abonnement Unibet Coolblue
pi_48794878


Brian en Sylvia zijn al 3 uur lang aan het praten. En Huub en Eric zitten in de tuin. Melissa is er om de drankjes te verzorgen.





Comments:
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:[SC#40] Und So Weiter... Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier: Vanaf 4 mei betalen voor de streams, deel 2 Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic: DGK HOOLIGANS#7 En stem mee over: [POLL] Wanneer konijnen Brian en Amanda weer?

[ Bericht 98% gewijzigd door Frosting op 27-04-2007 23:36:50 ]
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_48794896
En verder .
pi_48794901
SylviSAAI begint te praten als een kindje van god
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_48794915
Waarom is Sidonia bezopen?

Dacht dat ze niet meer mochten drinken...
pi_48794924
vrijdag 27 april 2007 23:19[/url] schreef Katewalker het volgende:[/b]

[-]

Ik vond Sylvia top,tot een paar vreemde reacties van haar een paar weken geleden
toen ben ik haar met andere ogen gaan bekijken.
Er vallen me nu steeds meer kleine dingen op waardoor ik haar helemaal niet zo'n prettig mens meer vind.
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:32:36 #6
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_48794944
Als iemand een betweeter WAS was ik dat?? Heb je wel eens ongelijk dan? volgens mij weet je alles en heb je alles meegemaakt...tief op, fundamentalist
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_48794946
Huub zegt: ik ga me maar een tijdje rustig houden...ja duhu..zijn doel is geslaagd...Amanda en Brian uit elkaar...wat kan hij nu nog doen dan?


Hij moet zich maar helemaal gaan richten op lol maken vind ik..geen ruzie en geschreeuw meer... daar pakt hij dan indirect ook Nicolaas en Jaap mee want die teren op de ruzies van anderen..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:33:51 #8
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_48794971
staan er al weddenschappies hoe lang het duurt voordat amanda weer bij brian in bed ligt???
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:33:57 #9
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48794975
Sylvia heeft in de Time-Share gewerkt als OPC, één van de kuttigste baantjes die je kunt doen in buitenland (no cure no pay).
Ze werd dan ook opgelicht, zoals zo velen die in de Time Share werken.
Klinkt allemaal intressant, maar stelt echt geen reet voor.
En ze heeft de managers opgelicht voor 10.000 Gld.
pi_48794985
huub kontinue met die dames-zonnebril op zijn kop
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:35:15 #11
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_48795011
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:33 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia heeft in de Time-Share gewerkt als OPC, één van de kuttigste baantjes die je kunt doen in buitenland (no cure no pay).
Ze werd dan ook opgelicht, zoals zo velen die in de Time Share werken.
Klinkt allemaal intressant, maar stelt echt geen reet voor.
En ze heeft de managers opgelicht voor 10.000 Gld.
Wat is dat
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:36:19 #12
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_48795035
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:31 schreef kybe het volgende:
vrijdag 27 april 2007 23:19[/url] schreef Katewalker het volgende:[/b]

[-]

Ik vond Sylvia top,tot een paar vreemde reacties van haar een paar weken geleden
toen ben ik haar met andere ogen gaan bekijken.
Er vallen me nu steeds meer kleine dingen op waardoor ik haar helemaal niet zo'n prettig mens meer vind.
Met dank aan ons Lief Liekje!
Haar stralende echtheid deed Sylvia op een zeer pijnlijke manier beseffen hoe nep, vals en namaak Madam Tarot zelve is. Typerend dat Liekje eenzelfde uitwerking had op andere erkende bitches als Palma en Herma.
Niets is sterker dan dat ene woord!
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:37:36 #13
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_48795076
Nu is ze blij dat Brian gehuild heeft terwijl het gesprek begon omdat ze pissig was dat Brian huilde. Ze lult en lult en lult en weet zelf niet meer wat voor en achter is...
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:37:45 #14
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48795079
Heksje Sil zit zich gewoon in te likken bij Brian.....
pi_48795103
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef Gigageil het volgende:
Heksje Sil zit zich gewoon in te likken bij Brian.....
Ruggengraad van een naaktslak
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_48795118
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef product het volgende:
Nu is ze blij dat Brian gehuild heeft terwijl het gesprek begon omdat ze pissig was dat Brian huilde. Ze lult en lult en lult en weet zelf niet meer wat voor en achter is...
laat me raden
"want het zegt meer over brian dan over de reden waarom hij huilde, en het moest zo zijn dat hij huilde, want voor alles is een reden. En als iemand weet wat huilen is, dan ben ik dat"

Heb ik gewonnen?
pi_48795179
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:

[..]

laat me raden
"want het zegt meer over brian dan over de reden waarom hij huilde, en het moest zo zijn dat hij huilde, want voor alles is een reden. En als iemand weet wat huilen is, dan ben ik dat"

Heb ik gewonnen?
Sap setrifuge
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_48795180
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:

[..]

laat me raden
"want het zegt meer over brian dan over de reden waarom hij huilde, en het moest zo zijn dat hij huilde, want voor alles is een reden. En als iemand weet wat huilen is, dan ben ik dat"

Heb ik gewonnen?
Yeahhhhhhhhhh de vaatwasser gaat naar Avonne
pi_48795183
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:

[..]

laat me raden
"want het zegt meer over brian dan over de reden waarom hij huilde, en het moest zo zijn dat hij huilde, want voor alles is een reden. En als iemand weet wat huilen is, dan ben ik dat"

Heb ik gewonnen?
Bijna...je bent Barcelona vergeten
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_48795212
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:

[..]

laat me raden
"want het zegt meer over brian dan over de reden waarom hij huilde, en het moest zo zijn dat hij huilde, want voor alles is een reden. En als iemand weet wat huilen is, dan ben ik dat"

Heb ik gewonnen?
magnetron
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
pi_48795241
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:36 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Met dank aan ons Lief Liekje!
Haar stralende echtheid deed Sylvia op een zeer pijnlijke manier beseffen hoe nep, vals en namaak Madam Tarot zelve is. Typerend dat Liekje eenzelfde uitwerking had op andere erkende bitches als Palma en Herma.
Ja toen liet ze zichzelf goed kennen,wat me ook nogal opviel toen Lieke verhaal bij Palma ging halen,
wist Sylvia niet hoe snel ze erbij moest gaan zitten terwijl zij daar niets mee te maken had.
pi_48795250
IK WORD RIJK

*switched naar Sylvia

jemig, krijgt Brian nu ook huiswerk op
pi_48795277
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:

[..]

laat me raden
"want het zegt meer over brian dan over de reden waarom hij huilde, en het moest zo zijn dat hij huilde, want voor alles is een reden. En als iemand weet wat huilen is, dan ben ik dat"

Heb ik gewonnen?
Stedenreisje Barcelona.
pi_48795283
Nou Avonne uitset is compleet.
Nu nog het luisteren naar die andere troela over levenslessen. Kan je nog wat van leren
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_48795291
Sylvia "ik ga even plassen. Blijf zitten!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')