goudsbloembalsem smerenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef PKfotografie het volgende:
wat kun je het beste doen tegen brandwonden?
heb mijn hand wat lang in het vuur gehouden
hmmm kan het niet vinden, welke plank?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:07 schreef prupke het volgende:
[..]
goudsbloembalsem smeren
staat in het kastje achter je
tussen de dvd's en papier shitquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmmm kan het niet vinden, welke plank?
boven of onder de camera's?
GoeieMorgen allemaal.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:16 schreef PKfotografie het volgende:
goede morge,
het is weer eens een veel te zonnige dag
wordt tijd voor een dag met wat wolken in plaats van een strak blauwe lucht
HEEquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:16 schreef PKfotografie het volgende:
goede morge,
het is weer eens een veel te zonnige dag
wordt tijd voor een dag met wat wolken in plaats van een strak blauwe lucht
Hey Kwiebus ...quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
HEE
t mag zo blijven hoor ( is het tenminste niet TE warm )![]()
mogge allemaal
Getver Kwiebus ... sssssssssstquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:19 schreef kwiebuske het volgende:
das waar
en dan krijgen ze een hartaanval ... lama, das voor ander onderdeel binnen fok!
Yep, hoop dat het alles goed afloopt. Tsal verd.mme tijd worden ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:23 schreef kwiebuske het volgende:
das goei nieuws voor U
weg is weg P, weg is weg
quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:54 schreef Xilantof het volgende:
mogguh!
Ben al weer veels te lang wakker
Wanneer welquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik niet....maar ben nog steeds niet echt wakker
![]()
quote:
Mogggeeehhh -Marjo-quote:
Eerst goed kijken en dan nog eens zien hoe duur de auto gaat worden. Daarna kopenquote:
Lukt datquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Doe ik ff mee ...
Probeer mijn gedachten te ontlopen![]()
Dan wil ik niet eens weten waar jij aan denktquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Doe ik ff mee ...
Probeer mijn gedachten te ontlopen![]()
Ach, manischje van allesquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan wil ik niet eens weten waar jij aan denkt![]()
![]()
Nee, de pest is hoe sneller ik loop, des te sneller ook die gedachten komen. Synchroon hoeft ff niet.quote:
Hey Annquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan wil ik niet eens weten waar jij aan denkt![]()
![]()
Dan ben je eg nie uniek Xilquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:51 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb al weer wat gevonden om mijn geld aan uit te geven hoor!!
nu wat laat, maar voor de volgende keer dat je je verbrand: ketjap erop doen. Klinkt raar, maar werkt echt uitstekend, houdt geen blaren en niets eraan over en de pijn gaat ook erg snel weg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef PKfotografie het volgende:
wat kun je het beste doen tegen brandwonden?
heb mijn hand wat lang in het vuur gehouden
Dat verklaart ook waarom de sate als ik het gemarineerd heb, geen blaren krijgt als ik het op de grill leg! Eureka!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
nu wat laat, maar voor de volgende keer dat je je verbrand: ketjap erop doen. Klinkt raar, maar werkt echt uitstekend, houdt geen blaren en niets eraan over en de pijn gaat ook erg snel weg.
Mijn moeder was eens zo handig een bakblik van 200 graden met blote handen uit de oven te pakken, en ze wilde t ook niet laten vallen dus schoof ze het braaf terug. Hele avond met ketjap op d'r handen gezeten, diezelfde avond kon ze haar handen weer gebruiken om haar gezicht te wassen, de volgende dag geen pijn, geen blaren niets
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:11 schreef freud het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom de sate als ik het gemarineerd heb, geen blaren krijgt als ik het op de grill leg! Eureka!
Das toevallig... ik ga ookquote:
de wat?quote:
OVP = oostvaardersplassenquote:
aaah die ken ik wel, daar ben ik vaker geweestquote:Op zondag 29 april 2007 09:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
OVP = oostvaardersplassen
natuurgebied nabij lelydorp
heb nog wel een nokia 3510 ofzo te koop... die kan daar tegenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan ben je eg nie uniek Xil![]()
Mijn Nokia N80 is kaduuk, daar mijn vriendin met bed openslaan me gsm vergeten was.![]()
Moet dus nieuwe hebben, baal daar wel van.
snap trouwens niet dat je foon niet tegen een duikvlucht kan van een bed af...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan ben je eg nie uniek Xil![]()
Mijn Nokia N80 is kaduuk, daar mijn vriendin met bed openslaan me gsm vergeten was.![]()
Moet dus nieuwe hebben, baal daar wel van.
hoe duurder de foon hoe slechter ze ertegen kunnenquote:Op zondag 29 april 2007 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
snap trouwens niet dat je foon niet tegen een duikvlucht kan van een bed af...
hier al meerdere duikvluchten overleefd, en foon werkt nog altijd als een tierelier.
Mogggghhhquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:00 schreef prupke het volgende:avond
die ventilator voor de fotoshjoots komt nu mooi van pas om het huis wat koeler te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |