Wat is er toch met mijn leeftijd?quote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef Maisnon het volgende:
http://www.i-doser.com/
En wat daar grappig aan is snap ik ook nietoh help hij is 24
De apotheker zei dat het niet verstandig was om er twee tegelijk in te nemen omdat het nogal heftig spul is.quote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom heb je niet allebei die temazepam in 1 x ingenomen?
staat op het etiket dat het mag.
Ik zei juist dat er niks mee mis was, maar ik kan het je niet kwalijk nemen, gezien de tijd da tje al wakker bentquote:Op zondag 29 april 2007 01:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Wat is er toch met mijn leeftijd?
mwa. temazepam wordt vooral gebruikt als inslaper.quote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
De apotheker zei dat het niet verstandig was om er twee tegelijk in te nemen omdat het nogal heftig spul is.
20 mg zou moeten volstaan inderdaad.quote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
De apotheker zei dat het niet verstandig was om er twee tegelijk in te nemen omdat het nogal heftig spul is.
Nu snap ik 'mquote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zei juist dat er niks mee mis was, maar ik kan het je niet kwalijk nemen, gezien de tijd da tje al wakker bent
komt dat even mooi uit...quote:Op zondag 29 april 2007 01:02 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Alleen op zondag. Heeeee, het is zondag!
![]()
2 temazepam dus 40 mg. kan makkelijk voor 1 keer.quote:Op zondag 29 april 2007 01:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zet gewoon die kut pc uit en muziek luisteren/lezen tot je slaapt. En denk vooral niet aan het moeten slapen.
Juist jij snapt 't. Geen mens kan vertellen dattie 100 uur geen slaap gehad heeft simpelweg door 't feit dattie 't niet weet.quote:Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef fokje het volgende:
Je zal allicht wel wat geslapen hebben ook al denk je van niet. Komt regelmatig voor dat mensen denken de hele nacht wakker gelegen te hebben, terwijl ze wel wat geslapen hebben, ook al is dat telkens voor korte tijd. Sowieso kan je het beste ook in je bed blijven liggen en niet telkens eruit gaan.
Okay, eyes only foto dan maar:quote:Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik wil weten of je speldeknoppen in die ogels hebt ja?
ken dr nog 1quote:Op zondag 29 april 2007 01:10 schreef Drumpie het volgende:
doe je msn is ik verveel me namelijk kapot
of je bent bezetenquote:Op zondag 29 april 2007 01:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Okay, eyes only foto dan maar:
[afbeelding]
Lijkt wel of ik stoned ben op die foto.![]()
Je hebt echt geen verstand van drugsquote:Op zondag 29 april 2007 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
of je bent bezeten
of je hebt een speedy pil gehad
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |