quote:

jaaa je gaat het record halen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:20:03 #198
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_48815383
Je moet die stomme pc uitzetten, wat al zoveel mensen gezegd hebben, heb je de tips al geprobeerd? Boek lezen etc? Of vind je het stiekem toch wel interessant
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:20:49 #199
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_48815404
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:20 schreef zwartedoos het volgende:
Je moet die stomme pc uitzetten, wat al zoveel mensen gezegd hebben, heb je de tips al geprobeerd? Boek lezen etc? Of vind je het stiekem toch wel interessant
Ik heb echt alles al geprobeert en het enige boek in huis is het telefoonboek.
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:23:02 #200
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48815459
Ik geloof er geen flikker meer van Jij bent nog veel te 'normaal' na een slaapgebrek van pakweg 110 uur.
Cop killer
Kill them, cop killer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')