stiekem gekeken hèquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:24 schreef wyccie het volgende:
Benin?
Wel riskant, ik heb een wereldkaart op mijn bureau
Naar boven kijken hequote:Op zaterdag 28 april 2007 02:24 schreef wyccie het volgende:
Benin?
Wel riskant, ik heb een wereldkaart op mijn bureau
quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:26 schreef broer het volgende:
Die zat toch in Dagestan, niet in Afrika?
Ik had er snel iets overheen geschoven voordat ik kon kijken.quote:
Mijn rekenknobbel is niet zo groot als mijn topografieknobbel, blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:27 schreef Homdeck het volgende:
ik weet dat het met 3 namen in de puntenlijst al snel onoverzichtelijk wordt wyccie, maar ik heb mijn punten voor het gemak maar even opgeteld
Pottenbakker?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn rekenknobbel is niet zo groot als mijn topografieknobbel, blijkbaar.![]()
We kennen allemaal de wetten van Mendel, maar wat was zijn beroep?
Ik bedoel niet Mendelssohn. Ik heb het over de Mendeliaanse overervingswetten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:33 schreef broer het volgende:
Ik ken de wetten niet eens.
Componist? Of was dat zijn zoon?
Ik wilde iets zeggen over homozygoten en homocafés, maar dat laat ik even achterwegequote:Op zaterdag 28 april 2007 02:36 schreef Homdeck het volgende:
geen idee. ken de beste man niet.
ik ga slapen![]()
![]()
AryaMehr +1quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:37 schreef AryaMehr het volgende:
Monnik?
Wickedangel + 1quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
Murphy.
Kijk eens goed naar zijn gezicht. Daar is wat aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:48 schreef broer het volgende:
Een reguliere bezoeker van Murphy's Irish Pub.
Oh, voordat ik ga slapen.... O'shea heeft een pubquiz. (Of had?)quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:48 schreef broer het volgende:
Een reguliere bezoeker van Murphy's Irish Pub.
Ja. Daarom zei ik dat ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk eens goed naar zijn gezicht. Daar is wat aan de hand geweest.
Pubquizes zijn me vaak te moeilijk. Dan moet je echt een team hebben. En ik ken tot op heden maar één persoon die wel mee zou willen doen. Dat is te weinig. (Overigens hebben we onlangs wel een popquiz gewonnen, dus de basis ligt er.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:50 schreef wyccie het volgende:
Oh, voordat ik ga slapen.... O'shea heeft een pubquiz. (Of had?)
Trevor Rees-Jonesquote:Op zaterdag 28 april 2007 03:02 schreef Yurithemaster het volgende:
iets met steve?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |