ik heb ook vakantiequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:42 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Oké, gezellig zeg! Ik heb vakantie. Zondag naar Maastricht hihi en dan België. Het blijft pauper mja, ik heb geen keus
.
Jawel, maar niet hierquote:
Vakantie, had ik dat maarquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb ook vakantieal sinds gister
![]()
Gezellig met familie + vriendinnetje... hmm nu houdt het op. Als jongen zijnde kon ik nog lekker Belgisch bier zuipen voor het leven en Belgische sletjes neuken, helaas zit er voor mij niets anders op dan de hele dag bij het zwembad liggen en verbranden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb ook vakantieal sinds gister
![]()
wtf ga je in belgië doen?![]()
ik ga lekker hele week werken![]()
![]()
kan dat belgië niet veranderd worden in overijssel?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:47 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Gezellig met familie + vriendinnetje... hmm nu houdt het op. Als jongen zijnde kon ik nog lekker Belgisch bier zuipen voor het leven en Belgische sletjes neuken, helaas zit er voor mij niets anders op dan de hele dag bij het zwembad liggen en verbranden.
Naja, wij hebben tenminste veel geldquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:49 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb ook geen vakantie hoorik ben vrij van school maar werk elk vrij uurtje
Oh, if only if only...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:49 schreef Sloffie het volgende:
[..]
kan dat belgië niet veranderd worden in overijssel?![]()
![]()
heb 2 pils op net...quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook, en begin pas aan me 3e biertje... Tja, geen avondeten he..
ORLY?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:06 schreef SnowDoggg het volgende:
Ow swy ik sit hierw verkeert ...ben geen pub meer![]()
Ok, zet ik er wel later inquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:12 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik mis een foto in je fobo snowdoggvan de vorige onz meet
Opdrinken en nieuwe halen ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:17 schreef SnowDoggg het volgende:
wtf laatstteetlee slok bier over ... wat nou?
Hangt er vanaf in hoeveel tijdquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef SnowDoggg het volgende:
Jongens ik heb een vraagje ... 33 cl bier X 6 is eigenlijk toch niet echt feul he?
Nee, dat is niet veel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:20 schreef SnowDoggg het volgende:
Jongens ik heb een vraagje ... 33 cl bier X 6 is eigenlijk toch niet echt feul he?
Ach, ik heb pas 4 op en ik verneem em ook al. Maargoed, ik heb niet fatsoenlijk gevreten vanavond.quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:30 schreef SnowDoggg het volgende:
Zie je, ben niets gewendVolgens mij ben ik te lang bij 3-4 biertjes x 33cl blijven steken
![]()
Op een avond ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:30 schreef SnowDoggg het volgende:
Zie je, ben niets gewendVolgens mij ben ik te lang bij 3-4 biertjes x 33cl blijven steken
![]()
Mja... ik ook niet echt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, ik heb pas 4 op en ik verneem em ook al. Maargoed, ik heb niet fatsoenlijk gevreten vanavond.
Nee, serieus ... meest wat ik ooit gedronken heb voor deze avond is ongeveer 4 blikjes bier!quote:
omgquote:Op zaterdag 28 april 2007 02:34 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Nee, serieus ... meest wat ik ooit gedronken heb voor deze avond is ongeveer 4 blikjes bier!![]()
Nu heb ik een hele sixpack op![]()
Goeiemorgenquote:
Tofquote:
Hoi popquote:
popquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi pop
Ik ga iets kapot makenik denk dat ik mijn 2 routers uit het raam ga gooien
![]()
Ik heb alleen van die houten tuinstoelenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
pop
Nee, weet je wat werktTuinstoelen
Die gaan zoooooooo lekker kapot
![]()
Ik ben je papa niet eens denk ikquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:24 schreef Merel1808 het volgende:
Ik vind dat mijn papa NU de airco moet fixen
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
pop
Nee, weet je wat werktTuinstoelen
Die gaan zoooooooo lekker kapot
![]()
Ja, die knappen zo mooiquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb alleen van die houten tuinstoelen![]()
Thank God.quote:
Had ik maar aircoquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:24 schreef Merel1808 het volgende:
Ik vind dat mijn papa NU de airco moet fixen
quote:
Tja, wij hebben wel zo'n ubertof lucht-circulatie-systeem in huis, maar mn papa is te lui om er een airco van te bouwen, en nu is het permanent stikheet op mn kamerquote:
Raam open zettenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, wij hebben wel zo'n ubertof lucht-circulatie-systeem in huis, maar mn papa is te lui om er een airco van te bouwen, en nu is het permanent stikheet op mn kamer
Naja zegquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, wij hebben wel zo'n ubertof lucht-circulatie-systeem in huis, maar mn papa is te lui om er een airco van te bouwen, en nu is het permanent stikheet op mn kamer
Misschien waait het een beetjequote:
Ik blij dat ik dr dicht bij woonquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:17 schreef mash_ het volgende:
GRATIS SAUNA BIJ MEREL!!!
KOM WE GAAN LANGSquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:17 schreef mash_ het volgende:
GRATIS SAUNA BIJ MEREL!!!
Ik heb 2 piepkleine raampjes (2x het formaat van je beeldscherm, ongeveer), die tegenover elkaar zitten in een erker, maar die ook allebei vol in de zon liggen, dus dan houd ik liever mn rolluiken dicht, dan maar geen windquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien waait het een beetje![]()
quote:
Tering dat schiet niet op neequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb 2 piepkleine raampjes (2x het formaat van je beeldscherm, ongeveer), die tegenover elkaar zitten in een erker, maar die ook allebei vol in de zon liggen, dus dan houd ik liever mn rolluiken dicht, dan maar geen wind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |