abonnement Unibet Coolblue
pi_48911591
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is het pas als die Spaanse prutser weer Agger op Drogba zet
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:01:42 #77
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48911784
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef Doc het volgende:
Je lult weer uit je nek.
What's new. Diego Amanda staat gelijk aan kletskoek.

Liverpool.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48911905
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:56 schreef Fides het volgende:

[..]

Wat is je punt precies?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:24:24 #79
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_48912382
ik kan mijn shirtje "Kings of Europe" morgen weer aandoen

LFC vs AC Milano
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_48913980
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is het pas als die Spaanse prutser weer Agger op Drogba zet
Haha, mag deze jongen een verbod krijgen om hier te posten?
pi_48914188
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:47 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Haha, mag deze jongen een verbod krijgen om hier te posten?
Want?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:00:05 #82
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48914202
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_48914283
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Want?
Omdat je alleen maar loopt te zeuren en te zaniken en jouw post over Agger precies de spijker op zijn kop slaat. Namelijk dat je er qua Liverpool soms een beetje naast zit.

Verder wil ik je wel complimenteren met je username, ben je ook Napoli supporter?
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:32:15 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48914623
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:


Want?
Omdat je zoals gewoonlijk weer altijd uit je nek lult, zonder enig verstand van voetbal.
Je maakt jezelf steeds belachelijker met je postings.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_48914636
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Omdat je alleen maar loopt te zeuren en te zaniken en jouw post over Agger precies de spijker op zijn kop slaat. Namelijk dat je er qua Liverpool soms een beetje naast zit.
Ik zat er naast omdat Agger er een zondag schot inschoot?

Drogba werd goed onschadelijk gemaakt(al hadden ze Mascherano niet op de hoogte gebracht) maar dat was meer de verdienste van heel het team dan van Agger

Nee, geen Napoli fan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48915841
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Want?
Omdat je loopt te mekkeren en dat terwijl je zelf voor PSV bent.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:25:10 #87
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_48917038
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zat er naast omdat Agger er een zondag schot inschoot?

Drogba werd goed onschadelijk gemaakt(al hadden ze Mascherano niet op de hoogte gebracht) maar dat was meer de verdienste van heel het team dan van Agger

Nee, geen Napoli fan
Ah jochie, heeft de grote Benitez je aan het huilen gemaakt door een vrije trap in te studeren, of door Carragher samen met Agger Drogba onschadelijk te maken. Oh nee het was natuurlijk die gigantisch slechte voetballer Mascherano die al na 1.45 min balverlies leed maar wel veel aanvallen onschadelijk maakte. Of was het Pennant die veel te veel kostte maar wel een plaag was voor A Cole die uiteraard de beste Engelse linksback is.

Oh nu vergeet ik toch helemaal de slechte aankoop ooit Reina te noemen. Jammer voor LFC dat hij geen penaltykiller is!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_48920242
Jullie waren echt LUCKY gisteren.. hoe kan dat ook met die spelers die in dat overgewaardeerde team van jullie rondlopen he. Ik noem maar een Reina, wat een slechte aankoop zeg, kan geeneens de 0 houden tegen Chelsea en is echt geen penaltykiller.
Die Mascherano ook zeg, slechte voetballer zeg! Ik moet echt huilen met de pet op hoe die jongen speelt, echt zielig voor hem. Niets goed gedaan en dat kwam al uitdrukkelijk naar voren in de eerste twee minuten! Bij 1:46 verloor die maf al bijna de bal! Kan toch niet he op dat niveau.. afvoeren die gast! Kost alleen maar flinke salaris en wat te denken van al die commissies, tekengeld en weer extra centen om de letters van zijn naam op elk shirt te printen.. poe he!
En laat ik het niet eens over Agger houden die wederom echt weer helemaal niets klaar wist te spelen. Het is dat hij zo'n lucky goal maakte want anders was het echt uttercrap.
En dan idd Benitez, de meest overgewaardeerde trainer like.. EVER! Wint twee landstitels tkv het machtige Barcelona en Madrid, won de UEFA cup en dan ook nog eens de Champions League en de FA Cup met dat stomme Liverpool. Die gast moet ook een keer leren zijn grote mond te houden,.. laat die buddha maar lekker blijven zitten waar die zit.
Michael Owen, waarom is hij toch ook weggegaan he.... om Europese prijzen te pakken toch?

Laat dit een raad zijn voor de aankomende tegenstander van Liverpool: Je hebt 4 armen en 4 benen nodig om Crouch te verdedigen
pi_48921067
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:17 schreef Smeich het volgende:
Jullie waren echt LUCKY gisteren.. hoe kan dat ook met die spelers die in dat overgewaardeerde team van jullie rondlopen he. Ik noem maar een Reina, wat een slechte aankoop zeg, kan geeneens de 0 houden tegen Chelsea en is echt geen penaltykiller.
Die Mascherano ook zeg, slechte voetballer zeg! Ik moet echt huilen met de pet op hoe die jongen speelt, echt zielig voor hem. Niets goed gedaan en dat kwam al uitdrukkelijk naar voren in de eerste twee minuten! Bij 1:46 verloor die maf al bijna de bal! Kan toch niet he op dat niveau.. afvoeren die gast! Kost alleen maar flinke salaris en wat te denken van al die commissies, tekengeld en weer extra centen om de letters van zijn naam op elk shirt te printen.. poe he!
En laat ik het niet eens over Agger houden die wederom echt weer helemaal niets klaar wist te spelen. Het is dat hij zo'n lucky goal maakte want anders was het echt uttercrap.
En dan idd Benitez, de meest overgewaardeerde trainer like.. EVER! Wint twee landstitels tkv het machtige Barcelona en Madrid, won de UEFA cup en dan ook nog eens de Champions League en de FA Cup met dat stomme Liverpool. Die gast moet ook een keer leren zijn grote mond te houden,.. laat die buddha maar lekker blijven zitten waar die zit.
Michael Owen, waarom is hij toch ook weggegaan he.... om Europese prijzen te pakken toch?

Laat dit een raad zijn voor de aankomende tegenstander van Liverpool: Je hebt 4 armen en 4 benen nodig om Crouch te verdedigen
[afbeelding]
Ik ruik een beetje frustratie...

OT: Weer in de finale!!
pi_48922006
Gefeliciteerd nog.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:10:20 #91
113682 WeebI
Wee Bull
pi_48922133
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:17 schreef Smeich het volgende:
verhaal
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 2 mei 2007 @ 13:52:41 #92
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_48925281
tvp

wat een avond jongens.

Mn Liverpool shirt wordt weer goud waard. Nu maar hopen dat ze tijdens de finale in het rood spelen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_48926003
quote:
Liverpool spot kick hero burgled

Liverpool FC's heroic goalkeeper Pepe Reina was burgled on Tuesday night as he was helping send the club through to the Champions League final.
The 24-year-old Spaniard saved two out of three spot kicks in a penalty shoot-out against Chelsea at Anfield.

But he returned from celebrating the win in the early hours of Wednesday to find his home in Woolton, Liverpool, had been ransacked.

A number of high value items and the player's Porsche Cayenne was taken.
Ook al bij Dudek gebeurd als ik me dat goed herinner?
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:20:32 #94
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_48926161
ja klopt
en bij andy van der meyde
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:39:58 #95
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_48928951
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:40 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik ruik een beetje frustratie...

OT: Weer in de finale!!
Volgens mij meer een reactie na Maradona toe
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:40:29 #96
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_48928970
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:14 schreef duncannn het volgende:

[..]

Ook al bij Dudek gebeurd als ik me dat goed herinner?
Ja en bij Agger en bij Crouch
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_48929056
Gefeliciteerd Pool-fans!

DAM
pi_48929780
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Volgens mij meer een reactie na Maradona toe
Ohja, nu lees ik de rest van het topic ook

Njah, waar het om gaat is dat Liverpool weer in de finale staat
pi_48935495
Ontslaan die gast


Denken jullie trouwens dat Kewell en Sissoko blijven?
pi_48935969
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 18:39 schreef Smeich het volgende:
Ontslaan die gast
[afbeelding]

Denken jullie trouwens dat Kewell en Sissoko blijven?
Benitez
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')