Yep, maar maak je niet al te druk om hen hoor. Ze waren -vooralsnog- niet echt onder de indruk leek het...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:33 schreef Fredo24 het volgende:
Kinderen die aan het vissen waren hadden het lijk gevonden.
Downloaden gaat ontzettend traagquote:Op maandag 7 mei 2007 00:31 schreef Piles het volgende:
Speciaal voor Vava
Film Koninginnedag in Kerkwerve (280 MB)
Ik ga sowieso met Da_Sandman! Ik vind de line up wel ok, Blof is altijd goed, Van Velzen wil ik ook wel eens live zien/horen, en de dijk is ook wel leuk. Trijntje vind ik niet zo super, maar goed, heb ik die ook eens gezien!quote:Op zondag 13 mei 2007 02:00 schreef Toad het volgende:
Gaan er nog mensen naar Concert at Sea?
Ik vind de line up een beetje saai.
Niet echt mijn ding...heb haar gezien in het voorprogramma van James Morrisson, maar vond het niet echt super!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:05 schreef Toad het volgende:
Ennn ik maak ook graag reclame voor Charlie Dée. Die staat 9 juni in De Piek.
Heu, ik was daar ook.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:49 schreef nieky het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding...heb haar gezien in het voorprogramma van James Morrisson, maar vond het niet echt super!
Haha, ze was er toch echt hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Heu, ik was daar ook.Ik kan me er niets meer van herinneren.
Toen ik het laatst op de radio hoorde was ik wel er direct weg van. Misschien dat ze meer indruk maakt in een intiemer gezelschap.![]()
Soms moet je een nummer of artiest twee keer horen. Eva de Roovere stond in het voorprogramma van Ilse DeLange vorige maand. Ik vond er toen niet zoveel aan, maar toen ik het later nog 'ns ging beluisteren klonk het best leuk.quote:
Ik ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |