Valt toch wel mee,hele dag geen regen gehad,net even wat gedruppel en watquote:
Om hoe laat was je in Breda, rond 19:00 uur ging het nogal tekeerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
In breda niks gezien van regen :x
Of was het sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
In breda niks gezien van regen :x
Toen was het zonnetje nog volop aan het schijnen iddquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
@vava: ben er om 16 uur al weggegaan...
*hoopt dat ie raam van kamer dicht gedaan heeft*
Best lullig als het net jouw auto is die kapot isquote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef Piles het volgende:
Of op Zeelandbrug op vrijdagmiddag terwijl er een oude auto met pech staat
Ze moeten de Zeelandbrug gewoon verbreden,of hebben ze het geld er niet voor?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Best lullig als het net jouw auto is die kapot is![]()
Ik denk niet dat men dat wil. Het wordt dan een nog drukkere route Vlissingen/Antwerpen => Rotterdam, en dat wil men liever niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ze moeten de Zeelandbrug gewoon verbreden,of hebben ze het geld er niet voor?![]()
nope, ook niet echt over nagedachtquote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef Vava het volgende:
Het hoeft geen vierbaansweg te worden maar een vluchtstrook of vluchthavens ofzo, eventueel die vluchthavens in het fietspad doen? Fietsers kunnen makkelijker langs een auto met pech dan andere auto's op de weg zelf...
In de Westerscheldetunnel is toch ook geen vluchtstrook?
Ik ging eens met me pa een caravan ophalen in Terneuzen,via marktplaats gekocht.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:35 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Altijd weer leuk, als er een vrachtwagen amper naar boven komt![]()
quote:De Zeelandbrug is nog lang niet moe en
kan nog tot 2045 mee. Dat heeft de
provincie laten weten aan
Rijkswaterstaat. De provincie is
eigenaar van de Zeelandbrug.
Omdat gebleken is, dat de Hollandse
Brug bij Muiderberg niet sterk genoeg
meer is voor zware vrachtwagens,
onderzoekt Rijkswaterstaat alle
bruggen uit de jaren '70.
De brug is 7 jaar geleden gerenoveerd
en doorgemeten. Daaruit blijkt, dat de
brug uit 1965 aan alle normen voldoet
Als je trouwens de tunnel uitrijdt vanuit Terneuzen, stuiter je zowat tegen het plafond van je auto. Daar zit een klein zonkje in de wegquote:Op maandag 11 juni 2007 16:43 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik ging eens met me pa een caravan ophalen in Terneuzen,via marktplaats gekocht.
Wij konden dus ook moeilijk naar boven komen,en dat is niet overdreven.
Hele rij auto's achter ons,snap nog steeds niet waarom ze niet inhaalden.
Trouwens,nog even over de Zeelandbrug:
[..]
![]()
In Terneuzen trouwens weer een lijk gevonden.![]()
Oh,is me nog nooit opgevallen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:51 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je trouwens de tunnel uitrijdt vanuit Terneuzen, stuiter je zowat tegen het plafond van je auto. Daar zit een klein zonkje in de weg![]()
2 lijkenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:43 schreef Fredo55 het volgende:
In Terneuzen trouwens weer een lijk gevonden.![]()
Ik dacht dat beide berichten om dezelfde lijk ging eigenlijk,quote:Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef nieky het volgende:
[..]
2 lijken
http://www.hvzeeland.nl/nieuws.php?id=5604
http://www.hvzeeland.nl/nieuws.php?id=5603
quote:
quote:Een prachtige jachthaven tegen de geheel herstelde wallen van Sluis aan, een vaarweg van Cadzand naar Sluis, vierhonderd nieuwe woningen, die nog meer nieuwe, rijke inwoners aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |