Niet zo gek dat je m niet kentquote:Op zondag 20 mei 2007 22:48 schreef Vava het volgende:
Wow, gezellig wel lijkt meik kende die camping niet.
Dan komen alle bierdrinkende ONZ-fokkertje straks hier naartoequote:Dan moet je idd blij zijn met alle toeristen die hier komenen misschien kan de link in de OP van het volgende deel
En ik ben nog nooit in Kerkwerve geweestquote:Op zondag 20 mei 2007 22:53 schreef Piles het volgende:
Niet zo gek dat je m niet kentIn Kerkwerve zitten meer als 10 camping geloof ik
Hmm... er is meer dan alleen bierdrinkende ONZ-fokkertjesquote:Dan komen alle bierdrinkende ONZ-fokkertje straks hier naartoe
En als ik toch aan het spammen ben: http://www.gasthuisklap.nl/ (is bij Maikalo)![]()
Das altijd nog dichterbij dan terugrijden naar Vlissquote:Op maandag 21 mei 2007 09:58 schreef Piles het volgende:
Nee, is niet echt in de buurt, 15-20 km denk ik tot de Brouwersdam
Denk inderdaad dat het de bus wordt, want met de auto wilt niemand (rijden tenminste)quote:Op maandag 21 mei 2007 18:59 schreef Piles het volgende:
Ik zou dan wel met de fiets gaan, want anders moet je heel ver lopen
Of je neemt voor ¤12,50 de bus vanuit Vlissingen
En terecht nietquote:Op maandag 21 mei 2007 19:05 schreef nieky het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat het de bus wordt, want met de auto wilt niemand (rijden tenminste)
Of je moet zin in een marathon hebbenquote:
Helemaal links de Oosterschelde. Iets links van 't midden de tv-toren en rechts de Poel en de Westerschelde.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:41 schreef Vava het volgende:
Wowik zie alleen niet direct welk deel van Goes op die onderste foto te zien is
Ik hoop het echt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan ik 14 september vrij houden Niekys?.
Jos Broeke ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:37 schreef Vava het volgende:
Ik zag vandaag een "bekende" Zeeuw in de trein
Piles kent hem zeker
Uh, ikke nie snappuquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:37 schreef Vava het volgende:
Ik zag vandaag een "bekende" Zeeuw in de trein
Piles kent hem zeker
daar is het te slecht weer voorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:54 schreef Maikalo het volgende:
Zaterdagavond gaat heel Duitsland, Belgie, Brabant en Schouwen zowat naar RenesseVorig jaar deed je een dik half uur over een stukje van normaal 2 minuten
![]()
Tholen!quote:
Old foxlake? Moest er even over nadenken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef hondenfokker het volgende:
doordeweeks wels darten bij de sneetjes(old)en vrijdags zie ik wel ik doe meestal kroegetocht. richting hof en de six
meer is er niet
![]()
Het havenfeest is echt altijd gezellig echt zuipen voor et leven![]()
![]()
30Juni weer![]()
![]()
![]()
Ken jij toevallig DJ uit old foxlake?
Klein mannetje met wit haar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:32 schreef hondenfokker het volgende:
De old friends uhum peggy en ginnie waren vroeger een koppel dus ja ''lesbeau'' en iemand heeft er sneetjes van gemaakt
DJ=btw dirk jan havermans
Ben Je weer bezig?? Kdacht dat je ging stoppequote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Klein mannetje met wit haar?![]()
Heb wel vaker gehoord dat Jan Janssen een coffeeshop is.
Vriend woon er recht tegenover.![]()
Maar als je binnenkomt,zou je echt niet zeggen dat hij wiet enzo verkoopt.![]()
Kben helemaal niet weer bezig Sabje.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:25 schreef Sabjeje het volgende:
![]()
[..]
Ben Je weer bezig?? Kdacht dat je ging stoppe
Ja... dat is omdat ik jou dan vaker kan zienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Kben helemaal niet weer bezig Sabje.![]()
En als ik het zou doen,niemand houd me tegen.![]()
Jij ging toch in een coffeeshop werken?![]()
Dat zou me eigenlijk niets verbazen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef Sabjeje het volgende:
[..]
Ja... dat is omdat ik jou dan vaker kan zien![]()
Je buren kunnen horenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
Met mijn raam open hoor ik de buurman t gras maaien.. Sommige personen hebben zich lekker boers gedragen op de meerminnefeesten hehehe
Moeilijk geval is het ook wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:29 schreef Toad het volgende:
Dat gedoe met Checkpoint in Terneuzen. Je hebt het idee alsof ze niet goed weten wat ze ermee willen doen.
Yeah, laten we weer teruggaan naar vroeger. Met al die sfeervolle straatdealers!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:52 schreef Maikalo het volgende:
Gewoon dichtgooien die tent.
Snap ik ook welquote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Yeah, laten we weer teruggaan naar vroeger. Met al die sfeervolle straatdealers!![]()
Checkpoint dichtgooien lijkt me een van de stomste dingen die je kan doen voor de binnestad. Of je nou voor of tegen drugs bent.
Hm, ze zijn daar toch wel vaak bezig hoor.. plus het levert weer lekker wat op. Vooral met die parkeerboetes.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef Maikalo het volgende:
Maar ja, de politie heeft ook wel wat beters te doen natuurlijk dan op rijdende blowende buitenlanders te letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |