goudsbloembalsem smerenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef PKfotografie het volgende:
wat kun je het beste doen tegen brandwonden?
heb mijn hand wat lang in het vuur gehouden
hmmm kan het niet vinden, welke plank?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:07 schreef prupke het volgende:
[..]
goudsbloembalsem smeren
staat in het kastje achter je
tussen de dvd's en papier shitquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmmm kan het niet vinden, welke plank?
boven of onder de camera's?
GoeieMorgen allemaal.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:16 schreef PKfotografie het volgende:
goede morge,
het is weer eens een veel te zonnige dag
wordt tijd voor een dag met wat wolken in plaats van een strak blauwe lucht
HEEquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:16 schreef PKfotografie het volgende:
goede morge,
het is weer eens een veel te zonnige dag
wordt tijd voor een dag met wat wolken in plaats van een strak blauwe lucht
Hey Kwiebus ...quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
HEE
t mag zo blijven hoor ( is het tenminste niet TE warm )![]()
mogge allemaal
Getver Kwiebus ... sssssssssstquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:19 schreef kwiebuske het volgende:
das waar
en dan krijgen ze een hartaanval ... lama, das voor ander onderdeel binnen fok!
Yep, hoop dat het alles goed afloopt. Tsal verd.mme tijd worden ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:23 schreef kwiebuske het volgende:
das goei nieuws voor U
weg is weg P, weg is weg
quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:54 schreef Xilantof het volgende:
mogguh!
Ben al weer veels te lang wakker
Wanneer welquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik niet....maar ben nog steeds niet echt wakker
![]()
quote:
Mogggeeehhh -Marjo-quote:
Eerst goed kijken en dan nog eens zien hoe duur de auto gaat worden. Daarna kopenquote:
Lukt datquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Doe ik ff mee ...
Probeer mijn gedachten te ontlopen![]()
Dan wil ik niet eens weten waar jij aan denktquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Doe ik ff mee ...
Probeer mijn gedachten te ontlopen![]()
Ach, manischje van allesquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan wil ik niet eens weten waar jij aan denkt![]()
![]()
Nee, de pest is hoe sneller ik loop, des te sneller ook die gedachten komen. Synchroon hoeft ff niet.quote:
Hey Annquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan wil ik niet eens weten waar jij aan denkt![]()
![]()
Dan ben je eg nie uniek Xilquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:51 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb al weer wat gevonden om mijn geld aan uit te geven hoor!!
nu wat laat, maar voor de volgende keer dat je je verbrand: ketjap erop doen. Klinkt raar, maar werkt echt uitstekend, houdt geen blaren en niets eraan over en de pijn gaat ook erg snel weg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef PKfotografie het volgende:
wat kun je het beste doen tegen brandwonden?
heb mijn hand wat lang in het vuur gehouden
Dat verklaart ook waarom de sate als ik het gemarineerd heb, geen blaren krijgt als ik het op de grill leg! Eureka!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
nu wat laat, maar voor de volgende keer dat je je verbrand: ketjap erop doen. Klinkt raar, maar werkt echt uitstekend, houdt geen blaren en niets eraan over en de pijn gaat ook erg snel weg.
Mijn moeder was eens zo handig een bakblik van 200 graden met blote handen uit de oven te pakken, en ze wilde t ook niet laten vallen dus schoof ze het braaf terug. Hele avond met ketjap op d'r handen gezeten, diezelfde avond kon ze haar handen weer gebruiken om haar gezicht te wassen, de volgende dag geen pijn, geen blaren niets
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:11 schreef freud het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom de sate als ik het gemarineerd heb, geen blaren krijgt als ik het op de grill leg! Eureka!
Das toevallig... ik ga ookquote:
de wat?quote:
OVP = oostvaardersplassenquote:
aaah die ken ik wel, daar ben ik vaker geweestquote:Op zondag 29 april 2007 09:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
OVP = oostvaardersplassen
natuurgebied nabij lelydorp
heb nog wel een nokia 3510 ofzo te koop... die kan daar tegenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan ben je eg nie uniek Xil![]()
Mijn Nokia N80 is kaduuk, daar mijn vriendin met bed openslaan me gsm vergeten was.![]()
Moet dus nieuwe hebben, baal daar wel van.
snap trouwens niet dat je foon niet tegen een duikvlucht kan van een bed af...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan ben je eg nie uniek Xil![]()
Mijn Nokia N80 is kaduuk, daar mijn vriendin met bed openslaan me gsm vergeten was.![]()
Moet dus nieuwe hebben, baal daar wel van.
hoe duurder de foon hoe slechter ze ertegen kunnenquote:Op zondag 29 april 2007 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
snap trouwens niet dat je foon niet tegen een duikvlucht kan van een bed af...
hier al meerdere duikvluchten overleefd, en foon werkt nog altijd als een tierelier.
Mogggghhhquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:00 schreef prupke het volgende:avond
die ventilator voor de fotoshjoots komt nu mooi van pas om het huis wat koeler te krijgen
heuy hoever ben je al?quote:Op zondag 29 april 2007 10:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mogggghhh
Hebben jullie alweer een sauna in huis?![]()
quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 10:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
halverwege
Maar gelukkig zijn er veel dubbele foto's. Kan ik wat sneller overslaan![]()
Zo maar even een PC opslingeren.
yup helaas welquote:Op zondag 29 april 2007 10:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mogggghhh
Hebben jullie alweer een sauna in huis?![]()
Wahahaha, zo'n halflang harig beest...konden jullie daar geen foto van maken...quote:Op zondag 29 april 2007 11:28 schreef prupke het volgende:
[..]
yup helaas wel![]()
moest wel lachen toen ons nol voor de ventilator doorliep
Mooie en leuke foto van die jonkies Ann en die rooie ziet er leuk en ondeugend uitquote:Op zondag 29 april 2007 11:34 schreef An24 het volgende:
Die van mij zijn trouwens ook gegroeid:
http://picasaweb.google.nl/ac.gitzels/9WekenJong
Foto's van Annakat Cattery
Raki is het poesje op de tweede foto. Het katertje Bailey is de rooie met meeste wit in het koppie![]()
Nog vier weekjes, dan mogen ze met mij mee![]()
Ik smelt helemaalquote:Op zondag 29 april 2007 11:34 schreef An24 het volgende:
Raki is het poesje op de tweede foto. Het katertje Bailey is de rooie met meeste wit in het koppie![]()
Vroegquote:Op zondag 29 april 2007 09:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah die ken ik wel, daar ben ik vaker geweest
alleen de afkorting... tis nog vroeg he
maar maar maar daar koos je zelf voorquote:Op zondag 29 april 2007 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vroeg![]()
Vergeet het maar
Ik was vanmorgen om 04:45 uit mijn bed
Briggy ook heel toevallig
![]()
Gelukkig heb ik er daar nog niet veel vanquote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik smelt helemaal. Die lieve blik van Raki en Bailey gaat je planten slopen
.
Wie zegt datquote:
En die gaan er dus de komende tijd ook nog niet echt komen denk ikquote:Op zondag 29 april 2007 12:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er daar nog niet veel van![]()
Liefquote:Op zondag 29 april 2007 11:34 schreef An24 het volgende:
er zit een knop op je tvquote:
helaas... ik werk bij de tv, en moet er verplicht naar kijkenquote:Op zondag 29 april 2007 16:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
er zit een knop op je tv
die helpt je zo uit de puree
druk m in en ga maar mee .............
T is niet spannend genoeg?quote:Op zondag 29 april 2007 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
helaas... ik werk bij de tv, en moet er verplicht naar kijken
dr gebeurt teveelquote:
Dan moet je niet vaak op zondagen gaan werkenquote:Op zondag 29 april 2007 16:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr gebeurt teveel
en ik vind t totaal niet boeiend.
tja t hoort er nu eenmaal bijquote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je niet vaak op zondagen gaan werken
Dan kan je een andere baan gaan zoeken ook straks, houden ze helemaal niets nuttigs meer overquote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja t hoort er nu eenmaal bij
kunnen ze de sportrechten niet allemaal overdoen aan RTL
tuuluk wel, al die andere zeverquote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je een andere baan gaan zoeken ook straks, houden ze helemaal niets nuttigs meer over
Dat zijn toch niet de programma's die de kijkers trekkenquote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuuluk wel, al die andere zeverbuitenhof, netwerk, villa live, max & catharinie etc
ik zou me dr niet in vergissenquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet de programma's die de kijkers trekken
De rest heeft toch nog wel kijkers ja ?quote:
dan lig ik op 1 oor morgen om half 7 alweer de klosquote:Op zondag 29 april 2007 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...ben ook weer wakkerEens kijken of we wat eetbaars naar binnen kunnen schuiven en dan op naar de volgende mini-meet
Koninginnenach
Jij bofkontquote:Op zondag 29 april 2007 17:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan lig ik op 1 oor morgen om half 7 alweer de klos
Jaaaa ik heb mijn plannen allemaal weer door elkaar gegooid en ga ook koninginnenach doenquote:Op zondag 29 april 2007 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...ben ook weer wakkerEens kijken of we wat eetbaars naar binnen kunnen schuiven en dan op naar de volgende mini-meet
Koninginnenach
Ik ga nietquote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef LekkerApart het volgende:
Wij gaan naar de nacht in onze buurt.. Heet niet iets met koningin ofzo.. Gewoon Nacht van Stadskanaal/Knoalsternacht.
Wel niet zo groot maar stukken dichterbij..
ga je daarom niet?>quote:Op zondag 29 april 2007 20:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga niet![]()
Hoef niet zo nodig m'n ex tegen te komen
Nee. Wil haar niet zien.quote:Op zondag 29 april 2007 23:00 schreef prupke het volgende:
[..]
ga je daarom niet?>
ik zou daarom juist wel gaan
Dat mag vast wel, als je het maar niet op fok doetquote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee. Wil haar niet zien.![]()
En haar vriendje al helemaal niet...
Iets met -2 doodsverwensingen![]()
tsssk ben jij nou vent ..quote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee. Wil haar niet zien.![]()
En haar vriendje al helemaal niet...
Iets met -2 doodsverwensingen![]()
hek belangrijker dan haar en de huidige vriend en al haar aankomende exenquote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef HMaster-II het volgende:
Ben bang dat ik boos word![]()
Ach de #$*& kan me wat..
Ik ben toch een stuk belangrijker voor de mensheid dan hun beide![]()
Had het ff eerder gemeldquote:Op zondag 29 april 2007 19:20 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb mijn plannen allemaal weer door elkaar gegooid en ga ook koninginnenach doen.
Moest jij niet fotograferen ergensquote:Op maandag 30 april 2007 00:29 schreef freud het volgende:
Iets wat mij al zeker een uur bezig houdt:
Als je door sex verkouden wordt, is dat dan ook een SOA?
Maar is de verhoudheid dan sexueel overgedragenquote:Op maandag 30 april 2007 00:29 schreef freud het volgende:
Iets wat mij al zeker een uur bezig houdt:
Als je door sex verkouden wordt, is dat dan ook een SOA?
whoohooquote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef HMaster-II het volgende:
Ben bang dat ik boos word![]()
Ach de #$*& kan me wat..
Ik ben toch een stuk belangrijker voor de mensheid dan hun beide![]()
Was nogal spontane actie. Heb veel geleerd vanavond, oa het gebruiken van m'n AF hulplicht van de flitser zonder te flitsen. En man, zo'n camera werkt beter dan een baby in kinderwagen.quote:Op maandag 30 april 2007 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Had het ff eerder gemeldWe hadden een mini-meet nl.
lang leve de 5-15 graden van finland!quote:Op maandag 30 april 2007 09:14 schreef Ynske het volgende:
t lijkt wel of iedereen t met dat warme weer ineens te pakken heeft...
hier op t werk word er ook aardig wat afgekucht/proest/niets
Dank je frensj
je hebt gewoon een klodder verf op je kopquote:Op maandag 30 april 2007 10:05 schreef Xilantof het volgende:
Ik voel me vandaag echt op en top oranje... Of dat nu komt door Koninginnedag of iets anders weet ik even nog niet...
altijd welkomquote:Op maandag 30 april 2007 10:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Zodadelijk maar even vluchten naar België.
quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 09:13 schreef freud het volgende:
Mja, moest inderdaad fotograferen, maar An24 was beetje ziek. Helaas pindakaas dus.
Ik ben ook weer wakkerquote:Op maandag 30 april 2007 10:10 schreef Yoni het volgende:
Mogguh![]()
Ik wilde uitslapen, maar mijn kat wilde dat niet![]()
http://www.tntpost.nl/zak(...)antiepost/index.aspx google doet wonderenquote:Op maandag 30 april 2007 11:09 schreef Ynske het volgende:
misschien dat jullie dit weten...
garantiepost mag dat gewoon in de brievenbus gestopt worden of dient dit persoonlijk afgegeven te worden?
Nogal ja...toch een flinke klap gehad van de chiropractorpraktijken, waarschijnlijk te weinig weerstand om een verkoudje op te vangen.quote:
dank jequote:Op maandag 30 april 2007 11:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
http://www.tntpost.nl/zak(...)antiepost/index.aspx google doet wonderen
Ik google graagquote:Op maandag 30 april 2007 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
niet aan gedacht... komt door de watten
quote:Op maandag 30 april 2007 11:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Nogal ja...toch een flinke klap gehad van de chiropractorpraktijken, waarschijnlijk te weinig weerstand om een verkoudje op te vangen.
Om dan maar weer een stopwoordje te gebruiken: "zoooooooooooooo jammer"quote:Deze week maar ff naar de huisarts bellen. Normaal ben ik jaren achter elkaar niet ziek en nu drie keer in een jaar. Belachelijk![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
Om dan maar weer een stopwoordje te gebruiken: "zoooooooooooooo jammer"
Volgens het zakboekje voor de postbode heeft Garantiepost de uitreikinstructie 2.quote:Op maandag 30 april 2007 11:09 schreef Ynske het volgende:
misschien dat jullie dit weten...
garantiepost mag dat gewoon in de brievenbus gestopt worden of dient dit persoonlijk afgegeven te worden?
Of gewoon foto's kijken van Koninginnenachquote:Op maandag 30 april 2007 11:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Daarom nu mij kop maar ff stomen om alles los te krijgen, citrosannetje erin en paar uurtjes slapen.
Misschien kan ik daarna nog wat van koninginnedag meepikken, of op een terras, of vanuit mijn gezellige raam![]()
alsof jij wegwaaitquote:Op maandag 30 april 2007 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of gewoon foto's kijken van Koninginnenach![]()
Het waait trouwens best hard hier
Ik wilde misschien nog ff op pad, maar als het zo blijft dan maar niet
Ben benieuwd naar de foto's..maar eerst een tukkie. Tot latersquote:Op maandag 30 april 2007 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Citrosan is top. Naar voor je hoor, ik kan er over meepraten, maar ben nu voor de eerste keer niet ziek dit jaar.quote:Op maandag 30 april 2007 11:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Daarom nu mij kop maar ff stomen om alles los te krijgen, citrosannetje erin en paar uurtjes slapen.
Misschien kan ik daarna nog wat van koninginnedag meepikken, of op een terras, of vanuit mijn gezellige raam![]()
Je moet er zo hard van fietsenquote:
S51 K340 2, R94 T9859-0 A1 C12K P4010 + P2261 N 12K L88-3quote:Op maandag 30 april 2007 11:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ondertitels staan in de laatste regel
ik had garantiepost in de brievenbus liggenquote:Op maandag 30 april 2007 11:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Volgens het zakboekje voor de postbode heeft Garantiepost de uitreikinstructie 2.
Uitreiken aan geadresseerde/lid bestuur, gemachtigde P4010 en/of volwassen Huisgen(o)t(e)/partner (bij particulieren).
Tekenen op distributielijst en bij geen gehoor kennisgeving P2261 (dat is in gewone mensentaal afhalen op het postkantoor).
Gewoon hetzelfde als een aangetekende dus.
met de auto hoef je niet te fietsenquote:Op maandag 30 april 2007 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet er zo hard van fietsenEn ik ben lui vandaag
Voorlopig heb ik eerst nog een witbalansprobleempje
![]()
dát is wat ik moet gaan halenquote:Op maandag 30 april 2007 11:22 schreef An24 het volgende:
[..]
raw-editor?quote:Op maandag 30 april 2007 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet er zo hard van fietsenEn ik ben lui vandaag
Voorlopig heb ik eerst nog een witbalansprobleempje
![]()
@ all : GoeieMiddag allemaal.quote:Op maandag 30 april 2007 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaquote:
Slecht voor je sensorquote:Op maandag 30 april 2007 12:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
P als het zo hard waait, trekt het strand of maasvlakte![]()
dat heet tijdverdrijfquote:Op maandag 30 april 2007 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar zoek maar eens de juiste kleurtemperatuur
quote:
lief dat je voor me naar de drogist wil gaanquote:Op maandag 30 april 2007 12:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik kan me tijd wel beter besteden hoor
Yep, maar ETB ass is dichtbijquote:
Had ik bij je in de buurt gewoond, had ik het voor je gedaanquote:Op maandag 30 april 2007 12:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
lief dat je voor me naar de drogist wil gaan
Het lijkt me aardig te lukkenquote:Op maandag 30 april 2007 13:38 schreef Yoni het volgende:Zo, ik ben weer wakker
![]()
P, probeer je nou de foto's van gister op een normale temp te krijgen? Want dat gaat niet lukken hoorIk laat ze gewoon zo als ze zijn of maak ze zwart-wit. Je mag best zien dat ze onder de lampen stonden imo
Maar een oplossing danquote:Op maandag 30 april 2007 13:42 schreef Xilantof het volgende:
Een rode lamp krijg je niet goed gewitbalanst. Is gewoon een gegeven.
Werkt op zich best wel...samen met stomen was ik toch snel twee uurtjes onder zeil zonder te hoesten...zo'n slaapje moet je hebbenquote:Op maandag 30 april 2007 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dát is wat ik moet gaan halen
voel me een vaatdoek, nog 3,5 uurtjes werken en dan ook mijn bed maar opzoeken
Is vaak de beste oplossingquote:Op maandag 30 april 2007 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar een oplossing danZwartwitten die handel
Bij mij duurt het langer voor ik slaap, maar als ik slaap is het wel te doen, vandaarquote:Op maandag 30 april 2007 14:33 schreef ..zapper het volgende:
Als je er doorheen slaapt is dat natuurlijk ook niet nodig.
als ik lig, ben ik vrij rustig qua hoesten, heb t beter onder contole, dat mijn neus open is, is dan veel belangrijker anders ga ik juist meer hoestenquote:Op maandag 30 april 2007 14:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Bij mij duurt het langer voor ik slaap, maar als ik slaap is het wel te doen, vandaar
Cool! vooral die haren er mooi bijquote:
quote:
Thnxquote:
Ik heb bijna alleen maar op 200mm gewerktquote:Op maandag 30 april 2007 15:29 schreef ..zapper het volgende:
Op hoeveel mm is die gemaakt? Ik zag namelijk dat er een 'betaalbare' ahum 200mmL2.8 prime bestaat en ik twijfel er aan om die aan te schaffen zolang ik die andere niet kan betalen.
Aangezien jouw cropfactor hoef ik dus niet bang te zijn dat 200mm net teveel is.quote:Op maandag 30 april 2007 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen maar op 200mm gewerktEn IS is in dit soort omstandigheden best fijn
Woei, gaat lekker...en dat voor criminologie...weet je al wat je er mee wilt doen?quote:Op maandag 30 april 2007 15:32 schreef Chanty het volgende:
Woei
Ben zojuist op pagina 400 van mijn statistiekboek beland. Nog 186 pagina's te gaan, waarvan ik 1 hoofdstuk nog mag overslaanIk kom er wel
de journalistiek inquote:Op maandag 30 april 2007 15:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Woei, gaat lekker...en dat voor criminologie...weet je al wat je er mee wilt doen?
Neuh...in veel gevallen is 200mm zelfs iets te weinigquote:Op maandag 30 april 2007 15:38 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aangezien jouw cropfactor hoef ik dus niet bang te zijn dat 200mm net teveel is.
Heb jij hem dus wel met IS? Ik dacht zonder. Mag ik die zaterdag dan ook even vasthouden?![]()
Saaie boel hequote:Op maandag 30 april 2007 15:32 schreef Chanty het volgende:
Woei
Ben zojuist op pagina 400 van mijn statistiekboek beland. Nog 186 pagina's te gaan, waarvan ik 1 hoofdstuk nog mag overslaanIk kom er wel
Hmmm zal hier niet werken. Ik kreeg geen eens vrijstelling voor twee colleges interviewtrainingquote:Op maandag 30 april 2007 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Saaie boel heIk heb het ook drie keer gehad
Laatste keer wel het vak gevolgd, maar geen zin in het tentamen dus maar een vrijstelling aangevraagd
Interessante aanpakquote:Op maandag 30 april 2007 15:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
de journalistiek in![]()
Dat diploma heb ik al op zak, criminologie doe ik om ergens een expertise in op te bouwen. Dan heb je tijdens je sollicitatie iets meer te melden dan: "ja hoi, ik kan stukjes schrijven"![]()
Maar goed, hierna nog 3 jaar voor de boeg als ik de hele opleiding doe en alles in een keer haal. En helaas krijg ik volgend jaar weer statistiek
mja universiteit is idd niet echt praktisch ingesteld, velen komen daarom meer in bestuursfuncties terecht of in het onderzoeksveld, ook het doel van universitaire opleidingen. Echter stijgt in veel sectoren, bv bij de politie, de vraag naar mensen met specifieke kennis.quote:Op maandag 30 april 2007 16:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Interessante aanpak![]()
Is idd wel lekker om twee diploma's op zak te hebben. Grappige is dat ze op mijn werk niet zo weg zijn van de opleiding, omdat er totaal geen praktijkervaring bij komt kijken. Vandaar dat ik het vroeg![]()
Nee is zo, als je 22 bent kunt je iedere kant nog op...quote:Op maandag 30 april 2007 16:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
mja universiteit is idd niet echt praktisch ingesteld, velen komen daarom meer in bestuursfuncties terecht of in het onderzoeksveld, ook het doel van universitaire opleidingen. Echter stijgt in veel sectoren, bv bij de politie, de vraag naar mensen met specifieke kennis.
In mijn geval is het simpel: ik beschik al over een vaardigheid, maar miste kennis. Dat is een groot gebrek bij het hbo in mijn ogen (althans bij mijn opleiding). In de journalistiek zitten ze daarom steeds minder op ons algemene hbo'ers te wachten. Voornamelijk bij kranten hebben ze liever mensen die een specifieke universitaire opleiding hebben voltooid, en die scholen ze dan zelf nog een wat journalistiek bij.
Maar goed, dat is overal ook weer verschillend. Ik had vast wel werk kunnen vinden maar 22 is toch nog best jong dus zat er nog niet op te wachten
Wat voor werk doe jij dan?
quote:Op maandag 30 april 2007 16:16 schreef Ynske het volgende:
Zo, thuis geïnstalleerd in een heerlijk bed, thee en tissues bij de hand.
Eerste citrosan al achter de kiezen.
gaafquote:Op maandag 30 april 2007 16:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee is zo, als je 22 bent kunt je iedere kant nog op...
Ik ben reclasseringswerker forenschische psychiatre. Voornamelijk jeugd(TBS) en zedenzaken.
Maar nu wil ik na vijf jaar ook iets anders, dus probeer ik een beleidsfunctie te krijgen. Misschien dat ik ook bestuurskunde ga studeren, maar das even afhankelijk van wat de reclassering mij kan bieden. Ben dus erg geinteresseerd in je ervaringen![]()
Ja dat is dus wel precies mijn ding. Ik heb nu gesolliciteerd op een functie waarbij er gesleuteld moet gaan worden aan alle begeleidingstaken (opnieuw profiel daarvan schrijven, wat is er nodig om justitiabelen adequaat te begeleiden en waar moet een werker aan voldoen). Vervolgens zou ik (als ik de functie krijg) dat met vijf anderen moeten gaan implementeren.quote:Op maandag 30 april 2007 16:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
gaaf
Kan me voorstellen dat je als reclasseringswerker zelf niet veel kunt met criminologie, te abstract idd. Maar juist in bestuursfuncties kan het handig zijn, al denk ik dat je met praktijkervaring en wat bestuurskunde even ver komt. Met criminologie kun je kijken wat er veranderd moet worden aan het beleid van een instelling en bv de behandelingsmethode. Daar kun je dan weer onderzoek naar doen en de beleidsbepalers adviseren. Overigens niet mijn ding
nou ja voor zoiets kan een criminoloog in dat groepje van vijf dus handig zijnquote:Op maandag 30 april 2007 16:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja dat is dus wel precies mijn ding. Ik heb nu gesolliciteerd op een functie waarbij er gesleuteld moet gaan worden aan alle begeleidingstaken (opnieuw profiel daarvan schrijven, wat is er nodig om justitiabelen adequaat te begeleiden en waar moet een werker aan voldoen). Vervolgens zou ik (als ik de functie krijg) dat met vijf anderen moeten gaan implementeren.
Ben benieuwd wat ze allemaal aannemen. Het zijn allemaal reclasseringswerkers en daar zitten vaak ook sociologen tussenquote:Op maandag 30 april 2007 16:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
nou ja voor zoiets kan een criminoloog in dat groepje van vijf dus handig zijn
Die zullen er ongetwijfeld ook wat van weten. Criminologie is zo'n lekkere combistudie: rechten, sociologie, antropologie, psychologie, enz. Ideaal voor mensen die niet weten welke kant ze uit willen of zich snel vervelen in een vakgebiedquote:Op maandag 30 april 2007 16:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze allemaal aannemen. Het zijn allemaal reclasseringswerkers en daar zitten vaak ook sociologen tussen![]()
Haha..hoor je vaker he, psychologie, rechten of criminologie...voor de eeuwige studenten. gelukkig zitten wij daar niet inquote:Op maandag 30 april 2007 16:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die zullen er ongetwijfeld ook wat van weten. Criminologie is zo'n lekkere combistudie: rechten, sociologie, antropologie, psychologie, enz. Ideaal voor mensen die niet weten welke kant ze uit willen of zich snel vervelen in een vakgebied
journalistiek hoort ook in dat riedeltje thuis. Gelukkig heb ik altijd prima geweten wat ik wil en ben ik ook niet tien jaar met een studie bezigquote:Op maandag 30 april 2007 17:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha..hoor je vaker he, psychologie, rechten of criminologie...voor de eeuwige studenten. gelukkig zitten wij daar niet in![]()
Komt goed met jequote:Op maandag 30 april 2007 17:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
journalistiek hoort ook in dat riedeltje thuis. Gelukkig heb ik altijd prima geweten wat ik wil en ben ik ook niet tien jaar met een studie bezig
ik heb een backup hequote:
Hahaha, veel plezier, feest ook een beetje voor deze verkouden kopquote:Op maandag 30 april 2007 17:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik heb een backup he
zow twee hoofdstukken doorgeakkerd, ga nu maar eens luchten. Kijken waar al die herrie buiten vandaan komt. Valt er vandaag iets te vieren?
hmmmm ik was niet feestenquote:Op maandag 30 april 2007 17:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Hahaha, veel plezier, feest ook een beetje voor deze verkouden kop![]()
Leuke plaatjes geschoten?quote:Op maandag 30 april 2007 19:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
hmmmm ik was niet feestenHeb me vooral verbaasd over alle rotzooi, verder ff bij wat muziektentjes gekeken maar pffff druk en zo
dus maar t park ingelopen en eendjes gefotografeerd
Niet heel bijzonder. Maar ga er ooit na mijn tentamen nog eens goed mee rommelen. Beetje last van de zon gehadquote:
Ik vind het knap dat je dat durft. Ik was vanmiddag ook nog even Hilversum in maar ik durf dus echt nietquote:Op maandag 30 april 2007 21:00 schreef ..zapper het volgende:
Net terug van een middagje oefenen met heupschieten in Amsterdam, dronken menigtes kunnen knap lastig zijn, gaan ze proberen aan de knopjes te draaien enzo (*pets* op die vingers en dan kijken ze je heel beteuterd aan) en schelden als je geen foto neemt en schelden als je wel een foto neemt en en en heel veel stof/asdeeltjes. Was goed voor mn zelfvertrouwen. Alles is nog compleet, zelfs m'n beurs heb ik nog woehoe.
Ik zat daar volgens mij gewoon portretjes te schieten van de mensen aan de overkantquote:Op maandag 30 april 2007 22:25 schreef ..zapper het volgende:
Op de eerste foto zie je mij enigszins verbaasd kijken omdat het kaartje vol was, dus heb ik er gewoon van genoten.
weet het nog niet, moet effe goed zoeken...quote:
Ik hoorde het toen ik thuis de auto uit staptequote:Op maandag 30 april 2007 22:13 schreef Briggy het volgende:
P verlaat net Den Haag en ik zie en hoor overal vuurwerk(helaas geen foto's)
Is dit toeval.... offffffffff![]()
ben benieuwdquote:Op maandag 30 april 2007 23:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
weet het nog niet, moet effe goed zoeken...
ah we hebben er een officiele fokjunk bijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:20 schreef PdeHoog het volgende:
Dit hier was dus mijn 20.000e ja, geen leven...ik weet het nu welpost
. Ik had daar hele andere plannen mee, maar helaas
Die plannen bewaren we dan maar voor de 30.000e post
Naar verwachting zal dat ergens over 1 jaar, 9 maanden, 27 dagen, 12 uur, 49 minuten en 18 seconden zijn
![]()
kut drbbel met zijn FF accountquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:20 schreef PdeHoog het volgende:
Naar verwachting zal dat ergens over 1 jaar, 9 maanden, 27 dagen, 12 uur, 49 minuten en 18 seconden zijn
![]()
Whahahahahahaquote:
Dank jequote:
valt nog mee.. hier zal ik m eerder behalen 26973e en jij hebt je nog wel iets minder dan een maand eerder geregistreerdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:20 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Amateurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
valt nog mee.. hier zal ik m eerder behalen 26973e
jamaar jij bent gewoonquote:
Doof rechts? Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar jij bent gewoon![]()
damn ik ben doof rechts
zal wel van mijn snotterkop zijn, gisteravond zat t links nu rechtsquote:
Ah oke, onhandig maar gaat overquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal wel van mijn snotterkop zijn, gisteravond zat t links nu rechts
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal wel van mijn snotterkop zijn, gisteravond zat t links nu rechts
Das niet fijn... bronchitisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik snotter weer gezellig met je mee....hoewel deze net gehoord heeft een bronchitis te hebben.
Kan er ook nog wel bijFijn kuurtje slikken. En ik moet die verdomde nieuwe baan krijgen grrrrr
![]()
Dankjewelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:46 schreef Gremen het volgende:
Morguh
* opzich wel lekker geslapen heeftaan alle kwakkelende en zieken
Wel genoeg tijd voor CS2quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Vandaag nog ff in bed blijven en dan morgen op het werk de mail lezen dat ik op gesprek mag komen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:26 schreef Chanty het volgende:
Mogguhwat ga ik vandaag eens doen... oh ja... statistiek
Hij weet het het antwoordquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:30 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Beetje over een huwelijksaanzoek heenlullen![]()
.
Waarom heb ik een deja vu-gevoelquote:
quote:
Jij weet het antwoord dus nietquote:
Ik kan me wat uitspraken van An herinneren die me doen vermoeden wat het antwoord zou zijnquote:
zeg zeg, An is brak maar niet blindquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan me wat uitspraken van An herinneren die me doen vermoeden wat het antwoord zou zijnEn dan krijg ik toch echt dat deja-vu-gevoel wel hoor
Zie jequote:
verdorie... geen feest, geen taartquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:10 schreef An24 het volgende:
[..]
zeg zeg, An is brak maar niet blindEn neeeeee, doe niet aan
![]()
Waarom zou je een trouwerij nodig hebben om feest te vierenquote:
niet als je statistiek moet lerenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou je een trouwerij nodig hebben om feest te vierenElke dag is een reden om feest te vieren
Zaterdag wordt een feestquote:
Zuipen op Chanty's kostenquote:
dan ben je snel klaar met drinkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zaterdag wordt een feest
[..]
Zuipen op Chanty's kosten
Volgens mij uitgebreide berekening is de kans dat je meer dan een glas kunt drinken zon 0.00001 procentquote:
hmm jammer, was te proberenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij uitgebreide berekening is de kans dat je meer dan een glas kunt drinken zon 0.00001 procent
nee geen rekenfout, ik dramatiseer gewoon wat
Neequote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef An24 het volgende:
hmmmm doe ik het voor
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig maarAnders had ik ook nog taart moeten gaan regelen zaterdag
Jaquote:
is dat een hint? weet je hoe gesmolten die B&J is als ik van hilversum naar rotterdam ben gereden in en warme auto?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDe B&J ontbreekt er nog aan
en nee...die verkopen ze niet in Blijdorp
De supermarkten in Delft en Rotterdam zijn tot laat open hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
is dat een hint? weet je hoe gesmolten die B&J is als ik van hilversum naar rotterdam ben gereden in en warme auto?
Uhm...neequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:37 schreef freud het volgende:
Wat? Ga je geen hoog octaan chocolade ijs maken P?
Pff, je kan de restjes aan de wetenschap doneren, hebben ze gelijk een sample dark matter...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...neeNiet na al dat gezeur van jullie over de hoeveelheid calorieen en de vullingsgraad van het ijs
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef freud het volgende:
[..]
Pff, je kan de restjes aan de wetenschap doneren, hebben ze gelijk een sample dark matter...
Nederlandse vertaling: het lijkt niets, maar je maag zegt dat het HEAVY SHIT is.quote:Dark matter is matter of unknown composition that does not emit or reflect enough electromagnetic radiation to be observed directly, but whose presence can be inferred from gravitational effects on visible matter.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:57 schreef freud het volgende:
Wel goeie naam trouwens voor je creatie!!!
[..]
Nederlandse vertaling: het lijkt niets, maar je maag zegt dat het HEAVY SHIT is.
Bij deze verblijd ik u dan met met 4000ste postquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:20 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Je kunt natuurlijk altijd iemand anders met minder posts als noob verklaren om noob af te zijn..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Bij deze verblijd ik u dan met met 4000ste postben ik nu noob af?
![]()
Ah..een vrijwilligerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:45 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd iemand anders met minder posts als noob verklaren om noob af te zijn..
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:09 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Eigenlijk hap je nog net iets te gemakkelijk voor een niet noob.
Neequote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:34 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Eerst beter wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeMaar het is een goed excuus om voor gebak te zorgen zaterdag
Jij gaat gewoon meequote:
Gekregen vandaag van de huisarts, samen met de antibioticumquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:56 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik neem wel codeine voor je mee, dan hoef je niet perse beter te zijn.
Dan ben je er zaterdag helemaal bijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Gekregen vandaag van de huisarts, samen met de antibioticum![]()
Ja. Nog 21.000 en we noemen je geen blontje meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:34 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig trek ik me ook zo veel van "jullie" aan..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef freud het volgende:
[..]
Ja. Nog 21.000 en we noemen je geen blontje meer.
4 posts voor het einde van het topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |