uhm het lijkt wel of iemand je mega veel speed in je drankje heeft gestopt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:28 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ja 2 stuks Temazepam, 1 stuk vanmorgen ingenomen, maar werkt voor geen meter, wordt er alleen maar suf en duizelig van, slapen doe ik er niet van.
De overgebleven neem ik vannacht.
ik geloof ts ook niet!quote:Op zondag 29 april 2007 00:18 schreef BuddyLove het volgende:
Ik zou gewoon naar de eerste hulp gaan... die hebben vast wel iets leuks om te injecteren of te slikken waardoor je in slaap valt. Bovendien had je e ook gewoon slaappillen kunnen gaan kopen in de apotheek? Najaa... weltrusten!
Net ff een foto gemaakt, maar ben lijkwit, mn haar zit in de war en heb een lelijk oversized t-shirt aan waarin ik straks probeer te slapen.quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef zhe-devilll het volgende:
post us foto's van je oogpupillen enzo?
en de rest mag ook wel!
Geen last van gehad.quote:Op zondag 29 april 2007 00:28 schreef sig000 het volgende:
Na ongeveer 36 uur geen slaap ga je hallucineren.![]()
ik wil weten of je speldeknoppen in die ogels hebt ja?quote:Op zondag 29 april 2007 00:28 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Net ff een foto gemaakt, maar ben lijkwit, mn haar zit in de war en heb een lelijk oversized t-shirt aan waarin ik straks probeer te slapen.
Niet echt een leuke foto om in een topic te plaatsen met bijna 5000 views in nog geen 24 uur.![]()
dat is iets voor in truthquote:Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef fokje het volgende:
Je zal allicht wel wat geslapen hebben ook al denk je van niet. Komt regelmatig voor dat mensen denken de hele nacht wakker gelegen te hebben, terwijl ze wel wat geslapen hebben, ook al is dat telkens voor korte tijd. Sowieso kan je het beste ook in je bed blijven liggen en niet telkens eruit gaan.
ik begrijp je niet?quote:Op zondag 29 april 2007 00:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat is iets voor in truth
dan heb je vaak een entiteit of geest in je aura!
brrrrrrrr
Body-to-body?quote:Op zondag 29 april 2007 00:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
Anders een vriendin die een massage wilt geven?
Lijkt wel malaria ofzo. Niet met vakantie geweest in een tropisch land de afgelopen 3 jaar?quote:Op zaterdag 28 april 2007 05:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ben verdomme al vanaf dinsdagochtend wakker.![]()
Ik ben momenteel een compleet wrak aan het worden.![]()
Ga dan naar bed zullen de meeste zeggen, ja dat doe ik ook, maar ik doe werkelijk geen oog dicht. Als ik al een beetje wegdut, wordt ik even later badend in het zweet wakker.
Ik gebruik geen drugs of medicijnen, dus ik heb werkelijk geen idee hoe dit komt.
Ik heb al mijn afspraken al moeten annuleren, zo zal ik vandaag gezellig met vrienden naar een soort klein festivalletje gaan met allerlei bandjes, dat gaat dus niet door omdat ik zelfs amper nog de trap op of af kan lopen.![]()
Ik heb vanalles geprobeert om te slapen, valeriaan, valertiaanthee, 2 paracetamolletjes voor het slapen, oordopjes, nieuwe kussen, nieuwe relaxte muziek voor het slapen (wat dus niet lukt) luisteren etc. Niks helpt.![]()
idd, wil je ook wel he..quote:
Nee, verste was noord Frankrijk ruim 2 jaar geleden.quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef FerryB het volgende:
[..]
Lijkt wel malaria ofzo. Niet met vakantie geweest in een tropisch land de afgelopen 3 jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |